Blog: cum să fii mincinoasă și orgolioasă

Ioana Dumitrache e o maimuțică mincinoasă și orgolioasă.

Cetin îi atrage atenția, mai neelegant așa (pentru că, știți cum e la tipul ăsta de fete, când îi atragi atenția elegant nu se simt) de unele chestii, ea face pe victima, alte fete o susțin. Alte fete dintre cele care o bârfesc de o rup, gen.

La două luni după, fata face pe victima.

Ce m-a deranjat foarte tare e că minte cu spume. Știi cum e, când vrei să fii mai isteață decât ăla care e mai isteț ca tine, minți.

 maimutica-mincinoasa-1

Aici avem o problemă. Eu știu că Cetin trimite trafic, am dat și eu un tweet, și twitterul meu trimite și el trafic. Așa ca o iau pe maimuțică pe feisbuc. Maimuțica se ține tare, că a avut scădere de trafic când a fost scandalul, deci degeaba a râs lumea de ea, deci oricum ea e mai tare.

maimutica-mincinoasa-2maimutica-mincinoasa-3

Aici sunt câteva indicii care o dau de gol:

  1. nu are cum, practic, să îți scadă traficul de la niște linkuri. e împotriva oricărei logici.
  2. nu ai cum să ai 6.600 unici pe zi și să ai 0 comentarii la articole, decât dacă le ai închise, și ea nu le are, dar nimeni nu comentează, că nu are ce.
  3. când faci pe victima, e ideal să nu minți. pentru că te pui într-o postură în care “prietenele” tale din online te vor apăra cu jumătate de gură, mai ales după ce te demască unul care se mai și pricepe.

Nu îi dau link maimuțicii, că nu vreau să îi scadă traficul. Damn, cum a gândit-o ea pe asta! Și culmea e că aproape toate femeile bloggerițe sunt la fel de proaste și de orgolioase! Nu se simt ele bine dacă zic doar “bă, ăla e un bou, se ia de mine aiurea”, trebuie să și mintă un pic ca să își hrănească orgoliul ăla trist și terfelit, de femeie pe care nu o duce mintea foarte mult și o ia gura pe dinainte în zone în care nu se pricepe.

Am scris și articolul cu plinute, dar îl mai periez.


Lecția pe care trebuie să o rețineți aici: nu vă avântați în declarații pe care nu le puteți susține. Fata asta a devenit, de la un comentariu stupid, în care a vrut să se dea mare, proastă, încrezută și mincinoasă.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

60 comentarii

  1. as vrea doar sa subliniez 2 chestii. situl meu este cetin.ro. situl de la comentariul cu care se lauda grasuta ca i l-as fi lasat este un altul, cam inexistent.

    https://imgur.com/bufEhOZ.jpg

    a doua chestie e asta

    http://t5.ro/trafic/112878405/

    a 3 a e Hai, ca dupa Gabriel Mistodie, am mai facut o vaca celebra.

    inchei cu binecunoscutul citat motivational Mai lasa shaorma, daca vrei sa dai sfaturi de viata sanatoasa.

    • De ce mesajul personajului de mai sus e în topul listei, când timestamp-urile celorlaltor comentarii spun altceva?

      00
  2. Sincer as fi preferat ceva de bricolaj, asa lejer de seara… Gen care lacuri si vopseluri miros „cel mai bine” sau cu ce fel de bronz vopsim soba. Acum lasand gluma la o parte, da bre link, sa scada traficul ce dracu… La unele femei ,gena asta a nesimtirii e mai dezvoltata si se aplica in mai multe domenii..vezi exemplul de fata

    00
    • Eu cred că ar trebui sa folosească puterea asta de a scădea traficul prin linkuri ca să scape din concurență.

      00
  3. Nu doar „bloggerițele” sunt proaste; în blogosferă, aș spune că prostia se împarte egal, ambelor sexe.

    Acest blogger pe care-l mângâi pe creștet nu-i cu mult peste duduia cu pricina. Amicița-i amiciție, afacerile-s afaceri. Food for thought.

    00
  4. Parca ar fi o cearta IN trafic. Tot ea tare in gura.

    00
  5. Am urmărit câțiva afiliați puternici care scriu pe fashion, mă uitam la ei că deși erau bărbați, știau frate ce/cum să scrie.

    Problema site-urilor de fashion scrise de feministe este fix falsitatea, 0 implicare, 0 informație, 2 poze țuc țuc și de ce pendula mea nu dă nimeni click pe link?

    00
  6. băi, tu ai prea mult timp liber…

    00
  7. Trebuie un soundtrack de telenovele la articolul ăsta.

    00
  8. Urmăresc scandalul de ceva vreme și cunosc cumva și oamenii. Cunosc și blogerii și nișele. Dar am câteva întrebări care probabil nu își găsesc răspuns nici la tine nici la colega ta. De exemplu, de ce te bați cu oamenii de pe nișele astea? Pentru ca în zona asta au mai apărut bani și îi încasează unii. Nu e o zona în care ajungi ușor la bani, trust me. Sa faci recenzii pentru produse testate nu îți plătește facturi ci le ajuta, mai degrabă, pe agenții sa își incaseze banii de la clienți, pe principiul uite ce expunere aveți. Nu cred ca va luptați pe acelasi cașcaval, așa ca a cui e vendeta. Da, așa e, sunt și bloggeri care obțin ușor banii pentru ca deja au relații și prietenii și niște cifre mai mari decât alții și atunci vezi ca fabuloase sau morodan sau chiar si dumitrache sunt în cărți, dar știi ca nu oferă cât costă. Dar dacă asta e problema nu te oprești la o nișă ca asta de f și b. Le iei pe toate la bici, nenica! Si nici nu dai numai în bloggeri, ci întrebi agenția de ce din bugetul clientului da 70% fa-buloasei și de restul ia pișcoturi la un event unde le cheamă pe restul si le împarte doar pixuri în loc de rujurile lansate. Nu cred ca ai legături în nișa asta, pe bune, care sa Îți ofere feedback real. Clienții se plâng ca nu au rezultate și dau bani mulți? Pai agențiile le propun promovarea și aleg siteurile. Sigur, mai sunt și clienți care aleg ei, dar aia sa nu se plângă. Nu? Apoi care e treaba cu frumusețea si grăsimea. Da, înțeleg ca se dorește promovarea unui tot. Donle, una slaba și frumoasa sa îi spună uneia care e grasa sau cu acnee cum sa se machieze sau ce crema sa folosească. Treaba e asa: blogul s-a născut din dorința de a da voce omului de rand. Una grasa de uita cu motivatie la aia slaba, dar pana sa ajungă acolo se regăsește în blogul uneia grase. Nu înseamnă ca o grasa nu știe sa se machieze, să își sedimenteze opiniile legate de diverse produse testate sau alte treburi. Cred ca problema e de mentalitate și tine de țara în care trăim. În afară, bloggerii respectați sunt foarte diferiți de conceptul asta oferit de colega ta și deloc aduși de pe podium. Pentru ca omul care îi urmareste rezonează cu ceea ce citește acolo. Ca la voi. Ce te face pe tine un specialist în mașini, deși ai condus la viață ta poate 4-5 mașini? Ai citit, te-ai documentat, ai avut vreo mașină în teste? A, bun, cam așa și aici. Încercați sa faceți ordine în piață și blogerii care nu au comentarii și likeuri sa nu mai primească bani? Super, măcar jumătate dintre oamenii pe care îi susții nu mai trebuie sa aibă nici o campanie plătită. Despre colega ta sunt câteva chestii de spus, dar e cam inutil. Nu înțelege ca una grasa care îți arată cum sa te îmbraci sau cu ce crema sa te dai nu încalcă nici o regula. Dacă era nespălata și cu parul soios, dar vorbea de șampoane era o problema. Însemna că minte, ea nici nu se spala. Și grasele și alea cu nasul mare și cu curul mare sunt oameni normali care ajung prin intermediul sitelului lor la un public care se regăsește în ceea ce spun ele. La fel se întâmplă și pe site-ul tău. Și agențiile sau clientii sunt libere/i sa aleagă din mulțimea de oameni pe aia care sa îi reprezinte intr-o campanie sau alta. Și tu ai abordat subiecte unde ai dat cu bata în balta sau ai emis păreri care nu te-ar recomanda pe viitor chit ca ai trafic, dar,iată, asta e partea frumoasă a democrației. Și tu câștigi uneori pentru ca te plac unii și alții, nu doar pentru ca ești super genial și ai cifre. Dacă vreți sa dați în mulțimea de bloguri care răsar peste noapte în zona mai bine incepeți cu aia care au bugetele la buricul degetelor. E mai corect… Sunt multe de spus…

    10
    • pentru mine e un subiect. și dacă pot să ajut și niște oameni din agenții, de la client sau cu blog care nu pot spune public ce pot eu, și mai bine. ai dreptate, nu ne vom intersecta niciodată pe bugete, deci nu asta e motivația mea.

      iar fata asta e o mincinoasă orgolioasă, care a încercat să fie mai isteață decât o țin baierele.

    • Dacă încerci sa preiei rolul lui zoro și sa faci dreptate cred ca nu ești imparțial și nici corect. Bugetele pe nișă asta sunt infime. Aproape toate blogurile de fashion si beauty nu iau bani. Primesc cel mult produse la teste sau bartere și poate după mulți ani sa aibă acces la advertoriale. Iar pana acolo multe muncesc mult. Crezi ca sa pregătești un articol pe moda sau un review e mai simplu decât sa faci un articol despre câinii străzii sau grase pe un alt blog? Crezi ca revistele sau televiziune își merita banii? Dacă agenția nu are un cuvânt de spus și se folovește de tine sa facă curat pe nișă eu zic ca merita sa moara pentru ca e ipocrita și o alege pe fabuloasa dar nu livrează vânzări sau comentarii. Ti-am mai dat exemple din afară. Am văzut ca colega ta e nostalgic vremurilor când nu erau blogeri ci doar el. E loc pentru toți. Selecția se face prin alte moduri nu trebuie sa fie doar doi tembeli care scriu tot ce le trece prin cap. Grow up! Am văzut niște blogurile infecte pe zona de frumusete și moda care au comentarii. Nu le califica.

      10
    • Would you like to buy a paragraph?

    • Cami, te rog foloseste paragrafe cand scrii genul asta de comentarii. Oricat ar fi de pertinente si interesante sunt ingrozitor de greu de citit. Daca vrei sa ajuti in vreun fel e o idee buna sa faci (mai) usoara celor din jur.

      00
    • le scriu de pe telefon si pe el casuta asta mizerabila ma lasa sa vad fix trei randuri. am pierdut de cateva ori textul scris incercand sa pun paragrafd. ma seaca. sa ma lase nenea zoso sa editez putin.

      00
  9. Trebuia sa lasi link sa o trolam in grup, ii punem poze cu shaorme in comentarii.

    00
  10. Ia puneți amândoi Google Tag Manager setat cum trebe pe linkurile de out. Iar la următoare tură aveți dovezi clare. Ar fi fost foarte fain și de data asta. :)

    00
  11. Nu zis ca nu ai dreptate, dar ce limbaj folosesti in pwla mea…

    00
  12. A…Fata asta chiar e proasta și încrezuta. Pot sa îi respect munca, dar văd în ea o viitoare morodan care când o sa slăbească o sa creadă ca este cel puțin angelica Jolie. De asta sufera toate, le transforma în arogante și antipatice care scriu un articol pe luna și iau pe el bani doar ca sunt …simpatice.. Ea chiar e rea și intriganta și asta o califica la următorul loc lângă buloase și morodance. Asta e deja alta poveste. Și voi sunteți rai, antipatici si intriganti, nu aveti loc de altii și, totusi, câștigați. Deci probabil asta e cheia succesului.

    00
    • Iti multumesc. Cu ocazia asta am aflat de cucoana asta, Morodan si de partea asta de „biuti” a noastra.
      Meh, omul cat traieste invata.

      00
    • Hai sa vad si eu cine e morodan asta si da-i search pe google.
      Primul rezultat: „Ana Morodan is the millennial countess. Here you …”
      Am inchis instant tabul cu Google.

      00
    • e o urâțică mică de statură cu un soț cu bani, care se pretinde contesă și high class în timp ce pute de prostie.

  13. Poate ma înșel, dar am impresia că ea spune că are atâta trafic în zilele în care scrie, nu în geneal, general care cred că este undeva jos de tot, dar chiar și așa, 6000 oameni într-o zi și niciun comentariu?
    Cât despre blogosfera de beauty: hi hi, am auzit că este cea mai mare gaură neagră în bugetele companiilor, în ceea ce privește raportul bani investiți/rezultate. Nu mă refer la mari companii FMCG, care au bugete uriașe efectiv și fac advertising peste tot, nu numai in beauty si glossy magazines, unde bugetul alocat bloggerilor este insignifiat ca procent, ci la celelalte. Dar sunt companii destul de mari, unele cu bugete măricele, care au dat degeaba sume de ordinul zecilor de mii de euro în total pe an, către bloggerițe și câteva reviste glossy, pentru niște rezultate care se tot lasă așteptate și tot langa o țin. Acum, fiecare face ce poate.
    Cred că blogurile de beauty sunt citite frecvent de alte bloggerițe de beauty în primul rand și de cei pentru care scriu, este un cerc închis :)

    00
  14. Am inteles care-i baiu. Fata sa apucat de blog de fesan ca sa ii acopere …….<- insert word.
    Da cantar are?

    00
  15. Confirm ca trimiteti trafic, daca dati link. Cel mai mare trafic l-am avut, pe blog, atunci cand am primit mentionari pe la voi doi (site sau twitter). Si apropo de grasunele, pe la inceputuri, cand lansa Eboda primele tablete, am vazut un filmulet si nu ma dumiream de ce majoritatea personajelor de acolo erau grasunelele, masculi foarte putini. Acum realizez de ce…. probabil aveau „pile” la PR, sau se laudau cu marele lor trafic. Oricum se uitau ca la OZN-uri, la ce explica nenea ala la tabla, cand vorbea de caracteristici tehnice. Imi inchipui ce articole au produs despre lansarea tabletei si ce „rich” au avut.

    00
  16. Rubens ar fi in delir:

    00
  17. Acest coleg al dumitale, efectiv a facut o invitatie catre bullying.
    Nicidecum nu s-a limitat la a discuta STRICT despre subiectul „continut’.
    Daca i-a crescut traficul „datorita” lui, a fost pentru ca cititorii lui, la fel de educati, ca si el, s-au dus la ea pe blog ca sa jigneasca, asta dupa ce el, a dat startul, facand-o in fel si chip.
    Caci asta face un blogger care se vrea a fi „de calitate”.
    Pai ori comentam STRICT despre continut si chestii tehnice, ori jignim un om pentru felul in care arata si deviem de la subiect?
    RUSINE!

    Cat despre conversatia ta cu ea, observ ca o tineai una si buna cu cifrele lu’ peste, de care oricum nu-i pasa nimanui, in afara de tine si cateva persoane.
    Este prima data in viata cand sunt extrem de dezamagita de calitatea UMANA a celor care au pretentia de a avea un blog bun.
    Adica, asa comentezi tu despre calitatea continutului de pe blogul altora, cand tu, ca persoana, te injosesti folosind astfel de cuvinte, jigniri si afirmatii care nu iti fac cinste?

    00
  18. Celălalt comentariu de ce nu l-ai aprobat?era prea lung?

    00
  19. Cred ca este al 3-lea sau al 4-lea articol al tau in care te legi de cineva. Ba ca e grasa, ba ca iti fura continut. La partea cu continutul si furatul nu ma amestec. Dar aici? Astazi?!
    Ok, tipa e grasa, hai sa o impuscam pentru asta! Ah, stai, ca nu ai nimic cu faptul ca e grasa, ai cu faptul ca e grasa si scrie despre fashion. Si ca e mincinoasa. Hai sa privim si din alta perspectiva.
    Te-ai dus la ea pe blog, ai citit, ai ras, ai facut un articol despre asta, ai trimis cateva zeci de sute de utilizatori sa rada de ea. Dupa care, neprimind nici o replica din partea ei, te-ai gandit sa o ataci si in privat si sa scrii al doilea articol, unde ce sa vezi?! Ai postat doua printscreen-uri, in care tu esti ca profa mea de matematica. Stii cum era?

    Profa: zi ma, de ce?
    Eu: Pai stiti… (aici ma intrerupea si urla: Tacii)
    Si o lua de la capat cu „zi ma, de ce?” si tot asa.

    Deci din perspectiva cuiva ca mine, care intra de putin timp pe bloguri, imi lasi impresia ca esti foarte impulsiv si agresiv cu orice nu-ti place sau nu-ti convine. Si mai mult decat atat, mi se pare totusi destul de ciudat ca tu, barbat, la 30 si ceva de ani, sa te porti ca un copil. Sunt constient ca lumea vrea cancan si scandal si sunt constient ca prin comentariul meu si prin celelalte comentarii care vor urma tu ti-ai atins scopul. Dar din partea mea va fi doar o data. Si stiu ca nu ai pierdut nimic din asta. Cezar egal fix pix pentru tine, un vizitator in plus sau in minus nu conteaza, dar totusi, in speranta ca nu va fi ignorat acest comentariu, iti spun sincer ca mi-ar placea sa aflu chestii utile, informatii si nu cum Isabela sau Gianina din nu stiu ce loc, cantarind nu stiu cate kg nu vrea sa-ti recunoasca ceva sau cum nu ar trebui ea sa scrie despre nu stiu ce. Sa ai o zi frumoasa si calma.

    00
    • eu n-am nici o treabă cu ea că e grasă, ci că e mincinoasă. nu văd la mine in text că zic ceva de ea că e grasă.

  20. Genul ăsta de articole îmi amintesc de liceu și începuturile internetului. Niște „golani” fac mișto de fetele grase și urâte din clasă… E ok, dacă vă asumați asta, dar după aia ar fi ok să nu mai vorbiți despre content de calitate…

    00
    • hai, mane, ești băiat bun, de ce vrei să intrăm in discuția despre conținut? :)

    • Crezi , Vali, ca tu ești șeful celor care livrează conținut de calitate? Poate New York Times livrează conținut de calitate. Bloggerii au opinii mai pertinente sau mai puțin pertinente. Și eventual un public activ sau nu.

      00
    • ești foarte agresivă. fă o pauză.

    • :))) mișto…ironic sa aud asta taman de la tine. Nu eram agresiva ci încercam să trec de comentariile gen shaorma. Oricum am zis ce am avut de zis.

      00
    • Intrăm, cum să nu intrăm… despre ce vrei să vorbim? Despre videobloguri decrepite făcute pe la pişcotăreli sau 3-4 articole generale pe blog care sunt de fapt știri comentate pe care le găsești peste tot? Hai, ca nu e greu, pentru content se mai iese din casa, se mai propun proiecte, câteodată mai ieși „pe pierdere”, dar cred ca sunt unul dintre putinii care si-a asumat asta cu ieșitul pe pierdere ca sa crească… anyway, stai cun ochii pe mine ca pregătesc chestii interesante… (știu ce o sa spui, comunicate și știri de agenție, dar trebuie sa ai oameni care le pun și pe alea, nu poți sa faci în fiecare zi un proiect misto)! Tschuß!

      00
    • am văzut de câteva ori content făcut de tine, e bine că tu ai o părere bună de tot despre el :)

  21. New York Times livreaza continut de calitate? Ahahahaha, ai citit macar vreun articol de la ei? In afara faptului ca sunt articolele ambalate frumos, ca o ciocolata fina, inauntru produsul este putred, numai manipulare si articole la comanda. In afara de name recognition nu au nimic credibil.

    00
  22. Eu la faza asta nu prea înțeleg o chestie. Te-ar fi mulțumit pe deplin dacă fata spunea: ”Da, băieți, vă mulțumesc pentru traficul complet inutil pentru mine pe care mi l-ați trimis cu ocazia articolelor voastre jignitoare la aspectul meu fizic” ? Pe bune, tu așa ai reacționa dacă ar fi fost invers?
    Și hai să facem un mic exercițiu de imaginație și sinceritate: să zicem că din pură întîmplare și pentru că karma e o cățea, soțiile voastre ar fi pus pe ele mult mai multe kilograme decît standardele. Nașteri, glandă, shaorma etc. Și brusc le trecea prin cap că n-ar strica s-o ardă cu un blogărit pe teme de fashion. Care era reacția voastră în acest caz? Divorțați? Le ștergeați postările?
    Mulțumesc anticipat pentru răspuns.

    00
    • 1. putea să răspundă fără să mintă. era foarte simplu.
      2. eu contez pe a mea că are un pic de discernământ.

    • Exact! Eu îți trîntesc din senin un : ”Haoleu da ce multă ești! Nu mai sta pe afară cînd plouă cu chiftele!” și după aia am pretenții să-mi povestești la virgulă și cu sinceritate maximă cam ce vreau eu. Cam de ce ți-ar fi datoare cu așa ceva? Nu știu, întreb și eu că-s nou în branșă și vreau să fur meserie.

      00
  23. Nu m-a menționat niciodată Vali într-un articol, dar mă mi-a trimis poate și 100-150 din comentarii.
    Mă gândesc că dacă m-ar menționa ar trimite lejer minim 1000.

    Eu zic clar că minte.

    00
  24. I’m Here just for the popcorn.
    Trafic de la Vali – între 1000-2000 de unici pe zi, dintr-un link în articol. Într-o zi proastă, evident.

    00
  25. Mi-e foarte greu sa inteleg bloggeri si nisele pe care le aleg, dupa care se plang ca nu sunt bugete pt ei.
    Esti grasa ? Alege nisa cantarelor de baie, a frigiderelor cu minim 2 usi, a canapelelor cu arcuri si povesteste experientele tale! Succesul va veni cu siguranta.

    00
  26. Despre ce vorbim aici?
    S-a reapucat Andressa de scris de vreo cateva luni si da cu toate „printesele” astea de pamant… si are si target de biuti si target de mamiceala… si foarte important, are target cu bani… noroc ca nu s-a apucat de gatit:P

    In alta ordine de idei, ti-au zis si altii mai sus, ataca continutul, ataca personalitatea, dar nu te lua NICIODATA de modul cum arata. Este singurul lucru bun care vine din politically correctnessul asta mizer. (si asta nu intelege Cetin nici daca il legi de scaun si il bati – ce promoveaza ea, make-up shit, NU are legatura cu greutatea).
    Ea, spre deosebire de altele (care au sau n-au blog), face ceva! Asta cu traitul sanatos este un proces al naibii de greu si de incet. Nu poti sa bagi 10 ani mizerii in tine si sa te repari intr-unul. Te repari in cel putin inca 10…
    Aveti dreptate si ati dat-o in bara in aceeasi masura, lasati-o naibii de mandrie…

    00
  27. Cineva minte pe internet, hai sa facem o stire din asta !
    Poate a mintit pentru ca atat o duce capul. Asta e, nu-s toti A-listeri si nu toti au aceleasi valori morale. Pana la urma ea are publicul ei si voi pe-al vostru.
    „Cartelul” ar trebui sa fie un model pentru incepatori, indiferent cat de inzestrati intelectual sunt. In schimb, la fiecare 2-3 luni va mai sare sa linsati pe cineva in public.

    Personal ma dezgusta abordarea ta si a lui Cetin (in mod special), abordare pe care o consider puerila.

    Erau mai bune articolele despre bricolaj.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.