„Nu se poate face nimic”

În drumurile mele spre vest, sunt minim două treceri la nivel cu calea ferată teribile. Una e înainte de dealul ăla care urcă la Corunca înainte de Târgu Mureș, cealaltă e la Iernut sau Luduș, nu mai rețin exact. Ca sa vă faceți idee despre ce înseamnă teribil, iată:

Eh, trecerile astea sunt așa de minim 15 ani. S-au schimbat 2 președinți și 4 primari și ele sunt la fel. Știu că bla bla, CFR, bla bla, aprobări, bla bla, dar să moară jeana cum în unele părți s-a putut face și în alte părți nu. Și nu înțeleg cum oamenii din zonă trăiesc așa. Lasă ăia care trec, ăia trec și se duc, dar oamenii care stau acolo își rup cel mai des mașinile acolo. Cum naiba nu se poate face nimic?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

55 comentarii

  1. Daca vrea sa faca cineva ceva… are nevoie de autorizatii
    Daca are autorizatii si vrea sa faca cineva ceva… nu gaseste firma care sa faca pe un pret decent.
    Si daca face ceva vine DNAul :)))
    Deci e mai bine sa te doara in ….

    00
  2. Birocratic nu cred că e mare frecuș pentru că ambele aparțin M. Transporturilor.
    Și tocmai de aici problema: apari tu, cetățean, care să țipi că de jde mii de ani e groaznic când CFR și CNADNR zic că giugiuc. Nu se face așa, șefu’. Fă și tu o cerere / petiție.

    00
  3. NOU
    #3

    La trecerile alea de cale ferata, incetinesti si treci, cu rabdare, deci nu rupi nimic. Situatia de acolo nu e chiar asa tragica.
    In schimb cand dai cu 50-60-70-100 in guri de canal si gropi…

    *la Ludus e trecerea de cale ferata
    **trecerea filmata e la balauseri, pana la corunca mai sunt 2 dealuri

    00
  4. Bun venit in Romania!

    00
    • NOU
      #6

      Bun venit in Romania este atunci cand te intorci din vest, intri pe A1 asteptand sa poti merge linistit pe autostrada cu 130, la fel cum ai mers de la Paris pana la granita, si… iti futi masina in primul rost de pod de pe autostrada romanesca.

      00
    • Ai votat cu psd.ul , acum sugi pwla pe net cu bun venit in romania .

      00
  5. Pai politia rutiera, printre altele, are si sarcina de a amenda administratorii de drumuri pt. neasigurarea planeitatii la trecerile la nivel (art. 105, alin. 1, pct. 4) dar nu se face asa ceva la noi… cum sa dea politistul amenda primariei? In alta ordine de idei, oricine poate sesiza astfel de probleme politiei iar acestia sunt obligati sa ia masuri. Gasiti mai multe detalii pe siteul Romania Fara Gropi (nu vreau sa fac reclama dar chiar se pot rezolva unele probleme legate de gropi, lipsa marcaje, samd cu putina implicare).

    00
  6. Numai distrugeţ brendurile dă ţară !

    00
  7. N-ai văzut trecerea de pe centura Aradului.

    00
  8. Protest cu topoare fiskar si link afiliat

    00
  9. Esti mult prea pricinos pentru un sfarsit de an. Nasol la o trecere la nivel e cand nu vezi trenul cand vine. In rest e doar rabdare.

    00
  10. Asta nu e nimic, era trecerea aia faina pe la Arad care vreo 8-9 ani a ramas la fel. Cozi de cativa kilometri, nervi si cate un Dorel pe marginea drumului la vanzare de incarcatoare , sosete , table sau ochelari.

    00
  11. Aia e postav de biliard pe langa ce gasesti ptin baragan zona buzau-braila-ialomita ( si da, tot pe DN-uri).

    00
  12. rumani handicapati

    00
  13. poftim:
    se face frumos un reportaj, se da la ProTV. titlu „primarul din Corunca are excedent bugetar, dar nu e in stare sa repare drumul”.

    uite si documentul:
    http://www.primariacorunca.ro/attachments/article/282/SKM_28717121516330.pdf

    00
  14. Asta e frumoasa, as zice chiar de nota 8.

    Stai sa vezi drumul de la Braila catre Buzau…. Unele au fost refacute, de 1-2 ori in „astia 15 ani” … dar dupa 3 tiruri si 5 tractoare se „repara” la loc.

    Si cu cine sa te certi ? Oamenii cunosc primarii, cei din urma baga cate o caldare si o juma’ de porc la alegeri si toti uita. Iar pana la urma, vorba aia – Pleaca ai nostri, vin ai nostri.

    00
  15. Sa vezi trecere la iesire din Roman spre Iasi…frumusete.

    00
  16. Aia de ai trecut-o tu e o glumă. Vino prin Argeș/Vâlcea și vezi treceri „adevărate” :D

    00
  17. La iesirea din Arad spre Deva e o trecere la nivel cu CF. O data sau de doua ori pe an se inchide drumul ca sa se repare trecerea. Asta de vreo cativa ani incoace…

    00
  18. Boss, confunzi vestul cu nordul. Sau ai plecat din Moldova? :)
    Altfel, de ce oare o fi CFR-ul în faliment de ani buni?

    00
  19. Ca si mizeria aia de trecere dintre valcea si pitesti, chiar inainte sa intri pe autostrada

    00
  20. Serios, ăla înseamnă “teribil” pentru tine ? Crede-ma se poate mult, muuuult mai rău!

    00
  21. Trecere de cale ferata pe un drum ocolitor al Timisoarei , Dudestii Noi – Sanandrei. Drum inaugurat de 2 ani, trecere de cale ferata care se sparge pe zi ce trece. Problema celor de la CFR? Nu stiu, eu fac naveta aproape zilnic.platesc rovinieta ,e pervers ce se intampla acolo.

    00
  22. Care e distanta minima pt care te alerteaza camera?

    00
  23. Am vazut si mai rau de atat.

    00
  24. începi sa regreti subaru? :)

    00
  25. Bine ma! Tu te cramponezi in finetzuri! La noi se lucreaza la nivel macro. Ne doare in cur de ce-i sub 200k. Avem treburi mai importante de rezolvat in tara.

    00
  26. Balauseri si ludus, cum spune colegul de mai sus. Să nu iei kurtos de la balauseri ca nu ii coc bine lângă calea ferată.

    00
  27. La trecerea cu cale ferata din Prelungirea Ghencea spre Domnesti este mult mai rau. Trec pe ea de minim 2 ori pe zii. Sunt client fidel la service pe articulatii :))).

    00
  28. Te duci cu trenul. Nici nu le simți.

    00
  29. las’ ca merge si asa.

    00
  30. Babaetz, pina la trecerile la nivel de la Balauseri sau Ludus, e trecerea de pe Petricani/Pipera, chiar in minunata Capitala. Aia unde a zis Gigi ala cu Bentleyul ca e mai tare decat trenul. Asa ca despre ce vorbim?

    00
  31. poti lua exemplu de la colegu care si a luat JEEP LIMITED second hand de BLACKFRIDAY cu garda de 20cm…asteptam reviwul lui… (pamflet)…

    00
  32. Daca aia e trecere rupta, ar trebui sa incerci sa mergi o data din Bod Colonie in Bod Sat (sau invers).

    00
  33. Cu ce camera auto ai filmat? Pare mai mult ca decenta.

    PS: inclin-o mai spre drum ca-si da razvanbb un facepalm daca te vede

    00
  34. Cata spaga poti sa iei la o lucrare d-asta?
    O nimica toata…

    00
  35. Acum 2 saptamani la Ludus se lucra la trecerea aia, am si zis … aleluia … sper sa o faca in 2 ani.

    00
  36. am prins o coada de vreo 20 de km din cauza, gen eram cu vreo 2 sate inainte de Ludus cand a inceut coada, si totul doar din cauza ca se incetineste foarte mult la trecerea aia cu calea ferata. acolo nu prea ai cum sa ratezi cate o coada daca mergi vineri sau duminica.
    pe aceasta cale sper sa moara toti responsabilii de bucata aia de acolo din ultimii 30 de ani.

    00
  37. Sa vezi in Ungaria ce misto sunt trecerelie, poti sa vii cu 70 km/h peste ele si de abia le simti… la noi nu stiu de ce nu se poate zzz

    00
  38. Cea de-a doua e în Luduș, în Iernut nu ai trecere de cale ferată de trecut pe E60. Deși, ia vezi podul din Ogra/Sânpaul ce l-au făcut peste calea ferată. E denivelat vai mama lui, îngust tare, e parcă mai rău decît înainte cînd era trecere de cale ferată la nivel.

    00
  39. Alte 2 exemple de „nu se poate face nimic”: 1-cimitirele & 2-succesiunea/moștenirea.

    1) Cu cimitirele, ai fost să plătești taxa anuală de întreținere pentru decedați (ex. bunici)? Dar tatăl tău, mama ta, să-și mențină locul? Că dacă nu, știi cum e legea, se confiscă sau te trezești că locul de veci a rudelor înmormântate a fost vândut cuiva să-și planteze mortul peste ele… sau nu, n-ai plătit sau că ai neglijat locul, ți se confiscă și i se dă unui cumpărător.

    2) Asta o știu de la un amic (și asta e doar un exemplu).
    Să zicem că într-o familie moare un om (de bătrânețe, de boală, nu contează). Acel om a avut doi copii, o fată și-un băiat. Fiindcă fata a vrut să fie „mai cu moț”, a aranjat în așa fel încât totul, pe declarații (nimic mai mult), că ea e singurul copil și a pus laba pe „casa părintească”. Fratele ei nici n-a știu de asta, n-a fost citat, nimic-nimic.
    Mai mult decât atât, dacă rudele te declară în absență (bineînțeles) mort sau inexistent, pot să pună mâna pe niște moșteniri care ți s-ar cuveni și ție ca moștenitor. Iar frumusețea absolută e asta: autoritățile nu se încumetă să cerceteze dacă persoana care declară că nu mai are frați, surori sau veri, și că e unicul moștenitor, să verifice dacă minte și să descopere că, de fapt, mai există un moștenitor nedeclarat, fiincă rudele acestuia au vrut să-i ia fure totul sau cât mai mult. La fel de evident, moștenitorul „mort/inexistent” n-are de unde să știe că rudele comit sau că au comis o asemenea mizerie – poate că nici nu știe că o rudă a murit și că e eligibil să moștenească ceva.

    00
    • 2. „Moștenitorul” scos din cărți să mai fi sunat dracului și el p-acasă, măcar de 2 ori pe an, poate chiar să treacă pe la ai lui măcar la câțiva ani (dacă e prin Australia, America de Sud).
      Să te declare cineva mort e o chestie foarte complicată și legal durează mai mulți ani (peste 5).
      Nu neg că sunt posibile matrapazlâcuri, dar nu se pot face chiar așa oricum.

      00
    • @A

      Amicul nu e machidon.
      Zilele trecute, înainte de Crăciun, m-am întâlnit cu el și mi-a spus de asta. Parafrazez: „Bă, mă înțelegi și pe mine? Tocmai soră-mea, nimeni altcineva. Nu unchi, nu mătuși, nu frații bunicilor, cum mai auzi la alții… tocmai soră-mea, ea, a făcut asta. A declarat că e unicul copil și gata, asta a fost îndeajuns să moștenească toată casa părintească. Totul pe la spate, să nu știu nimic.”

      00
  40. filmarea e de la balauseri cred…

    problema e ca n-am avut ministru al transporturilor ungur. never si niciodata udmr-ul nu prea a avut influenta pe acolo. deci asa ne trebuie.

    dar sa vezi linia ferata tg mures sighisoara ce misto… sau cum e sa mergi cu trenul electric intre razboieni si deda. nu mai vorbim de aeroport… vis nu alta.

    traiasca conducatorii!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube