Sper că locuitorii din Greenfield sunt mulțumiți…

update: opăriți de propria imbecilitate, locuitorii din Greenfield susțin că nu pentru ei a fost făcută modificarea asta.


Soluția găsită pentru cei 5.000 de imbecili cazați la Greenfield, care protestau ca niște imbecili în weekend în fața Guvernului că au pierdut una dintre căile de acces către cartierul lor de rahat (la propriu), a fost simplă: hai să le dăm lor prioritate și pe restul dă-i dracului.

Faza e cam așa: acolo era un nod rutier unde puteai face stânga dacă veneai de pe centură. Era logic. Eu vin pe autostradă, fac dreapta și apoi merg pe Centură până la primul nod unde pot intra în oraș și merg spre Casa Presei, Victoriei, Unirii, unde am treabă. Uneori vin în oraș, las mașina în prima parcare și continui cu taxiul sau transportul în comun până unde am treabă.

Eh, o minte luminată a zis că nu mai e voie să fac stânga acolo. Că nu e bine. Așa că trebuie să merg înainte 4,7km, până la primul giratoriu și mă întorc încă 4,7km și fac dreapta. PE FUCKING CENTURĂ!!! Care în timpul săptămânii e mereu plină și aglomerată și obosită și vai mama ei!!

Totul pentru ca imbecilii din Greenfield să poată intra si ieși din cartierul lor de rahat mai repede. Restul celor care tranzitează centură dă-i dracului!!!

Mișto! Bravo Greenfield!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

63 comentarii

  1. Pana la urma si-au rezolvat oarecum problema, desigur tot idioti raman.

    00
  2. https://www.google.ro/maps/dir/44.5380942,26.0846101/Casa+Presei+Libere,+%C8%98oseaua+Bucure%C8%99ti-Ploie%C8%99ti,+Bucure%C8%99ti/@44.5085967,26.0417638,13z/am=t/data=!3m1!4b1!4m19!4m18!1m10!3m4!1m2!1d26.0836845!2d44.5381728!3s0x40b21cc9659542ef:0x378caff7f43bb8bc!3m4!1m2!1d26.0817007!2d44.5376915!3s0x40b21cca2ad459a9:0x228e50939fc48eb!1m5!1m1!1s0x40b20246e6e93597:0x80ceb57a8d75e706!2m2!1d26.0728403!2d44.4788449!3e0?shorturl=1

    Waze stie rutarea pe acolo(direct din giratoriu ai bretea dedicata) din primele zile de modificare. GoogleMaps inca nu stie si te ruteaza unde se facea stanga inainte apoi te duce acei km inainte si inapoi.

    Merg pe acolo de cateva ori/sapt.

    Problema mare este cu aglomeratia de dinainte de giratoriul de la Lukoil de acolo…

    00
    • Acum este perioada cea mai faina ca a inceput scoala. A devenit mai rapid ca din Otopeni sa mergi pana la aeroport, sa intorci in sensul giratoriu de acolo si apoi sa intrii pe DN1 ca sa ajungi in Bucuresti.

      Inainte aveau probleme doar cei din Greenfield, acum au toti. Trecerea aia peste calea ferata ar fi rezolvat foarte bine problema.

      00
  3. Imi permit sa te contrazic. Acea posibilitate de a face stanga bloca centura pe sensul dinsrep Mogosoaia. Era acolo coada de 5-10 km pentru ca cei care faceau stanga aveau prioritate.

    00
  4. Boss chill, respira si uita-te pe harta, is not perfect, dar nici asa rau cum zici tu :) https://imgur.com/a/YGZiu

    00
  5. ii doare pe ei in cur ca nu poti face tu stanga. ei si-au rezolvat una din probleme.

    00
  6. Cum vii dinspre A3, o sa intalnesti un giratoriu nou, langa Lukoil (inainte de a urca pe hobanat). Acolo intri pe vechea centura, care o ia prin drepta podului. Mergi pana la podul cu DN1, treci pe sub el, faci dreapta de 2 ori si esti pe DN1. Nu ocolesti nimic … dar hai sa aruncam cu rahat mai intai.

    10
    • Acu si tu.. ce te asteptai, sa se intereseze intr-un timp atat de scurt? De cat timp e modificarea, o luna, 2? Plus ca intr-un fel oricat i-am injurat si eu pt asta, e bine ca s-a eliminat coada imensa care se facea pe dn1 ca sa intrii pe centura de la ora 4-5-6

      Oricum dimineata cel mai bine mergi tot inainte si faci rondul, mergi mai mult dar macar nu stai 30-40 de min la coada

      00
  7. Solutia a fost chiar eleganta. Ai bretea pe dreapta la rondul Lukoil, te scoate pe sensul spre Bucuresti pe podul Otopeni.

    Si a mai fluidizat circulatia dinspre Buftea spre autostrada.

    10
  8. dimineata se facea acolo o coada uriasa pentru cei ce veneau din fata, pentru ca trebuiau sa de prioritate celor ce fac la stanga. practic, coada era mai mare decat cei 4.7 km de acum

  9. Soluția este foarte proastă, atât în varianta cu mersul până la giratoriul ăla împuțit de la Odăi, cât și în cea cu intratul in DN1 pe la piciorul podului. Mulți nu dau prioritate acolo, și intră cu japca, pe principiul “Da’ n-aveți mă, alte două benzi? Eu vreau să intru acum!”, dar nici cei care vin pe DN, nu au in minim de bun simț, să se tragă pe banda a doua, când se poate.

    00
  10. Yey, acum pot construi mai mult, pot vinde mai scump, pot extinde cartierul până la momentul la care se vor bloca din nou. Doar ca atunci vor fi zece-cinșpe mii la protest, deci vor obține o reconfigurare rutieră și mai repede. După care o luăm de la capăt.

    00
  11. ok, nu numai asta, care poate fi o solutie discutabila la blocajul care se inregistra sub pod, dar in plus dimineata sunt niste jegosi de politisti locali de la sectorul 1 (??) care te opresc daca vii din dn1 si nu te lasa sa faci dreapta pe centura ca sa iasa aia de pe straduta din greenfield. multa lume nu-I baga in seama, altii ii injura.

    00
  12. Hai ca poti sa iti depui CV-ul linistit la Ziarul Financiar:
    1. Esti suparat ca trebuie sa faci de 2 ori dreapta din acelasi loc unde faceai 1 stanga,
    2. Daca nu stii sa folosesti waze faci maxim 2.7 km pana la urmatorul giratoriu
    3. Construirea celor 2 giratorii si redeschiderea bretelei ca sa intri pe DN1 de pe centura face succes la greu mai ales dimineata pentru cei ce circula pe centura.
    4. Ce cauti sa circula pe autostrada dedicata transportului de marfuri?

    00
  13. Am si eu o intrebare (poate proasta) Cum ii avantajeaza asta pe cei din Greenfield?
    Nu trebuie sa faca acelasi ocol ca sa ajunga in Bucuresti?

    00
    • nu, că ei au voie să facă stânga.

    • E f. simplu sa iesi din GF: faci stanga pe breteaua de acces DN1->Centura, apoi drepta pe DN1 (sensul spre Ploiesti), treci podul peste centura, faci dreapta pe breteaua de acces in vechea centura, ai cedeaza trecerea la intersectia cu vechea centura, faci dreapta din nou pe sub podul de la DN1, apoi de 2 dreapta si ai ajuns in DN1, sensul spre Bucuresti …

      00
    • Waze vad ca are alta parere: https://imgur.com/a/IT9vq

      00
    • Acum m-am prins ca @DiF tot la manevra asta se referea, dar mi se pare tot la fel de complicat.
      Faci minim 3 km (si 5min fara trafic) pentru a ajunge in DN.
      Anyway, mare noroc ca nu m-am mutat in Greenfield acum 3 ani cand cica in cateva luni or sa si asfalteze drumul prin padure.

      00
  14. Well…
    Ca fost locuitor al Bazilescului – si fiindca trebuia sa ajung la locul de munca (DNCB cu A2) pot garanta ca asta este o solutie functionala..

    De cat gat facusera, primeau politist in intersectie ca sa iasa direct in centura din aleea teisani. Si blocau tot traficul din Militari si pana la ei… cu mot !

    Bine, atat am avut de spus.

    00
  15. Ciudat cum tu ai mai multe articole despre București decât Cetin sau Nwradu.

    00
  16. un fel de cloverleaf junction mioritic

    00
  17. Daca ratezi breteaua, treci de vechiul loc in care aveai voie sa faci stanga, mai mergi cam 500m si faci dreapta, peste calea ferata, pe soseaua odaii, care te scoate in dn, pe sensul spre bucuresti, fix inainte de podul otopeni:)

    00
  18. „Prietene”, inainte sa scrii un articol de 2 bani despre „imbecilii din Greenfield să poată intra si ieși din cartierul lor de rahat mai repede” te rog sa te DOCUMENTEZI! Nu dezinforma oamenii care iti citesc blogul! Esti retardat sa crezi ca aceasta masura a fost facuta pentru noi ( „imbecilii de Greenfield”. Aceasta masura ne ocoleste si pe noi cu mai mult de 5 km, daca alegem varianta cea mai simpla, dar la care stam dimineata in jur de 30-40 minute.
    Sau ocolim si noi ca toti ceilalti bucuresteni, care vor sa faca stanga sub centura spre Bucuresti. Te rog sa nu mai scrii prostii si mai bine trimiti o scrisoare oficiala celor de la CNAIR care au decis reconfirgurarea acelei intersectii. Locuitorii cartierului Greenfield nu sunt atat de „smecheri” sa faca si sa reuseasca reconfirgurari de intersesctii importante!

    00
  19. Ce iti da dreptul sa ma faci pe mine imbecila? Cine esti tu sa iti permiti sa vorbesti asa la adresa mea? Defapt…numai un om de o frustrare imensa si un intelect scazut poate sa scrie un asemenea articol. In primul rand, nu datorita cartierului greenfield s-au facut cele 2 sensuri giratorii, ci datorita faptului ca se forma coloana de kilometrii pe dn1 dinspre bucuresti la intrare pe centura, coloana care exista si pana sa se inchida drumul din padure…asa ca…pe langa faptul ca esti prost informat, mai arunci si cu noroi si aduci injurii unor persoane pe care nu le cunosti si nu ai nici un drept sa vb asa la adresa lor. Stiu ca nu te atinge cu nimic commentul meu, pentru ca daca te-ar atinge asta ar insemna sa ai un minim de educatie…dar stai…o persoana educata nu ar scrie niciodata asa ceva…Iti doresc o viata plina de frustrari in continuare.

    00
    • cred ca se refera ca esti imbecila ca te ai mutat intr o zona in care miroase a ca_cat toata vara :))

      00
    • NOU
      #36

      Defapt? datorita? Kilometrii?
      Abuz de puncte de suspensie

      00
    • @anca

      Ce iti da dreptul sa ma faci pe mine imbecila?

      Dreptul la exprimare (pe baza dovezilor expuse).

      Cine esti tu sa iti permiti sa vorbesti asa la adresa mea?

      Din ce pendula te-ai ejaculat de te crezi buricul pământului în așa fel să crezi că s-a referit la tine, ‘deșteapta lu tata’?

      Defapt…numai un om de o frustrare imensa si un intelect scazut poate sa scrie un asemenea articol.

      Se vede cât timp ți-a luat să scrii comentariul…

      pe langa faptul ca esti prost informat

      Aaaa pă dreacu’, acum niciunu’ nu vrea să recunoască toată damblaua. Niciodată vina voastră, mereu vina autorităților sau altora, măi puritanilor.

      aduci injurii unor persoane pe care nu le cunosti si nu ai nici un drept sa vb asa la adresa lor.

      Nu trebuie să cunoști oamenii ca să știi cât de opăriți de imbecilitate sunt. Se scrie „niciun”, deșteapto, iar asta cu „n-ai dreptul” o văd la comuniști.
      Votantă PSD?

      Stiu ca nu te atinge cu nimic commentul meu, pentru ca daca te-ar atinge asta ar insemna sa ai un minim de educatie…dar stai…o persoana educata nu ar scrie niciodata asa ceva…Iti doresc o viata plina de frustrari in continuare.

      Săraca de tine, în afară de acuzații cum că n-are drepturi (ca și cum ești împărăteasa din Cuca Măcăii), dojeneli deontologice ieftine comunistoide specific limajului de lemn, tot ce-ai putu să aduci în prim-plan că, citez, „ In primul rand, nu datorita cartierului greenfield s-au facut cele 2 sensuri giratorii, ci datorita faptului ca se forma coloana de kilometrii pe dn1 dinspre bucuresti la intrare pe centura, coloana care exista si pana sa se inchida drumul din padure”, după ce că nu e așa, mai și minți (apropo, ai zis „În primul rând”, unde e „[Și] În al doilea rând”? spune-mi că n-ai copiat la Bacalaureat, nu se poate așa ceva)

      00
  20. Salut Vali,

    Iti citesc de ceva vreme blogul si recunosc ca sunt dezamagit de lipsa de documentare pe cazul GF. Voi lasa la o parte celelalte articole pe tema asta pline de jigniri gratuite si voi face referire la faptele din aceasta postare care sunt usor verificabile:
    1. Proiectul reconfigurarii este de la CNAIR si a fost elaborate in 2015 cu IGPR pentru a descogenstiona centura noua si inelul de sub Otopeni. A fost aproba in 2016 si pus in aplicare de abia in martie 2016. Poti confirma acet lucru foarte simplu cu CNAIR. Asta inseamna ca el exista de cand in GF nu exista problema accesului, atunci inca era acel drum prin padure utilizat de multa lume.
    2. Cei din Greenfield sunt dezavantajati si ei pentru ca au doua variante, fac stanga dar nu spre Bucuresti ci trebuie sa faca bucla – sens Ploiesti, coborat spre centura veche pe sub pod si iesit pe la magazinul adidas spre a intoarce pe DN1 catre Bucuresti. Am un prieten acolo si el intoarce la Otopeni dimineata pentru ca Centura veche e blocata astfel. Varianta doi este viraj la dreapta de pe Teisani, intoarcere la giratoriul nou de la Lukoil si apoi intoarcere la giratoriul din Mogosaia si apoi revenire pe DN1. Deci cei din Greenfield care stau in Sectorul 1 (Si da au buletine acolo, cand spui ca nu a buletine acolo faci o confuzie cu Cosmopolis care este in Ilfov dar majoritatea locuitorilor au bulletin de Bucuresti) ies pe centura, isi iau rovinieta si ocolesc pana in Otopeni sau Mogosoaia ca sa reintre in orasul unde platesc taxe. Desigur, cand s-au mutat acolo si-au asumat riscul asta, dar iti solicit doar sa verifici aceste informatii sa vezi ca sunt corecte si eventual sa utilizezi un limbaj civilizat. Daca tot vrem tara ca afara si ne provoaca scarba Romanica, hai sa facem un pas spre civilizatia de afara, sa analizam un pic subiectul si sa ne documentam inainte sa aruncam cu jigniri. Repet, toate informatiile le poti verifica. Eu lucrez in zona de nord si am si un prieten in GF. Rezultatul a fost ca s-a eliberat traficul pe centura noua pentru ca masinile care intoarceau acolo blocau giratoriul, dar s-a mutat blocajul pe centura veche, sub pod. Solutie tipic romaneasca, idioata. insa nu una facuta pt Greenfield. Eu stiu ca asociatiile de proprietary din GF chiar au facut o petitie la CNAIR sa opreasca reconfigurarea intersectiei dar nu s-a tinut cont de ea. Deci nu, locuitorii din Greenfield nu sunt fericiti
    https://www.news.ro/economic/transporturi/cnair-realizeaza-doua-intersectii-de-tip-giratoriu-langa-pasajul-otopeni-de-pe-centura-bucurestiului-1922402006002017041516893683

    O zi buna

    00
    • ok, si politistii comunitari care stau dimineata acolo exclusiv pentru cartierul vostru, cu cat sunt platiti de domnia voastra? cata spaga a luat primaria de la „dezvoltator” ca sa stea aia acolo in fiecare dimineata, doar ca sa puteti iesi in lume?

      00
  21. Amice , cu scuzele de rigoare pentru toți ceilalti ce vor citi acest mesaj (dedicat ție si numai ție), as dori sa-ti adresez câteva cuvinte:
    Homosexual jegos, cum morții mă-ti iți permiți sa ma faci imbecil pe mine si pe ceilalti 4999 de locuitori far sa ma cunosti?!?Fiu de târfa,acolo locuiesc oameni respectabili, familii cu copii care au cumpărat de buna credință o locuintă de la in investitor la fel de mizerabil ca si tine. Curvă masculina ( dupa nume asa pari), in momentul inchiderii drumului( solicitata de un poponar ordinar ca si tine) viata oamenilor aceia a fost data peste cap. Căcat de caine ce esti, nu noi am cerut solutia actuala,.noi am cerut redeschiderea drumului dar se pare ca asta o deranjează pe zdreanța de mă-ta care isi satisface clientii in pădure, acolo unde te-a conceput si pe tine, făcând o labă unui caine.
    Sa fii iubit imbecilule, adânc si fără vaselină!!!

    00
  22. Dimineata am stat 40 de minute sa intu pe DN1 folosind breteaua aia care incepe din giratoriul de la lukoil, problema este ca daca dn1 este plin se face cam greu dreapta pe pod

    00
  23. Totusi lasa-i dracu pe astia cu Greenfieldul asta! Bucuresti cred ca este singura capitala din Europa ce nu are o centura in regim de autostrada, cu noduri rutiere aferente. Va dati seama cat de trist. Ajungi mai repede la aeroport traversand tot orasul decat pe centura.

    00
  24. M-am uitat de curiozitate pe site-ul complexului și m-am amuzat cu testimonialele, îmi par toate, 100%, scrise de aceeași persoană. Probabil vreo piaristă..

    00
  25. Acum, după ce ți s-a demonstrat că ai cam bătut cîmpii și n-ai luat-o pe unde chiar se putea dar n-ai știut și toată șandramaua acestui text de public shaming gratuit s-a năruit, ar cam trebui să prezinți niște scuze. Dar nu prea te caracterizează asta, nu?

    00
    • „n-ai luat-o pe unde se putea”. mane, eu stau în provincie. nu umblu pe străduțele din bucurești, pentru că nu le știu. în lipsa unor indicații relativ umane și clare, am luat-o pe unde am putut.

      deci da, îmi cer scuze că nu știam că se putea face dreapta pe nu știu unde și ajunge tot acolo.

  26. Nu cunosc zona însă mă gîndesc că e ușor de revenit la situația anterioară: dacă cei din Greenfield au prioritate, atunci toți șoferii să pună în GPS ”Greenfield” ca punct intemediar.
    Cu tot traficul mutat prin cartier, să-i vezi cum se mobilizează: în 2 zile schimbă prioritățile precum au fost!

    00
  27. Auch…
    Stau in Otopeni, de ani buni de zile spun ca una din cele mai proaste intersectii din tara era si cea de sub pasarela DN1 peste centura, intersectie care bloca pe km intregi CB spre Mogosoaia si de asemenea intrarea dinspre Bucuresti spre centura. Si asta nu din cauza celor din GF.
    Oricat mi-ar displace sa merg 1-2 km in plus (poate chiar 5) eu zic ca este o rezolvare buna a unei intersectii proaste- disipa aglomeratia dintr-o intersectie cu 6 intrari si cu circuite ale traficului care se intersectau, in 3 intersectii separate. E logic ca va fi o aglomeratie mai mica in oricare din cele 3 intersectii.
    In postarea de mai sus este doar frustrarea soferului ametzit, de regula nu din Bucuresti, care nu urmareste indicatoarele si merge cum isi aminteste el, nu are GPS sau Waze si se trezeste ca a trecut de intersectie… Asa faceau tot felul de ametiti si in vechiul model al sensului giratoriu de sub pasarela, si se trezeau ca vor sa intoarca pe banda continua pe centura, dupa ce realizau ca au trecut de intersectie. Sorry, Zoso, de data asta ai scapat boii in porumb…

    00
    • o intersectie nu trebuie sa fie bine semnalizata si presemnalizata pentru toti soferii, fie ei ca sunt din bucuresti sau din tara? bretele, drumuri paralele, giratorii deapwlea toate semnalizate prost si vrei ca omul care vine de 3 ori pe an in capitala sa inteleaga ceva. cand tu stai bara la bara zilnic ai timp sa inveti indicatoarele, sa faci analiza gramaticala a lor si altele, dar soferul care vine ocazional nu prea. trebuie sa fie clar, concis in 2,3 secunde sa ia o decizie.

      00
    • Au zis atatia oameni ca waze nu stie (cel putin nu stia la inceput) ca s-a modificat intersectia aia. Mie imi tipau si Waze-ul si GPS-ul sa fac stanga desi erau parapeti. Dar hai sa ne dam destepti si atotstiutori. Cred ca tu ai scapat boii in porumb. Nu e nimeni obligat sa urmareasca stiri despre modificari de intersectii pt toti imbecilii care cred ca au drepturi fiindca au avut bani de un avans la credit. Autoritatile sunt obligate sa studieze impactul si sa semnalizeze corespunzator o schimbare de genul.

      00
  28. Eu nu inteleg si as aprecia tare mult sa imi explice cineva: cum ii ajuta pe ei faptul ca nu se mai face stanga din centura? Ca sa iasa ori ca sa intre din cartierul minune? m-am uitat si pe maps dar arata cam ca inainte…

    BTW, trec pe acolo saptamanal. Imediat dupa modificare, nu exista niciun indicator care sa presemnalizeze prostia aia de banda din dreptul Lukoil-ului, pe unde o poti lua ca sa intri in Bucuresti. Am luat aceeasi teapa ca Zoso, a trebuit sa merg pana la primul giratoriu. Ca era foarte greu sa nu faci modificarea asta pana nu ai si indicatoare din vreme care sa anunte modificarea…nu stiu daca acum exista fiindca am ales alt traseu.

    00
  29. Cred ca si-au luat o mare teapa locuitorii din Greenfield cu asta.

    00
  30. Greenfieldistii sunt in culmea fericirii, madam Firea a aprobat accesul masinilor pe drumul forestier, da-le dracu de animale salbatice care mai salasluiesc pe acolo…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.