Miturile urbane nu sunt toate false: nu toți șoferii de BMW au bani de BMW

Ce zice la gazetă:

„Marți, 22 ianuarie, la ora 07.15, pe D.N. 79, în afara localității bihorene Mădăras, un tânăr de 24 de ani, cetățean străin cu rezidență în municipiul Timișoara, județul Timiș, în timp ce conducea un autoturism echipat cu anvelope de vară, pe direcția Oradea – Arad, într-o curbă la dreapta nu a adaptat viteza la condițiile de carosabil acoperit cu zăpadă, a pierdut controlul asupra direcției de deplasare, a pătruns pe sensul opus de circulație și a intrat în coliziune frontală cu o autoutilitară, condusă regulamentar, din sens opus, de un bărbat de 41 de ani, din municipiul Salonta”, transmite comisar IPJ Bihor, Alina Dinu. (sursa)

accident-bmw-anvelope-vara

Știu la ce vă gândiți: pentru că nu pot sta cu radarul în boscheți, că nu e timpul pentru așa ceva, ar fi mișto ca polițiștii rutieri să verifice mașini la anvelope, la ieșirea din oraș. Dar e prea mult de muncă, și nu pot raporta că au amendat 500 vitezomani și au reținut 100 permise, trebuie să raporteze că au amendat 100 săraci care nu au bani de anvelope. Așa că așteaptă să omoare pe cineva și speră să nu fie din familia lor.

Altfel da, marketingul BMW a transformat mașina într-un obiect extrem de dezirabil, la care oamenii aspiră fără să se întrebe dacă și-l permit de fapt. Și cum o anvelopă de iarnă pentru X6 e 1.100 lei (mă rog, daca iei Nokian, nu pocnitori gen Petlas sau Tigar), mașina devine foarte scumpă.

Și asta nu se întâmplă doar la BMW sau la alte mărci premium, se întâmplă și la Opel sau Renault, doar că ăștia din urmă știu că au sărăcii și nu se agită mereu să facă pe zmeii pe șosele.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

90 comentarii

  1. ‘În urma accidentului rutier, salontanul a suferit leziuni care i-au provocat decesul. Tânărul şofer din BMW, în schimb, a scăpat cu leziuni ușoare.’

    Eu mă gândesc că am nevoie de o mașină mai sigură/grea.

    00
    • Poate de-aia se cumpara SUV-uri acum, nu pentru a urca pe drumuri forestiere.

      00
    • Pai un bmw are 10 airbaguri, 2 tone, si botul de 2 metri (crumple zone) iti dai seama ca atunci cand intra in tine de zboara de pe drum.
      Imagineaza-ti daca 1 persoana de 100kg alergand s-ar izbi de o fata de 50kg,

      00
    • O cunostinta a luat ceva suv toyota pentru fiica sa cand ea a plecat la facultate, ca „nu stie sa conduca prea bine, dar macar ramane in viata cu ditamai suv”

      Deci da, oamenii cumpara suv si pentru siguranta.

      00
    • Da, ramane in viata daca se pupa cu TIRul. Aham…

      01
    • Intrebare pt un avocat/politist: Asta nu e ucidere din culpa?

      00
    • Cumperi SUV, nu ai bani de anvelope si intri intr-un tir. Diferenta? Nici una, nu am vazut suv adevarat cu roti de 16″, anvelopa nu face diferenta la pret, fie ca e bmw fie ca e opel are acelasi pret.

      00
    • NOU
      #8

      Ești chiar mai în siguranță într-un seria 7 decât în x6 sau x7.

      00
    • Credeam ca lumea s-a invatat de la Huidu ca traieste ala care are beamveu, nu saracu cu logan.

      00
    • Huidu avea meleu,nu bembeu.

      00
    • NOU
      #11

      @Mike
      ba da este ucidere din culpa …
      Codul Rutier INTERZICE circulatia autovehiculelor pe drumurile publice acoperite cu zapada, gheata sau polei, fara ca acestea sa fie dotate cu anvelope de iarna … mentiunea, in ce privește legea caucicurilor de iarna, este ca soferii nu sunt neaparat obligati sa aiba masinile echipate cu anvelope de iarna incepand cu data de 1 noiembrie, ci doar daca aleg sa conduca pe drumurile publice ”cu probleme” …
      mai pe scurt, omul a pus in circulatie o masina ce nu avea ce cauta pe drumurile publice cu cauciucuri de vara
      deci da este omor din culpa si este cu parnaie fara suspendare !
      teoretic … practic …

      00
    • @Mike: legal nu (cred) ca e, moral e neglijenta criminala. Daca stii ca un sofer e prost nu ii dai pe mana ditamai tancul.
      Legal asta se poate rezolva coreland pedeapsa cu gabaritul vehiculului pe care il conduci. Mi se pare normal ca, cu cat vehiculul e mai periculos, cu atat mai responsabil trebuie sa fii.

      00
  2. se stie ca daca e automata si 4×4 nu mai ai nevoie de anvelope de iarna

    00
  3. Si cum, autoutilitara si pomii din jur nu s-au dat la o parte?

    00
  4. cel mai trist e ca un om a murit, a distrus o gramada de vieti, dar gunoiul ala scapa cu ceva suspendare sau pedeapsa usoara.

    00
  5. Care e faza cu Tigaru pana la urma? ale mele is la a doua iarna si nu am avut inca nici o problema cu ele. Nu merg ca animalu, nu pun frana ca Paul si totul e ok.

    00
    • cocoloșul de la 99vehicles a dat-o din top, nu sunt avelope tigar, ieftine, de oameni modești, sunt de fapt „tigar by michelin„, practic mișeline originale, fraiere!

    • NOU
      #21

      Presupunand ca nu ti-ai luat masina de 150+cp ca sa mergi ca si cu un ford ka, nu nu e ok. E chestie de performanta(aderenta) nu de firma.

      00
    • eu is mai modest oricum. fordu meu nu ii chiar ka, dar nici 150cp nu are.

      00
    • @zoso mai nou are un video cu Subaru/Tigar vs Skoda/Michelin.
      Skoda avea anvelopele uzate sub limita + Haldex iar Subaru anvelope noi + Torsen. Dar da bine la publicul lui: https://www.youtube.com/watch?v=xRpvMkkoftw

      00
    • am văzut, e foarte mișto clipul, se pricepe la video foarte mult. la logică are carențe :)

      și nici unul nu avea o chingă de tractare, că iarna nu le trebuie așa ceva…

    • Cu cauciucurile o singură dată constați ca ai probleme și anume când faci accident din cauza lor. E suficient, nu?

      Problema ăstora ieftine e distanța de frânare, chestie valabilă atât iarna cât și vara. Între clasele de frânare ale cauciucurilor e o diferență de 18 m. Adică alea cele mai slabe au nevoie cu 18 m în plus vara (nu iarna) sa frâneze față de unele din clasă A în aceleași condiții. Eu cred că merită diferența de bani.

      00
    • vax pui problema gresit, scrie clar, pana la 18 metri, deci poate fi un metru… si de obicei un cauciuc ieftin nu ajunge la clasa g ci printre primele 4, eu am jeguri chinezesti si franeaza la fel de bine ca cele continental ce le-am avut de s-a vazut sarma in 2 doi ani…

      00
    • vazand tigarul fluturat pe-aici pe blog, am intrebat un comerciant daca le recomanda. pe scurt, nu. doar celor care circula exclusiv in oras.

      00
    • …prostanu’ cu skoda trebuia sa deconecteze asr-ul ca pe zapada mai mult incurca decat ajuta, am acelasi sistem pe superb si daca nu apas butonul magic de langa schimbator se pune pe burta instant pe suprafete afanate…cu el scos dureza cateva secunde mai mult. Si anvelopele putin cu burta pe zapada se recomanda, adica si balon mai mare si putin dezumflate nu ce are acolo.

      00
  6. Cum disciplinezi soferul INAINTE de accident – asta ar trebui sa fie targetul politiei!!!
    Si uite asa ala de 24 ani alege sa dea bani sa scape cu suspendare 2 ani, iar cel de 41 de ani ramane mort, ca nu are de ales.

    Filtre frate peste tot, sa retina certificate pe banda rulanta!

    00
    • Ce sa mai faca si politia? Ca nu mai au curaj sa opreasca decat masini sub 10 000 euro.
      Uite stire cu un patron din Odorheiu Secuiesc care s-a enervat ca a luat amenda de la un politist, l-a urmarit, l-a batut de l-a bagat in spital, plus amenintari ca-i omoara familia.
      A fost arestat 24 ore dupa care instanta a considerat ca nu prezinta pericol social si l-a eliberat.
      Mai are curaj politistul sa mai miste in front sau asteapta linistit pensia?
      Care va plangeti de cum merg lucrurile in Bucuresti aflati ca in provincie daca ajungi in justitie poti sa ai surprize mari. Ai zice ca banul conduce. Sau poate ca le e frica si judecatorilor si nu-si complica viata.

      00
  7. Asta ar trebui incadrat la tentativa de omor. Stia ca nu are anvelope de iarna si totusi a circulat asa in mijlocul iernii…

    00
    • N-a fost tentativa, a fost chiar reușită…

      00
    • Omor cu premeditare vrei sa spui..

      00
    • Se numeste intentie indirecta. Ca atunti cand ii faci pe unu k.o. si il lasi in zapada la -20 de grade si moare de frig nu din lovitura. Stii consecinta faptelor si chiar daca nu o urmaresti (poate se trezeste si pleaca) o accepti.

      Toti care se urca bauti la volan sau cu masina praf si omoara pe cineva ar trebui incadrati aici nu la ucidere din culpa sa scape cu suspendare.

      00
    • @scipio ce invoci tu se numește praeterintenție.
      Iar în cazul de față vorbim de culpă cu prevedere.
      Șoferul a prevăzut că se poate întâmpla o nenorocire, dar a socotit că, bazat pe șansă, adică noroc chior, nu se va întâmpla nimic.
      Dogmatic e ok. Eu aș umbla însă la pedepse.

      În rest, da, multă sănătate boschetarilor cu radar în tufe la intrarea în localitate…

      00
  8. Pastreaza stirea si ne auzim peste 2-3 ani.
    Am o banuiala ca nefericitul cu duba va fi vinovat pentru ca s-a aflat pe acelasi drum cu victima din BMW si va fi amendat post-mortem pentru accident cu producerea de daune. Asteptam justitia sa isi spuna cuvantul. Oare cat mai costa o viata de om?
    Cum ar fi sa se dea o pedeapsa cu executare mai ales ca soferul BMW-ului avea anvelope de vara (circumstante agravante)
    Politia rutiera se descurca foarte bine sa constate si cam atat. Activitate de preventie=0

    00
    • O sa fie un proces de 5 ani. Familia victimei nu stiu daca va primi nici macar banii de asigurare. Il vor da in judecata pe tanar care o sa aiba grija sa nu aiba nimic pe el. Inca o drama.

      00
  9. Voi chiar nu înțelegeți că sunt încă mulți care încă rulează pe șosele cu replici de genul: „Ce băă, acum 20 de ani nici nu existau cauciucuri d’astea și nimeni nu făcea accident” sau „Am pus pe față doar, ce-am găsit și eu mai ieftin…”

    00
  10. Un exemplu classic de dreptate divina, unde un dobitoc omoara o persoana nevinovata. Adica putea sa fie un tir, copac, stalp, cap de pod, dar nu mai bine un nevinovat.

    00
  11. Trist. Am citit pe un site local stirea. Cica prima grija a aluia a fost sa-si dea numerele jos de pe masina.

    00
    • asta e ceva tipic smecherilor sau celor cu bani, si aici la noi e un baiat de bani gata care tot face magarii prin oras si atunci cand loveste masina, vin baietii ii dau numerele jos si o pun pe trailer si scapa si de politie, desi toata lumea stie cine e.

      00
    • ce-aveți cu bietul victoraș micula?!?!

    • nimic, orice om normal la cap omoara cai lovindu-i cu Hummerul si nepatind nimic, mergend cu G Klasse-ul pe un pot nedeschis inca, facut accident, distrugand bunuri publice, si urcat masina pe paltforma si bye bye :)

      00
  12. Zi merci bo$$! :))
    Poate ca ala nici nu stie ce gume are. Poate e masina inchiriata?
    Intra clar la omor din culpa.

    00
  13. Eu sincer n-o halesc pe aia cu „n-are bani de cauciucuri”.
    Eu cred ca-l doare fix in pula de tot: de cauciucuri.. de omul pe care l-a omorat, de politie.. procese.. si altele asemenea facute pentru muritorii de rand.

    00
    • Ai fi uimit. Stiu multi posesori de seria 5 (e60 in prealabil, de acum vreun an cand aveam si eu unul) si cel putin 2 treimi din ei se plangeau ca nu-si permit cauciucuri sau un cacat de plin. Cand ii intrebam ca de ce matraciuga si-au luat atunci masina, toti o dadeau ca sunt bazati, sa vada lumea cine sunt ei, sa mearga la agatat si alte cocalarisme.

      00
    • @Emil
      Aseara am facut plinul la Matiz. Langa mine trage un Passat CC cu jante misto, spalat fresh desi afara era udeala, baietul imbracat ingrijit, etc. Pune mana omul pe pompa si statea cu ochii pe ceas ca pe butelie. De curiozitate, ca a terminat inaintea mea, ma apropii sa ma uit. 49.90. Mai ai pretentii la cauciucuri.

      00
    • e60 se invarte la 4500 euro,nu iei logan chel de banii astia..

      00
    • Dar ai crede ca am vazut niste stoluri coborind dintr-un X6 cu numere de Franta sa bage motorina/benzina (nu mai stiu) de 40 de lei? eram chiar in spatele lor….am alimentat dupa ei la aceeasi pompa…

      00
    • @Emil: aia sunt wannabes ai protagonistului.
      @230: VW… Nu se pune.
      @Irod: mi se pare normal. Popoarele migratoare umbla cu fiat de referință (EUR, USD), lingouri.. ce sa faci cu RON? Nu vezi cât e cursul? Sau crezi ca vreunul din ăștia are cont la vreo banca?

      00
    • fetiță drogată țipând după ajutor https://youtu.be/jL7WM5Z_EnU

    • Nu-i fetita, fetita era moarta.

      00
    • @Marian, nu ai prins subtilitatea

      00
    • Așa video ar trebui sa fie arătat necenzurat la fiecare liceu.

      Altfel e doar o știre anonima de la ora 5 din care nu învață nimeni nimic și istoria se repeta, alta știre

      00
    • Pare buna gabi aia, dar na, pula are alt gust intr-un bmw

      00
    • Aici e vina parintilor fetei – dai o masina de aproape 400CP pe mana unei pustoaice si te astepti ca totul sa fie bine.

      00
    • Stiu ca suna aiurea, dar condusul de masini puternice ar trebui conditionat de experienta sau examen aditional, poate chiar si limita de varsta. De multe ori imaturitatea la volan a facut victime.
      Condusul sub influenta droguriilor sau alcool sa fie pedepsit aspru. Zicea cineva ca ar trbui pusi la curatat resturi umane de pe asfalt si poate se educa asa pe viitor sa nu mai conduca bauti/drogati.

      00
    • Dupa cum arata acea masina, avea in jur de 200 km/h. Si ca sa arati in halul ala tatuat la 19 ani, cand esti inca prin clasa a 12 a, inseamna un mare dezastru. In primul rand parintii acestui idiot ar trebui trasi la raspundere

      00
    • Dupa cum arata acea masina, avea in jur de 200 km/h.

      te rog ceva, mult de tot?
      știi că nu rog oamenii chestii prea des, deci ce vreau e important: nu mai face presupuneri din astea, nu folosesc la nimic nimănui, nu sunt reale și nu fac decât rău. dacă nu ai comenta de atâția ani aici, ți-aș fi răspuns pe alt ton.

    • NOU
      #64

      @verdenpom. De câte ori e nevoie să ți se spună că ești un cretin sinistru ca să nu mai fii? Mercedul e al ei iar tipul a fost olimpic, prea prostia ta.

      00
    • oh dar se pare ca si aici oamenii judeca dupa aparente. sa fie o problema cu gandirea noastra sau tatoajele sunt chiar blestemate? hmm…
      cat despre viteza si ce s-a intamplat, iar au aparut toti expertii. sunt curios cat dureaza pana la prima animatie de la stirile protv/kanald in care o sa se explice pana la valoarea momentului de rotatie cum sta treaba.
      tot ce e de zis acolo e ca a lovit un stalp de otel galvanit la nici 1 m inaltime de la prinderea in fundatia de beton. acuma faceti va rog scenarii cu derapaje, viteze, unghiuri si alea alea pana ajungeti la axa fata desprinsa de sasiu. sa stiti ca poate iesi o lucrare decenta de doctorat de aici. doctorat in mai mergeti in plm si vedeti-va de viata voastra liniara in care le stiti pe toate.

      00
    • comisare, a fost prea subtila pentru tine? :)

      00
    • N-ai inteles nimic :)

      00
    • @dorin: corect, plus tractiune spate. In tarile civilizate se aplica asta la motociclete.
      https://www.gov.uk/ride-motorcycle-moped/bike-categories-ages-and-licence-requirements
      A-ul se ia de la 24 de ani sau daca ai experienta 2 ani pe motociclete mai mici.

      00
  14. Vazand treaba asta, realizez ca la ora actuala, nimeni nu verifica starea tehnica a masinilor. Stiu e nevoie de oameni, sa se uite, dar ma gandesc la urmatoarea schema, avem camere de rovinieta, unele orase au camere de luat vederi in intersectie, cat ar costa un sistem integrat in care pe baza numarului sa vezi daca ala are macar ITP-ul facut?! Doi mergem si extindem legea, orice vulcanizare raporteaza cand se pun anvelopele de iarna, sau se schimba vreuna, cu model cu serie cu tot, desigur daca ai vulcanizare acasa, ai tu posibilitatea ca sofer sa raportezi asta. Mergem si mai departe si sistemul alerteaza politia, rar, cand pe o camera apare o masina necoforma, opresc masina fac un control de rutina si se aplica normele legale.
    E complicat, unii vor spune ca da, dar daca asta inseamna ca nu se vor mai pierde vietii omenesti de-am pulea si poate multi vor realiza ca masina pe care o au ei nu si-o permit.

    00
    • sau hai sa ne uitam cum fac altii in strainatate, e iarna si se fac verificari de rutina, se verifica automat si starea anvelopelor si tipul lor.

      Nu sunt conforme, ti-am luat talonul si o amenda sa o simti, rezultatul? Putini se risca sa faca manarii.

      00
    • @monciu
      Cate controale de rutina se intampla intr-o zi in tara? Cam in cate controale de rutina se descopera ca suntem oameni?

      00
  15. Ba, sa ii fie tarana usoara la ala mort. Insa mai baga si tu ceva poze cu tâte sau ceva mai optimist ca e iarna si ma apuca depresia.

    00
  16. Si cam cu ce viteza circula baiatul? Ca am o vaga impresie ca nu-i accidentul de la anvelope. Nu de alta dar pana acum 5 ani nu erau obligatorii cauciucurile de iarna. Asta nu insemna ca faceam toti accidente sau ne rasturnam ca prostii.

    00
  17. Încet încet cred că peste tot în lume se va aplica sistemul de punctaje ale chinezilor.
    Băiatul ăsta probabil ar fi primit interzis la condus câțiva ani buni, condamnat să călătorească doar cu CFR-ul eventual, asta pe lângă consecințele penale.

    Apoi faza aia ar fi tare, când mergi să-ți schimbi anvelopele de iarnă să se raporteze cu nr de înmatriculare ca la ITP, iar apoi dacă te prinde vreo cameră video în trafic, amendă acasă și la revedere.

    Din păcate în românia nu s-ar putea aplica pentru că statul nostru pune mai mare preț pe dosare cu șine și transformă orice mizilic care ar dura 3 secunde dacă ar fi făcut bine, într-un proces de de câteva ore de adunat acte, copii conforme cu originalul, împuterniciri, depuneri la un ghișeu, ridicări de la alt ghișeu, șamd.

    That’s why we can’t have nice things…

    00
    • Asa si cum faci cu cei ce au 2 seturi de roti?

      00
    • Ii opresti in trafic si ii lasi fara talon/carnet plus amenda cat mai consistenta.
      Refuzi plata despagubirilor pe RCA/Casco cand are cauciucuri de vara in timpul iernii.
      Il bagi in puscarie nu ii dai 2 ani cu suspendare.
      E suficient sa copiem de la altii nu trebuie sa inventam roata (plus ca la copiat ne pricepem).

      00
    • Si acum defineste ce inseamna iarna? Sa nu uitam ca la balea pana in mai e tot iarna in timp ce in constanta in aprilie deja e vara…

      00
  18. Cred ca cel putin o treime din cei cu „bolizi de lux” sunt niste rupti in cur care nu au, sau nu vor sa investeasca in masina pe masura cerintelor de siguranta. In Brasov e chiar amuzant daca te uiti in weekendurile din iarna la parcarile in spic ce cauciucuri au masinile mai scumpe, sunt vai mortii lor majoritatea.
    Desi stiu ca suna aiurea, pe baza experientei din trafic, cand vad un sofer de BMW pe langa mine, plec din start de la presupunerea ca e prost/cocalar si trebuie sa imi demonstreze contrariul :D

    Bonus: Piata Victoriei, poze facute acum cateva saptamani de mine (trecuse deja o ninsoare si era frig):
    https://imgur.com/mQzuYqo
    https://imgur.com/lejhBIS

    PS2: am avut BMW la un moment dat :D

    00
    • tu ești mai familiarizat cu cocalarii, care e explicația pentru anvelope proaste pe mașini bune, lipsa reviziilor, reparațiilor la servisuri dubioase și alte minuni? doar sărăcia?

    • Hai sa iti zic o poveste :

      La atelierul unde mi-am montat sistemul audio, patroni 1 român + 1 arab, sub 30 ani amândoi.

      Cat stăteam eu pe lângă băieții care munceau, intra în garaj un Cayenne alb impunator, spălat, al arabului. După câteva minute in garaj incepe sa miroasa a butelie. Ma uit îngrijorat prin jur, ma vede unul din băieți si imi zice „e de la cayenne, ia uită-te pe aripa la capacul negru”. Cayenne era pe GPL. Incep sa ma uit cu atenție la masina: cauciucuri praf, aproape ca nu intra moneda de 50 bani în ele, un proiector ars (ca plm, mergea cu ele aprinse), prin interior scaunele cu tapiserie noua, dar uzura maxima la alte elemente.

      Ma bag în seama cu arabul, pe prietenie si il întreb dacă nu ii e mila & rușine cu asa masina pe gpl si toate cele. La care el „ba, româncele desfac picioarele doar dacă vad brelocul de la chei, cu 60 lei combustibil fut pe weekend si nu ma interesează”
      Asta ar fi un motiv :D

      Restul sunt saraci, superficiali si fuduli, si de asemenea needucați dpdv rutier. Am amici prin Colentina care de-abia dupa 3 rable BMW dauna totala din cauze de-astea au înțeles cum sta treaba de fapt si ca poate prietenul lor cu Lancer nu era excentric când punea cauciucuri de 2000+ lei, în loc de „eleronul ala belea” . Alții s-au mai trezit când s-au însurat si/sau au făcut copii.

      00
    • nu știu, poate supraestimez eu nivelul de curvăsăraie la femeile românce. nu-mi închipui că poate fi atât de ușor, îi arăți pizdei că aia cayenne și aia sare imediat să se fută. poate pentru că n-am avut niciodată cayenne sau bmw.

    • Du-te prin constanta/bucuresti/cluj la cluburile de fite(adica de cocalari), garantat futi ceva daca ai bmw „porche”, bentley etc… am scris mai sus, pula are alt gust intr-un bmw (parazitii)

      00
    • Ba da ce-o fortati, parca traiti doar in spatele pc-ului multi dintre voi. Te duci in club si intri cu masina in fata barului, si vad alea ca ai Cayenne si subit lesina, ti-o sug acolo direct. Atragi atentia si cu un seria 3 mai nou pana la urma, dar pana la a spune ca futi cu masina e cale lunga.

      00
  19. bmw are carente la sistemul 4×4, iar daca si anvelopele sunt aiurea, sansele nu sunt de partea eroilor. intre un x3 nou si un e 350 4 motion, voi ce ati alege, pt iesiri offroad ocazionale? hint: https://www.youtube.com/watch?v=suBB4Z0FvI0&t=833s

    00
  20. Nu trece o săptămână, va jur, în care sa nu vad SUV uri premium, proponderent BMW X5 și X3 generații mai vechi, cu anvelope de vara, foarte probabil cele cu care a venit mașina din fabrica. Vad constant mașini cu leduri ilegale sau „xenon” chinezesc montat after market la un „tovarăș” .. Zero filtre mixte RAR – Politie. În schimb, stam cu radarul pe Grozavesti deși e ambuteiaj și mai mult de 10 km h nu atingi seara. Vai de noi și de tara noastră..

    00
  21. Nu trebuie să vă mai mire nimic de ce se întâmplă în România. Mai nou nemții in germania spun că BMW adică Bavaria Mull Wagen iar tradus in romana înseamnă mașina de cărat gunoi

    00
  22. Petlas sunt la un raport caliate/pret bun, au o adancime de profil mult mai buna decat Tigar, Debica, etc. Le folosesc de aprox. 10 ani si sunt foarte multumit.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.