Jeep Grand Cherokee cu reducere – pe ce lume sunt importatorii auto?

jeep-1 jeep-2 jeep-3

Din când în când văd reclamele astea la Jeep Grand Cherokee: un SUV mare, butucănos, pretins premium, de la o marca nu prea populară în Europa.

OK, fie, dau click ca sa ajung la poza a doua, unde pot doar să solicit detalii. Nu să văd mașina, nu să știu măcar ce motorizare și ce dotări are, nu nimic.

De ce?

Nu mai spun că modelul e lansat în 2013 cu un facelift în 2015, deci e evident cât de bun e dacă dau 10 mii de euro reducere la el.

Sau că anvelope de iarnă cadou la o mașină de 75.000€ e amuzant. Pe bune? Nu mai am 1.000€ să îmi iau anvelope?

Și, apropo, știe cineva de ce rahat pun o boxă audio în portbagaj și insistă să susțină că un câine ar merge de minune acolo? Boxa aia o am și eu, am văzut-o la mai multe modele, înțeleg de ce e acolo, dar boxă+câine e o alegere stupidă.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

57 comentarii

  1. Da știm,nu se compara cu mercedes sau bmw

    11
  2. Bine ca nu au uitat la discount sa puna tva-ul inclus.

    00
  3. boxa din portbagaj? da ce, cainele nu are voie sa faca un karaoke cvea?

    10
  4. NOU
    #10

    Ce ciuperci stricate ai prizat, mane?

    00
  5. Oamenii care isi cumpara asa ceva sunt un fel de cocalari ( dar ei nu stiu asta ) care ii arata cu degetul pe cocalarii cu X6. Daca e o masina deosebita de a altora, nu conteaza ce motor are.

    Un om pasionat, sau cel putin interesat de masini, e greu sa inteleaga aceasta campanie de marketing.

    00
  6. La fel nu inteleg eu marketingul de la Porsche. Am tras concluzia ca nu sunt in target-ul lor, nu ca fac ei ceva gresit.
    In plus cred ca ai cunoscut si tu oameni cu bani. Astia se izmanesc si pentru 5 lei, ca zic e ca asa se fac banii, deci anvelope de iarna moca e bine. Era bine daca le dădea si montajul inclus

    10
  7. NOU
    #14

    Sa le luam pe rand…

    1 – Grand Cherokee este premium, Jeep sunt cei care au inventat segmentul SUV premium (Grand Wagoneer). Mai trebuie sa zic despre cum doar Toyota in intrece cand vine vorba de offroad?

    2 – Jeep vinde 80-100k unitati in europa, nu as zice ca e chiar „nu prea populara”

    3 – Autoitalia sunt niste idioti.

    4 – La faza cu facelift-ul esti complet pe langa. Puteai macar sa te uiti doua minute pe Wikipedia.

    5 – Politica de preturi a Autoitalia e sa aiba tot timpul un discount. Asa cred ei ca atrag cumparatorii.

    6 – Daca cineva imi da gume de iana in pretul masinii, de ce ar trebui sa fiu prost sa zic nu?

    7 – Nu iti cumperi masina separata pentru a cara cainele, iti cumperi o masina care sa fie buna la mai multe lucruri. Hateresti degeaba.

    30
    • 1. Adevaru’ e ca RR-urile sunt niste nulitati.
      2. Market-share in EU sub-unitar.
      3. DA!
      4. Da, ai dreptate. EA gresit dramatic. E un model „desenat” din 2009.
      5. NU e politica AI, e politica FIAT.
      6. Nu ai inteles ideea. E ca si cum eMag iti da „cadou” tastatura de 20 EUR la TV-ul ala de 20.000.
      7. Un FIAT e bun doar pentru service-uri.

      00
    • 1. e premium când o zbura porcul. sau poate, cine știe, nu am mai pus eu piciorul in ulrimele modele. dar, afaik, cu problemele de fiabilitate și cu imaginea pe care o are, no deal.

      2. comparând cu o piață de 1 ,4 milioane vehicule, da, nu prea e popular.

      4. luminează-mă.

      6. ai înțeles în gură ce am zis.

      7. vezi punctul 6.

    • Da poate isi mai cumpara si vreunu care are doar vreun milion de euro in cont, nu doar aia cu cateva sute.
      Am scris un comentariu, dar nu stiu daca i-am dat sa publice. Uneori ai o atitudine d-asta de comunist feroce ceva de speriat.
      Daca tu ai niste liste in care bifezi chestii si abia dupa ce ai bifat tot iti iei o chestie, presupui ca toata lumea ar trebui sa faca la fel cu aceleasi liste. Dupa calculele tale eu ar trebui sa conduc o masina de cel putin 10 ani pe care sa o fi luat cu banii jos, in nici un caz sa platesc rate la o astra noua. Si pe urma te plangi ca e plin de rable pe strazi.
      Daca ai vreo 4000 salariul si rata la masina e 1000, cand trebuie sa ii schimbi cauciucurile nu te-a bagat in saracie, dar iti da putin salariul peste cap, calcul teoretic pe mine ma costa rata cat ma costau tigarile.
      Tu traiesti intr-o bula, ai prieteni pe la astia de vand masini. Pune si tu o intrebare sa vezi cam cine le cumpara si o sa vezi ca nu doar tovarasii lu tiriac vin sa cumpare masinile alea.
      La mine in firma salariile sunt in medie undeva pe la 60.000 cam asa si vad numai masini de vreun an sau doi care mai mult ca sigur sunt luate prin credite si iti spun sigur ca oamenii astia s-ar bucura la un set gratis de cauciucuri. Odata unu cu un aston martin a primit o baterie gratis si era fericit si ala cred ca daca manca odata acasa o ciorba economisea banii de baterie.

      00
    • @Vali -1.
      Premium nu inseamna neaparat, bling, glam si gadeget – daca compari cu impresiile actuale.

      Pentru unii premium inseamna asta:
      * Faruri Bi-Xenon adaptive SMART BEAM: comutare automată între faza lungă şi faza scurtă în funcţie de traficul întâlnit , modificarea direcţiei în viraje în funcţie de poziţia volanului
      * Sistem multimedia cu display Touch Screen de 8.4’’, cititor card SD, port USB si intrare auxiliara
      * Sistem audio Hi-Fi Premium Alpine surround cu amplificator de 506 W, 9 difuzoare şi subwoofer
      *Volan sport îmbrăcat în piele cu încălzire, comenzi audio şi padele pentru schimbarea treptelor de viteză
      *Panouri portiere îmbrăcate în piele cu inserţii din lemn de frasin

      Pentru altii, ca mine, de exempu, premium ineamna:
      *Sistem de tracţiune integrală QUADRA DRIVE II cu diferenţial controlat electronic pe axa posterioară
      *ESP (include Electronic Roll Mitigation-ERM, Antiblock Brake System-ABS, Brake Assist System-BAS, Traction
      Control System-TCS, Trailer Sway Control- TSC)
      *Suspensie pneumatică QUADRA LIFT
      *Hill Descent Control – sistem de asistenta la coborarea pantelor

      Am copiat din foaia lor de dotari – nu am condus ultima versiune din 2011 – deci nu-mi dau cu parerea despre cat de buna e, insa in clasa premium sigur se situeaza.

      20
    • NOU
      #20

      1. Te rog sa imi explici si mie de ce nu e premium si sa imi dai sursa pentru „problemele de fiabilitate” pe care le invoci. Eu unul m-am cam saturat de „a avut un prieten si numai probleme a avut cu ea”, dar cand se intampla asta la o nemteasca, se trece repede cu vederea, ca doar „se mai intampla si la nemti, dar nu e grav”.

      2. 0,8% din piata EU in 2015 doar pentru Jeep nu e deloc rau. Land Rover nu a vandut semnificativ mai mult, iar Toyota (toate modelele de teren) e sub Jeep.

      4. Te luminez: masina e lansata din 2011 si, fiind masina americana (asa fac toti), in fiecare an i se aduc update-uri si mici facelift-uri. Nu i-au facut facelift de „bine ce se vindea”

      6. Nu, nu am inteles, si se pare ca nici voi. De aia isi ia lumea masini pe motorina, si nu toti isi iau benzinare de 500 de cai ca mine. Un set de gume de iarna conteaza, nu sunt o tastatura de 20 de euro la un TV de 20k.

      01
    • 2. Cota de piata in EU e aproape dubla pe 2016. 80.000 bucati pentru Jeep || 145.000 pentru RR (pana in Octombrie).

      01
  8. Cam toate reclamele online cu reduceri de pret la masini te duc la acel formular de genul: lasa datele personale si te sunam noi. Sunt curios cati trec de acest pas. Sunt curios cati, in loc sa vada o selectie de 10 preturi, asteapta inca 2 zile un telefon sau un mail.

    00
  9. Mereu am vrut un caine din ala care da din cap, dar nu am reusit sa gasesc…asa ca daca imi iau o masina din asta si bag un caine adevarat in spate probabil ca va fi mult mai versatil in miscari fata de ala de jucarie, caini se gasesc, acum imi lipsesc niste zeci de mii de euro sa iau masina.

    00
  10. Acel moment cand preotul din Pasarea realizeaza ca i s-a furat un Cherokee , un set de anvelope si 40 k euro marunti.

    00
  11. Am condus cateva zile acest model. Pretul stiam ca sare de 50 000 euro, personal mi se pare prea mult, avand in vedere concurenta, prestigiul celorlalte marci. Cand esti pregatit psihic sa dai atatia bani pe o masina, vrei sa arati ceva, un statut sa zicem, altfel ti-ai lua Duster. Fata de concurenta cred ca nu are nici o sansa, incepand de la exterior si continunand cu interiorul, dotari, nu prea are senzatia aia de lux. Daca il comparam cu noul Volvo XC90 de exemplu, e evident ca nu are nici o sansa

    00
  12. Indiferent cit de frumos arata si ce accesorii are totusi nu uitati ca Jeep are probleme de fiabilitate.

    00
    • Asta e d’aia auzita nu? De unde stii ca jeep are probleme de fiabilitate? In 2 ani si aprox 100k km, din care cam 10k facuti off road, masina merge ca in prima zi. Nici macar greieri sau alte mizerii. Bah ce imi place cand aud pe toti cum se lamenteaza de ceva dar nici macar nu au incercat. In rest, AutoItalia sunt idioti. Echiparea interioara la unele modele Jeep este facuta de Fiat. Motorizarea doar pe Jeep Renegade e cross brand, restul de modele vin cu motorizari proprietar Jeep, si daca chiar vrei sa fi sigur, comanzi in plm model de usa echipat cu motorizare pe benzina. Si da, as da oricand orice suv european pe un Grand Cherokee SRT8..

      20
    • Se stie ca daca nu e germana sigur sigur are probleme de fiabilitate.

      In alta ordine de idei, Jeep-ul il iei pentru niste capacitati off road (sau pe drumuri proaste) mai decente, nu pentru imaginea brandului. Nu se bate pe acelasi segment de piata cu X5.

      00
    • aia cu „il iei pentru niște capacități offroad” te referi la wrangler, care e offroad.

    • Hai ma boss da ce esti asa ofticat? Zici ca suntem in bancu ala cu „e buna de ceva ca am vazut ca nu prea cumpara lumea”.

      00
    • Wranglerul e exclusiv off road, SUV-urile de la Jeep sunt de strada dar nitelus mai potente in afara ei decat cele BMW si Audi. Jeep-urile se bat pe aceeasi nisa de piata cu Land Rover, care si ei se lauda ca ale lor ca poti sa le scoti de pe asfalt. Jeep are certificarea aia „Trail Rated” pentru masinile testate in off road (repet, nu la nivel Wrangler).
      Jeep si LR au inceput cu vehicule de teren si incet incet le-au transformat in SUV-uri. Nemtii au inceput cu masini de strada si au evoluat in sens invers. Si asta inca se vede.

      20
    • Asta e d’aia vazuta. De incercat mai rarut ca nu ma intereseaza masini pentru care trebuie sa-ti cumperi statie de benzina.
      Sper ca jeepul tau nu e din ala cu rezervor de benzina cu probleme.
      https://money.cnn.com/2015/07/27/news/companies/fiat-chrysler-order-to-buyback/
      https://consent.yahoo.com/collectConsent?sessionId=3_cc-session_f3c13c19-a271-42a9-8c1b-e627d97fa777&lang=&inline=false
      https://jalopnik.com/why-jeeps-catch-on-fire-and-why-chrysler-doesnt-want-to-511435881

      00
    • Misto sa citesti doar titlurile cand dai search dupa probleme Jeep.
      cand ai statistic 1 moarte cauzata de „problema” asta la 1 mil de unitati vandute nu se chiama problema. Si sa spui ca Jeep e de cacat pentru ca e detinut de Fiat, e ca si cum ai spune ca Volvo e o mizerie fara nici un safety pentru ca, plm, e detinut de Geely.
      Si nu, la Wrangler poti sa iti alegi ce rezervor vrei, compozit cauciuc, metal sau plastic… chiar as vrea sa mai vad inca un producator de masini care iti ofera customizarea masinii din fabrica la fel cu o face Jeep.

      00
  13. Mercedes GLE, 56k
    BMW X5. 64k
    Jeep Grand Cherokee, 60k, wtf?

    10
    • Mda, dar daca ne gandim ca Jeep + cauciucuri de noroi/pietris speciale urci pe drumuri forestiere pan’ pe varf de munte, atunci poate asta justifica pretu, avand ceva tractiune buna. Stiu pe cineva cu un Cherokee mai vechiut, dotat corespunzator, urca pe toate dealurile si muntii. Cu Mercedes si X6 ma cam indoiesc ca poti face asta.

      00
    • NOU
      #38

      Fascinati romanii astia… Nu conteaza ca la orice SUV tot „Jeep” ii zic, BMW sa fie (sau Mercedes).
      Un GLE la 56K e ca un Logan pe langa un C-Klasse daca-l pui pe langa un Grand Cherokee. Ca sa fie cat de cat comparabile, pe GLE-ul ala mai trebuie sa pui 50k in optiuni.

      00
    • I mi puteți spune dacă cunoașteți ce proveniență (de cine este făcut) motorul de pe jeep grand cherokee 3000 fabricație 2015 și cât de fiabil este? Întreb acest lucru în condițiile în care cunosc 2 pers cu asemenea motorizări și an fabr cu 90000km la care au căzut motoarele

      00
  14. And the winner is…Discovery!!! De la 51k.

    00
    • Discovery e super daca chestii precum stabilitate / acceleratie iti sunt indiferente 😀 si da, stiu ca orice SUV e un compromis dar unele compromit totul 😀

      00
  15. Cainele il rezolvi cu boxa la primul drum.Dai tare muzica si surzeste.Pe urma pe caine nu-l mai deranjeaza.

    00
  16. https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM
    bine, intre timp cica ar fi rezolvat problema… dar totusi wtf

    00
  17. Cuantumul reducerii arata valoarea reala a masinii… se stie… ca de aia romanii altceva decat de fauve nu stiu…

    00
  18. La Grand Cherokee doar prima generație a fost cu adevărat bună de offroad. Generația asta e ratata şi ca SUV de oraş (ținută de drum net inferioară concurentelor), dar şi ca offroader (un RR îl cam pişă)… grupul Fiat dă semne că îşi dă obştescul sfărşit: noul lor pickup e de fapt un Mitsubishi L200, iar noul lor coupe e de fapt Mazda mx5. Nu poți să vinzi ca generații noi maşini bazate pe platforme de 10-15 ani sau rebadgeuite de la alții.

    00
    • NOU
      #46

      -Chrysler 300C e de fapt un merc E
      -crossfire parca e un slk.

      -dubele fiat ajung in us cu sigla ram
      -papucul mitsu, cu sigla fiat, se vinde cu sigla ram in uae

      -nemtii de la opel isi iau duba mica de la fiat si duba mare de la reno.

      Io nu inteleg de ce nu e o singura firma care sa vanda dube pe toata planeta, in schimb share-uiesc si rebadge-uiesc la greu.

      00
  19. NOU
    #47

    Atâta doar că a fost lansat în 2010 și facelift-ul a fost în 2013 sau 2014. Pe autovit sau autoscout, alcopa etc sunt o mulțime din 2011.
    Iar cu oferta asta de 10.000 de euro eu spun că merită banii din plin. Ce să iei, X5 care tehnic nu-i o mașină complet nouă față de generația anterioară? De aia nici nu vor FL, ci direct model nou în 1-2 ani.
    Cayenne și ML nu le bagi în off-road dacă nu ești ghiolban, Touareg e bun dar are interiorul ăla anost plus că eu unul m-aș feri de VW ca dracul de tămâie.

    00
  20. Scrie clar ca e pentru nivelul de echipare summit si overland.

    00
  21. Bun, am lasat sa treaca timpu’ ca sa se adune kilometri si sa revin cu ceea ce urmeaza sa scriu, orientat in mod special pentru amatorii de be em ve, audi, metzane si alte cocalarisme – sa ma scuze o parte din proprietari pentru ca nu vreau sa generalizez, exista si oameni printre alte specii.
    Asadar, mai cunoscatorilor care va dati voi cunoscatori din experienta altora, hai sa va spun cum sta treaba cu acest gip – da, exista audi q7 cu numaru’ „gip”.
    Am avut si generatia cu motor de la mercedes si care avea si cutia tot de mercedes. O panarama de cutie in 5 trepte care iti dadea suturi cand decelerai. Altfel, masina nu avea cine stie ce confort, punte rigida pe spate, plastice tari pe la interior. Daaaar, cand a venit primu’ viscol si ‘alde be em ve si alte figurine de vaza stateau blocate in drum, am iesit frumos pe camp prin zapada pana la brau, am ocolit blocaju si am iesit inapoi pe drum. Fraierii aia de la gip au si ei ceva scoala de 4×4 de prin 1941.
    Bun, mai departe. Zic hai dom’le sa trec si eu la o masina mai asa de vaza ca prea zice lumea ca asta e tractor. Si ma pune dracu’ sa iau un Touareg 3.0 v6 tdi echipat cu toate dracoveniile pe el, d’astea de le ziceti voi ca tin de zona premium. Nu mi-a fost dat sa vad o masina mai petarda decat aia. Constant aparea eroare in bord „no bending AFS” fara niciun motiv si farurile „cadeau” de luminau jos de tot in bara. Compresoru’ de la suspensii s-a dus dracului asa din senin. Iar gluma aia de tractiune m-a lasat intr-o panta cu zapada, panta pe care am trecut-o cu jeepu de nenumarate ori fluierind.
    Asa ca am scapat de cotineata aia de touareg si nu mai pun mana pe asa ceva in veci.
    In 2015 am revenit la Grand Cherokee. Azi, in 2018, masina are 140.000 km si NU m-a dezamagit niciodata. Mers la pescuit prin mocirla, mers pe forestier prin noroaie, mers pe asfalt cu ventilatia pornita sa-mi raceasca posterioru, cu incalzirea in volan sa-mi incalzeasca destiutele la minus cincispe grade. Pretul masinii, 62k este unul corect la ceea ce ofera si cate dotari are – versiunea overland, pentru cine se intreaba. Cat costa aceleasi dotari la marcile preferate de fanii lu’ Vali Vijelie? Cu cel putin 20k mai mult. Pentru ce? Ca sa ma duc cu ea la Mall sa cumpar o pereche de new balance ca sa fiu cool in be em ve? E, prefer sa ma duc la o tura prin padure pe forestier, sa cobor in cizme de cauciuc, sa arunc o undita in apa, sa fac un gratar in mijlocu’ naturii decat sa ma duc la Mall in be em ve ca sa-mi cumpar o pereche de „ceva cool babaete”.
    Astept cu drag si interes toate injuraturile posibile pentru ca, ghici ce: grandu’ nu ma va dezamagi niciodata asa cum nu a facut-o pana acum si cu care ma voi duce in continuare la pescuit in cizme de cauciuc in detrimentu’ unei vizite la Mall. Sic!

    20
    • Subscriu. Am avut cativa ani GC WK. Excelenta masina, si pentru ceva facut in 2005 chiar era o masina extraordinara. Am trecut la Cayenne(cu care nu am avut probleme) si acum o sa trec inapoi la noul GC. Cine nu a condus GCul nu are cum sa inteleaga „ceva-ul” ala pe care il are masina peste restul competitorilor din clasa lui(x5/6, ml, q7, etc).
      In afara de comentariile aiurea si linkuri de pe google de la toti „datatorii de parere”, as vrea sa vad pe cineva care a condus ani de zile GC si sa spuna „nu frate asta nu e masina, nu si merita banii si nu o sa mai cumpar asa ceva niciodata”(bineinteles si cu ceva justificari :) )
      Exista masini de la AlfaRomeo la Volvo(n am gasit marca cu Z) ca fiecare sa isi ia ce vrea dupa buget/gust/dimensiune/dotari.
      Numai bine.

      20
    • Mașina din 2015 de cine sunt făcute motorul ci cutia? Probleme la ele?

      00
  22. Salutare! Detin mai multe masini, printre care un Jeep Grand Cherokee 2 din 2002. Am condus mai multe exemplare de masini, Toyota Land Cruiser, Bmw X5, VW Touareg. Ca siguranta si comfort, nu mi se pare in nici un ca in Jeep. Iubesc aceasta marca. Nu am testat ultimul model. Consider ca este o marca foarte fiabila, raportata la calitatatea drumurilor noastre. Numai bine!

    20
  23. NOU
    #56

    Buna ziua!
    Am un Jeep GC din 2012 primul introdus in tara cu motor de 250CP.
    Exceptand partea motorului care cred ca este OK si faptul ca la un pret de 56000 Eu, era atunci (Eu am luat-o direct de la dealer din Germania ) masina este in rest o dezamagire toatala : Extrem de rigida, scartaie in partea din fata, la viraje spatele derapeaza chiar pe sosea perfect uscata ,scartaie trenul de rulare spate ,capota in partea din fata sa umflat(mi-au spus la un service ca ar fi un viciu de fabricatie la etansarea capotei intre motor si parbriz si in consecinta intra apa pe la ranforsarea contracapota !?! )
    Sistemul de coborare controlata nu a mers de la inceput am observat acest lucru la prima sau a doua revizie chiar cu inginerul de la sevice cand am incercat sa facem o proba cand am intrebat ce se intampla a dat din umeri!
    In al doilea an diuzele de la stropitorile de pe capota sau copt si sau faramitat ca biscuitii,in al treilea an am schimbat radiotorul complet nu mai aveam AC ,am fost la o firma specializata in AC am vazut radiatorul avea pori microscopici ,l-am schimbat
    Se aprind in bord martorii cand vor, mai ales cei de 4×4 ,la ultima revizie mi-au spus si aratat pe ecranul testerului ca diferentialul nu mai e bun si nu se poate repara (el costa cateva mii de Euro)de ce nu se pot repara?!….dar asta esteo alta problema cu cei de la service pe care eu nu-i mai consider niste mecanici in adevaratul sens al cuvantului ei sunt doar niste ,,Schimbatori de piese,, in sfarsit dupa cateva upgrade-uri si setari electronice a mers mai bine dupa acea revizie o perioada (nu mai scartaie puntea spate)
    In fiecare iarna cand e ger se intampla ceva la sistemul de suspensie pneumatic : caroseria se lasa pe roti ,am fost la un service prima data si am descoperit ca este vorba de o siguranta care se arde mereu.
    Am vorbit cu unii oameni care au avut si ei JGC si au vandut masina ptr. ca l-i sa cerut multe sute de euro ptr.aceasta defectiune.
    Are un balans lateral foarte puternic de parca nu ar avea deloc suspensie sau amortizoare de aceea am poreclit aceasta masina,,CARUTA,,…si multe alte probleme mari si mici pe care am uitat poate sa vi le enumar aici.
    IN CONCLUZIE SA NU FACETI GRESEALA SA VA CUMPARATI ACEASTA MASINA .
    Este frumoasa si compacta are un pret optim cu dotari la care alte marci de ,,Elita,, se platesc bani mult mai multi , ptr. ca intr-adevar ea face parte din gama premium ,o masina de aproximativ 60000 de euro care costa cat 2-3 sedan din gama economic??
    Sper sa ma iertati cei care aveti astfel de masini precum si cei care a-ti fi doritori de achizitia uneia dar si sa-mi multumiti daca, credeti ca am avut obiectivitate.
    O primavara frumoasa!

    03
  24. Salut toti conducatorii de Grand Cherokee.
    Poate nu mai este de actualitate forum.ul dar totusi am sa imi expun parerea.
    Deci…detin de 2 ani un JGC 2012 S-Limited(fabricat in USA-Michigan)- 3.0 diesel 241 HP cutie in 5 rapoarte.
    Inainte de achizitionare am avut de ales intre BMW X5 si Audi Q7 dupa 2011-2012…ma uitam si eu ca orice om sa vad ce are fiecare in parte ca si optiuni…concluzia-la un pret de 20000-25000 ambele ofereau cam aceleasi rahaturi(nu foarte multe la numari) plus un numar mare de kilometri-eram in cautare de SUV pt ca se marea familia.
    Buun,nu m-a convins nici una…asa ca am ales sa fac un test drive cu respectiva sus numita…am ramas placut surprins de cat de multe optiuni si cat de ok m.am simtit la volan incat ea a fost alegerea perfecta…luata din reprezentanta din Germania cu 80000 km.
    O am si in ziua de azi,iar in afara de o „inspectie totala” facuta la reprezentanta Jeep din Buzau(schimb ulei/filtru,filtru motorina,revizie suspensie pneumatica,revizie filtru de particule,curatare/incarcare instalatie freon-500 euro),2 becuri arse si un amortizor la portbagaj,masina asta nu a tocat decat banii de motorina.
    Masina este condusa zilnic,80% in oras si are un consum mediu de 11.5.
    In momentul de fata are 120000 km,deci este folosita in regim normal undeva la 20000 km pe an.
    O recomand cu mare drag ca masina potenta,masina de familie,masina care nu te va lasa in drum(dar daca te va lasa,recomandat este sa ai o asigurare ADAC)si ca masina ce iti ofera o siguranta marita in momentul in care vei urca in ea nu doar prin aiura ei ci si prin multele sisteme/optiuni de care dispune.
    Kilometrii cat mai multi va doresc.

    30

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.