Tactici de vânzare: vola.ro

Sigur că doritorul nu se va uita la 60€ în plus, ce naiba, ce sunt 30% în plus la o excursie?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

13 comentarii

  1. Nu e țeapă, cred că e doar marketing şi depinde strict de perioadă. Mă gândesc că ei promovează cel mai mic preț din următoarea perioadă care poate fi o lună moartă, în care nu prea ai ce face în oraşele respective…

    00
  2. Eu am luat bilete de vreo 3.000 de euro de la ei anul asta. Ca sa ma fidelizeze mi-au dat un voucher de 10 euro. M-am bucurat ca un copil :D

    00
    • să vezi ce voucher de 20 lei am primit la o comandă de 4.000 lei la un magazin…

    • Daca luai TV-ul ala de 300.000 de la emag primeai voucher de 50 de lei

      00
    • Ziceti ca emagul ar fi trebuit sa-mi dea un piscot la comada aia de vreo 13000 lei?

      00
    • In rest, la customer care sunt profi. de fiecare data cand am avut probleme sau am avut de facut upgrade, am dat mail si am rezolvat in 15 minute. chiar daca era cu cateva ore inainte de zbor :)

      00
    • Va ofera transportul gratuit.

      00
    • Mie mi-a trimis emag un email cum ca as fi in top 10% clienti pe anul asta, dupa valoarea cumparaturilor si mi-au dat un voucher valabil doar in ziua aceea, mail pe care l-am vazut abia spre seara si nici n-a mers pe vreo cateva produse pe care l-am incercat. Oamenii si-au facut datoria, au oferit ceva, chiar daca sansele sa fie util sunt aproape 0.

      00
  3. Toți sunt profi, până dau faliment, pe ascunse.

    00
  4. Acum, inainte de a arunca cu pietre, poate facem mai multe cautari. Am incercat aleator acum si 10 din 10 rezultate au avut pretul corect. Ar trebui sa ne mai gandim ca preturile la bilete de avion si hoteluri se schimba foarte des chiar in timpul aceleiasi zile. Pe de alta parte rezultatele probabil nu sunt live ci provin dintr-un cache care duce la un delay de 15-30 de minute.
    Dar sigur ca da, toata lumea vrea sa va fure. Cum ai ajuns sa pacalesti atatia oameni din online sa te considere relevant, nu va intelege nimeni…

    00
    • In sfarsit un raspuns aproape de adevar.
      Rezultatele pe care le vedeti sunt cache-uite. Ce ar insemna ca la fiecare afisare de pagina sa interogheze GDS-ul? In primul rand, l-ar pune jos. Sunt doua mari GDS-uri si inca vreo doua nesemnificative care deservesc toate site-urile de turism, de la vola si paravion pana la expedia. Imaginativa ca fiecare dintre aceste site-uri sa interogheze simultan GDS-ul. Si nu sunteti doar voi pe site, sunt alte mii si zeci de mii (in functie de marimea site-ului) care cauta odata cu voi.
      De aceea, interogarea pretului se face doar in momentul in care accesezi oferta.
      Vola, Paravion, Expedia si orice alt site care vinde bilete de avion nu functioneaza ca un magazin online clasic, unde ai produsele in sistemul tau, cu preturile aferente.

      00
    • *imaginati-va

      00
    • neam imaginat

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube