Și oamenii fără imaginație ajung ceva în viață: am văzut un bord de Opel Insignia!

Opel Insignia este vârful de gamă de la Opel. Un fel de “toți cocalarii au Passat, ia de aici o mașină bună și trainică, săracule care n-ai bani de Seria 5”.

Ia să vedem ce zic în prezentare

DESCOPERĂ FAMILIA NOASTRĂ DE MODELE VÂRF DE GAMĂ

Aspectul modelului Insignia conferă gamei o estetică inconfundabilă. Poți opta între patru modele diferite: elegantul Notchback cu 4 uși, aerodinamicul Hatchback cu 5 uși, ultra-spațiosul Sports Tourer și modelul cu tehnologie de ultimă oră Country Tourer, cu protecție pentru teren accidentat. Fiecare Insignia poartă semnătura convingătoare a celui mai performant model al nostru.

Vă atrag atenția asupra bordului acestei mașini care costă de la 20.000€ în sus. În prima poză e cu navigația de săraci, în a doua e cu cea de bogătani. Uitați-vă câte sute de butoane sunt acolo. Uitați-vă cât de porno este băgată navigația în interior. Uitați-vă la spațiul ăla sexy rămas pe bord până la ecran.

De asta zic: până și ăia care rămân repetenți la liceu și fac școala de design la seral ajung să aibă locuri de muncă mișto.

Lăpușan are Insignia. Sper să îmi mai meargă blogul după ce dau publish.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

66 comentarii

  1. Asa este si la astra j. Cred ca sunt vreo 2 milioane de butoane pe bord. S-au cocalarit si nemtii astia, pardon amuricani si in viitor frantuzi

    00
    • Cine preferă clasic, fără prea multe butoane și cu lemn pe bord este și varianta specială pentru pretențioși cu ecran LED taciscriin:

      00
    • @f1 – Nu e vorba de ecran… e vorba de cate butoane sunt pe bord. Fa comparatie cu astra h la butoane si ai sa vezi la ce ma refer…

      00
  2. faptul ca de trei zile numai dupa insignia mă uit iar acum mi s-a luat, asta înseamnă sa fii influencer.
    dar ce misto era asta: https://www.autovit.ro/autoturisme/opel/insignia/#contact_form#xtor=SEC-81

    00
    • pe ăla pusesem și eu ochii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Eu am pus ochii pe faptul că ăla a parcat doar pe locurile de handicapați când a pozat mașină

      00
    • dpdv al costurilor cu intretinerea, iti va parea rau daca nu alegi insignia. aceasta masina, fie iti place, fie nu. de doi ani am o insignia 2011 2.0 opc sport line (a nu se confunda cu OPC-ul real de la opel). o masina care atrage priviri, in care te simti bine daca iti plac butoanele, se aseaza de minune pe sosea cu michelin sport pilot 2, prinde 200 km/h rapid, chiar daca e grea si nu e conceputa pentru curse. putin zgomotoasa in interior, ptr ca asa e ea, dar poate si de la caucucuri 245-45-18, consuma 6.5 – 7 pe autostrada 130-140 km/h, eu scot mai mult pe sport, dar motorina e mai ieftina in Be. aduce amenzi de viteza, si nu mici. 550€ kit distributie, manopera si curea accesorii la dealer opel Be. 200€ schimb ulei, fitre, lichid de parbliz, lichid de frana si ce mai implica intretinerea asta anuala sau la 30k km. o cheie cu 3 butoane costa 116€ la dealer. masina cumparata la 55k km, acum 82k km. distributie schimbata la 75k km aproximativ din cauza rolei intinzatoare care dadea semne de cedare. atat.
      aa, da, scartaie volanul, cand tin tare de el :). 15k € de la dealer
      ajutati-ma sa compar preturile cu alte marci

      00
    • anuntul este inca valabil, am sunat aseara

      00
  3. Pfoaa, și eu care ziceam că Omega B are prea multe butoane …

    00
  4. Asta care Insignia e? Cea nouă sigur nu e. Ăsta e modelul vechi. Deja la facelift zici că e altă mașină la interior. Puteau să pună o tastatură întreagă la câte butoane aveau pe bord.

    00
    • E modelul vechi. Dar, si el merge pe principiul, nu lasa adevarul sa strice o stire frumoasa. Adica exact ceea ce a distrus presa scrisa din Romania.

      00
  5. Opel cu lemn inauntru. Si nemtii au cocalarii lor :))

    00
    • Opel nu e mașină nemțească! E produsă de General Motors

      00
    • Opel e mașina germana..motorul este de GM și alte piese.cei care zic ca opel e produs de GM nu sunt informații bine..asa putem sa zicem și de Dacia ca e franceza da nu e

      00
    • @emi- Opel e Opel. Au fost cumparati de GM si atat impart niste motoare..etc. Si Nissan e Renault…GTR are motor renault? Sau Clio RS are motor Nissan? Pe logica ta, daca GM a cumparat Daewoo, Kalos sau Aveo, sunt Chevrolet sau Daewoo? :-)

      @Florin – Ia lumineaza-ne tu. De ce nu e Dacia „franceza”? Ca scrie Dacia pe masca? (vezi ca modelul vandut afara e branduit Renault, nu Dacia).

      00
    • @leco: Afara…unde? Afara din Europa? Doar pentru informatia ta, singurul loc din Europa in care modele Dacia sunt vandute cu sigla Renault/Nissan este Rusia (ca se vor ei mai deosebiti).

      00
    • @Florin: merita mentionat ca GM a cumparat Opel in 1929. Opel Insignia e de fapt Buick Regal (asa cum Astra-ul vechi era de fapt Saturn Astra). Opel se cheama doar in partea de Europa care conduce pe partea dreapta, pentru ailalti e Vauxhall. Pentru australieni e Holden, pentru chinezi e o alta marca pe care n-am retinut-o ca are nume de restaurant si lista poate continua (Cielo se vindea pe alte piete si ca Opel, Kadett pare-mi-se). Daca mai tii minte cand Chevrolet inca se vindea in Europa, erau SUV-uri practic identice care se vindeau si sub marca Chevrolet si sub marca Opel. La fel masinile hibride.
      Pe scurt, R&D-ul e distribuit in toata lumea, iar produsul final primeste marca in functie de piata. Managementul, care pune puzzle-ul laolalta, e American.

      00
    • Insignia NU are motor de GM. GM nu ptea au dezvoltat motoare proprii pe Opel din motive de cilindree mare, á la America.
      Pt Insignia diesel de ex, au luat motorizare Fiat 1.9, si au dus-o la 2.0 CDTI.
      Si pe Astra merg tot cu motorizari Fiat, Astra care in trecut a avut motoare Isuzu.

      00
    • @Baxt
      https://en.wikipedia.org/wiki/GM_Family_1_engine
      te las pe tine sa dai search dupa cuvantul „opel” in pagina de mai sus

      00
    • @Cryssy, nu prea inteleg ce ai vrut sa demonstrezi prin linkul acela. In primul rand, se refera la un motor pe benzina. In al doilea rand, acolo scrie clar: „The Family 1 is a straight-4 piston engine that was developed by Opel, a subsidiary of General Motors to replace the Opel CIH engines for use on mid-range cars from Opel/Vauxhall.” Altfel spus, da, confirma ce a spus Baxt, si anume ca e un motor dezvoltat de Opel.

      Apoi, pentru a intari ceea ce a spus Baxt privind motorizarea diesel, iti prezint ce spune articolul https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_GM_engines (self explanatory): 2004–2009 1.9 JTD engine (marketed as Ecotec 1.9 CDTI or 1.9 TiD/TTiD depending on brand; used via a sharing agreement between Fiat and Opel).

      Acum da, putem face teoria batului de chibrit si sa spunem ca Opel apartine de GM, deci este un motor de GM, dar…

      00
  6. la modelul nou au remediat „problema”. probabil e si o selectie naturala, daca te doare capul cand vezi 15 butoane….

    00
    • Presupun că nu ai condus o mașină cu atâtea butoane, nu? Și dacă nu ai condus modelul cu navigație, spune-mi unde stai.
      Pun pariu pe orice sumă ca în 10 minute nu găsești să setezi navigația.
      Auzi, „probleme”. Ffs

      00
  7. E Opal , nu cred ca mai are rost sa vorbesti despre astfel de masina :) e un logan nemtesc.

    00
  8. Nu e doar ecranul (320×240 pt cunoscatori) ci si lemnul respectiv… alta treaba.

    00
  9. e pregătit să decoleze..

    00
  10. Ce probleme aveti voi! Ati uitat de vremurile cand aveati Oltcit, 1310 sau Super Nova care aveau trei butoane din alea, două erau capace false. Acum prea multe butoane vă stau în gât, nu vă mai ajunge, lemnul în Opel nu e bun, vă jenează ochiu’ fin de mari cunoscători auto!

    00
  11. e prima versiune. vezi facelift :) + cea din 2017

    00
  12. Am condus un insignia 2.0 cdti de prin 2011-2012, luat de nou. Avea cam 140.000km, varianta cu 160cp, intretinuta binisor si destul de bine echipata, ii lipseau trapa si cutia automata. Cum e posibil ca la asa o masina, ce a costat peste 30.000Eur de noua, sa ii SCARTZAIE bordul la fiecare curba, de fiecare data cand schimbam viteza… completely appalling.
    Foarte mult plastic, un pret enorm pentru asa o janghina…

    00
    • 30000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! opel? wtf

      00
    • Si ce e mai bun? Un passat B6 sau B7?!
      PS: nu stiu ce minuni ai condus tu, dar vreau sa iti spun ca un Insignia la 255k km+ nu se compara cu un Passat de 200k km sub nici o forma, vorbind de interior (calitatea materialelor, scaune, tinuta de drum), ca sa nu mai spun de motoare! Cine spune ca nu sunt bune motoarele? Pai daca bagi motorina de la CFR si nu regenerezi filtrul de particule ce vrei sa-ti faca?!

      00
  13. Iar volanu ala parca e o pereche de chiloti de bunica!

    00
  14. La un lucru multi nu se gandesc: un model nou de masina nu se face de azi pe maine, dureaza cativa ani, iar tehnologia nu sta pe loc. Probabil la Insignia prima generatie designul era deja facut de prin 2006-2007, cu tehnologie accesibila atunci. Cea cu facelift a fost imbunatatita, iar modelul nou e deja alta mancare de peste, cred ca se compara usor cu orice alta masina aparuta recent. Au vazut ca butoanele nu sunt viitorul, le-au scos.
    Iar asta e valabil la majoritatea masinilor, trebuie luat in calcul cand a fost dezvoltat un model si la ce nivel era tehnologia atunci.

    00
  15. Are o logica ingroparea ecranului in bord…sa fie vizibil pe soare. Dar asta doar la tehnologiile vechi la astea noi arunca direct tableta in mijloc desupra bordului ca la mercedes de ex. NU ca ar fi un lucru rau dar pare aiurea. Masini cu interior frumos? Toate alea care nu au combinatie plastic- margini plastic cromat ci plastic-plastic efect fibra carbon si piele ecologica neagra cu sau fara insertii textile. „Piele” maron numai cu plastic efect lemn si efect crom la usi manere contur ceasuri…etc.

    00
  16. Generatia noua va fi cu totul altceva.

    00
  17. d-aia sunt in groapa si vrea gm sa se descotoroseasca de ei

    00
  18. In poze este modelul vechi. Cel nou arata altfel. Nu stiu daca mai bine dar altfel. Si da, sunt coca am voxhall insignia cu volan pe partea gresita. Cu bord vechi si imitatie de lemn.

    00
  19. Scuzati va rog opel astra j a aparut in nov.2009 si eu am cumparat in mai 2010 nou nout 6 km avea pe bord are 125 de cai motor disel 1.7 si am ajuns cu ea la 187000km schimbat doar ulei si filtre si nu scîrțîie bordu absolut nimic asa e full option cu genti de19 si a costat 27300€fara dobinda fara nimic Si la ora actuala sunt f.multumit merge constant in 150-170la ora cel mai mult am ajuns la 207 la ora

    00
  20. Spuneti-mi si mie o treaba, in special cei care aveti/ati avut Insignia. Am pus si eu ochii pe una, combi. CDTI. Gusturile nu se discuta. Dar, imi spun multi ca sa nu iau Opel, ca sunt proaste, sa se strica des, ca piesele costa o droaie, etc. Cum e?

    00
    • Prostii! Daca il compari cu Golf 4 cu motor de 1.9 sdi da, se strica! Daca il compari cu Passat, e bijuterie!

      00
    • De obicei sunt fan VAG si mi se par destul de fiabile desi. Iintr-o Fabia 1.9 SDI am bagat ceva banuti din cand in cand, dar pe partea de transmisie si directie ceea ce e de asteptat in majoritate (caseta de directie, pompa de servo, bielete, arcuri, amortizoare, planetara, toba finala). Rezonabil as zice pentru o masina din 2003.

      00
    • Eu am o Corsa (care nu e varf de gama) din 2008, aprox. 15.000km/an, 4 ani rulata in RO, 5 ani in DE si nu mi-a picat nimic, dar absolut nimic, la ea.
      Revizii facute la timp si condus normal.

      00
  21. Pai e o chestie de preferinta – ori ai butoane ceva mai multe, dar apesi o singura data pe unul sa accesezi o functie, ori ai un joystick sau cateva comenzi pe volan, dar navighezi prin meniuri de nebun, tragand cu ochiul la display.

    00
    • Am crezut ca sunt singurul nebun care prefera butoanele clasice. Si le prefer nu din ratiuni estetice, ci functionale, nu trebuie sa iau ochii de pe drum ca sa dau o comanda

      00
  22. Modelul pe care au pus ochii va si vali mi se pare si un monument de uritenie..vezi fata si spatele. Bine, nu bate Fiat Multipla sau Ssang Yong nu-stiu-care, dar e uritel bine..

    00
  23. Insignia s-a lansat prin 2009. A primit deja un facelift si mai nou, in 2017 s-a lansat si al doilea model de Insignia si tu abia acum scri acest articol ? Si ca idee, in prima poza nu este „navigatia de saraci”, ci doar un display pentru unitatea audio. Esti periculos de prost uneori….

    00
    • ți-e frică de concurență?

    • Ba chiar 2008, deci e un model ce a avut o foarte lunga cariera de 9 ani. Practic, a fost desenat acum un deceniu. Dar, cand te uiti pe autovit, normal ca vrei masini cu design actual, consum de Logan, fiabilitate de Toyota Hilux, spatiu de Transit, putere de Zonda, kilometri putini si sa se incadreze in cateva mii de euro ca daca tot s-a scos taxa auto, hai sa ne luam sapte masini sa avem impresia ca o ducem mai bine.

      Interesant ca de cateva saptamani toata lumea e geana pe autovit si face calcule sa-si schimbe masina dar nimeni nu se gandeste „cine drecu o sa-mi cumpere gioarsa actuala?”

      00
  24. Opelul va pleca la PSA în curand

    00
  25. Motorul este de la fiat dar stați foarte atenti cu filtrul antilarticole .Cînd se regenereaza motorina ajunge in ulei ,doar o mica parte.in timp se aduna ,rigenerarea se face la fiecare 600 km deci uleiul își pierde di calitate si devine subtire.poate distruge cuzineti de la bila,

    00
  26. In curand Opel va fi frantuzeasca. Dar, sa lasam speculatiile, ce ziceti de comportamentul ecranului LCD si electronicii aferente din spatele lui atunci cand aer cald, la 80 grade, sufla prin fantele de ventilare de langa el? Trebuie sa fi folosit ceva izolatie, vata de sticla, etc.

    00
  27. Posesor de Insignia de 4 ani va pot confirma ca motorizarile diesel au hibe mari, pe care daca nu le remediezi la timp, ai toate sansele sa schimbi tot motorul. (Pt cine vrea detalii, pot da cateva sfaturi, daca da Vali adresa de mail)

    00
    • Insignia din 2011 (ecoflexul de 160CP), luata de noua, am schimbat toate discurile de frana la 50.000km, o teava la turbina, radiator (crapat), radiator intercooler(crapat), colector de admisie. Are 155.000 de km si inca isi face treaba. E adevarat ca incep sa mai cada de pe ea pe la 150K km, dar arata-mi o masina de dupa 2006 care nu face la fel.

      Moftul cu „multe butoane” e vrajeala, ia sa incerci sa conduci un Peugeot 308 cu ecran tactil, e la fel de periculos ca atunci cand scrii sms-uri la volan.

      00
    • Poti sa le postezi si aici daca e ok din partea lui. Pana la urma poate ajuta multa lume.

      00
  28. si acum toti frustratii care si-au luat frantuzesti vin sa ne spuna ca opel nu e nemteasca. asa e, daca asta va ajuta neuronul sa stea mai linistit in ditamai incaperea…

    00
    • Posesorii de frantuzesti nu se rusineaza ca masinile lor nu sunt nemtesti, dar cei de Opel se cam rusineaza. Spre disperarea neuronului lor singur cuc in incaperea aia goala.

      00
  29. De multe ori masinile se comporta ca soferul care o conduce.Am o asemenea masina de un an si jumatate/2010,cutie automata,are tot,fara piele.Am efectuat cu ea 17.000km.Este din Germania,luata la 157.000.Pina acum am schimbat consumabile,ulei,filtre.Este o placere sa o conduci!Spun asta fiind la a saptea masina!Cu butoanele nu sint probleme,este o aiureala critica.Masinaveste mult peste Passat si frantuzesti,in interior este si peste A6 din acelasi an.Ca si „defect” putin zgomotos TDI-iul,caracteristic Opelului in general.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.