La ce sunt bune despărțitoarele de beton dintre sensuri

Uitați-vă la accidentul de mai jos și închipuiți-vă că duba aia trăgea și ea stânga. Care era rezultatul? În loc de niște mașini zgâriate aveam accident frontal cu morți. La 70 sau mai mult la oră și o coliziune frontală, dacă dădea duba peste un turism, minim un mort. Și probabil tipul din dubă nu avea centura, deci dădea și el cu capul de parbriz.

Deci da, mizeria aia cu "un râs bolnav n-a putut sări peste despărțitoarele de beton, deci iată ce criminale sunt" e doar o știre stupidă și senzaționalistă.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

51 comentarii

  1. Ele sunt bune dar nu peste tot, precum zona Otopeni sunt foarte utile dar nu mai utile decât atenția șoferilor !

    00
    • În situația de fața la ce ajuta atenția șoferi lor 2 și 3? De cele mai multe ori e vorba de un șofer neatent nu de mai mulți

      00
  2. Rasi Bolnavi Lives Matter!

    00
  3. Accidente se intampla! Normal nu faci asa ceva sa nu te asiguri cand schimbi banda de mers ca si Golful ala. 1, 2s de neatentie si uite cum pot muri oameni.

    00
  4. Cel care s-a băgat a scăpat neatins?

    00
    • Da, il doare fix in cwr, fraierul care l-a evitat plateste paguba, conform legilor de cacat din tara de cacat aferenta. In cel mai rau caz, scapa cu o amenda, dar atat.

      00
    • Da, si probabil si-a continuat linistit drumul, cauzand alte cateva incidente in trafic, poate chiar razand ca prostu’:” ha, hah, ce s-au trosnit aia…”

      00
    • Accident acum vreo 6-7 ani la cutitul de argint – evit o dacie de la 1900 toamna care se baga fara prioritate facand stanga direct pe banda 1 izbindu-ma intr-un copac de pe marginea drumului. Politaiul imi spune ca nu trebuia sa-l evit. ” Tii volanul drept si-l lovesti daca este in calea ta”. Pai boss – exista sansa sa-l fac putin arsice avand in vedere despre ce junghi de masina vorbim si tipul din dreapta sa ajunge pe la urgente zic. ” Treaba lui…”

      Tipul nici macar n-a oprit sa vada daca am murit ( ma infipsesem intr-un copac totusi) – asa ca inclin sa-i dau dreptate politaiului.

      Nu stiu daca e ok

      00
    • @blackangel: nu vezi ca a oprit si el?

      00
  5. Nasol de ala cu Opel (sau ce masina o fi aia deschisa la culoare)

    00
  6. Sa pună ma totuși si niște trambuline pentru râșii bolnavi sa fie toată lumea si animalele fericite!

    00
  7. si vinovat de accident iese saracul ala cu corsa…

    00
    • Nu cred. Ar fi stupid. Ala cu golfu 2,3 sau cat e vinovat pana in panzele albe.

      00
    • Da, acela o sa iasa vinovat – cel cu Golf-ul o sa primeasca cel mult amenda ca nu a semnalizat la schimbarea benzii si aia e. Fiindca legile de la noi si polisti.

      00
    • @Nicolae o fi vinovat ala cu golfu dar conform legislatiei noastre rutiere nu exista vinovat indirect.

      00
    • Ce mi se pare mie de neiertat este ca soferul BMW-ului a semnalizat! Intr-adevar, doar de trei ori, dar a facut-o.

      00
    • Exista proces civil. Si judecatorul nu e politist.

      00
    • exact pe ideea asta pe trafictube a fost un caz oarecum similar ( acum 3-5 ani).

      vinovatul moral a recunoscut ca a facut-o de oaie, si s-a dus cu cei doi care s-au izbit din cauza lui. comentariul si filmarea erau puse chiar de vinovat si explica ca la politie cand s-au dus sa faca hartiile, politaiul l-a intrebat daca a lovit pe cineva sau s-a lovit de cineva – raspunsul a fost nu (ca a fost evitat de ceilalti), si i s-a spus ca nefiind parte din accident nu are de ce sa ma stea, si sa plece acasa. similar firma de asigurari nici nu se baga daca tu ai lovit pe careva.

      00
    • Nu vreau sa cred ca cel cu golf-ul nu e vinovat!

      00
  8. Imi pare bine amca ai ajuns la concluzia ca principala cauza a accidentelor din romania nu sunt tampitii la vilan si nici viteza, ci lipsa infrastructurii. Peste tot unde nu sunt autostrazi sau desparitoare acolo unde ar trebui nu e vina soferilor mai prosti sau mai buni.

    00
  9. Hmm…de ce presimt ca autorul moral nu va pati nimic iar cel ce filmeaza s-a carabanit fara sa lase filmarea

    00
  10. O rară combinație de proști: primul sare ca ars în fața altuia care nu știe decât accelerația.

    00
  11. Dambovita… DB… Doi Boi.

    00
    • De remarcat:
      1. Solutia tipic romaneasca de a face statie in drum, si de a nu construi o alveola ceva.
      2. BMW-ul mergea de mult cu doua roti pe banda din mijloc, la intimidare, ca sa se bage cu japca. E adevarat, nici cei din spate nu dadeau semn ca il lasa, asa din bun simt.

      00
    • Lasa, ca sunt multe statii cu alveole in Bucuresti si soferii tot pe banda 1 opresc.
      Le e lene sa intre in statie cum trebuie si se folosesc de scuza ca „nu ma lasa nimeni sa reintru in trafic” ca sa ramana pe B1
      Off topic
      Oricum majoritatea sunt niste janghine de soferi. Eram cu carucioriul, ma chinuiam sa urc bordura (pe trecerea de pietoni) si unul cu ratb care oprise dar nu de tot, a lasat masina sa curga spre mine, aproape m-a lovit, mai erau maxim 30 cm.
      Cand l-am intrebat ce pi*da ma-si face, de ce nu franeaza ca ma loveste, m-a injurat.
      Eram cu un copil mic, ma chinuiam sa urc bordura pt ca se blocasera rotile in niste denivelari, pe trecerea de pietoni.

      00
  12. Pentru rasii aia bolnavi se pot face despartitoare in despartitoare

    00
  13. Opelu a parcat strategic nu carecumva sa o stearga autorul moral. Oricum e in plop, parca i-a pus mana pe cur weinstein ala asa a tras de volan stanga

    00
    • Atât de strategic ca a blocat si banda 2…sa fie…. la ce aglomerație e acolo…asta e cel mai bun lucru de facut…

      00
  14. NOU
    #31

    Am impresia ca unei mari parti din conducatorii auto, le lipseste simtul conservarii. Altfel eu nu-mi explic cum in loc sa-l loveasca pe unu din lateral, prefera sa riste sa fie ei loviti din lateral.

    00
    • NOU
      #32

      Simțul conservării e cel care l-a făcut sa tragă de volan… E o mișcare din instinct, fără judecata, și nu e regula sa fie în favoarea ta.

      00
    • Probabil fiindca e genul care tot schimba benzile cand se sta in coloana.
      In fine, e usor sa critici mai ales cu traficul de jungla de la noi…

      00
    • THIS!!!! Corsa trebuia sa tina banda. De aia e vinovat de accident. Accident înseamnă atingere! Nu intentie. Ala cu golf…scapa pentru ca a provocat doar…un val. Din pacate. El e autorul moral.. Dar dacă e neatins…Nu ii face poliția nimic. Pentru ca autor moral nu exista la accident. Iti taie unu fata…Nu incerca sa eviți decât dacă ești sigur că e mai bine. Sunt cazuri cand a evitat un caine si a intrat pe contrasens în TIR….

      00
  15. DB-07-KVC ====== RETARD

    00
  16. Ma asteptam ca ala cu golf 3 sa isi vada de drum.

    00
  17. Dc toata lumea crede ca cel care a depasit autobuzul nu poate fi sanctionat ? Teoretic , atunci cand s’a angajat in depasire nu a acordat prioritate ..chiar daca nu e implicat direct in coliziune..tot neacordare de prioritate este.. nu ? 🎃 chiar daca nu era un accident si un echipaj observa manevra il oprea 100 %

    00
    • Nu ai cam multi de „DACA”? Poate cu filmarea…Sa ii implice mai mult. Dacă nu e filmare…nici nu il cheamă la poliție.

      00
    • Ala ia doar o amenda pentru ca nu s-a asigurat la schimbarea benzii de circulatie, nu e neacordare de prioritate.

      00
  18. Boss, nu mai bine punem din astea https://www.youtube.com/watch?v=RVwnH3P5vKI ? Trece si rasul sau oposumul, ies si masinile mai ok. Din pacate am vazut accidente in care a sarit peste bariera aia de beton.

    00
  19. Fix ăsta a fost accidentul ieri în Oradea.

    Exact la fel, doar că nu erau separatoare și a intrat pe contrasens unde a omorât un om complet nevinovat:

    http://www.bihon.ro/impact-frontal-pe-soseaua-borsului/1926838

    Stranie coincidență…

    00
    • yep, fix la fel. sunt frecvente fazele astea, le vezi și pe drumuri cu o bandă, cineva iese dintr-o curte, ăla trage de volan că are viteză prea mare să pună frână, impact frontal cu mașina din sens opus.

    • Reflexul meu e sa pun frana, nu sa trag de volan. Cred ca e vorba de un anumit mindset – cand tragi de volan inseamna ca nu accepti impactul iar cand franezi il accepti dar incerci sa il minimizezi.

      00
  20. Daca intru cu autobuzul in alveola.. tre sa mai si ies. Nu ma lasa nici dracu’. Saracii care circula cu autobuzul sa stea dreaq acolo ca ei nu se grabesc. Dupa ce trec 30-40 sec imi vin dracii si incep sa fortez. Injuraturi, degete aratate, flegme etc. Prind o fereastra si dau sa ies. Vine un bou de IF si cand vede ca dau sa ies, accelereaza. Se sterge de coltul stanga-fata al autobuzului. „Mergem la politie, ba”. „Mergem boss” zic. „Pai sa vedem ce scrie aici” zice politistul. Pai ce sa scrie.. la art. 131. Cititi voi. Suspendare de permis 30 pt barosanul de la IF. Cum ar veni, aviz amatorilor.

    00
  21. Omul care a filmat incidentul si l-a postat pe internet a fugit de acolo la fel de repede cum a fugit bunul-simt de el de la o varsta frageda. Nu ii inteleg pe cei care isi pun camera, filmeaza diferite incidente, dar nu ar opri sa ii ajute pe altii cu filmarea nicicum. Dar macar posteaza online, ca pentru asta si-a gasit timp. Egoismul e unul dintre cele mai puternice si specifice „atuuri” ale natiei asteia.

    00
    • pentru că de obicei nu ai cum scoate filmarea din cameră decât acasă. așa că iau adresa de email sau numărul de telefon și vorbim când ajung acasă.

    • Corect, dar pentru a lua o adresa de mail sau un numar de telefon, tot trebuie sa opresti. Ceea ce nu se intampla aici si nici in mai mult de 50% din cazurile de pe trafictube.

      00
  22. Se tot vorbește pe aici că cel cu golful e ”autorul moral” al accidentului și va lua o amendă pentru nesemnalizare.
    Este greșit, iar dacă polițistul care întocmește procesele verbale spune așa cum ziceți voi, nu înseamnă că e corect.
    Șoferul golfului este autorul material al accidentului, nu ”moral”. SINGURUL AUTOR.
    Nu poate fi vorba nici de culpă comună, șoferul opelului efectuând o manevră instinctivă, involuntară, de evitare a impactului.

    Este simplu de rezolvat: există legătură de cauzalitate între fapta golfului de a nu respecta regulile la schimbarea benzii/a direcției de mers și accident ? Fără fapta culpabilă a goflului, se mai producea accidentul ? Dacă răspunsul la prima întrebare este da, iar la cea de-a doua este nu, atunci avem un ”winner”. GOLFul.
    Este greșită sancționarea soferului opelului. Dar dacă totuși a fost amendat, mă ofer să-l ajut pro bono și suport eu toate cheltuielile în legătură cu procesul. Zoso are email-ul.
    Sper că șoferul care a realizat filmarea să facă un bine și să-l caute pe șoferul opelului.

    Încadrarea juridică corectă pentru fapta golfului este art. 100 alin. (2) din OUG nr. 195/2002 cu referire la pct 3 al art. 108 alin. (1) lit. b).

    00
  23. Tocmai vin din Bucuresti. Sunteti niste bulumaci tampiti care nu stiti sa conduceti, dar beneficiati de o doza importanta de nesimtire si cretinism cocalariac.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.