Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

92 comentarii

  1. Aia cu GLE era speriată de ăla cu Golf 4

    00
    • NOU
      #2

      #CaSaNuMaiComentamAiurea :

      Noul Cod Rutier actualizat 2018
      Art. 108 Codul Rutier :
      a) 2 puncte de penalizare pentru săvârşirea următoarelor fapte:
      9. folosirea incorectă a luminilor de drum faţă de autovehiculul şi tractorul agricol sau forestier care circulă în faţa sa, în aceeaşi direcţie de mers.
      *Deci flash-urile nu numai ca dovedesc proasta crestere dar sunt si amendabile

      tu cu gurita ta ai spus ca era polei pe jos (umed, frig afara, posibil inghet/polei), so :

      Articolul 123
      Conducatorul de vehicul este obligat sa circule cu o viteza care sa NU depaseasca 30 km/h in localitati sau 50 km/h in afara localitatilor, in urmatoarele situatii :
      e) cand partea carosabila este acoperita cu polei, gheata, zapada batatorita, mazga sau piatra cubica umeda

      *nu ai cum sa vezi daca „dubistul” avea slikuri pe tractiunea fata si chiar daca avea, pe jos fiind umed si frig afara + deplasare pe un pod/pasaj, legal era sa mearga cu 30 … (indiferent ca avea semn de sfarsit a tuturor restrictiilor la urcarea in rampa)

      #DecatAtat …

      00
    • Nu era speriată. A fost doar precaută. În caz că Golful intenționa să meargă înainte (pentru că nici nu semnaliza pentru ieșirea din sensul giratoriu, ca toți dobitocii dealtfel) ea era obligată să-i acorde prioritate. Dacă nu frâna, iar Golful continua direcția de mers în sensul giratoriu, în cazul unei tamponări ea era vinovată chiar dacă dobitocul s-a încadrat greșit la intrarea în sens.
      P.S. Folosesc epitetul dobitoc la modul generic. Bă! învățați să semnalizați la ieșirea din sensul giratoriu și, în general la schimbarea benzii sau direcției de mers.

      00
    • erată: …s-ar fi încadrat greșit…

      00
    • NOU
      #5

      In legislatia romaneasca nu exista „incadrare gresita in giratoriu” ci doar neacordare de prioritate la schimbarea benzii/directiei de mers.
      Nimeni (dintre factorii decizionali) nu vor chestiunea clarificata, adica obligatoriu marcaje si indicatoare de presemnalizare care indice clar la care dintre iesiri ai voie sa iesi din giratoriu in functie de banda pe care te afli.

      00
    • cel cu GLE-ul de la minutul 1:00 a dat prioritate de dreapta asa cum se da, in caz ca ar fi vrut Golf-ul sa faca stanga

      00
    • Mai bine de jumătate din faze.. nu sunt faze, nu există.

      00
  2. Cum suna asta „Nu a fost sa fie accident” :)) lasa poate data viitoare daca au „noroc”

    00
  3. =))
    Man, urmarirea videoclipurilor cu tine la volan da un nou sens expresiei angloamericane „Excruciating pain”.
    – Desi s-a mai discutat despre inutilitatea demersului, te iei in continuare de oameni ca „lasa masina la liber” cand au rosu in fata la 20-30 de metri, tu probabil considerand in continuare ca ei gresesc ca nu baga 50 ca sa puna frana violent in curul aluia din fata. Ce uzura a franelor, ce risc sa derapeze ca e iarna, ce inutilitate, prostii in continuare nu vor sa il lase peZoso sa ajunga cu 3 secunde mai devreme la rosu unde va astepta un minut stand pe loc.
    – Te iei de „oamenii de @acat” care merg pe banda a 3a ca sunt magari, la 3 secunde treci pe banda 3 contrazicand toata teoria ta cu lasatul celor care ies de pe strazile laterale. Toti sunt nebuni ca merg pe acolo fara motiv, tu ai avut bineinteles motiv intemeiat.
    – Te iei de CJ-21-SSA ca franeaza, ca lupa mea, tu fix acolo ai trecut de pe 1 pe 2 peste o linie continua care iti intezicea asta. Hypocrisy much? Iar ai pretentii la altii sa respecte reguli cand tu fix in momentul ala incalci reguli, poate cluuuuujanul nu se astepta ca o sa sari de peste continua in dosul lui, poate ca fabia lui lesinata nu putea sa accelereze instant ca sa ii ia fata dubei si sa faca loc bolidului tau etc.
    – Iar obisnuitele plangeri vis a vis de cei ce ezita la giratorii, bifurcatii etc. Poate oamenii nu stiu drumul, poate s-au incurcat, poate nu sunt din localitate, poate au carnet de putin timp sau conduc mai rar si fix atunci i-ai suprins tu, lumea nu se invarte in jurul tau, oamenii au in majoritate dorinta sa ajunga intregi acasa, e mai bine ca atunci cand au dubii sa incetineasca chit ca iti strica tie media orara decat sa fie ca la rusi, sa intre cu 80 in giratorii si sa sara peste parapeti.

    00
    • Te iei de “oamenii de @acat” care merg pe banda a 3a ca sunt magari, la 3 secunde treci pe banda 3 contrazicand toata teoria ta cu lasatul celor care ies de pe strazile laterale. Toti sunt nebuni ca merg pe acolo fara motiv, tu ai avut bineinteles motiv intemeiat.

      ești idiot. eu făceam stânga. NU MAI FI IDIOT!!!
      (explicație suplimentară: acolo sunt niște străzi cu sens unici. sunt 3 ieșiri și următoarele două intrări. toți circulă pe banda a treia pentru că fac stânga la prima sau la a doua ieșire).

      Te iei de CJ-21-SSA ca franeaza, ca lupa mea, tu fix acolo ai trecut de pe 1 pe 2 peste o linie continua care iti intezicea asta. Hypocrisy much? Iar ai pretentii la altii sa respecte reguli cand tu fix in momentul ala incalci reguli, poate cluuuuujanul nu se astepta ca o sa sari de peste continua in dosul lui, poate ca fabia lui lesinata nu putea sa accelereze instant ca sa ii ia fata dubei si sa faca loc bolidului tau etc.

      și când nu ai destulă putere să treci pe banda 1 frânezi?! NU MAI FI IDIOT!!!

      poate oamenii nu stiu drumul, poate s-au incurcat, poate nu sunt din localitate,

      dar dacă ești din localitate și ești pur și simplu prost? nu se poate să fie și asta o explicație? uite, tu ai fost sus prost la două comentarii, nu se poate să fie și șoferi din ăștia?

    • Prietene, tu ai venit aici pe blog si ai impresia ca lumea nu se invarte in jurul lui Vali? :))
      Stupid infidels

      00
    • Prietene, tu ai venit aici pe blog si ai impresia ca lumea nu se invarte in jurul lui Vali?

      true story.

    • Postez de niste ani la tine pe blog. Daca esti ass si treci la injurii, nu o mai fac, cum nu am mai facut si la alti prosti. Esti cel mai bun sofer, bine pa.
      Dragos, nu vrei tu sa su pu de brown-nose ce esti? Ma refeream la lumea larga, aia care traieste in afara monitorului, era greu de inteles asta?

      00
    • Daca esti ass si treci la injurii,

      nu. ți-am răspuns în ton cu comentariul.

      la aia cu „ai trecut repede pe b3, ai IP de germania, e posibil să nu cunoști zona, poți întreba de ce am făcut asta în loc să presupui imediat că și eu sunt imbecil. dar ai făcut-o, presupunând că sunt imbecil. adică, postezi pe aici de mult timp, chiar crezi că așa de tâmp sunt, să înjur pe cineva care face o prostie și apoi 10 metri mai încolo să fac și eu același lucru?!?!!

      la aia cu fabia la fel. nu l-am presat, nu nimic, și el mi-a tras frână în bot. concluzia ta? „bă muistule, de ce ai trecut pe altă bandă când era linie continuă și de ce te iei de bietul om?

      pe bune acum…

    • nu l-ai presat pe cel cu fabia dar i-ai dat fleşuri. la fel şi dubei vw t4.

      nu cunosc Braşovul prea bine, dar câte semne de circulaţie „viteză minimă obligatorie” erau pe traseul urmat în filmare?

      00
    • nu l-ai presat pe cel cu fabia dar i-ai dat fleşuri.

      nu fi idiot. pe bune, i-am dat flash fabiei? când, după ce mi-a frânat in bot, ca un imbecil?

    • La faza cu liberul de acord. Unde cacat ne grabim sa stam la semafor. Si eu scot masina din viteza si se duce ea pana la semafor singurica. Nu ma grabeste nimeni sa stau la coada.

      Da la faza cu ala cu Fabia? E o vorba din batrani, ca cacatul in mijlocul drumului….

      Faza cu giratoriile, lasa ca taicamiu la 50+ tot asa iesea din giratoriu si dupa ma intreba pe mine de ce il claxoneaza lumea, l-am lecuit pana la urma de taiat giratoriile.

      00
    • La faza cu liberul de acord. Unde cacat ne grabim sa stam la semafor. Si eu scot masina din viteza si se duce ea pana la semafor singurica. Nu ma grabeste nimeni sa stau la coada.

      gândește-te că mai ai 10 mașini in spate și un giratoriu, care nu pot înainta pentru că cineva s-a decis să meargă la relanti. ai blocat giratoriul fără să realizezi. tocmai ai mai învățat ceva.

      mișcarea e ok când nu mai ai ceva în spate.

    • încerc să nu fiu, dar ai ajuns în spatele fabiei trecând peste o linie continuă. nu aveai ce să cauţi acolo.

      din prezentarea XV-ului parcă nu are frânare autonomă de urgenţă(AEB), un element de siguranţă necesar în ziua de azi. zic şi eu pentru cine îşi ia maşină mai nouă, e bine să ai aşa ceva.

      în rest, dacă vin la Braşov pot să merg cu 50km/h fără să fiu luat la bătaie de băştinaşi?

      00
    • încerc să nu fiu, dar ai ajuns în spatele fabiei trecând peste o linie continuă.

      am înțeles. și asta justifica frâna în bot? tu așa faci când vezi pe unul că vine în spatele tău peste linia continuă pe două benzi?

      dacă vin la Braşov pot să merg cu 50km/h fără să fiu luat la bătaie de băştinaşi?

      dă-te preventiv cu miere, că să fii sigur :D

    • La faza cu Fabia, nu e gresit ca te iei de el.. e gresit ca te iei de linia aia continua :)

      00
    • marius, nu auzi că e justificat să frâneze aiurea?

    • NOU
      #23

      Bos, neblocarea giratoriului e responsabilitatea celor care intra in el, nu a celor care au trecut de el (si lasa masina pe liber).

      00
    • Merge o grămadă in linie dreaptă „gândește-te că ai un giratoriu în spate” :))
      Pe de altă parte, e ilegal să lași mașina pe liber când te apropii de semafor.
      Art. 148 Se interzice conducătorului de autovehicul sau de tramvai: 13. să lase liber în timpul mersului volanul, ghidonul sau maneta de comandă, să oprească motorul ori să decupleze transmisia în timpul mersului.
      Frâna de motor când ești mai aproape de semafor e mai potrivită daca vrei să consumi mai puțin și să nu uzezi plăcuțele.

      00
    • NOU
      #25

      Parca aveam automate…

      00
    • Nu sunt nice pe departe un fan al stilului de condus al lui vali, ba din contra il consider in general ca fiind un pericol in trafic. In acest clip insa chiar nu mi se pare ca a facut ceva aiurea.

      00
    • Mai Radu, tu tare-mi pari a fi RaduCJ de pe TT. Mai ales cand le gasesti scuze alora din videoclip. Dupa tine toata lumea se incadreaza la „poate nu stiu drumul”, „poate nu sunt de pe acolo”. Du-te ma baiatule si descarca-te la voi pe site, si lasa-ne!

      00
  4. Ba ce sa mai, si seful de la CNAIR a zis sa mai mergem dracu si cu trenu„. Si incep sa-i dau dreptate, la cati idioti sunt pe drumurile patriei parca imi vine sa las masina acasa doar ca sa am liniste mentala.

    00
  5. La minutul 3:40 toti ati abordat sensul giratoriu gresit nu doar cel care a taiat toate benzile aiurea.

    00
  6. 1: Nu mai inghiti cand inregistrezi! Nu! sub nici o forma. Pui pauza, inghiti, continui. Se aude groaznic, mi se face pielea de gaina pe mine. Nu suport! Scuze daca exagerez cu asta sau e deplasat comentariul, dar am alergia la asta.
    2: De ala cu Volvo mi se pare ca te-ai luat gratuit. E rosu in fata, nu are unde sa se duca, lasa masina la vale, franeaza usor, mai face o economie la combustibil, uzeaza mai putin placute, etc. Toti ar trebui sa procedam asa, nu sa franam in fundul aluia din fata.

    00
  7. in bv limita este 50 (59). numai pe anumite intrari/iesiri este limita 60 (69). acolo unde erai tu se putea merge cu 59.
    abia astept sa ma vad in clipurile tale. :-)

    00
  8. min 2.30 a procedat bine mergand pe liber. ai recomandat asta de nenumarate ori.

    min 5. cand banda 2 se inchide, in capat de tot trebuie sa se intre pe banda unul tip fermoar. masina b1-b2-b1-b2. in strainatate iei amanda daca nu lasi sa se intre de pe banda 2 la o faza ca aia

    00
    • minutul 5. nu se inchide banda, se continuă tot cu 2 benzi și se fac 3 la un moment dat.

    • ok. nu am stiut si pusesem pauza sa comentez pana sa se termine faza aia. nici tu nu mai ziceai nimic.

      00
    • Min 2.30. Lasatul ala pe liber are un bonus: frana nejustificat de intensa ca si cum avea masini la 2 metri in fata. Prostul cu Volvo putea pur si simplu sa ridice mai intai piciorul de pe acceleratie lasand masina in viteza si apoi sa franeze usor cand ar fi fost cazul. Dar e prea complicat.

      00
  9. NOU
    #39

    Nu mai e demult viteza 70 în oraș. E 50. Si inainte era 60, cu 70 la intrări gen Calea Bucuresti si Harmanului.

    00
  10. 6:30, iesitul ca iesitul dar becuri ciuci, bine ca are dereleuri

    00
  11. Asa se conduce peste tot in afara de Bucuresti. In Bucuresti este atat de aglomerat si haos ca nu mai conteaza nimic :)

    00
  12. Cand nimic nu merge cum trebe in romania, de ce avem pretentia de la soferii romani sa circule corect?

    00
  13. Care-i castigul daca le cauti la toti nod in papura? Cand se stie ca nu-i ca si cum s-ar da si un test de inteligenta la obtinerea permisului. Fiecare circula cum poate si cum il duce capul.
    Mai vad soferi dintr-astia „moralisti”, super incrancenati la volan, sau mai rau , care injura tot timpul si se i-au de orice. Parca ar fi niste femei ajunse fete batrane, sictirite si pline de frustrari, carora nu le convine nimic.
    Care-i rostu sa-ti strici ziua pentru nimicuri. Sa-ti torni singur otrava in vene. Nu inteleg. Pune si tu o muzica si bucura-te de ce ai.
    Aveam si eu la job un sofer de genul asta. Merg odata cu el ca aveam de vizionat ceva la furnizori si stau in dreapta. Nu-s atent la drum ca eram cu ochii-n acte. Si stand eu asa si rasfoind imi dau seama ca ceva ma irita si devin nervos. Ferbeam si nu stiam de ce. Dupa care imi dau seama ca starea mea era determinata de faptul ca soferul ii facea pe toti prosti, imbecili, practic ii injura si si-o baga in toti cu care se intersecta. N-am mai rezistat si i-am zis ceva de genul: daca nu termini iti f doi pumni de te ia dracu. A belit ochii la mine si n-a mai scos un cuvant.
    A doua zi imi zice un coleg ca i s-a plans soferul ca asa om dificil n-a vazut in viata lui.

    00
  14. Să mă bag și eu ca OB-ul în film sau ca punga de DERO pe masa din bucătărie, ca-n prima telenovelă românească și mai proastă decât Asfalt Tango.

    1- văd că nu știm să intrăm în giratorii. Tăiem de pe banda 3, să ieșim, de multe ori fără să ne asigurăm că restul de pe benzile 1 și 2 își continuă drumul.

    2- ăla cu Skoda e un dobitoc, pentru că Zoso l-a lăsat să treacă și imediat după ce s-a băgat pe bandă Vali, fix a frânat în față. Nu se face așa ceva niciodată.

    3- nu se merge paralel cu o altă mașină niciodată, ori depășești și-i dai cârjă, ori te treci pe banda 1. Eu mai pensionar, în general nu prea fac depășiri, căcaturi, bicăz mi-e frică sau trebuie să fie liber cât A2, ca să am tupeu să mă bag, mai ales pe drumurile cu 1 bandă pe sens.
    Boala multora: depășesc, apoi se pun în față și merg cu aceeași viteză ca mine. Bobiță, m-ai depășit, du-te lung, nu fi bou.

    4- Nu se iese ca boul cu Mazda, indiferent că-i liber pe banda 2. Intri pe 1, incadrat, semnal, trecut pe 2. Așa se protejează, să nu intre cineva în el.

    5- Foarte important: semnalizarea-n giratoriu. Intri în giratoriu de la ora 6 și te duci la ieșirea de la ora 9, intri pe banda din interior și semnalizezi stânga de când ai intrat, mânca-țe-aș ochii, să văd ce vrei faci și un te duci, să nu mă urc pe tine.
    Când ieși, semnalizează dreapta, imediat ce ai trecut de penutilma ieșire din drumul tau
    6- e ok să depășești pe linie continuă, mai ales când urmează o intersecție și gagiu de pe banda 2 face stânga, iar pe 1 ai loc, să nu faci coadă de mașini în spatele gogului ce vrea să intre pe alt drum. Asta pentru fluidizare, că de multe ori gogii semnalizează stânga-n 5 metri, că așa au învățat ei.

    7- ori de câte ori poți, te dai pe banda 1, deoarece unii vor să mai facă stânga, vor să meargă mai repede. Nu te pun în drum să incurci.

    8- este foarte periculos să lași mașina pe liber, să se ducă din inerție. Nu se face așa ceva. Mașina nu consumă mai puțin când e scoasă pe liber, ci atunci când e cu frâna de motor sau nu mai e accelerată. Simplu. În caz că e ud jos, mai ușor cu frâna de copan și mai mult cu d-aia de motor, că recomandă peste tot down-shifting. E greuț

    9- Nu știm să plecăm de la semafor. Ori primul doarme sau omoară telefonul, ori boul nr 2, stăăă în spate și iau și 25 de metri avans, plecând, că de ce să ne mișcăm toți în același ritm și să treacă 20 de mașini, în loc de 10. Așa suntem noi. Oameni de căcat

    10- Nu stai in spatele tirului, unde ai loc să depășești, că încurci și pe restul care vor să depășească și e periculos să depășească 2 mașini, dintre care 1 e tirist, nu mergi la aspirație doar că poți.

    00
    • Unde este scris in Codul Rutier ca trebuie sa semnalizezi cind circuli in sensul giratoriu?
      Semnalizezi in sensul giratoriu cind schimbi banda de mers si cind iesi din sens.

      00
    • la nr 8 testeaza si vei afla. si eu o mai scot pe liber. e ok dpdv al consumului, nu e prea bine din alte puncte de vedere. cand ma apropii de intersectie/semafor, bag in viteza si fac frana de motor(consum 0).

      legat de redus viteza din timp cand in fata e rosu: si eu fac la fel, chiar daca am alte masini in spate. si ei vor opri fix la acelasi semafor. si dpdv al timpului si al consumului e mai bine, de multe ori se pune verde si nu mai e nevoie sa trec iar prin vitezele 1/2/3, ci merg mult mai fluid.
      evident nu merg ca melcul cand prin asta ii incurc pe altii, cum am patit acum vreo 2 zile ca unul se oprise in drum asteptand sa iasa cineva din parcare si trebuia sa il depasesc, iar cel din sensul opus a continuat sa incetineasca sa beleasca ochii la ce facea asta din fata mea. aproape s-a oprit in dreptul meu, deci mai depaseste daca ai unde.

      dar altfel e o idiotenie sa mergi cu viteza blana cand in fata e rosu. toti am merge mai bine daca am lasa in frana de motor, ar fi un grup mai compact de masini.
      pe multi ii ia fix atunci graba, vor sa faca slalom ca sa nu mai fie al 3-lea la semafor, ci al doilea. de multe ori ajung sa trec inaintea lor, pt ca eu vin cu viteza cand deja e verde, iar ei trebuie sa plece de pe loc.

      00
    • 5 nu se semnalizeaza stanga in giratoriu. nu te urci pe nimeni, dai prioritate cand intri. cum stii ce face?

      daca nu semnalizeaza inseamna ca ramane in giratoriu
      daca semnalizeaza dreapta inseamna ca iese in giratoriu
      e logica binara, ce dracu

      PS iesirile din giratoriu pot fi la orice ore, 9, 11, 3, 4, 5 si un sfert..

      00
    • @flat si mai ales daca semnalizezi stanga inseamna ca schimbi banda(ex 2->3)

      00
    • @ Sly
      Știu foarte bine ce zici tu.
      Ai dreptate că nu scrie nicăieri în codul rutier, dar e de bun simț, pentru ăia din spate să te vadă.
      E ca atunci când ai 2 benzi pe sens și te dai de pe 1 pe 2, să-i faci loc și lu nenea, care vine de pe un drum lateral.
      Nu te obligă nimeni să te dai, dar e de bun simț.
      La fel ca pe autostradă, te dai pe banda 2, dacă-ți permite situația, să vină și ceilalți de pe benzile de accelerare.
      E bun simț și cam atât.
      N-au auzit românașii de fluidizare, de principiul fermoarului, de neblocat intersecția, de chestii d-astea, plm.

      Uite aici o exemplificare a ceea ce spun. Poate-s eu mai prost și nu știu să conduc, deși am fost cam prin toată Europa asta cu căruța și prin țări mai bananiere și nu mă pricep la condusul românesc/

      https://www.youtube.com/watch?v=dJ7Mp5NbLkY&t=33s

      00
    • @Ionut M ti-a explicat cineva mai sus: in sensul giratoriu semnalizezi stanga DOAR daca treci de pe b1 pe b2, de pe b2 pe b3. In rest nu semnalizezi stanga!
      Pe autostrada, daca mergi pe oricare din benzi, fara sa le schimbi, semnalizezi stanga? E exact acelasi principiu.
      Nu stii ce face ala din fata? Daca nu semnalizeaza nimic inseamna ca nu va iesi, cand semnalizeaza dreapta iese. Nu ti se pare simplu si logic?

      00
    • Legea e lege. In lege nu se discută de bun simț.
      Logica e logică.
      Scurt pe 2.

      00
    • legea zice cum zice. legile pot fi imbunatatite.

      asa e, in giratoriile mari, bine definite, cu mai multe benzi, nu e necesar sa semnalizezi stanga.

      dar in romania a aparut o inflatie de giratorii d-alea din balize, care au 1 metru diametru si deservesc intersectia dintre 2 drumuri cu o banda pe sens, poate 1+2. in alea poate chiar e util sa dai un semnal stanga daca iesi pe a 3a iesire, pentru ca pur si simplu nu e loc si timp sa analizezi intentiile celorlalti in 2 metri de intersectie. si chiar daca ar fi timp, ar ajuta un pic la fluidizarea traficului in acele situatii.

      si dupa aia le mai ai pe alea excentrice in care una din benzi merge drept…

      00
    • Bravo. Ai sumarizat perfect.

      00
  15. Deci maruntisurile astea din trafic au fost „spuma” intamplarilor timp de o saptamana? Cred ca se conduce bine in Brasov atunci, caci eu doar pana ies din cartier adun mai multe situatii grave in trafic.

    Keep calm si las-o mai moale!

    00
  16. Bai m-am uitat la tot si sincer iti zic: E chiar ok traficul din Brasov. Daca il compar cu cel din Craiova, ma simt ca in Rusia: nu se mai da prioritate la stop, oprit mereu in buza intersectiei, sensul giratoriu e ca ruleta, 50-50 daca ti se da prioritate… Eu zic sa fii multumit :).

    00
    • mane, eu nu stau la cocleți :D

    • Chiar am vazut asta in Craiova, intr-o excursie de anul trecut: de ce iesiti cu botul masinii in mijlocul benzii cand ala vine cu 50/70 pe bulevard ?

      00
    • Dacă ar fi mulțumit atunci după o vreme se va gîndi Vali că era o mișcare mai bună să se mute direct în Craiova fără a mai face popas la munte.

      00
    • șmecheria nativă am (giurgiu reprezent, modafocas!), macetă în portbagaj am, conduc agresiv….bă io nu cumva sunt craiovean?!?!!?

    • În Germania anul trecut un prieten a fost 2 ore la sediul poliției pt că a avut un briceag in mașină.
      Pe urmă i-au trimis înștiințare că are proces.
      A scăpat cu un avocat din Germania.

      00
  17. Offtopic. Nu am Twitter, ce-ai pățit cu telefonul?

    00
  18. la 1:03 „aia cu masina mare” a incetinit/oprit absolut normal, in dreapta avea pe cineva care semnaliza STANGA, cum ea taia acea banda a stat absolut perfect

    cam slaba camera, incercam sa vad numarul la ala cu mazda alba, imi pare cunoscut bv-xx-DOx cumva ?

    00
  19. mai colegu, cu ce si pe cine a deranjat opelu’ ala zafira ca a schimbat banda in giratoriu(ca voia omu’ sa iasa, doar nu a intrat acolo ca sa joace hora…)? pe nimeni

    00
  20. Am observat ca nu stii sa intrii/iesi din giratorii. Tai de langa axul drumului sa iesi la faza cu zafira..nu este ok.

    00
    • Am observat că nu știi să scrii. Scrii „să intrii”… nu este ok.

      00
    • Ok mersi si scuze, macar nu stau pe la asigurari sau politie pentru neacordare de prioritate la iesirea din sensul giratoriu

      00
    • @corcodusul. cati ani ai? doar astia de 17 ani au frustrari legate de micile greseli gramaticale. Ma refer la cazuri ca cel de fata unde nu-i asa de mare greseala incat sa merite mentionata.

      00
    • robert3, avem exemplu pe Dăncilă, nu? Învățați limba pe care o vorbiți, că de-aia sunteți nativi! Limba pe care o vorbești și o scrii te definește ca om.
      Iar felul în care se atacă unii când sunt criticați îmi amintește de anumiți șoferi care greșesc în trafic: le atragi atenția și tot ei fac gură și te înjură.
      Poți să mai vorbești de rușine în cazurile astea? Nu ai cui.

      00
    • @robert3: poti sa-mi spui „tata”

      00
  21. @Zoso
    Din punctul meu de vedere ai surprins imaginea societatii romanesti din care facem parte si comentariile nu fac decat sa o intareasca. Nu ne place cand auzim de la cei din tari mai spalate ca suntem un popor care nu prea straluceste nici prin inteligenta, nici prin harnicie, nici prin igiena si nici prin seriozitate. Da, majoritatea suntem niste mediocri, superficiali, cu IQ vai de mama lui, dar in schimb ne credem destepti, informati, pastratorii adevarului absolut si bineinteles cireasa de pe tort, mandrii ca suntem romani.
    Prin urmare, traficul e cum e pt ca noi suntem pe sosele, la cozi pe la diferite institutii ale statului e cum e pt ca tot noi stam pe acolo, pe partii e cum e pt, ca toti suntem Alberto Tomba, etc.
    Si atunci, da, sunt de acord cu tine Zoso, nu ai dreptate poate uneori dar vad ca vrei sa schimbi ceva in abordarea situatiei punandu-ti intrebari si punandu-le si aici.

    00
  22. Eu zic ca te superi prea usor. Da, romanii sunt idioti la volan. Daca pleci la drum cu asteptarea asta o sa fii mult mai zen

    00
  23. Frate! FRATE! Nu este prima oară, trăi-te-ar Mnezo!
    Nu mai depăși pe dreapta!

    00
    • trecerea de mașini aflate pe altă bandă e devansare.

    • Și ce faci când unul doarme pe banda 2? Aștepți dimineața sa se trezească?

      00
    • Okay, Vali, dacă tu ești sigur că n-o să schimbe niciunul banda, cînd îl „devansezi” tu așa, bagă bogat, în continuare…
      @rasta, semnal stînga sau flashuri. De nervi și tot se dă, pînă la urmă.

      00
    • hai bai Vali, trolezi sau cum. termina si tu cu „devansarea” vietii. ce ai facut este o depasire ilegala. s-a discutat si rasdiscutat, inclusiv cu lamurire oficiala de la politie. cauta la partenerul tau razvanbb daca nu mai tii minte.

      00
  24. Misto filmul ! Pe viitor n-ar mai trebui bagate secvente cu femei, n-ai ce sa le faci, asa conduc ele prost, n-au inclinatii spre asta.

    00
  25. e lux traficul in bv, te plangi degeaba, vino in craiova sa conduci o zi si ti se va parea parfum si traficul din buc

    00
  26. ieri povesteai cat de linistit esti tu si de fericit, ca n-ai nevoie de mai mult, ca fara stres, ca una, ca alta. apoi te urci in masina si devansezi ca turbatul :))) no good. man.

    00
    • GM, asta cu liniștit și fericit e valabilă doar când e cu familia. Când e singur e tot cum îl știm: un mic Lewis Hamilton.

      00
  27. Deși se merge ok în Brașov cu excepția acelui giratoriu de la centrul comercial de la intrarea în oraș și ala aglomerat doar în week end, am observat ca în Brașov, mulți localnici au problema cu menținerea benzii în giratoriu. Taie lumea benzile direct, fără stress. Era sa ma facă praf un domn cu CR V cu număr BV XX SKI într un giratoriu pe Calea București după ce a tăiat doua benzi cu mare nonșalanță. Când l am întrebat la următorul semafor dacă e normal sa nu se asigura și sa și tina banda mi a răspuns cu deja filozoficul „care e problema?” :)

    00
  28. Lejer peste 50% din comentariile tale sunt doar frustrari semi isterice..

    00
  29. Am senzația acută că vrei să scrii pentru tine și atât. Succes! Dacă vei continua să îți tratezi cititorii la fel înseamnă că nu ai realizat în ce an suntem. Bravo, zoso. Sincer, părerea mea e să îți reevaluezi atitudinea. Cât mai ai timp. Ești pe o pantă al dracului de descendentă.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube