Încă un testdrive vomitiv marca Mănuș 4Tuning: Peugeot 3008

Băi, și era să merg cu Mănuș în Austria la ceva eveniment Nokian. Ar fi fost amuzant, pentru că mie îmi plac jurnaliștii auto, care sunt fie căpoși, fie proști, fie pișcotari, și cu Mănuș e toate trei, ne-am fi înțeles de minune.

Între timp, a prestat un testdrive la un Peugeot. Vomitiv și în limbaj de lemn, ca de obicei, lăudând cu toată gura marca, că doar dacă le zici pe bune nu mai pupi mașini la teste.

Omul e prost încă din prima frază. 3008 nu e SUV, e compact crossover. Adică un fel de hatchback înălțat. Pornind cu ideea asta și necorectându-l nimeni, spune o serie de inepții stupide.

Să pornim:

  1. cum naiba are design unic dacă seamănă cu o japoneză, prostea?!?!?! cum naiba nu seamănă leit cu Vitara?
  2. e mașină de gospodine, pentru cărat copiii de colo colo, de aia are motorul ăla leșinat, în mod sigur e făcută pentru șofer și pasagerii nu sunt importanți.
  3. volanul mic e făcut pentru femei, nu pentru sportivitate. dumbo.
  4. spațiul ăla dintre pasagerii din fața e imens și incomod și nimeni nu se plânge de asta în afară de mine.
  5. aia cu izolația fonică e dubioasă. teoretic, un motor 1.6 ar trebui să fie mai silențios, dar dacă auzi anvelopele (și Continental nu fac anvelope proaste, în mod sigur nu sunt zgomotoase), rămâne de concluzionat că izolația fonică e defectuoasă.
  6. centrul de greutate e jos, iar ideea de SUV a apus. omul are SUV, sigur, unul din 2001, dar oricum, ar trebui să știe, că doar de aia e pseudojurnalist auto.
  7. să circule prin oraș cu o un maldăr de mașină, cu botul alungit și cu vizibilitate redusă pentru femeile mai mici de înălțime. dap.
  8. senzorii de parcare se folosesc la vizibilitatea spate, oglinzile mici ca naiba nu. senzorii se folosesc și pe autostradă, dumbo?
  9. ejneboon, are ESP și isofix în 2017??!?!?!?!? CE NOUTATE!
  10. are geamuri electrice?!?! de fapt, toată înșiruirea aia e o tâmpenie completă, tot ce zice el acolo se află pe mașini de cel puțin 10 ani. că el nu le are pe mașina lui e altceva, probabil când furi conținut de pe tot netul nu faci prea mulți bani, deci nema un SUV măcar din secolul ăsta.
  11. consumă 7% pentru că e ușoară și motorul e mic.
  12. opțiuni de 6.600€, la un mini SUV condus de femei. sigur Geani o să îi ia Maricelei încărcare wireless la mașină, ce naiba.  și e cu 10.000€ mai scumpă decât mizeria aia de Captur, care e pe același segment.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

34 comentarii

  1. Francejii tot SUV ii zic, na, asta stie romanul. Dar in rest a fost masacru cu drujba in Texas.

    00
  2. Mănuș muicăăăăă…ce făcuși Tanțooo…

    00
  3. După ceva ani lucrați în domeniul auto,respectiv în vânzări ,o întrebare mă macină:ce Dumnezeu înseamnă ,,cutie hidramată”????Eu știu că există cutie cu transmisie manuală sau automată(DSG,PDK,CVT,SMG,G-tronic ,etc)În termen popular ,o mașină căreia îi lipsește pedala de ambreiaj e considerată ,,automată”.Și legat de comentariul tău , am avut plăcerea să conduc un 3008 , pe care proprietara a dat ,,decât” 37.000 de euro.Cash.

    00
    • Stiai ca exista si dublu ambreaj? Si ca nu e tot una cu cutia automată?
      PS Eu is mecanic de biciclete.

      00
    • Hidramata este cutia automata cu convertizor hidraulic, folosita pe masinile americane.
      Convertizor hidraulic:
      https://www.google.com/search?client=ubuntu&hs=BeJ&biw=1445&bih=876&tbm=isch&sa=1&q=convertizor+hidraulic&oq=convertizor+hidraulic&gs_l=psy-ab.3…148480.152498.0.152762.21.21.0.0.0.0.117.1468.20j1.21.0….0…1.1.64.psy-ab..0.12.854…0j0i67k1j0i30k1j0i24k1.0.yYSdkJINg-E

      00
    • Zi ca peste 3-4 ani ii dau eu 7000 euro pe el!

      00
    • Nu mai zi la nimeni că ai lucrat în domeniul auto și nu știi ce înseamnă o cutie de viteză cu conversie hidraulică!

      00
    • cum plm dai 37k cash?mergi ca mafiotii cu valiza de bani? :)) si vanzatorul vine cu aparatu de numarat bani? sau se merge pe incredere?

      00
    • Gabriele, tot automata e la finalul zilei, sintem prea atenti la detaliu ca popor conducator de manuale. Si cea cu dublu ambreiaj tot automata e, cele robotizate tot automate sint, tehnologia din spatele automatei e mai putin importanta. Ai doua pedale? E automata.

      00
    • Mircea, așa poți spune că toate-s cutii de viteză și gata, numai că fiecare funcționează după alte principii ceea ce, în opinia mea, le face extrem de diferite. Și motorul diesel și cel pe benzină sunt motoare cu ardere internă, numai că nu sunt la fel. Pentru mine tehnologia din spatele cutiilor de viteză automate mi se pare foarte importantă, de exemplu nu mi-aș lua niciodată CVT pentru că nu m-au convins pe nici una din mașinile pe care le-am testat, cu toate că principiul de funcționare pare mai logic pe hărtie decât la una cu conversie hidraulică.

      00
  4. punctu 12) In aia 31 000 intra si franare automata de urgenta, avertizare la parasirea benzii, adaptiv cruise control, blind spot (adica AEB, LWA, ACC, BSM), camera 180, faruri LED. Si functiile astea costa mult.

    00
  5. Chestia dracu’. Masinile randate arata al naiba de bine. Si cand ajungi sa le vezi descoperi niste plastice ordinare. Am vazut la cineva un Ford ceva 4×4 din asta mai mic, nu stiu exact modelul, frumusel, automat ecran tactil dar cand am inchis usa am crezut ca o sa cada plasticele.

    00
  6. Mănuş(la proces): Domnu judecător, din primele cuvinte ale acuzatului mi-am dat seama care sunt intentiile sale, si l-am rugat sa se opreasca, am inceput sa plang, i-am spus ca trebuie sa merg la baie

    00
  7. Ca posesor de captur, sunt si eu curios de ce zici ca e o mizerie masina.

    00
    • eu nu sunt posesor dar voiam sa intreb aceeasi chestie

      00
    • Nu înțeleg rolul panourilor laterale la Captur.
      Estetic clar ca nu e.

      00
    • Si eu am Captur din 2015. Nu e o mizerie, e totusi o masina noua dar nu e nici de laudat prea mult. Are un raport pret/calitate relativ cinstit si cam atat.Eu la 13000 am luat o masina cu garda putin mai mare, navigatie, keyless go etc, nu cred ca aveam alta optiune in suma asta. Nu, nu am vrut stepway.

      00
    • Plasticele sunt pt protectie, masina fiind condusa si de femei sunt aur curat. Una este sa primesti o zgarietura pe plastic, alta pe tabla. Mai poti sa julesti si un stalpisor care „nu se vedea” si sa nu trebuiasca sa schimbi ambele usi. Altfel primesti o aripa sau un carut in parcare, belive me, daca este bine fixat si nu zboara sau trepideaza in mers este binevenit. Dupa 2-3 ani o sa apreciezi mai mult partea practica descat estetica.

      00
  8. Datorită faptului că atât Vitara cât și 3008 pot avea caroserie în două culori, japoneza pare sora mai urâtă a franțuzoaicei. Dar cam aici se oprește asemănarea, mie designului lui 3008 mi se pare mult mai studiat. La interior diferanța e de ca de la cer la pământ.

    00
  9. Nu e in acelasi segment cu mizeria de Captur (subcompact SUV), e in acelasi segment cu Kadjar si Qashqai. Apropo de ineptii stupide.

    00
  10. Pai bos eu nu inteleg cum naiba consuma 7% in oras si 7,3% pe autostrada. Pai si cum se misca bine daca face suta in 12 secunde. Si la banii aia, de ce sa nu mergi pe Renault sau Duster?? Iti mai raman si cateva mii bune.

    00
  11. Mi se pare amuzant cum poti sa scrii int-un articol in care ataci pe cineva care a facut un testdrive mai mult decat in articolele tale in care ai facut tu testdrive. Ai avut masini pe mana care clar meritau un articol cu mai multe cuvinte si detalii decat cele scrise.
    Te citesc de ceva timp dar daca e ceva care sa ma dezamageasca sunt testdrive-urile facaute de tine.

    00
  12. Doamne fereste, cum poti sa te numesti jurnalist si sa scrii in halul ala? Sa nu poti lega doua fraze? Cu cei de la 4tunning am avut o aventura, care s-a terminat cu block pe pagina. Au scris un articol despre abs sau esp, plin de ineptii. Fiind de profesie inginer mecanic, m-am oferit sa le scriu altul, gratis, corect din punct de vedere tehnic. Baietii m-au injurat si mi-au dat block. Cum imi permit eu un anonim sa ii corectez pe ei. :))

    00
  13. Terminați mă frate cu mașinile franțuzești că nu sunt bune . Luați a și voi de pe la nemți alea franțuzești sunt pline de plastic și fel de fel de improvizații care nu fac decât să strice .

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.