De ce ar avea nevoie UiPath de reclamă în Hotnews?

Răspuns: nu are nevoie. Dar pentru că sunt companie cu origine românească și apucăturile românești nu se uită, vor să aibă niște presă prietenoasă în caz de ceva. Sau pur și simplu au primit un mail din ăla românesc cu „șefu, valorezi un miliard și nu dai și tu două beri”? Și 400€ la valoarea lor nu înseamnă nimic. Așa că au râs și au băgat mâna în buzunar.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

29 comentarii

  1. ELI5: ce este toată nebunia asta cu Robotic Process Automation? Exista un usecase concret cu diferentele pe care le aduce?

    00
  2. Nu infierai tu Vector Watch acum cativa ani pentru ca nu dadea prea multa atentie mediului online autohton? Acum astia se baga prea mult in seama..

    00
  3. Cred ca pentru partea asta: „Care sunt joburile disponibile

    Oferta UiPath pentru candidatii care aplica la pozitiile companiei este una atractiva.”. Sunt in perioada de recrutare.

    00
    • oamenii care s-ar angaja la ei par genul care au nevoie de hotnews să găsească de muncă?

    • Cred ca targetul e la cei care nu cauta. La mine pe plantatie se citeste destul de mult HN si nu cred ca se sta toata ziua pe Linkdin sa vada ce job-uri mai sunt pe piata.

      00
    • Da, hotnews este in bula #rezist, unde se gasesc si programatorii acum. Asa din prisma unui novice targetul ales pare ok. Si nu cred ca a fost doar 400 de iepuroi articolul ala… :D

      00
    • Si nu cred ca a fost doar 400 de iepuroi articolul ala…

      de ce mă citești dacă n-ai încredere în mine? :)

    • E deficit puternic de personal in IT. Intr-o firma in expansiune nu e nevoie neparat de 100% genii. Orice canal de promovare le poate aduce candidati valizi. Bate fierul cat e cald, parca era zicala aia …

      00
    • 400e suma platita sau 400e pretul de lista (ala din care se scade jumate cand se semneaza)?
      in primul caz.. pare o bere cam piperata :)

      00
  4. Pai n-au pregatit terenul de acum vreo saptamana?

    „Suntem produsul învățământului comunist, cu actuala generație e mai greu. Nu am făcut bani pentru mașini scumpe și vile în Pipera sau pentru a merge în cluburi la distracție”

    Mișto target, n-am ce zice…

    00
  5. A dat si ala de la uiPach un interviu de mare CEO. Tot ca un roman vorbeste despre probleme mici cand ei vor sa joace in liga mare.

    Un CEO la nivelul ala vorbeste despre viziune, valori si dezvoltare, se plange deja despre cei ce ies in cluburi mai ales acum cand shiftul e din nou spre viata persoanala. Poate nu toti vor sa fie ingineri ce dorm la birou cu robotii.

    00
  6. textul asta scris de alt blogger roman ar fi sunat asa:

    Să …reclamă

    „Mie, ca bărbat, mi s-ar părea ciudat să fiu invitat seara în camera de hotel din Cluj a unui alt bărbat. Simplu. Ce ai putea discuta cu mine în cameră și nu ai putea discuta la bar, de exemplu? Ai nevoie să fii comod? Ai nevoie de 400 de euro?

    Vă rog frumos să îmi spuneți cum vă poate obliga cineva, repet, în condițiile în care aveți bani, nu sunteți muritori de foame, viața copiilor voștri nu depinde de asta, să stați să fiți scuipați în gură, sau sa dati 400 de euro hotnews să …reclamă”

    00
  7. Sau pur și simplu au primit un mail din ăla românesc cu “șefu, valorezi un miliard și nu dai și tu două beri”? Și 400€ la valoarea lor nu înseamnă nimic. Așa că au râs și au băgat mâna în buzunar.

    :!: Pe discuție, fără legături ieșire din contextul articolului. :!:

    Știți ce e asta, la fel cu tăcerea despre compromiterea clienților de la Raiffeisen?
    Asta-i corupție în sectorul privat și e una zemoasă: șantaj [financiar și/sau publicitar].

    Dacă reclamele & criticile comerciale (sau de oricare, „legitimizate” de persoane publice pe internet), devin medii de șantaj voalat, cu subînțelesuri scoase din marginea gurii și batise pe țanbal (ex: „Ce bă, nu dăduși ‘berea’ aia, de ce să te aștepți să-ți scriu de bine?”), să vezi ce căcat hidos se va forma dacă nu se ia, de pe acum, laxative împotriva acestui mediu de „așa e în afaceri”. Că-și permit sau nu, că au sau nu peste 1 miliard ca valoare… nu așa, e șantaj, e corupție tocmai în sectorul privat.

    Vali, mare grijă, aici poți să cazi în mijloc între șantajiști și victime.

    00
  8. Articolul ala e pentru recrutare – in perioada asta recruteaza in draci (am 2 colegi de serviciu care pleaca acolo). Daca mai agatza 1-2 oameni cu reclama aia sunt bani bine investiti.

    00
  9. boss

    s-a lansat spotify

    00
  10. Poate pentru ca sunt cam varza.

    00
  11. Au nevoie, dar nu pentru produsul lor, ci pentru employer branding. Competitia pe piata fortei de munca in IT este foarte mare, programatorii buni sunt vanati si toate firmele investesc mult sa ii atraga. Si se pare ca si UIPath face asta! :)

    00
  12. Am 2 colegi care au plecat acolo in ultimele luni, condoleante celor care or sa lucreze in echipa cu ei :D

    00
  13. Foarte multa promovare si foarte multa reclama in ultima saptamana, ceea ce e ok pentru partea de employer branding, insa partea cu adevarat interesanta a fost cand au inceput sa se arunce si niste sume, lucrul ce mi-a trezit interesul si am spus sa urmaresc ce s-ar cauta si am ajuns la niste concluzii:
    1. De la bun inceput, cerintele din cadrul la ce vei lucra sunt sa le spunem libere, se cer niste tehnologii(aici nu prea ma prind unde ar fi folosite, raportat la ce au prezentat ei pe site), insa partea cea mai misto mi s-a parut aia cu 1%, nu stiu cine a gandit-o cum a pus-o, dar pentru multi reprezinta un declic care ii va hipnotiza.
    2. Modul in care ei s-au marketat pe piata muncii in Romania, este tipic de startup care peste noapte a cunoscut succesul si in spiritul din Silicon Valley unde aplica vreo cateva sute spre o mie de oameni intr-o luna. Interviu pe hackerrank, apoi Dumnezeu cu mila(mi se pare absolut fabulos cum nimeni in anul 2018 nu spune cate faze are un interviu inca din anuntul jobului). De asemenea mentionez ca am fost induiosat cand mi s-a spus ca nu am fost selectat mai departe, dar peste 6 luni pot aplica la ei din nou. Intrebarea mea fiind pentru oricine citeste: ce se va schimba in 6 luni?
    3. Povestea companiei este frumoasa si astept sa vad cum va fi finalizarea, vanzare in gen VectorWatch,Gecad, ori vor incerca sa se listeze la bursa. Indiferent de deznodamant va fi ceva fabulos in impulsionarea pietei de IT din Romania, care inca nu a facut saltul din externalizarea serviciilor catre un produs propriu. Nu iau un calcul un esec, pentru ca in acest moment, cota lor de piata va creste in continuu in lipsa unor alternative mai bune.

    00
    • Intrebarea mea fiind pentru oricine citeste: ce se va schimba in 6 luni?

      Tu. Tu te vei schimba. De preferat în bine.

      00
  14. Am vazut ca fac angajari multe… probabil au nevoie de promovare ca sa stie lumea cine sunt si sa angajeze mai usor.

    00
  15. HR-ul e tot doar o blondina imbecila care e surprinsa neplacut cand intrebi cate zile de concediu ofera?

    Intreb pentru un prieten.

    00
  16. Poate situatia e invers: Hotnews cauta sa scrie ceva si orice subiect e bun…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.