Despre 2performant influencer marketing

Ieri, compania de marketing afiliat 2Performant (care deține 2parale) a lansat un serviciu de influencer marketing, prin care își propune să ușureze munca tuturor (clienți, agenții, influenceri), care s-ar înscrie toți în platforma lor și…bună de tot gluma asta, o să se înscrie influencerii în platforma lor. Sau clienții. Sau agențiile.

Minima logică: de ce? De ce aș vrea eu, ca blogger, să mai fie un interpus între mine și client? Nu sunt destui? Nu sunt agenția de media și agenția de online care iau comision? Nu e și statul, care și el ia comision? De ce aș mai vrea încă unii?

Ca și agenție, asta e treaba mea, să adun date despre oamenii cu care lucrez. De asta percep comision. De ce aș vrea un interpus între mine și oamenii cu care lucrez? Dacă află clientul și mă elimină pe mine și se duce direct la 2performant?

Și aia cu plăți automatizate e cel puțin specială. Într-o industrie unde plata la timp e mereu o problemă și unde 2parale a dat rasol de câteva ori, pentru că nu poți să fii mână de fier cu clienții când îți suflă în ceafă concurența, să vorbești de plăți automate e cel puțin mișto.

Voiam să-mi fac cont să văd cum funcționează, dar crearea de cont nu funcționează.

Valoare adăugată? Nu, intermediere contra comision.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

13 comentarii

  1. Pentru că influensării se vând la kg pe site-uri

    00
  2. Altii au industrii de top, cercetare & inovare de cel mai inalt nivel, inventarea & crearea de energii alternative, produse si multe altele ce determina istoria planetei asteia… iar noi ne cacaim cu ”marcheting”, ”brenduri” si ”eigențîi” si alte prostioare de nimicuri…

    Ce e neregula cu privelistea asta?

    00
  3. Ia-mă ușor că nu sunt încălzit – de când a plecat Apostolescu nu mai am practică pentru discuții din astea :).

    Eu zic că rolul agenției este să facă strategie, creație și management – nu să plimbe hârtii și să alerge după semnături și plăți.

    Noi nu suntem intermediar, nici agenție.

    Suntem o platformă care ajută ambele părți să își facă doar meseria. Afiliații, influencerii și bloggerii lucrează mai simplu prin noi cu agențiile și brandurile.

    Facem asta de ani de zile pe modelul de affiliate și ne iese destul de bine. În 10 ani am încasat și plătit către afiliați peste 9 milioane de euro de la mii de clienți – peste 99% din sumele facturate. Da, avem zero virgula ceva la suta rău platnici – pe care i-am dat în judecată și n-am putut recupera diverse datorii. Timpul de plată și rata de recuperare sunt mult mai bune la noi decât în industrie – și în 2Performant vezi indicatorii ăștia la fiecare client.

    Si da, acum aducem și în influencer marketing competența asta. Da, vrem 5% de la agenții (sau 10% de la clienți) pe care ei și-i recuperează rapid din timpul salvat, în care generează mult mai multă valoare – preluăm noi tot hassle-ul ăla birocratic.

    Și apropos, plătim săptămânal, indiferent de forma juridica a partenerilor – persoană fizică, pfa, srl etc. – îți faci o singură dată profil de plată, apoi din câteva clickuri îți poți cere sumele câștigate și le primești in cont.

    Cont de afiliat îți faci într-un minut aici
    și poți vedea toată platforma, inclusiv noua secțiune. Dacă vrei să o și folosești, trebuie într-adevăr să ceri activare și durează puțin, evaluăm individual fiecare cerere.

    Mulțumesc pentru interes.

    00
    • de când a plecat Apostolescu nu mai am practică pentru discuții din astea :).

      sper că la un moment dat te-ai lămurit cu (1) cât mă plătea și (2) că aveam dreptate și că trebuie să joci pe termen lung.

      Noi nu suntem intermediar, nici agenție. Suntem o platformă

      intermediar adică :)

      Eu zic că rolul agenției este să facă strategie, creație și management

      plimbatul hârtiilor = management :)

      Cont de afiliat îți faci într-un minut aici

      eu nu vreau cont de afiliat. eu vreau cont de „influencer” :)

    • Eu zic că rolul agenției este să facă strategie, creație și management – nu să plimbe hârtii și să alerge după semnături și plăți.

      Stategie = dăm campanii prietenilor
      Creație = luăm ideile cele mai bune care ni se propun și le facem cu prietenii noștri

      Și ar mai fi o întrebare: pe ce criterii sunt selectați influencerii? Adică orice Vasilică cu cont de instagram se poate înscrie?

      00
  4. Pe domeniul de branzeturi pot sa influentez pe orcine , am oi pascute la peste 1500 altitudine si cand colo eu le tine pe langa Glina…si vand branza naturala la oraseni…

    00
  5. Unul dintre avantajele platformei este ca nu mai ai nevoie de contract (desi aici e dubios, ca s-ar putea sa ai nevoie de niste obligatii ale partilor) dar si de faptul ca influencerul nu trebuie sa aiba un srl/pfa.

    Tu, advertiser, platesti factura si asta e, se descurca influencerul si 2p cu platile.

    00
  6. Yey! un alt intermediar

    00
  7. Dar să vedeți ce prețuri sunt… Cineva vinde reclamă pe pagina sa de fb care are 1 k fani, la 300 euro. Nu mai bine bagi 300 euro în fb ads și obții rezultate mai bune ?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube