Renault Captur 2016 review

Spre deosebire de Juke, care este o mașină „love or hate it”, Captur este o mașină normală, care arată bine, mai ales pe anumite combinații de culori. Cred că a fost prima mașină dintre cele moderne care a venit cu acest concept de 2 culori, care văd că acum a fost preluat de toate mărcile. La Renault, actualele generații de mașini, de la Twingo la Talisman arată foarte bine. Dacă Juke a lansat conceptul de mini-SUV (mă rog, cred că primii au fost cei de la Ford, cu Fusion, mașină la care au renunțat fix când toți ceilalți începeau să producă tipul acesta), Captur este cel care l-a impus, având vânzări duble față de Juke.

Mașina este varianta 1.2 120 CP EDC, modelul pre-facelift, X-Mode. Acesta este un fel de 4×4 „pentru săraci”. În teorie, dacă computerul de bord detectează că una din roți nu are aderență oprește transmisia către roata respectivă, astfel că mașina nu mai patinează și te descurci mai bine pe teren alunecos. În practică nu am ajuns vreodată cu ea într-o astfel de situație, deci nu știu exact dacă este utilă sau nu. Garda înaltă la sol ajută oricum destul de mult. Inițial X-Mode era un nivel de echipare, ulterior au trecut la actualul sistem cu Life/Zen/Intense la toate modelele, deci mașina ar corespunde unui nivel de echipare Intense + ceva opționale (scaune față încălzite, geamuri spate fumurii, cameră video marche arriere).

Prețul de listă a fost 20.000, prețul plătit 18.500. A durat un pic peste trei luni până a venit (avansul s-a achitat la sfârșit de februarie, mașina a venit în iunie).

The good – Este o mașină mai mare pe dinăuntru decât pe dinafară. Faptul că este mai înaltă îți dă o senzație de spațiu mai mare decât ai în realitate. Totuși, în spate 2 adulți pot sta foarte comod. De asemenea, are un portbagaj mare, 450litri, pe două etaje. Am reușit să punem în ea bagajele a patru persoane pentru 3 zile. Mașina e foarte sexy, arată mișto la interior, este foarte stabilă la viteze mari. Motorul este excelent, are cuplu OK – 210 Nm, iar cei 120 de cai sunt suficienți (are aproape 1300 kg). (Sunt curios cum va fi noul motor de 1.3 cu 150 CP pe mașina asta, bine, și pe Juke.) Consumul în București este de circa 8% (are start & stop), în exterior cam 5%. Cutia cu dublu ambreiaj schimbă foarte lin, aproape că nu simți. Are tendința de a o ține subturată (dar asta este specific automatelor), însă reacționează foarte bine la kickdown. Este foarte interesant și foarte practic torpedoul, care este sub formă de „sertar”. Ai și multe spații de depozitare la interior. Scaunele față sunt foarte comode, poziția la condus este una ok. Materialele sunt de calitate, textilele și plasticele se prezintă bine după 3 ani.

The bad – Direcția este cam moale pentru gustul meu. Mașina este cam îngustă, după ce am pus cotiera n-am mai putut să-mi pun centura de siguranță (trebuie ridicată mai întâi cotiera). Și vorbim de un produs original nu unul after-market. Mai apar ocazional incidente de genul rămas în intersecție că start & stop nu a mai vrut să pornească de câteva ori, camera nu cuplează când bagi în marche arierre. Incidente neidentificabile la diagnoză sau la revizii și, desigur nerepetabile. Insonorizarea ar fi putut fi mai bună. Gen de incidente care nu au apărut pe Juke, de exemplu. Comenzile pentru sistemul audio sunt mai nepractice, dar asta poate fi o chestie de obișnuință.

The ugly – Vizibilitatea laterală este proastă, trebuie mare atenție la pietoni și intersecții. Bara față și spate au niște prinderi dubioase, care nu rezistă în timp (am pățit asta și cu Laguna și cu Latitude).

 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

96 comentarii

  1. La banii astia nu prea e SUV-ul saracilor. 18.500 de europeni sunt o GRAMADA de bani pentru o jumatate de Sandero si restul completat cu piese de Duster si ce a mai ramas prin inventarul Renault.

    00
  2. E fix Duster la interior, cu ceva ajustari.

    00
    • Nu, e fix clio.

      00
    • Clio, duster, logan, captur…. same shit

      00
    • E fix clio, e putin asemanator cu stepway de la dacia.

      00
    • Da, măi, Georgică, mașina ta cu volan pe dreapta înmatriculată pe Bulgaria este cea mai tare. Am înțeles de acum trei mașini, nu e nevoie să repeți chiar la fiecare review în 4-5 mesaje. Pana mea, cât de frustrat să fii pe gioarsa pe care o ai ca să comentezi la fiecare review de mașină că e nașpa, că e nasoală, că e nouă, că are volan pe partea stângă?

      00
    • Cristian Banu: Nu sunt frustrat deloc. Am masina noua cumparata anul acesta.
      Intamplarea face ca inainte sa ma decid asupra achizitiei, am facut test drive si cu aceasta mizerie de captur.

      00
  3. Tigaile se gasesc si mai ieftin

    00
  4. Cutia este de tip robotizat, nu dublu-ambreiaj.

    00
    • E dublu ambreiaj, asa numita de ei EDC. Robotizata e pe Dacia

      00
    • EDC = Efficient Double Clutch

      00
    • @CristiEDC (Getrag 6DCT250) este o cutie automata cu dublu ambreaj uscat. E aceeasi cutie montata pe Fiesta si Focus la care producatorul declara lifetime (10 ani) garantie.
      Din cate imi amintesc s-a lasat cu procese in SUA, Canada si Australia. Cam aceleasi probleme pe care le-a (avut) si VAG cu DQ200 doar ca la o scara mai mica.
      @guest_author cum se simte ambreiajul ala in aglomeratia de la 8am?

      00
  5. În față, eu m-am simțit mai înghesuit decât în Logan. Nu înțeleg mașina asta. Cred că e cumpărată de cei care nu au bani de Kadjar.

    00
  6. „Captur este o mașină normală”

    Probabil vroiai sa te referi la Laguna ca sa raminem la marca Renault.

    00
  7. NOU
    #23

    Stepway all the way!

    Si la aproape juma’ de pret.

    00
    • pana iti aduci aminte ca stepway vine doar cu manuala, doar sandero are cutia aia robotizata (poate au bagat in ultimii 2 ani, nu stiu).

      ce ne mai plac comparatiile de kkt. Maximul de strans din buci la volan experimentat de mine a fost pe un sandero din asta „automat” cand am prins golul ala de 1,5 sec.

      00
    • Când o să treci dintr-una în alta o să vezi de unde este diferența de preț. Un motor mai bun, o cutie automată, altă calitate a materialelor, alt rezultat la testele de siguranță…

      00
    • „altă calitate a materialelor” .. wtf .. daca si asta are interior

      prefer sa iau o masina urata ca dracu la exterior care sa arate bine la interior… da-o dracu de frumusete exterioara, tu iti petreci timp la volan nu admirand tabla

      00
    • Are si Stepway acum Easy-R. Pentru oras e foarte ok cutia, mai ales daca o folosesti pe manual. Economisesti sute de apasari de ambreiaj.

      00
    • Stepway e chiar o masina chiar foarte decenta pentru pretul ei! 13k pe motorina e best deal, as zice. Consum mic, AC automat, pentru oras e perfecta.

      00
  8. La fiecare review de mașini mi se reconfirmă că suntem un popor de idioți. Bărbații români sunt extrem de frustrați pentru orice, cred că nu primesc destulă păsă acasă. Și pentru că nu primesc destulă păsă au devenit și experți în țâțism: știu ei cu maximă precizie că sânii se lasă de la prea mult sex (oare nevestele, mamele și fiicele lor au sânii lăsați sau nu?), la fel cum știu ei că petarda pe care o conduc în timp ce îi mănâncă șobolanii de vii în casă și le plâng copiii de foame e cea mai tare.

    00
    • „La fiecare review de mașini mi se reconfirmă că suntem un popor de idioți”

      1 NU suntem un popor de idioți, avem câțiva ca toată lumea

      2 după modul cum generalizezi si insulti un popor intreg, esti unul dintre ei. SIGUR

      00
    • În toate comentariile tale de până acum de la celelalte articole parcă vrei să dovedești că ai citit mult și ai înțeles puțin spre deloc.

      00
    • Cam tirziu cu replicile. Esti ardelean?

      00
    • „În TOATE comentariile”

      …rămâne cum am stabilit :)))

      00
    • @Ionuț, și-a ales user name-ul „Am citit mult” fiindcă probabil se temea că dacă nu specifică el nu se observă (sic!). Altfel, are dreptate: asta cu „românii, popor de idioți” e repetată mecanic de românii ceilalți (ăia ne-idioți?).

      00
  9. @Cristian Banu, ne luam si noi odata o masina pentru barbati, sau vrei sa incerci toate „accesoriile” feminine de pe piata? :)

    00
    • Cum n-a zis nimic de bancheta din spate , urmează un review la o garsonieră sau la o bancă din Herăstrău :)))

      00
  10. #Babaieti, am si eu o intrebare: ce e cu ura asta indreptata catre tot ce inseamna masini frantuzesti, masini romanesti, orice masina ce nu e benveu sau passat 2.0 TDI inmatriculat SH in bulgaria? Eu sunt posesor de captur din 2016 (ca masina din review), diferenta e ca am cutie manuala si motor de 0.9. La banii pe care i-am dat la vremea respectiva, niciun brand nu oferea vreo masina cu dotarile oferite de Renault (a se intelege, vorbim dr masini noi). Experienta mea este similara cu cea a autorului, si da, vizibilitatea in spate putea fi mult mai buna, dar in afara de asta, e o masina onesta, placut de condus, si care isi face treaba cum trebuie. Tocmai ce am mers bucuresti-paris si retur, si nu am avut nico problema cu ea.
    Asa ca va rog din nou sa imi explicati si mie ce e cu ura asta generalizata indreptata catre orice inseamna achizitie de masina noua, indiferent de provenienta ei, ca pur si simplu nu inteleg. Va multumesc!

    10
    • eu de pildă am o problemă psihică (mă rog, una dintre ele) cu mașinile noi și prețurile lor. înțeleg că dai 30K ca să ai o mașină nouă, nu pot să trec peste „peste 3 ani valorează 15.000€”. pur și simplu nu concep cum e să pierzi 5.000€ pe an la o mașină.

      nu e o ură pe o anume marcă, e o ură pe o anume mentalitate. renault se joacă cu motorizările, la fel și skoda. punem 1.4 pe asta și doar atât, ca să nu ne canibalizeze vânzările la ailalta. punem cutie automată și nu punem 4×4 la duster. punem 4×4 și manuală. e o mizerie, pentru că știi că au tehnologia și puterea să facă asta. ok, nu aduci stoc, dar îi spui omului că i-o poți aduce pe comandă în 3 săptămâni.
      acum doi ani voiam să imi iau renault megane. nu aveau 2.0 diesel sau benzină în românia, dar in germania și franța vindeau motorizarea asta. nu pot să cred că doar eu voiam motorizare 2.0 pe un sedan compact.

    • Ooo da, am ciuda pe Renault/Dacia. Am avut logan 12 ani, super masina, am mers pe toate coclaurile cu ea.

      Si pe urma am vrut ceva un pic mai bun. Duster de exemplu. Si ce fac astia? Pun motorul ala 1.2 care pierde ulei, si mai si cer dublu pe ea. De la 9.000 un logan, 18.000 un Duster la fel ca si confort, hai ba baieti, e totusi Dacie, da?

      00
    • Bine, n-am condus nimic din noua generatie de Dacii, dar, pina mai de curind, chiar sa le dai siktir la drum cu un pirlit de Golf 1 din ’80 chiar mi se pare prea de oaie… Si trendul inca se mentine.

      00
    • Marinel, dacă nu s-au luat la întrecere cu tine, rezultă că Golf I le-a dat siktir la Daciile alea noi, în care nu te-ai urcat în viața ta. Mdea…

      00
    • Masina s.h. nu trebuie sa fie neaparat ultimul harb de acu’ 100 de ani inmatriculat pe Bulgaria. Chiar nu mai vedem si noi mai departe de varful nasului?

      Am avut masina noua si chiar nu ma entuziasmeaza. Prefer una rulata, am de unde alege.

      Ce diferenta e intre o masina noua si una rulata 2 ani? Tehnic vorbind.

      00
    • Pai cine te pune sa vinzi masina peste 3 ani ?
      Daca iti iei una nou, eu as zice sa o tii macar 8-10 ani sau 150000km.

      00
    • Eu am Clio din 2014 cu motor 1.2 75 CP, 8100 euro cu tichet rabla (mai mult nu mi-am permis). Tocmai m-am intors dintr-un tur de Italia. 6100km, consum mediu 6.2, 90% din timpul mers pe autostrada a fost cu 120kmh. E cam zgomotoasa la viteze din astea, dar na, nu fac pretentii. In 4 ani 2 probleme rezolvate pe garantie: o bieleta si fisurat o conducta AC. In rest fara probleme.

      de ce noua? mi-e frica de SH ca sunt sanse mari de teapa si nu vreau sa risc + nu vreau sa umblu luni de zile, toata tara dupa o masina, care oricat de buna o nimeresti tot o parjoala obosita si uzata e.

      00
    • Nu e vorba ca vand masina dupa 3 ani. Altu’ o vinde, ca nu cadreaza cu imaginea lui de director. O iau la jum’ate din pretul de noua.

      00
    • @sfatuitoru nu-i deloc adevarat! inainte sa o cumperi o duci la reprezentanta ca sa o verifici. pentru diferenta de pret merita sa cauti mai mult timp. vrei sa zici ca o masina noua nu poate avea probleme? sunt probleme si la cele noi.

      00
    • Nu orice masina pierde jumatate din pretul de achizitie dupa 3 ani. Eu urmaresc piata Duster second de 2 ani si am observat urmatorul lucru: devalorizarea pe undeva pe la 1000-1500 euro pe an. In primii 7 ani. Pur si simplu nu gasesti un Duster, fie el PH1 sau PH2 bine intretinut la preturi mai mici de devalorizarea asta. Un Duster nou diesel 4×4 costa pe la 17.000 euro. La 7 ani vechime nu gasesti mai ieftin de 7000 decat daca e alb sau prost intretinut: mici accidente, interior zgariat, volan mutat de pe dreapta pe stanga (da, am testat eu unul de asta!).
      Concluzia mea e pentru cine are banii un Duster nou isi merita banii.

      00
    • @Marius: masinile noi au probleme, am zis ca la mine s-a fisurat o conducta de la AC (e ceva problema la Clio in general). Dar problema se rezolva mult mai simplu cu garantia. Cat despre verificat SH-uri, banuiesc ca e bataie de cap si multa umblatura, pt. ca orice masina verifica la reprezentanta, poate 1 din 10 sa fie cat de cat ok.

      00
    • @Vali
      daca o masina de 30.000 pierde 50% din valoare in trei ani cu siguranta pretul initial nu era corect. Poate de aici vine ura asta oarba impotriva posesorilor de masini care au pretul initial mai mic.

      00
    • SUV de 1300 kg cu motor de 0,9 litri?OMG!Cum dreaq isi ia lumea harabale de masini cu motoare de storcator de fructe,eu nu pricep,e contra logicii elementare

      00
  11. Am condus un Captur inchiriat cateva zile. Motor mic, pe benzina, lenes la urcari. Dar ce m-a deranjat cel mai tare a fost stabilitatea la vant lateral. La mers pe autostrada trebuia incontinuu sa ma concentrez sa o tin pe drum la cum fugea stanga-dreapta din cauza vantului lateral (viteza mea ~112 km/h cat e legal in UK).

    Parintii mei au vrut sa-si cumpere una din asta, dar am insistat sa nu o faca pt ca nu mi s-a parut deloc sigura la viteze mari. Pana la urma au luat un CX-3.

    00
    • si eu am inchiriat una si am condus pe multe serpentine intr-o zona montana.

      vizibilitatea fata stanga era oribila (ma enerva cumplit) in curbe (cat si la treceri de pieton), iar confortul pasagerilor pe serpentine a fost destul de redus (gen vomitat) la acelasi stil de condus pe care il am si cu alte masini.

      00
    • Pai aceeasi problema am avut-o cu Logan, la vant lateral, pe autostrazile din Ungaria. Exact cum zici – compensam incontinuu efectele rafalelor.

      Inseamna ca si Captur asta tot tinuta drum de barca are.

      Pacat, ca arata frumos.

      00
    • Ciudata experienta. Singura data cand a trebuit sa compensez stanga-dreapta a fost pe timpul unei furtuni, cand si copacii erau indoiti de vant. Cat despre mersul pe serpentine, a la ion, daca te arunci cu viteza in curbe, normal ca o sa fie un confort redus in spate, tocmai din cauza ca nu e o masina joasa. Dar asta implica si o adaptare a stilului de condus, ceea ce implica si un pic de gandire.

      10
  12. Suzuki SX4-Scross la banii astia, 4×4 japonez, 140cp, camera de mers inapoi, faruri led, AC cu invertor, TPMS.

    00
    • eu: buget 15 mii
      tu: sx4, bos, 140cp, tare de tot.
      eu: e 20.000 motorizarea aia.
      tu: ah, stai, e 15.000 cu cutie manuală, 3 tichete rabla și fără tva.

    • Vali, așa plângeau și turcii pe forumuri la Fiat Tipo că e 8k în România, mai ieftin decât la poarta fabricii lor. Ce nu știau ei e că jos scria mic cu font de 3 că e 8k cu țâșpe la sută avans, jde tichete Rabla și fără TVA.

      00
    • „eu: buget 15 mii”
      tot tu (sau, ma rog, guest_author) – „Prețul de listă a fost 20.000, prețul plătit 18.500”
      SX4 s-cross are pret lista 21.000 si il poti lua cu 18.500.
      Imi place asta cu „3 tichete rabla, etc” – in conditiile in care si „autorul” zice „pret lista 20.000, pret platit 18.500” deci tot tichet rabla / alte reduceri…. dar hai sa zicem doar de altii!

      00
    • E 19000 stock cu cutie manuala, 18500 cu o reducere de la dealer, vopseaua si scuturile metalice incluse, no rabla. Bonus: fara greierasi in bord. Inca mai am Megane-ul, nu ma pot desparti de el.

      00
  13. Din exterior masina arata foarte bine, ti-as recomanda sa vopsesti si jantele negru.
    La interior mi se pare ca s-au chinuit prea mult, dar nah.

    Legat de masina noua vs masina veche, explica un baiat pe youtube „99 vehicles tv”, tipurile de cumparatori, sunt oameni care prefera sa plateasca o rata in loc sa piarda timp, bani si nervi prin service-uri.

    Cert este ca la banii astia, poti sa iei ceva nou si 5 ani n-ai mergi linistit, sau ai putea lua un audi/bmw bunicel , doar ca mai trebuie ceva bani pe o distributie, frane, cauciucuri, poate niste scurgeri.

    00
    • Exact. Iei ceva premium la sub 1/2 din pretul de noua, veche de 3-4 ani, mai bagi bani in ea (frane, distributie, cauciucuri) si ai o masina cu rulaj decent, din categoria premium. O intretii la reprezentanta si te va tine mult mai mult decat o tigaie, dar noua.

      00
  14. Treaba aia cu start-stop care nu mai start uneori suna foarte Renault.

    00
    • Mi s-a intamplat si mie faza la skoda, de 2 ori in 2 ani, nu am dus-o la service deoarece este destul de rar cat sa nu ma enerveze

      00
  15. Am si eu un Captur din 2015, 0.9TCE, penultimul nivel de echipare. . Am comandat-o in octombrie 2014, a venit in februarie 2015 si costat 13500euro. Azi am dus masina la reprezentanta pentru revizia de 60.000km, cureaua de accesori, bujiile etc. Suntem relativ multumiti de masina, dar am avut 2 probleme mari, cauzate de infundarea scurgerilor de apa. Prima data a intrat apa in masina prin gurile de ventilatie de sub scaunele fata, a doua oara a curs apa pe la picioare(inclusiv pe deasupra pedalei de acceleratie in timp ce conduceam si afara ploua destul de tare). Ambele probleme au fost „rezolvate” gratis, in reprezentanta, au curatat scurgerile de apa de frunzele, mizeria adunate acolo si ne-au recomandat sa nu mai parcam sub pomi…. In rest masina e ok, pentru cat am platit pe ea.

    00
    • Ce tare! Problema asta era si la vechea dacie 1300. Ce rezolvare, ‘nu mai parcati sub pomi’ :) La alte masini mai rasarite exista niste gratare de plastic care previn frunzele sa intre in scurgerile alea. Cand ridici capota scoti sita, o cureti si o pui la loc.

      00
  16. Ru am avut un clio la un moment dat, l-am tinut de pe la 80k pana la 110k km. Avea o problema nasoala la AC, ca trebuia sa il opresti cu 5 minute inainte sa ajungi la destinatie, ca sa se usuce. Daca nu-l opreai si opreai masina direct, a doua zi iti dadea un danf de balta cu apa statuta. Am fost la reprezentanta si mi-au zis ca tehnic masina nu are nicio problema. I-am schimbat eu filtrul de polen si tot la fel facea. Am scapat de ea repejor

    00
    • Am dat ‘submit’prea repede. Voiam sa intreb daca la Captur sistemul de ventilatie / ac e acelasi ca la Clio si daca are problema asta

      00
    • Cred ca e acelasi sistem ca pe clio, da are un miros putin mai „”pregnant”” la pornirea ac-ului, dar e ok dupa vreo 2 minute.

      00
    • Multe mașini au problema asta, inclusiv premium. Cred că e o problemă de design al colectoarelor de condens. Se rezolvă cu niște soluții profesionale de igienizare aplicate cu un vaporizator. Au o remanență de vreo 2 ani.

      00
    • Mai e o chestie. Cine isi permite, sa lase geamurile putzin crapate cand masina sta in repaos (si sta nefolosita cam 90% din timp – a mea sta chiar 97% din timp nefolosita). In acest fel va exista un mic curent de aer care aeriseste masina continuu. Nu mai apare problema cu mirosul AC.

      00
  17. E a treia masina unde ‘interiorul e de calitate’, dar in poze pare un ansamblu de panouri din plastic dur. Pot intelege ca e cinstit, ca e potrivit pentru pretul platit, dar nu cred ca poate fi asociat cu ‘de calitate’…

    00
    • există calitate când plătești 40.000 și există calitate când plătești 20.000. teoretic, logan și ceed sunt mașini ieftine. compară cele două interioare. poți spune că la ceed sunt de calitate?

      nromal că omul nu spune „sunt mai de claitate ca la benz”

    • Nu, n-as putea, dar asta e deja, probabil, defect profesional. Spun oricand ca interiorul Kia e mult peste Dacia fara ca macar sa clipesc la fel cum in niciun moment n-am sugerat ca omul ar fi comparat interioarele astea cu Mercedes-Benz.

      Totusi, pentru mine, interiorul de calitate incepe de la anumit nivel si panourile din plastic dur le incadrez sub acest nivel. Aici exista, pentru mine cel putin, interioare bune, decente si tepe pentru pretul platit. Interioarele de calitate le incadrez putin mai sus.

      00
  18. imi place ca se discuta chestii, dar „nu pleaca de la semafor ca start and stopu face fite” e trecut cu vederea. Imi plac cunoscatorii si intelegatorii covrigului.

    00
    • Treaba asta se poate dezactiva printr-un button.
      Daca crezi ca asta e covrigarie, ford a scos o tehnologie de dezactivare cilindri in mers, iar daca crezi ca vorbesc despre vreun v6 cu 300 cai, asta e la un motor de 3 cilindri.

      00
    • Nu Ford a scos aceasta tehnologie, ei sunt unii dintre cei care o aplica pe modelele lor.

      00
    • Tehnologia cu dezactivarea cilindrilor (sau a injectoarelor, ca au cite trei) vine din domeniul naval. Vezi RT-flex aplicata prima data de Wartsila (si Sulzer).

      00
    • Aia m-a zgâriat și pe mine, am încă sechele de la Laguna, băgam cartela, apăsam butonul și uneori mai trebuia și o cruce sau amenințări cu incendierea și datul pe gârlă ca să pornească.

      00
    • Bine nu Ford a dezvoltat tehnologia asta, dar ideea era ca au pus aceasta tehnologie pe motoarele lor ecoboost de 1litru si 1.5 litri, amandoua cu 3 cilindri.

      Deci pe langa faptul ca ai un motor de 1 litru cu 3 cilindri, nici macar nu merg toti 3 :D

      00
    • uite…astea sunt discutii despre masina. nu „nu imi place ca e frantuzeasca”.

      00
  19. Cred că la banii aștia cumperi un Duster cinstit și ești mai câștigat.

    00
    • Captur e in alta clasa, e mai mic, mai fasnet, mai de femei. Siguranta mai buna, dotari mai bune. Poate fi considerat mai frumos (chestie de gusturi).
      Pe noul Duster nu mai ai cutie automata.
      Daca as avea 19000 de euro de dat pe o masina noua si as fi femeie, intre Duster si Captur probabil ca as alege Suzuki Vitara.

      00
    • Asa e Green, la banii aia iti iei o cutie de Logan mai inalta, cu 3 stele date pe ochi frumosi. Toate revistele de specialitate atentioneaza ca Dusterul e cam pacaleala, dai aceeasi bani ca pe o masina decenta, dar iei o cutie de 3 stele. Ati auzit de vreo masina recenta de 4 stele? Eu nu, dar poate sunt mai necunoscator, nu citesc toate site-urile. Cum dracu de nu exista masina de 4 stele, toate fiind de 5? E laudata ca o masina fiabila pentru calatorii scurte, pe drumuri mai „desfundate” dupa standard vestic, adica drumuri judetene de la noi, dar nu ca o masina de incredere pe autostrada. Stiu de ce iesi mai castigat, poti schimba pivotii fara sa arunci toata bascula, orice atelier are presa hidraulica de 20 tone, deci se pot schimba …

      00
    • insonorizare praf. no thx. nu automată. no thx.

    • @finch Mai sunt modele cu 3 stele și în 2018 pentru că cerințele s-au modificat (Vezi Fiat Punto, DS3, Aygo, Mustang, etc). Dusterul nu e atât de mare pe cât pare.

      00
    • Dusterul merge doar daca stai prin Green village sau cartierele alea inundabile de la sud de Bucuresti, sau la sat.

      „Insonorizare praf”, doar pe autostrada, dar cum la noi nu sunt si nici n-o sa fie autostrazi, nu cred ca conteaza.

      „Fara automata” ce sa-i faci francezi, ei dau, ei i-au.

      „3 stele ncap” asta e din cauza ca Duster-ul nu are emergency break si alte tehnologii premium de pe Kadiar, dar stai linistit ca daca nu le cumperi nici Kadiar-ul n-o sa le aiba.

      Singurele probleme reale pe Duster, sunt calitatea interioarelor, rugina si motoarele anemice puse de renault

      00
    • Ratingul NCAP e diferit fata de acum ceva ani. Iau punctaj mai mare, si mai multe stele, masinile ce ofera in echiparea standard sisteme asistenta sofer (franare automata, lane keep assist, functii sa detecteze daca adormi, etc). Clio 2014 are punctaj mai mare decat X1 din acelasi an…de ce ? pt. ca Clio ofera limitator de viteza pe echiparea standard, la X1 e optionala…in rest punctajele la impact is foarte apropiate.

      00
    • 3 stele – pentru ca la impact se deformeza ca un clio 2 din ’98.
      loganul si duster sunt la baza clio 2.
      lasati stelele si punctele pentru avertizare centura, de pe site-ul euroncap scoateti raportul pdf si cautati cum arata manechinele. cu cat mai verde cu atat mai sigur

      00
    • d-asta merge Dacia la full cu Dusterul. Ce e o porcarie de 3 stele.

      00
  20. tigaie reno. never again. e inca noua, nu i-au aparut greierasii

    • adu-mi aminte, cine e giani ăsta? https://cetin.ro/diesel-multi/

    • Colega de service si-a comandat in Megane, a platit, dupa 3 luni i-au adus masina, era deja cu „check engine” in bord. A lasat-o la dealer sa vada care-i treaba, au trimis-o aia inapoi in fabrica. Dupa 2 luni in care nici nu i-au dat masina de curtoazie, au chemat-o iar sa ia masina, ca e ok.
      A plecat de la ei si dupa 20 de km apare iar „check engine” in bord.
      Facut stanga-mprejur, lasat masina la dealer, cerut banii inapoi.
      Acum conduce o Honda Civic noua care chiar functioneaza.

      00
  21. Stai, stai, primești reviews de SUV-uri? Vreau si eu sa ma laud cu al meu (Seat)

    00
  22. „Prețul de listă a fost 20.000, prețul plătit 18.500. A durat un pic peste trei luni până a venit (avansul s-a achitat la sfârșit de februarie, mașina a venit în iunie).”

    „Este o mașină mai mare pe dinăuntru decât pe dinafară.”

    faaain

    00
  23. Si ceva pozitiv de reno ,ca toata lumea le uraste :))
    O sa iau minusuri da’ nu-mi pasa : de 2 ani traiesc o poveste de dragoste cu nabadai .. Megane RS Trophy

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube