Știrile zilei – 2 martie 2016

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

31 comentarii

  1. Excelentă analiza lui Dan Tăpălagă. Ceea ce nu spune este că urmează, din nou, o generație ratată, o ”generație de sacrificiu” cum a fost denumită după 1990. Sau mai multe, pentru că este extrem de puțin probabil ca în viitor să se recreeze la nivel internațional acea conjunctură favorabilă României din ultimii 10-15 ani, care a împins un pic și la noi lucrurile înainte.

    00
  2. Daca autostrada aia a fost finalizata in 2012 sa imi spna si mie cineva pe unde e intrarea ca in 4 ani inca n-am gasit-o. (stiu, zoso ai un typo)

    00
  3. „Autostrada Sibiu – Pitești, finalizată în 2012”: imi iau liber azi sa vad cum e, nu am gasit-o inca dar tot o gasesc :)

    00
  4. cineva s-o pocnească pe olivia steer

    00
    • sotul

      00
    • Eu zic ca Olivia Steer este cauza bacteriei E.Coli….am dovezi clare ca este NFHH in gura de mult…si conform „specialistilor straini” asta duce la raspandirea bacteriei mai rapid si agresiv…pai nu? Daca tot ne dam cu parerea fara dovezi…Singurul antidot ar fi ca ANDI M. sa ii aplice un tratament de f***t in gura de 3 ori / zi. De mentionat ca Olivia va trebui sa inghita tot pentru a avea succes antidotul…pac pac…ce simplu e sa ne dam cu parerea aiurea, nu Olivia?

      00
  5. Olivia asta cred ca il face pe Chilian sa paleasca la capitolul conspiratii. La prostie sunt cot la cot.

    00
    • probabil olivia e convinsa ca si cei de la colectiv au murit tot din cauza vaccinurilor, iar apoi a venit BigPharma si a dat foc ca sa musamalizeze cazul

      00
  6. cum plm poate sa fie aia atat de proasta ? Pai in primul rand varstele copiilor care s-au imbolnavit sunt diferite, de la 6 luni la 2 ani. Despre ce vaccin vorbim ?

    00
  7. Titlul e gresit. Nu e corect „olivia steer e iar proasta” , ci „olivia steer continua sa fie proasta”. Nu s-a oprit niciodata.

    00
  8. Eu nu inteleg ce incearca Volkswagen sa realizeze cu Phaeton. Pe bune, nu reusesc sa inteleg. Au deja o marca premium in portofoliu. Daca ai niste bani mai multi, de ce ai alege un masina care se vrea premium, de la o marca de volum si nu una premium get-beget, de la o marca premium? Chestia aia cu Audi A8 e mai orientata spre sport iar Phaeton spre confort mi se pare o idiotenie. De ce sa nu oferi Audi A8 in ambele variante, daca tot e o masina premium, deci extrem de „customizabila”?

    00
    • Pai il ofera in ambele variante. A8 si S8

      00
    • pentru ca in tarile cu apa calda exista oameni care vor o prezenta ceva mai discreta si nu vor sa epateze cu limuzine arhicunoscute sau care vor o limuzina si nu vor sa cheltuiasca 100+ mii euro pe ceva care se devalorizeaza foarte repede (si nu din zgarcenie ci din pragmatism)

      00
    • Ha! Phaeton discret?! Erau niste tancuri de masina cu motoare de vapor (de la 3l in sus), borduri practic sculptate in lemn si fotolii de cabinet de avocat puse in locul celor de masina. Despre ce vorbim aici? Si scuza-ma, preturile pentru masinile astea nu prea erau sub competitie. Iar de devalorizare…nu mai zic nimic.

      00
    • prezenta mai discreta nu are nimic de a face cu dotarile masinii ci cum este perceputa de oameni pe strada adica ca un passat . Iar daca consideri ca oamenii cu bani se arunca automat la cea mai scumpa masina sau la cea mai puternica motorizare iar gandesti prost.
      Devalorizarea este foarte mare la limuzine tocmai din cauza motorizarii care se traduce in taxe si asigurari foarte mari. si nu stiu cati ar fi dispusi sa cumpere o masina SH si sa plateasca anual taxe de 1000+ Euro.
      @ParamPam da-mi voie sa te felicit ca faci umbra de pomana pamantului

      00
    • Dragul meu Cosmin, eu te cred ca esti „mandrul” posesor al unui Phaeton de prin 2006 pe care nu mai reusesti sa il vinzi altui prost, si deci s-a umflat matraguna in tine, dar hai sa te invat una alta despre industria asta. Tocmai in pietele alea de oameni mai spalati, de care ziceai tu mai devreme, masina asta a fost un chix total. Pentru ca nu poti tu, marca de volum, sa incerci sa imi vinzi mie o masina premium. Pentru ca nu ai credibilitate. Mai ales cand masina aia arata ca un Passat mai mare, dar ea costa undeva la 100,000 de euro. de-aia „prostii” aia de Toyota au Lexus, de-aia Nissan are Infiniti si, de ce nu, VW are Audi. Phaeton a fost doar ambitia prosteasca a unui executiv de la VW. Si nu ar fi singurul din grupul ala care sa se faca de cacat cu ideile lui „stralucite”. Dar stii unde a fost vanduta ceva mai bine? In China, acolo unde oamenii, desi au dat de mai multi bani in ultima vreme, se caca in continuare in tufisuri in preajma atractiilor turistice, si isi fac taitei in vazele hotelurilor. Aaa, si merge foarte bine in varianta SH si la ghertoii romanasi, bucurosi ca isi pot lua o masina de lux la bani de nimic (apropo de devalorizare). Deci argumentul tau cu oamenii aia spalati care cauta o masina mai discreta nu valoreaza nici cat o ceapa degerata. Asa ca poti sa-ti iei teoriile tale de cunoscatorul penisului lui Ferdinand Piech in materie de masini, si vara-ti-le in cur.

      00
  9. Olivia Cacat a gasito nisa pe care bate mo eda, aduna public. Noi suntem prosti, ca ne puerdem timpul.
    0TV, Antena 3, Maruta, Gherghe, Olivia Cacat… au nisa lor (aceeasi), fac bani din prostirea prostilor.
    Dar credeam ca multi si-au dat seama deja, de ce ii mai baga in seama?
    Zoso, nu dadeai link, multi nici nu ar fi aflat „noutatile”.

    00
  10. Tarziu si-au dat unii seama ca Olivia Steer e proasta

    00
  11. Olivia Steer a depășit faza de prostie amuzantă și a devenit un risc social. Este, deja, un copac găunos în jurul căruia se strâng buruienile idioțeniei. (poate metafora e cam aiurea, dar sunt după o noapte de nesomn).
    Apropo, libertatea de expresie este pentru oamenii normali. Ea a avut niște traume personale care au scos-o din minți, la propriu, dar restul societății românești nu are nici o vină, cu atât mai puțin nevoie de declarațiile ei panicarde.

    00
  12. Olivia: 9/10, would bang.

    00
  13. Eu cred cu tarie ca pe la departamentele de hotarasc numele modelelor noi de masini este si cate un moldovean. Altfel n-am avea Volkswagen Faiton, iar acum Bugatti Chiron.

    Cum? Bugatti tine tot de Volkswagen AG? Clar, e un moldovean undercover acolo.

    00
  14. iar va luati de olivia steer? vai, vai :))

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube