Despre curieri: magazinele online plătesc livrarea până la ușă

După discuțiile de aici, am investigat un pic ce se intâmplă și am aflat că magazinele online plătesc pentru ca produsul să vă fie livrat la ușă. Nu contează etajul, nu contează liftul, coletul este plătit până la ușă. Asta înseamnă că maneaua cu „coborâți și luați coletul” e o încercare a curierului să mai câștige timp și să nu își facă treaba până la capăt.

Firmele de curierat mari, Urgent Cargus și Fan Courier, au camioane speciale cu care livrează frigidere și alte colete mari, camioane dotate cu 2-3 oameni care trebuie să care coletul până la ușă. Dacă nu vor să facă asta, sunați la magazinul și faceți o plângere.

Și varianta video:

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

101 comentarii

  1. Ai vreun document care sa sustina chestia asta? Inscrisuri nu vorbe.

    00
    • ce să susțină?

    • „magazinele online plătesc pentru ca produsul să vă fie livrat la ușă”

      00
    • da. am sunat pe cineva de la un magazin online și mi-a confirmat.

    • Genial:
      – „Ai vreun document care sa sustina chestia asta? Inscrisuri nu vorbe.”
      – „da. am sunat pe cineva de la un magazin online și mi-a confirmat.:

      00
    • octi, data trecută când am zis că elevii nu au manuale și că un manual costă 3 lei, cineva m-a intrebat de ceva concret, nu de păreri de-ale mele. aparent, „un manual costă 3 lei” e o părere.

    • tu arată docomentu’, lasă pilele tale de la emag!
      și nu cumva să’l arăți pe net fără autentificare de la notariat!

      00
    • Da da… tu arata docomentu , eventual numar awb pt tracking si cont bancar ca altfel nu te crede nimeni….gizas…

      00
    • Ce document? Cand comanzi online precizezi si adresa de livrare (care include etaj, daca este cazul). Aia e adresa de livrare, acolo trebuie livrat. Punct!

      30
    • Caută în plm ta pe net dacă știi să butonezi aici.

      00
    • Ce este un document, domnule puleimen?

      00
    • La Ikea se spune clar că ți se livrează până la ușă. Venit curierul, sunat și spus: coborâți să luați coletul. Am sunat la Ikea și i-am dat telefonul să vorbească acolo. Și-a cerut scuze și mi-a adus coletul la ușă. Bine, și-a rupt puțin spatele cu două șifoniere și un pat, dar nu e vina mea…

      10
    • NOU
      #13

      @mmc Ahaahahahahaha lumea a uitat-o repede pe Denise Rifai. Au dat o laba, au tras apa si au dat-o uitarii.

      00
  2. Interesant ca a fost nevoie de investigatii si ca nu scrie direct in pagina magazinului:

    Fraiere, asteapta sa iti sune curierul la usa. Nu accepta sa cobori ca „nu are unde parca”, sau „sa va intalniti la colt”. Sunt platiti sa iti vina pana la usa!

    recomandare pentru sezonul reducerilor: nu scoate banul din portofel pana nu ai produsul in mana. Stim, e nasol, nu asta e modelul sau logica in 2016, dar e cam trist cand esti prost pe banii tai (experience talking).

    00
    • Exact, iar urmeaza statisticile ca romanii platesc in marea lor majoritate cash si ramburs, in loc de card.

      Am platit pana acum o gramada de cumparaturi cu cardul, inclusiv electrocasnice pe care uneori mi le-am carat singur, si alteori am sunat eu la curier/magazin sa vad unde e coletul, ca nu ajunsese la timp.

      De atunci, plata ramburs, ura si la gara. Uneori sun si intreb curierul (iar numarul din sms-ul primit) intre ce ore vine la mine, sa stiu sa nu fiu plecat/in pauza. Daca totusi nu vine intre orele alea si nici nu suna, nu imi fac griji, mai fac o comanda, nu alerg dupa el sa imi iau coletul platit deja.

      10
  3. Eh, să vezi când fac așa ăia de la DHL Express, dai 100€ pentru plic overnight, ajunge cu avionul frumos noaptea în București, după care curierul zice că nu te-a găsit acasă (chiar dacă tu chiar păzeai la ușă toată ziua) și ți-l aduce mâine, că azi nu se mai poate.

    10
    • NOU
      #17

      Plângere unde se cuvine nu pe blog la zoso.

      00
    • Aia s-a făcut (cu recuperare de bani), ziceam doar că toți sunt cam la fel, chiar dacă era doar un plic și era urgent, tot nu s-au obosit, trebuie dresați de client ca să iasă ce trebuie.

      10
    • Am mai văzut situații de genul cu DHL cu livrări urgente, atât ca era vreo 300 de euro livrarea, de prin Olanda (parcă), și a întârziat fix 1 zi coletul, ca și cum ar fi fost livrare normală, dar cu alt preț. Afaceri :)

      00
  4. Eu nu cobor niciodata, ca nu impartim banii de pe livrare. Cu timpul, aia care stau mai mult de 2 saptamani au invatat si nici nu mai intreaba.

    10
  5. Voiam să mă plâng că e de căcat vlogul și că ai vorbit mult și degeaba, dar mi-a plăcut melodia de pe fundal, așa că nu o să-mi cer cele patru minute irosite înapoi. Sari cu un nume de piesă și la băiatul, să o audă fără bruiaj.

    00
  6. Singurii care mi-au livrat electrocasnice pana la usa au fost cei de la Carrefour Brasov, care, desi n-aveau obligatia sa ma ajute, au facut-o si n-au vrut nici macar „spaga”. Au vazut ca sunt singur si nu m-au lasat sa urc singur, doua etaje, o masina de spalat.

    00
  7. Am bifat mai demult la Emag ca vreau sa imi ridice curierul produsul vechi, respectiv masina de spalat (serviciu gratuit). Sa vezi ce moaca a facut respectivul cand i-am zis, a refuzat si a zis ca e prima data cand aude asa ceva si ca el nu o ia, ca daca se scurge apa din ea si ii strica marfa, ca ce sa faca cu ea etc. Am sunat la Emag de fata cu el, aia au zis ca trebuie sa o ia, el a tinut-o pe a lui si a plecat fara sa o ia, nici nu era angajat la Cargus/Fan (nu mai stiu) ci doar colaborator. A venit a doua zi cu coada intre picioare si a luat-o :)

    10
    • Pe-aici undeva e si vina firmei de curierat, ca nu i-au zis – vezi ca exista serviciul asta, trebuie sa ii ridici produsul vechi (sau, dupa caz, sa sune sa vina altcineva care cu aia se ocupa).

      00
    • La Flanco au fost necesare doar 3 plangeri ca sa ceara ridicarea conform comenzii.

      00
  8. Muzica + cripta = NO LOVE

    Poate ceva gotic data viitoare? :)

    00
  9. ba, lasa-ma cu porcariile astea! ai incercat sa suni la emag vreodata, in vecii vecilor amin!? asa ca un muritor de rand?!?! si-au scos si chat-ul de pe site. sa ajungi la ei cat mai greu. ii doare in cur de coletul tau pe toti!

    00
    • am sunat. uneori am stat 7, alteori 15 minute.

    • Minim 10 minute am stat la call center.
      Nervi la maxim.

      00
    • Si eu am stat o gramada la telefon – fara succes. Am facut pana la urma sesizare din contul meu – au raspuns in vreo doua saptamani :( .

      00
    • Din depozitul emag a plecat un colet cu o saptamana intarziere(nu am mai aflat si motivul). Am incercat zeci de telefoane. Cel mai mult am stat in asteptare 1 ora si 25 minute. Nu am reusit sa vorbesc niciodata cu nimeni la ei, la nici o ora din zi sau noapte desi pe site zice 24din24. Am scris mail sa verifice priza in cate e bagata centrala telefonica si am primit raspuns dupa 30 zile :-) cu scuze ca incearca sa faca tot posibilul…

      00
  10. Si ca o paranteza, am vazut in discutia cealalta ca multi nu inghit firma x, altii firma y….etc. In definitiv sunt toate fix la fel, diferenta o fac angajatii. Tipu’ de la Fan de pe zona mea este super ok, ceilalti de la celalate firme sunt niste dobitoci.

    00
  11. ok, incearca sa-l faci mai scurt. 2 minute?

    00
  12. ce frasuiala inutila, exista oameni care au coborat ca sa ridice coletul din strada? eu niciodata n-am coborat in strada ca sa ridic ceva, ultima patanie a fost cu o saltea la care curierul nush ce firma etc m-a sunat sa imi spuna ca a ajuns salteaua (btw daia ieftina de 5mil nu de 20 cum se indica in articolele anterioare) si sa imi spuna ca sa cobor sa o iau, am zis ca nu cobor, ca eu nu stau in strada etc, ca el nu e platit sa o duca pana sus ca el are contract pana in strada o discutie de maxim 1minut i-am sugerat sa o duca inapoi si am inchis telefonul. peste 5 minute ma suna si ma intreaba la ce etaj trebuie sa ajunga. uite ce simplu a fost!! ce-i drept NU platisem cu cardul.

    10
    • Corect, banii in avans sunt cea mai proasta idee. Traim in tara lu’ peste prajit. Asta se face, in cele mai bune cazuri, atunci cand se semneaza un contract agreat de ambele parti. Eu am platit si voi continua sa platesc ramburs la tot ce tine de cumparaturile online. Si ca fapt divers, pentru carcotasi, mi-am onorat tot timpul comenzile, ferm, fara sa pun curierii degeaba pe drumuri.

      00
  13. NOU
    #42

    Am citit toate comentariile, si celor care spun ca in alte parti ale lumii curierii sunt mai breji – imi pare rau sa va dezamagesc, dar nu. Curierii sunt la fel de sclavagiti peste tot, si calitatea serviciilor la fel. Se aplica fix zicala „cat platesti, atata face”. Basca unii si mai ciordesc pachete.

    Dar da, niciun retailer nu livreaza electrocasnice cu acelasi curier care iti aduce si plicuri, ca sa dau un exemplu. Si toti ofera servicii de reciclare a produsului vechi (daca ai o gioarsa de masina de spalat, parca iti convine sa ti-o ia ei s-o arunce decat sa o duci tu). Contra cost, dar ofera.

    00
    • In acelasi ton exemplu de curier DPD in uk:
      Colet maricel, livrare in Londra, primit nspe instiintari ca coletu a plecat, e la punctu x, y, z, sun amicu ca ii vine un colet pt mine, sta pe acasa sa preia coletu…coletu pauza…
      Primesc pe mail instiintare ca nu a fost livrat coletu ca nu era nimeni acasa( cum sa nu) si faza cea mai tare o poza atasata la AWB cu numarul usii amicului meu…deci ala fusese pana la usa, n-a sunat, n-a dat sms, nu telefon, dar a facut o poza la usa si a zis ca nu-i nimeni acas…plm.
      Bonus…. mi s-a oferit optiunea de a lasa pachetul undeva in curte pe raspunderea mea(sictir)…

      00
  14. Asta e subiect pentru saraci, care stau la bloc.

    00
  15. oricum misto campania celor de la emag, pune presiune pe fan curier sau isi lanseaza divizia lor de curieri?

    00
  16. Eu cred ca e mai degraba o „zona gri”, unde fiecare interpreteaza dupa bunul plac: magazinele ca pana la usa, curierii ca pana la scara blocului.
    Apropo, la IKEA e pana la usa, dar ce te faci daca mobila e voluminoasa, iar palierul nu o cuprinde?

    00
  17. De ce nu se dezvolta si la noi afacerea pick-up points? Pentru coletele de mici dimensiuni, normal. Ar mai scadea business-ul curierilor, dar le-ar mai elibera din trafic.

    00
  18. suuper video, chiar mi-a placut !

    (cu exceptia „pentru ca curierul sa ..” si a organelor genitale :)

    00
  19. Lung, injuraturi, lipsa completa de actiune; daca mai bagi o tzatza in cadru sau mai mananci o ciorba in timp ce vorbesti, poti candida cu sanse la premiu la un festival de film romanesc :))

    00
  20. Confirm ca in Giurgiu curierul de fiecare data ma suna si intreaba unde este numarul x si de fiecare data ii dau repere cum sa ajunga acolo. Nu stiu daca e acelasi curier de fiecare data dar cred ca le este lehamite sa retina macar aproximativ zona unde s-ar putea afla numarul x sau y.

    00
  21. Pe site-ul IKEA scrie clar ca livrarile se fac pana la usa clientului. Fan curierul mereu intelege ca pana la cea a blocului. Nu am facut inca plangere.

    00
  22. am patit si eu. O data am coborat (Urgent Cargus) ca n-am stiut cum sa reactionez. A doua oara am rugat frumos curierul sa urce.

    00
  23. Eu cam cu toate firmele de curier am avut probleme… la mine in oras doar cei de la GLS pot sa zic ca sunt seriosi… in rest.. ma abtin :)

    00
  24. Când m-am mutat în casă nouă (etajul 5) am cumpărat cu livrare, printre altele un frigider și o mașină de spălat. Dacă cineva are impresia ca am coborât să mi le car, că am dat șpagă la curier e copil. Liftul a fost dat în funcțiune 6 luni mai târziu.

    O singură dată în viața mea când a fost vorba de livrare acasă m-am parlamentat mai mult cu unu` care nu vroia să urce, dar dacă nu cedezi urcă, știe foarte bine care-i sunt obligațiile. Altă poveste în schimb când aleg să livreze la adresa de la muncă, ăia sunt mai nesimțiți, dar dacă e ceva greu never ever nu îmi rup eu spatele cu ele.

    00
  25. Serviciile de curierat presupun livrare door-to-door.
    Dacă Fan se laudă că are așa ceva în Europa este clar că are și în RO:
    https://www.fancourier.ro/aerian-worldwide/
    Dar pentru mulți este dificil să caute în ziua de azi pe google niște informații generale.
    prostia nu doare, doar se multiplică.

    00
  26. Peste tot sunt probleme cu curierii. Acum ma duc la depozitul dhl sa imi iau coletul ca managerul nu a mai vrut sa imi mai trimita sofer sa livreze dupa ce i-am spus ca soferul este un idiot si nu a batut la usa si a plecat.
    Sper doar sa dau de manager sa il alint si pe el daca tot ma plimb pe banii mei.

    00
  27. Fan Curier nu mai livreaza nimic dupa standardul lor de 24h pentru comenzile care ies din hub-ul lor intr-o anumita zi.

    Deja am pachete care au plecat din Bucuresti (joi seara) si nu au iesit inca pentru livrare in orase precum Cluj sau Tg Mures.

    00
  28. Eu nu am probleme cu Fan. Trimit undeva la 25-40 colete lunar si de 6 luni cu 2 3 exceptii au ajuns in maxim 24h la destinatie.
    Probleme cu adevarat mari am avut dupa Black Friday cand s-a intamplat sa livreze unele colete si dupa 7 zile.

    00
  29. Daca n-ati avut treaba cu Cargus, ati trait degeaba pana acum. Incercati sa-i sunati si bagatul unui bat in cur o sa vi se para o treaba mai usoara.

    Chiar, un top al firmelor de curieri nu facem si noi, macar sa ne alegem cu ceva in urma discutiilor?
    Eu, pe langa DHL, in top i-as mai pune pe TNT si Fan. La coada troneaza DPD, in frunte cu Cargus.

    00
    • Confirm sunatul la Cargus, nu am reusit sa vorbesc cu nimeni, pana la urma am reusit sa-i contactez pe mail, dar fara sa-i fac sa-mi livreze un colet extern pe care l-au tinut 2 luni. Am facut plangere la ANPC si s-a lasat cu o amenda pentru ei.

      00
  30. NOU
    #72

    Intrebarea e: de cate ori pe saptamana te lasa nevasta sa iesi din beci?

    00
    • rar. și doar ca să semnez acte.

    • NOU
      #74

      Banuiesc ca la Webstock te-ai dus cu bratara cu gps la glezna. Apropo… de ce nu l-ai luat pe Grozea cu tine in masina ca doar si el e brasovean? Aveati ce vorbi pe drum. Mai o paruiala, o gluma, un sex in padurice.

      00
    • Nu se mai zice beci de vreo 5 ani … se numeste mai nou sex dungeon. Ai ramas in urma vere.

      00
  31. Ma uitam la clip si prietena mea din bucatarie a crezut ca ma uit la Badea! M-am stricat de ras :))

    00
  32. Nu sunt mare expert dar stinge si tu becu ala din spate, banuiesc ca filmezi cu sony a5000 poti pune camera pe un trepied.

    00
  33. Pe alte meleaguri pachetele mici se pot lasa la punct de colectare sau poti comanda sa il ridice de acasa/office daca nu are ruta trbeuie sa platesti in plus. Daca nu ai fost acasa iti lasa o hartie lipita de usa, daca e interfon si nu poate intra lasa hartia lipita langa interfon. Daca nu are nevoie de semnatura de livrare iti lasa in fata usii sau a casei, da se mai fura dar prea putin la cat ii costa sa revina pana te gaseste acasa. Frigidere si aparate mai mari se livreaza cu altii si costa mai mult, mobila de obicei de unde ai cumparat o aduce pana sus in folie o desfac, o instaleaza unde vrei si isi iau ambalajul si pleaca.

    00
  34. Nu am stat sa citesc toate comentariile. O intrebare: daca dau o comanda cu niste carti de pe elefant, curierul trebuie sa-mi aduca coletul la usa?

    00
  35. voi stiti ca in Romania nu mai exista firme de curierat ci firme de distributie?decat sa injuri in acest film si sa nu apreciezi munca iti recomand sa mergi cu un curier de la orice firma vrei si sa i-l urmaresti cand mananca,cand isi face si el nevoile fiziologice si atentie la ce ora ajunge acasa si daca te-a rugat sa cobori jos nu te-a rugat de pomana ,te-a rugat ca sa livreze mai repede sa poata ajunge la toata lumea in ziua respectiva,plus ca mai are si comenzi de ridicat.O seara buna

    00
    • De ce mi-ar pasa mie de bucataria lor interna? Nu am comandat filmul „Curierul” in 7 volume sa il vad pe ala pe WC. Am comandat un serviciu de transport de la A la B. Dupa logica asta si RATB ar trebui sa te poata da jos cu 7 statii inainte ca sunt gropi si strica autobuzul. Iar daca il strica alti pasageri nu il mai pot folosi.

      00
    • @Razzvy, in momentul in care cumperi ceva, livrarea trebuie sa fie la usa, nu in fata blocului. Nu are rost sa mai discutam nuante. Daca sunt cu piciorul in ghips nu tre sa cobor eu 10 etaje ca nu vrei tu sa urci. Daca vreau sa cumpar mobila de pe net sa zicem, poate motivul pe care-l am in minte e fix ca aia mi-o aduc la usa.

      Faptul ca acel curier are mii de comenzi pe zi, ca nu are timp sa se pise, nu e treaba mea si nu ma intereseaza, nu e business-ul meu, nu eu am firma de curierat, nu ru sunt angajat cutier. Firma de curierat sa angajeze mai multi curieri si sa distribuie mai bine coletele livrate. Nu vor sa angajeze mai multi sau nu au de unde? Sa pecifice ca ajunge produsul in 100 de zile. Dar astea sunt detalii interne care pe mine ca si client nu ma intereseaza deloc. Eu am comandat un produs fix pentru anumite facilitati printre care si livrarea la domiciliu in x zile.

      00
    • Insa daca vrei sa-l ajuti poti sa cobori, sigur, daca nu e un efort supraomenesc sau ceva care sa te impiedice, nu strica sa colaborezi sa fie bine pt toata lumea. Intotdeauna am considerat ca daca poti sa faci si ceva care nu e neaparat in atributiile tale, care nu necesita mare efort dar poate ajuta pe altul, fa lucrul asta. Doar ca ce vreau sa subliniez e ca firma de curierat trebuie sa-si faca estimarea de timp si curieri bazandu-se pe livrarea la usa.

      00
  36. Mai ţii minte reclama aia cu Puya şi tac-su la telefonie mobilă? Când văd că te înregistrezi alb-negru, îmi vine să te-ntreb ca gagică-sa: „N-ai avut bani de color?” XD

    Pe subiect.

    Pe partea cu comisul-voiajor de colete, atitudinea pe care o recomanzi merge dacă stai aproape de un oraş măricel (nu de tranziţie), cum eşti tu în Braşov, sau chiar aproape de Bucureşti sau Craiova sau Constanţa etc,
    Ce te faci, însă, când stai în provincie, n-ai cine ştie de comercianţi pe piaţa din centrul oraşului (fiindcă aşa s-au decis importatorii cu legile zonale & de influenţă per x/km la fiecare y # de potenţiali clienţi), te uiţi lung pe net la tot felul de produse scumpe/mari/scumpe&mari, vezi cum alţii n-au probleme cu livrarea fiindcă ei stau aproape de o zonă comercială măricică şi-şi permit dacă ar exista nereguli, iar insul din provincie înghite sec fiindcă nu crede că se merită riscul de la atâta distanţă?

    00
    • Da, nu poti iesi din asta. Apoi, desi nu am cifre, daca livrarile se fac in proportie mare pe seama zonelor „aglomerate” nu poti sa-i condamni: se concentreaza si se duc dupa bani.

      00
  37. Oau ce tare esti l-ai injurat si reclamat pe un biet curier, eu intr-o zi l-am injurat/reclamat pe omul de servici de la noi din bloc.

    00
  38. Zoso am patit asta fix acum 1 luna cand mi-am cumparat cuptor electric. Ii zic eu la nevasta-mea „ma draga degeaba ne uitam noi la preturi si le comparam intre magazine. tre sa intrebam la fiecare magazin si daca iti aduce cuptorul pana la usa apartamentuui ca altfel tre sa caut om sa ma ajute sa il car si tre sa imi iau liber de la servici cateva ore ca sa vin acasa sa il urc 3 etaje.”

    Ok mergem noi la Altex la informatii si intrebam, o atentionez pe nevasta-mea sa intrebe in mod expres daca magazinul iti aduce cuptorul pana in fata usii nu pana jos la bloc (ca sa nu fie confuzii dupa aia). Doamna ne asigura ca se aduce pana in fata usii apartamentului.
    Comandam noi produsul peste 2 zile dimineata nevasta-mea primeste telefon (ea e concediu maternal), ca a ajuns produsul si ca sa coboare jos in strada la vreo 50 metri de usa de intrare a blocului ca sa il ridice. Nevasta-mea … what ??? Ca cica ei ca nu il pot aduce la usa ca ei nu sunt platiti pt asta si ca sunt doar 2 oameni, etc.

    Ma suna nevasta-mea nervoasa, atunci eu pe un ton superior „ti-am zis eu ma draga” ? (nu de alta dar eu mai trecusem prin chestii de genul). Ii zic ameninta-i ca nu ridici produsul si ca mergi la magazin sa depui plangere?

    Sti cum s-au dezumflat aia? Peste 15 minute ma suna nevasta ca i-au lasat cuptorul in apartament la 1 metru de usa.

    00
  39. in provincie iti aduce frigiderul un singur agent cu un logan papuc, jumatate iesit din masina. asa mi-a fost livrat mie. pot sa va marturisesc ca agentii prefera sa il lase in fata blocului pt ca sunt platiti cu 90 de bani pt colet din care li se scade motorina si cand au de dus colete mari le-a cazut cerul in cap.

    00
  40. Serviciul Nemo Expres execrabil.Colet mașină de spălat trântit in parcarea blocului.Colet nesigilat ambalaj franjuri(Altex).Nu va mai exista o data viitoare.Nu recomand.

    00
  41. BUNA.Ma alătur și eu celor care si-au exprimat păreri in legatura cu serviciile de curierat de la noi din Romania, fiindcă simt ca avem opinii comune. Dupa cativa ani de experienta pe alte meleaguri, am decis sa ma intorc acasa.Ca orice cetățean familiarizat cu comerțul on-line care atrage cu sine si livrarea produselor la adresa, iacătă-mă-s in situatia de a avea si acasă la mine aceleași „îndeletniciri”. Pfff…se pare ca in Romania nu ma pricep DELOC (intenționat scris cu litera mare). La această concluzie am ajuns dupa patru situații consecutive întamplate pe parcursul a trei zile, situatii in care se pare ca am aberat cerand curierilor de la Fan Courier, Cargus si Nemo Express sa imi aduca coletele mai mult sau mai putin grele la etajul la care locuiesc. Motivele, bineinteles mai mult sau mai putin interesante pentru mine (lipsa colegului, lipsa obligației de a urca la etaj, lipsa timpului, etc), sunt in acelasi timp PENIBILE SI NEPROFESIONALE. Si ca un cetatean european care isi cunoaște drepturile cat si obligatiile am refuzat pe banda rulantă tot ceea ce am comandat cu sesizările de rigoare. As dori ca acest mesaj să poată fi citit si de șefii acelora care isi bat joc de imaginea unor firme crescute cu greu in Romania, nu numai de muritorii de rand care iau bobarnace.

    00
  42. Pe site anvelope discount am facut comanda, mi au trimis mesaj ca sa il ajut pe curiet la descarcat anvrlopele… Si ca mi le lasa in fata blocului la parter…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.