Ce produse returnează oamenii când cumpăra online?

Mergeți pe eMAG la resigilate și sortați după preț. Veți rămâne fără cuvinte. Huse de 6 lei, folii de protecție de 9 lei, ventilator de 9 lei.

Două întrebări:

  1. Unde credeți că se vor regăsi costurile astea?
  2. Credeți că sunt aceiași care:
    1. vor să plătească mereu ramburs în România, dar când comandă de pe Amazon sau Aliexpress nu comentează?
    2. se plâng de prețurile mari din România?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

78 comentarii

  1. Bai, da. D-asta comand de la emag. Sunt constient ca preturile pot fi mai mari, dar am siguranta ca nu e stres in caz de probleme cu produsul sau retur.
    Lipsa de stres vine cu costurile ei.

    00
    • Lipsa de stres vine cu o sesizare online la ANPC, nu sa platesti un produs cu 30% mai mult…

      00
    • @George: O lasă-mă și cu ANPC-ul. Am avut problema asta (https://razvanbb.ro/adevarul-spatele-bateriei-trotinetei-twow-booster/) cu trotineta și atâta au tergiversat până cand au trecut cei 2 ani de garanție după care au ridicat din umeri. Și acolo sunt niște ”profesioniști” de 2 lei. După ce le-am trimis frumos povestea relatată, mi-au mai cerut alte informații care deja le aveau în sesizarea mea inițială. Așa că decât să cumpăr de la companii-fantomă cu preț puțin mai mic, mai bine site-uri serioase, gen eMAG. Astfel vei evita să intri în procedura stufoasă a celor de la ANPC. Așa cum am pățit-o eu din cauza mincinoșilor de la GNEX Systems SRL din Cluj-Napoca.

      00
    • Cu sesizari la ANPC siguri scapi de stres :)). Si nu mai exagera cu aia 30%. Am observat tendinta asta de exagerare, fara sa aiba argumente solide. Arata-mi 10 produse (nu 1 sau 2) care au 30% mai mult decat la alte magazine serioase (nu d-aia de n-a auzit nimeni).

      00
    • @Radu: Incearca Metro, Selgros, Auchan,

      00
    • @George Exact, ai argumentat de ne-ai rupt.

      00
  2. 2.1 de vreme de mulți oameni fie au experimentat personal, fie cunosc oameni care au trecut prin asta, ca în cazul unui anume site produsele comandate cu plata ramburs ajung foarte repede, iar cele plătite cu cardul vin când dă Domnul, oamenii vor continua să plătească ramburs.
    Dacă ar exista posibilitatea și ar vedea că produsele cu plata ramburs vin mai repede din China decât alea plătite cu cardul, ar plăti și acolo ramburs.

    00
    • NOU
      #8

      e un mit asta cu diferenta de timp la livrare in functie de cum platesti.

      00
    • Atoateștiutorule și omniprezentule, s-o crezi tu că e mit. Încă mai aștept un săpun (da, fix un amărât de săpun) plătit cu cardul în marketplace acu’ 4 luni. Vrei să-ți zic cam ce mi-a răspuns emag când am întrebat de el sau de bani? Hai că te prinzi și singur. ;)

      00
    • Am cumparat de BF de la emag, am chiar mai multe comenzi, am platit peste tot cu cardul, cu ridicare din showroom (vezi dom’ne, sa scutesc curier). Ale mele sunt toate toate pe 28 nov ridicarea.

      Intre timp colegii de birou care au comandat ramburs primesc colete din ziua a doua…

      Acuma, poate e la mine caz special, ca nu poti extrapola de la un om la tot. Dar data viitoare stiu cum comand si platesc.

      00
    • Sapun p… pe tine?

      00
    • Bf. Comandă la FD ramburs, comandă la eMAG plătită cu cardul. FD a venit din 2, una vineri, una sâmbăta. EMAG sâmbăta. Altă comandă dată vineri seara la FD, ramburs. Încă nu a venit. Ce-ți iese aplicând logica ta?

      00
    • @Vasile – pai de aia a pus emag BF pe 16, sa iti livreze ca lumea si din timp pe 28, nu doamne fereste pe 3. :)

      00
    • Eu nu stiu ce sa mai cred.

      PCGarage, ramburs, primit coletul luni.
      Epantofi, ramburs, marti.
      Emag, platit cu cardul, „produsele sunt pe drum”.
      Emag, ramburs, „”produsele sunt pe drum”.
      Elefant, ramburs, livrare programata pe 29.11 (!).

      Plus ca unele livrari de bf nu se fac din cauza de lipsa de timp. Imi spunea curierul ca zilnic trebuie sa se intoarca la depozit cu ~50 colete, desi munceste pana noaptea; n-au timp fizic sa le livreze. Am fost si la posta si e prapad, la ghiseul colete era un munte de televizoare, pampers si alte cutii, nu exagerez cred ca erau 2 paleti de marfa acolo… si vorbim de un oficiu postal de provincie, din p**da ma-sii, nu de capitala sau de oras mare.

      00
    • 5 comenzi de BF, toate plătite cu cardul, 3 emag + 2 marketplace; 3 au ajuns luni, 1 marți și unul a plecat ieri, probabil ajunge azi. Produsele din marketplace au sosit primele.

      Ca idee, dacă muncești la o uzină de-asta mai măricică e mai bine să comanzi pe adresa de la muncă, acolo vin curierii mai repede pentru că au mai multe colete de descărcat în același loc, e mai rapid pentru ei să descarce o dubă întreagă (sau două) într-un loc decât câte un colet răzleț, deci ai șanse să vină mai repede. Nu are legătură cu cum ai făcut plata. În perioadele astea noiembrie – decembrie nu comand direct acasă, durează mai mult.

      00
    • @Balaurul, merge doar pt colete cărabile. :) Gen maxim 7-8 kg, sau cât poate căra fiecare fără să se desfacă în bucăți (mai mult dacă vii cu mașina la muncă).
      De bf-ul ăsta, elefant, ramburs, comanda miercuri seara, vineri era la punctul de ridicare de vis-a-vis de job, emag-marketplace, ramburs, comanda vineri dimineață, venit acasă duminică la prânz (chiar îmi cam făceam griji pt coletului ăla, îl comandasem acasă din motive de necărabilitate :) ).

      00
  3. Sunt hater. Ma uit acolo saptamanal si sunt cam tot alea (100-150 produse). Mi se pare putin sa ai 150 de produse ieftine resigilate in termen de 4-6 luni la vanzarile eMag. Daca ai posibilitatea sa faci refund la o tema de wordpress (pastrand tema!) de ce nu ai putea sa faci si la o husa? Daca 10/zi fac retur e fix pix cand te gandesti ca zeci de mii cumpara.

    00
  4. Eu am avut vara trecută o comandă pe eMag care a stat 7 zile în „Comandă plasată” și apoi am anulat comanda. În același timp în showroomul eMag la 1 km de mine aveau fix același produs care doar stătea. Am plasat altă comandă ca să iau ăla care era în showroom.

    Oare ar trebui să le dau banii înainte? O să fie mai puțin idioți?

    Comandați de exemplu un scaun de mașină pentru copii: 99,9% șanse să vină zgâriat pentru că eMag nu îl ambalează și curierii sunt idioți și îl zgârie / târâie pe undeva.

    Spor la plătit în avans.

    00
    • Cu cât produsul este mai mare, cu atât sunt mai mari șansele să fie livrat cu probleme. Uitați-vă de curiozitate la un curier când vă livrează ceva, cum se comportă cu celelalte produse sau când se întâlnesc într-un punct mai mulți curieri și primesc produse noi de livrat.
      Nu fac așa curierii de la o firmă anume sau pentru că n-au ce face. Eu cred că sunt stresați de șefu’ că trebuie să livreze totul până la sfarșitul turei și bineînțeles ca nu ar mai avea timp dacă s-ar purta cu mănuși.

      00
    • Am plasat comanda cu ridicare personala a unui produs care era listat cu stock în showroom. Am fost sa îl plătesc și ridic, nu am reușit, mi-au transmis ca nu îl au pe stock. Am mai aștept o zi, am luat legătura cu cei de la call center, nu au reușit sa înțeleaga de ce nu îl au în stock. Bine ca nu l-am plătit în avans.

      00
    • @Gab: dacă îl plăteai sigur era 😁 vezi, numai nasoale cu plățile astea, culmea, când iei produsul.

      00
    • Exact Bogdan, la cele mari e riscant rău, am cumpărat un aragaz, după ce ca a venit după o săptămână, ma anunță foarte jovial curierul ca, sa știți ca e deteriorat de la transport.
      Pai la ce puii mei îl mai aduci, nu mai zic de futaiul de pe lume ca sa-mi trimită banii înapoi in cont

      00
  5. Am intalnit cazuri in care husa/folia sa nu se potriveasca cu telefonul, chiar daca teoretic era pentru modelul respectiv – nu se potriveau decupajele, mulajul pentru butoanele de volum, etc.
    Si mai ales la preturile de 6,9,12 lei, riscul e si mai mare. Ce ar trebui sa fac? „Aia e, mi-am luat teapa, poate am noroc data viitoare” sau „A, la eMAG am retur in 30 de zile, ia sa profit de asta!”?

    00
  6. E vina clientului ca vanzatorul nu prezinta specificatiile produsului in mod cinstit? Scrie in specificatii ca folia nu acopera tot ecranul telefonului ci doar partea plata a lui? Nu scrie. Pai si atunci?

    La GsmNet a trebuit sa-i sun eu sa le bat obrazulca mi-au dar o folie care arata si functioneaza ca un cur cu -2mm in fiecare parte. Dupa o discutie picanta intre doi adulti acum pe site-ul lor este specificat clar la fiecare folie daca este full-face sau acopera doar partea plta a ecranului.

    00
    • Am patit si eu cu o husa pentru volan. Nu mai cumpar de la site-uri necunoscute.

      00
    • Daca te iei dupa buhnici si comanzi de pe toate siteu-urile panorama. Eu am luat emreu de pe mobiledirect si specifica acolo orice chestier.

      00
    • FYI GsmNet e cel mai mare magazin de accesorii si piese pentru telefonie mobila + ca au un site suficient de bine facut. Am o gramada de comenzi facute la ei si de fiecare data cand a aparut o problema s-a rezolvat amiabil.

      00
  7. Fie-mea are un coleg care a facut comenzi online si asteapta sa le vada la usa ca sa se hotarasca ce plateste efectiv si ce nu, “le-am comandat ca erau ieftine, nu stiu daca imi trebuie toate”

    00
  8. dacă n-ar fi măgari când plătești cu cardul poate nu ar prefera lumea să plătească la ramburs, numai după ce sunt nașpa o dată, de două ori, renunți la plata în avans

    00
  9. Si mai e ceva, nu inteleg goana asta dupa absurda dupa diversitate. Coispe producatori cu șapișpe tipuri de folii fiecare, e totul un haos. Pe cand un magazin ar trebui sa vanda doua tipuri de folii pentru fiecare telefon: una ieftina si una premium, cu optiunile mata, lucioasa sau privacy filter.

    Dar stiu mai bine cum e sa lucrez cu oamenii, ii trimiti lista cu sursa Seasonic, el pune TonPunXzhao ca scrie Gold pe ea. Ii atragi atentia ca sursa lui e o pocnitoare si ca are cablurile prea scurte pentru carcasa dar el se ambitioneaza si comanda alta sursa chinezeasca la care scrie in review-uri ca are cablurile suficiente de lungi. Vine comanda: cablurile sursei sunt prea scurte.

    Uite pentru prosti dinastia trebuie sa ai optiuni si diversitate, ca daca primeste o recomandare din partea unei persoane avizate parca numai de-al dracului face altfel.

    00
  10. N-am inteles niciodata smiorcaielile de genul „vi se pare normal sa?” sau vezi doamne de aia sunt „preturile care sunt”
    Da! Scrie in contract? Atunci mi se pare normal sa…
    La fel cum pe angajatii bancii ii va durea sufletul maxim sa te arunce afara din casa si pe aia de la ANAF sa blocheze toate conturile de la 5 banci pentru 10 lei, mie , cel putin, „mi se pare normal sa”.
    E jungla si razboi in lumea noua,baws, dar la noi apeleaza emagul la „coarda sensibila”.
    Hai c-am ras.

    00
  11. Da’ și husele alea cred că au plecat la 30-40 de cenți din China dacă le bagă la 5 lei resigilate.
    Vă dați seama ce pierde când ai retur la 10 huse de 50 de cenți când vinzi o husă la 5-6$ și alea de 2-3$ la 10-15$.
    Și asta cu costurile de transport e vrăjeală, că dai 3.000$ și îți vin 20 de metri cubi de marfă, cât să ai huse și folii pentru tot anul.

    Hai să ne fie milă de ăștia care au adaos de 500% la accesoriile pentru telefoane.

    Unde putem dona?

    00
    • 500%?
      Husa slim silicon transparenta pe aliexpress e 19 (80 bani) centi si in magazinele fizice din romania nu am gasit sub 30 de lei

      00
    • Dar folia aia de sticla cat naiba e? La un s7 edge, acum vreun an, imi cerea fatuca aia 120 lei. O intreb, cat, e vreo greseala, raspunde sec, ca e de sticla. Haha!

      00
    • Eu am comandat o husa nevestei. Cica trebuia sa fie din piele si cusuta manual. 5 dolari de la vanzator premium pe aliexpres. Surpriza, o parte dezlipita, magnetul nu tine clapeta inchisa asa ca am facut plangere, mi s-au returnat banii si am ramas si cu husa draguta dar care nu este practica decat vizual pe la anumite evenimente… deci muie vanzatorilor din romania. Ma gandesc ca aceasta husa ar fi ajuns la 150-200 lei cel putin in romania.

      00
  12. Preturile sunt mai mari in Romania nu din cauza returilor ci mai degraba din cauza volumului. Nu poti compara preturile dintr-un lant de magazine de gen Costco din Canada (peste 300 magazine) sau SUA (peste 3000) cu preturile de pe emag sau Cora, Carrefour Romania (similar cu Costco pe ansamblu, dar nu in Romania). Eu la Costco am dat inapoi chiar zilele trecute un set de power bank-uri dupa mai mul de 3 luni de zile, acum vreo 3 ani dupa 9 luni (si era un lant de $1000) sau chiar de cateva ori produse alimentare desfacute. Un lant de magazine are o putere de negociere fantastica si poate obtine conditii foarte bune de la producatori.

    00
  13. Urmaresc si eu resigilate. La fel, si eu am tras concluzia ca reducerile par mari pentru ca preturile sunt umflate.

    00
  14. eu cred ca depinde de fiecare. unora le este usor sa stea si sa faca retur la un kkt de 6 lei pentru ca poate sunt aproape de showroom sau trec pe-acolo zilnic. Acelorasi oameni nu le e usor sa returneze un produs in China pentru ca posta si cost.
    Este o chestiune de valorificare a timpului. Eu nu stau sa returnez chestii pe care am dat mai mult de 30-40 de lei. Daca stateam in crangasi poate treceam pe la ei cand faceam o piata si se schimbau lucrurile.

    00
  15. Se comanda 2-3 perechi de pantofi identici, dar marimi consecutive, cu livrare in showroom. Te duci, probezi, pastrezi aia care ti-e buna si returnezi restul. Am vazut faza pe viu. Probabil asa si cu husele – ia sa vad care arata mai bine pe telefon? Din 3 pastrez una, pa, va pup.

    00
  16. Eu vand niste produse digitale si plata se poate face exclusiv cu cardul. Platesti si ai livrare instanta pe email.

    Totusi, cei care au carduri la Alpha Bank si cumpara se lovesc de o problema – banca le blocheaza de multe ori banii si asteapta ca eu, comerciantul, sa ii “trag” dintr-o interfata specifica platformelor de comert clasic, cu produse fizice.

    Clientul vede ca i s-au luat banii din cont, dar nu vede le mail produsul cumparat. Logic, unii intra in panica si suna.

    Dupa ce le explic, suna la banca – caz fericit pentru ca vorbesc cu cineva pregatit). Unii insa merg prin filiale – cazuri nefericite cu duiumul, cu angajati care le spun sa astepte 30 de zile si li se vor intoarce banii.

    Trebuie sa le dau mail oficial in care confirm ca respectivul client nu a primit produsul si ca e OK sa i se elibereze banii. Da, e penibil pentru ca vin eu, un tert, sa-i spun bancii sa-i dea omului banii lui blocati total aiurea. Si banca e amabila si se-ndura.

    00
  17. NOU
    #54

    1. Acolo unde se regasesc si costurile cu profitshare :D

    00
  18. e cam la mintea cocosului faza cu ramburs. toti stiu ca nu au cum sa multumeasca toti cliemtoo cu livrare a doua sau a treia zi. asa ca prioritizeaza oamenii care se pot razgandi cel mai usor. daca iti vine curierul peste 2 saptamani sunt sanse mari sa fi mancat/baut/futut banii si sa ii dai cu flit. sa nu mai zic ca unii regreta achizitiile facute din impuls

    00
  19. Sa faci retur la un produs de 6 LEI, asta inseamna sa fii sarac !

    00
  20. La cât profit face emag cu market-place, asta să fie problema. La acele produse sunt adaosuri imense, nu se resimte.

    00
  21. Păi îs ăia care, la primire, constată că husa de 6 lei parcă nu e așa faină ca a amicului (care a dat 60 lei pe ea)!

    00
  22. Eu vând și sobe. Da, exact sobe. Am avut clienți care după o iarnă a zis că vrea să returneze soba că nu mai are nevoie. #ishityounot.

    Dar vorbind cu alți amici care mai au magazine online, rata de retur la telefoane nu se compară cu absolut nici o altă nișă. Acolo e măcel.

    00
  23. Am luat o combina frigorifica de la emag la peste 1700 de lei – plus cost de transport 35 de lei.
    Am luat de la mobiledirect o pereche de casti la 50 de lei – transport gratis.
    Ok, eu inteleg ca e vorba de un produs mare care necesita transport atent. Dar pe bune, daca anonimii aia sunt in stare sa ascunda costul transportului in pretul produsului (asta daca s-a intamplat chiar asa si pretul ala nu era cel adevarat), ai putea si tu ca emag sa faci transport gratuit, mai ales ca nu e un produs ieftin. Sau macar bagai costul de transport in pretul produsului.

    00
  24. Legi doua chestii care nu au neaparat legatura. Ca romanii ar fi cumva mai tarani ca altii in relatia cu retailerii online (nu sunt). Ca nu platesc cu cardul din aceeasi taranie.

    E febletea ta sa dai in taranii cu ramburs, dar pana la dovada contrarie ca e asumata raspunderea multumirii clientiului si nu te muiesc magazinele dupa ce se vad cu banii tai in cont nu pot sa accept asta.

    Ca in fiecare an, as is tradition, am cerut plata ramburs si am inghit incovenienta. Aveam niste obiecte mai sensibile in plan si ma gandeam ca daca le iau le voi achita cu card si ridicare din showroom. Altfel, no way.

    00
  25. Dar stiti ce nu vad eu ? Nu vad sa se laude careva singuri ca in alti ani. :D Cei mai multi online in acelasi timp, cele mai mari vanzari, cele mai multe click-uri in cos, etc. Parca magia de BF s-a mai dus. :) In alta ordine de idei emag s-a miscat ireprosabil, le-am primit toate intr-o saptamana si au fost multe electrocasnice. Stiam ce o sa cumpar de cateva luni, le aveam salvate de mult: la vreo 7000 de lei am facut o „salvare” reala de 700 de lei ceea ce eu zic ca e decent si ok.

    00
  26. Stiu, intrebari retorice dar sunt de acord:
    1. Costurile se regasesc in pretul produselor, da, platim cu totii.
    2. Fix acei oameni care atunci cand ies din tara sunt civilizati si conduc regulamentar dar la noi nu.

    00
  27. Pai o rata mare de retur nu as asocia-o cu nesimtirea ci cu calitatea.

    00
  28. Am luat de BF un SSD pe care-l urmaream demult, la un pret redus rezonabil: 400 lei.
    Acum m-am uitat si ghici ce: este 380 lei acum!
    Dilema mea este: sa il returnez pe cel vechi, care inca nu a venit oricum si sa il cumpar pe asta?
    Emag este vendorul, in masura in care asta conteaza.
    Nu de 20 lei este vorba neaparat, dar ca principiu…

    00
    • evident, ce plm. crezi ca ei nu te-ar mui cu prima ocazie?

      Am cerut si eu sa imi mute o comanda inca la ei in depozit din livrarea la birou in livrare acasa. Mi-au zis ca pierd produsul la pretul rezervat.

      00
    • Il returnezi sau si mai bine daca nu a sosit inca,refuzi livrarea.
      Nu stiu de unde atata grija pt vanzatori care pana la dovada contrarie…ti o trag cu prima ocazie,cum zice si „ante postatorul”

      00
    • Merci pentru ganduri, cam asa este…

      Mda, sa suni la Emag si sa stai peste 20 minute pe linie, fara sa iti preia cineva apelul – priceless.
      Sa trimiti email si sa-ti raspunda intr-o saptamana, doua – nu este o solutie.
      Ieri a venit pachetul, nici macar nu l-am desfacut, l-am re-impachetat si am facut cerere de retur.

      Now we wait.

      00
    • Trebuia să refuzi livrarea nu să reimpachetezi…

      00
  29. Nu inteleg care e pb ta. Daca magazinul ofera asta si eu sunt mai econom(poti sa citesti zgarie branza) de ce sa nu ma folosesc de facilitate. Poate imi face telefonul sa arate gras. Sau nu se vede bine sigla,cand il pun pe masa la terasa sau poate pur si simplu comand 5 huse imi aleg 1 si restul le returnez. Eu nu returnez obiecte asa de ieftine pt ca desi nu-s bogat mi se pare ca pierd timpul inca o data sa-l predau curierului. Si de obicei incerc sa ma informez bine inaite sa dau cu BUY. Mi se pare din tonul tau ca ai impresia ca cei ce returneaza produse sub 10 eur sunt oameni de kkt?
    „Două întrebări:

    Unde credeți că se vor regăsi costurile astea?
    R: stai linistit. Se regasesc deja in pretul produsului.
    Credeți că sunt aceiași care:
    vor să plătească mereu ramburs în România, dar când comandă de pe Amazon sau Aliexpress nu comentează?
    R: cand fac achizitia ma adaptez termenilor si conditiilor de pe site-ul pe care am intrat. Daca ma deranjeaza ….intru pe alt site.
    se plâng de prețurile mari din România?
    R:Nu ma plang de pretul din ro. Daca consider ca dincolo e mai ieftin iau de acolo si nu fac valuri. Cand zic dincolo ma refer atat la alte magazine de la noi din tara cat si de peste hotare.”

    00
  30. Este un mit că produsele plătite se trimit mai târziu decât produsele cu ramburs. Am avut 4 comenzi la emag, toate platite. Vineri seara aveam primul colet, sâmbătă pe cel de al doilea și luni celelalte. Primele 2 cu livrare in easybox eMag, pe celelalte le a adus Sameday.

    00
  31. in romania esti prost daca platesti cu cardul
    iar emag e in aceeasi categorie care prosteste oamenii, pur si simplu esti la mila lor
    -exemplu recent, in urma cu 2 sapt. am cumparat un tv de la emag miercuri, platit cu cardul ca un prost, produsul ziceau ca vine „maine”, conform sms de la emag
    „maine” nimic, nici telefon, nici sms, nici produs, „poimaine” oha, nici nu s-au mai obosit sa actualizeze „status livrarea”; a venit sambata, aruncat pe scari in sictir, pe principiul „dute’n pm, ai platit, daca nu il vrei cere banii inapoi boule, ii vezi de anul nou”. Ca info, produsul figura pe stoc la un showroom aflat la ~800m distanta de mine, pe jos daca veneau cu el mai mult de 20 min nu dura.
    Sa-si bage logistica si depozitul acela urias si modern din camp undeva, eficienta 0.

    O fi coincidenta, dar mai toate comenzile mele platite in avans cu cardul la emag&co au venit la pastele cailor..sau deloc
    -flanco: platit cu cardul in jur de 2 decembrie 2017, produs evaporat.. prin 15 dec. am cerut banii inapoi (cica ii primesc cand revine produsul la ei in depozit!! care produs, ca eu nu l-am vazut?!), pe 21.dec ma suna curierul sa imi dea produsul :) :).. adica la aproape 3 saptamani, cumparasem deja altul
    banii inapoi i-am primit undeva la inceput de februarie, cam la doua luni distanta de la comanda..
    -domo: comandat in jur de 20.nov (card din nou prostul de mine), produs ajuns in jur de 20 dec. intre timp a fost imposibil sa primesc un raspuns de la domo..
    -un proiector de peste 1000 eur comandat la emag, platit prin op;am si uitat de el, 3 saptamani mai tarziu am sunat sa intreb… da, da.. vine, vine fraiere. a venit in 2 zile..daca nu sunam probabil mai statea 2 saptamani
    etc. etc.
    Dar cand am platit ramburs au alergat efectiv dupa mine! cu un curier m-am intalnit pe drumul, m-a asteptat pe unde treceam in drum spre casa, platit, luat produsul rapid..
    altii, comanda seara, dimineata la 9 telefon ca il aduc in 15 min! nici nu aveam bani scosi, a mers cu mine la bancomat
    De fapt, nu imi amintesc plata ramburs din ultimii ani care sa nu fi ajuns la timp, poate cel mult a doua zi dimineata.

    In ceea ce ma priveste magazinele romanesti sunt mizerabile in privinta platii in avans.
    Sunt aproape convins ca mizeaza pe faptul ca odata ce ai platit, poti sa stai ca boul zile/saptamani sa astepti ca daca ceri banii inapoi dureaza mai mult, saptamani/luni. Au bani gratis de rulaj zilnic.
    PS. am de ordinul sutelor de comenzi la magazinele online romanesti, in special emag, am avut parte de ceva „distractie”

    00
    • Deși showroomul e la 800 metri de tine produsul se ia de la showroom, se duce in centrul logistic, se scoate din centru din nou spre curier și mai apoi vine spre tine. Gândește-te că același lucru se întâmplă și dacă showroomul e la Iași de exemplu și clientul e tot în Iași (pățită de mine in februarie anul ăsta) noroc că mi-a spus că termenul de livrare e de 3 zile și am întrebat de ce, mi-a spus povestea și i-am spus că merg eu in showroom.

      00
  32. Uite alt prost (din Timisoara, cred) care comanda smartwatch doar sa-i faca review….https://youtu.be/MPgMUYVC1tY

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube