Product placement – nu e la întâmplare

Ce mărcile sunt camerele alea foto? De ce credeți că au leucoplast lipit peste marcă?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

19 comentarii

  1. A doua poza, dreapta sus, scula suprema Nikon D5 : .SX425.jpg

    Motivul e simplu, nu vor sa faca reclama mocca.

    00
  2. NOU
    #2

    Erm… n-au dat banu’?

    00
  3. sunt fake-uri din Obor?

    00
  4. Marci, dolari.. :)

    00
  5. Pentru ca s-au zgariat si nu vor sa faca infectie!

    00
  6. Apropo de reclama gratis, decand s-a lansat aplicatia RAROM, doar 2 vlogeri i-au facut reclama (banuiesc ca gratis):
    1. Dan Barbu (masinapotrivita)
    2. Vali Petcu (zoso)

    00
  7. Prima poza … canon?!
    A doua nikon, cum spunea cineva mai sus

    00
  8. Pentru că nu au dreptul să afișeze logo-ul aparatului. E marcă înregistrată, nu le aparține și au nevoie de aprobare ca să fie afișată în filme ori la televizor.

    De ce? Poate Nikon nu vrea să fie asociată cu filme violente sau cu miștouri anti-trump.

    00
  9. Mie mi se par amandoua a fi Nikon. Doar la Nikon am vazut selectorul de programe in stanga si de forma aceea. Se poate sa ma insel cand zic asta, nu sariti, am spus doar din ce am vazut eu. :P
    Cel din dreapta arata un pic diferit de D5 in partea superioara. Nu pare sa aiba acea adancitura in forma de sageata in zona superioara, iar indicativul pare a aduce mai mult cu un D6 decat cu D5. D5 e scris diferit ca font pe modelul actual. Oare sa fie noul D6 care se zvoneste ca o sa fie lansat anul asta? :D

    00
  10. Prima poza: pare Panasonic GH5
    A doua: Nikon D5 sau D850

    00
  11. E o combinație între ce zice @Radu și @Un om simplu, adică:
    – n-au obținut drepturile de utilizare a mărcii
    +
    – n-au dat banu, deci nu se face reclamă gratis.
    Legat de ce zice Radu, regizorul Usturoi îmi spunea că nu o dată, având de făcut fotografii/calupuri pe stradă (Miami, NY etc.), era ”atacat” de proprietarul crâșmei a cărei reclamă apărea în fundal ca să le ceară să oprească filmarea: strada o fi ea loc public, dar brandul lui e altceva, și dacă tu faci un clip antivax, să zicem, lumea va scrie pe FB că și cafeneaua ta susține punctul ăsta de vedere (doar e plin de nebuni ușor inflamabili), și asta-ți poate scădea semnificativ cifra de afaceri sau chiar să-ți ducă afacerea de râpă.
    Plus că niciodată nu știi cum interpretează vreun judecător textul legii. Așa că play it safe, pune o bandă adezivă peste logo-ul Nikon și gata.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.