Citesc cu satisfacție poveștile despre alți clienți țepuiți de CEL.ro

O dată la câteva luni primesc un email de la oameni care s-au calicit și au ignorat tot ce se scrie despre cel.ro pe internet și acum au probleme cu produsul, care a ajuns spart sau defect, sau cu garanția, care nu e onorată. Și, ca un ticălos, le dau același răspuns: să îi dea mail lui Cabral, că el era purtătorul lor de cuvânt în online, ba de fapt doar imaginea, ba stai că doar o colaborare punctuală la un newsletter, ba stai că o colaborare de 3 luni, ba vă blochez pe toți care râdeți de mine că sunt cârnat și o dau la întors la fiecare jumătate de oră. Oamenii îi scriu și mailurile nu primesc răspuns, semn că treaba e serioasă.

Zilele astea alți doi clienți au luat-o pe coajă cu două televizoare, pentru că tentația dea ignora ABSOLUT TOT ce se scrie pe net e extrem de mare când e vorba de o economie de 1% din prețul unui produs. Și pot pune pariu că toți știau când au cumpărat și și-au asumat atunci riscul, dar acum nu mai vor asta. Mă gândesc că îi pot scrie lui Victor.

televizor-cel-1 televizor-cel-2

Hai că sunt rău și e de abia 9 ceasul. Breguet.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

75 comentarii

  1. Victor Kapra parca era un sensei in ale internetului, nu? Cum naiba nu stie ca e de porc sa ai numai avertoriale si (aproape) niciun articol normal?

    00
    • nwradu are pe prima pagina 3 articole care – treaca de la mine – ar putea fi incluse in categoria advertorial. Kapra are pe prima pagina un singur articol care nu poate fi inclus la advertoriale. Eu zic ca-i diferenta de la cer la pamant.

      00
    • lol, nwradu isi incepe articolul „Câteva oferte bune de astăzi” cu urmatorul text: „Tableta Allview Wi10N Pro costă 799 lei, redus de la 999 lei.”

      Cat de avid dupa bani trebuie sa fi incat sa recomanzi un produs Allview? Mai ales ca cei care ar ajunge sa ia in calcul asa ceva, probabil nu stau prea bine cu banii, vor si ei o tableta si in loc sa le explici frumos sa nu-si bata joc de 800 de lei, sa mai astepte, sa mai stranga, sa citeasca articole de genul https://cetin.ro/vale-garantiile/, tu iti incepi articolul de recomandari cu un allview.

      Sila maxima.

      00
    • @Setila
      In loc sa te ocosesti, mai bine ai citi ce scrie de tableta allview:

      Pare o tabletă bună la acest preț, chiar dacă nu o fi de calitatea unui Surface sau T100 Chi.

      Pe bune, trebuie cineva sa va citeasca si sa va explice textul, ca voi sunteti prea ocupati sa urlati „BAAAARGH, recomanda orice sa faca bani pe spatele meu!!!!!111oneone”.
      Nu e ca si cand o lauda de parca ar fi cine stie ce smecherie, ba pomeneste de reducere cu niste rezerve. Nu mi se pare neaparat o recomandare.

      00
    • Poate că radu trăieşte cu impresia că are mari talente de exprimare diplomatică, dar se înşeală. Dacă ar avea un minim respect pentru cititori, nici nu le-ar vorbi despre jeguri electronice dând-o la scăldat cu „pare” că poate „nu o fi” ş.a.m.d. Când recomandările unui bloger trebuie verificate în altă parte dacă o fi sau nu adevărate, ăla nu mai este un bloger care să merite timpul pierdut. Nu mai aduce o plus valoare cititorilor ci din contră, doar îi încurcă iar pe cei mai puţin atenţi pur şi simplu îi păcăleşte. Diplomatic. În real life s-ar numi escroc.

      00
    • „escroc”? Ți-am băgat mâna în buzunar și ți-am luat bani de acolo?

      Ia zi, știi de ce 80% din tabletele vândute în România costă sub 700 de lei? Pentru că asta e puterea financiară a oamenilor, iar majoritatea lor vor să afle despre eventuale oferte sau reduceri la ce-și permit.

      Altfel, sigur, hai să recomandăm doar Surface sau T300, sunt curios cu ce-i încălzește recomandarea unei tablete de 3000 de lei pe cei care au doar 700 în buzunar.

      E ca și cum m-ai întreba ce mașină să-ți iei și eu ți-aș spune „Audi A8, e cel mai tare, altceva chiar nu merită”. Plm, bănuiesc că știai asta, dar dacă ai doar 15.000 de euro în buzunar nu doar că recomandarea mea nu-ți folosește la nimic, dar nici nu văd de ce m-ai mai întreba dacă știi că primești un astfel de răspuns.

      Am impresia că unii trăiți în universul acela paralel în care dacă eu, Kapra, Zoso sau alt blogger zic „cumpărați produsul X, e ok”, se duc deja 3000 de oameni să dea comandă. Eu trăiesc în universul în care caut să fiu citit doar de oamenii care înțeleg game de produse, nișe, niveluri de prețuri, tipuri de clienți cărora li se adresează un produs șamd.

      „nwradu are pe prima pagina 3 articole care – treaca de la mine – ar putea fi incluse in categoria advertorial.”

      Orice articol poate fi inclus în această categorie atunci când e vorba despre produse, servicii, magazine, terasa unde am băut o limonadă bună, chiar și fotografia cu o zonă mișto a țării sau o poză cu vedeta aia dezbrăcată. Articole publicitare pentru care am fost plătit sunt însă doar cele marcare clar astfel.

      00
    • Deci cei care nu au bani de un produs decent, ar trebui sa-si arunce bani pe cel mai proasta combinatie value for the money. Este ca si cum mi-as cumpara o masina Tata in loc sa strang banii sa-mi cumpar un logan.

      Repet, cei care nu au bani de pierdut sunt primii care ar trebui sa evite produse gen allview, eboda si alte mizerii pe care o persoana responsabila le-ar ignora total, in niciun caz nu ar aparea int-un articol “Câteva oferte bune de astăzi”.

      Nici daca ar fi fost la 50% nu as sugera cuiva un asemnea produs. Evident, fiecare face ce vrea dar sa ne si asumam strategia. „Asta e jobul meu, asta e sursa de venit, nu dau in cap la nimeni, dar promovez orice rahat daca imi iese pe plus. Este treaba ta sa te informezi daca produsele/serviciile sunt ok sau arunci banii pe geam.”

      00
    • Orice articol poate fi inclus în această categorie atunci când e vorba despre produse, servicii, magazine, terasa unde am băut o limonadă bună, chiar și fotografia cu o zonă mișto a țării sau o poză cu vedeta aia dezbrăcată. Articole publicitare pentru care am fost plătit sunt însă doar cele marcare clar astfel.

      Taman d-aia am zis ca ai 3 care _ar putea fi_ considerate advertoriale. Din cauza asta mi se pare stupid sa compari blogul tau cu al lui Kapra, care, cu o singura exceptie, are numai asemenea articole.

      00
    • @setila: lucrurile nu merg pe principiul „mai strânge bani și ia-ți ceva mai bun”, că altfel am avea cu toții numai Audi A8 după ce-am strâns multă vreme bani.

      Oamenii au x lei în buzunar și vor să știe ce-i bun la acel preț. E plin netul de sfaturi de genul „mai pune 300 de lei și ia-ți Y” și răspunsul „Nu am 300 de lei în plus!”. Îmi aduc aminte de o discuție în care cineva spunea că are 1200 lei, care-i cel mai bun telefon pe care să și-l ia, iar cineva i-a răspuns „cel mai bun e iPhone 5, altceva nu merită”. iPhone 5 era 2600 de lei.

      Eu, cum ziceam, sunt concentrat pe realitate, unde știu mai bine ce se întâmplă și ce caută lumea. OZN-uri putem recomanda oricând. Ăia care zis săru-mâna că au găsit la 700 de lei ceva ce uzual e 900 au plecat mulțumiți, atât era bugetul lor și nu au de unde să-l suplimenteze, pe când cei care au bani de iPad Air oricum n-au dat atenție respectivei recomandări.

      În fond, dacă voiam să mă îmbogățesc, recomandam iPad, e comisionul mult mai mare, nu?

      00
    • Radule, ar trebui să ştii că nu-i poţi mulţumi pe toţi. Dacă încerci, vei sfârşi prin ai nemulţumi pe toţi. Asta se poate şi nici nu-i aşa de greu. De fapt cred că ştii tu foarte bine, de aceea nici nu încerci să mulţumeşti pe cineva. Doar să le iei banii. Mă rog, comisionul de pe urma lor.

      Lasă-mă, nu mai bate câmpii cu tablete de 3000 de lei. Cei care n-au bani de aşa ceva, îşi pot lua o tabletă Samsung de la 300+ lei în sus, cum chiar zilele astea sunt în promoţiile eMag. Dacă nu se grăbesc, pot urmări promoţiile şi prinde o tabletă de peste 1000 lei redusă mai pe la 700. Tableta nu cred că este un produs de genul neapărat trebuie luat acum, mor dacă mai stau 2 săptămâni fără el. Sunt destule variante ieftine şi fără să trimiţi lumea la un rebut aproape sigur, prin care vor pierde definitiv banii de care te faci că le plângi de milă că nu-i au. Eu urăsc Samsung, dar asta nu mă împiedică să cred că au o fiabilitate şi servicii post-vânzare incomparabil peste jegurile recomandate de tine şi prin urmare să le recomand altora.

      Iar acel Audi A8 sper să-ţi intre în fund, că altundeva nu are loc în discuţie. Nu neg, e maşină bună, dar cine n-are bani poate liniştit să-şi ia un Logan. Nu-mi place, dar asta nu mă împiedică să îi admir calităţile. În veci nu voi recomanda nimănui să-şi ia Land Wind, Dongfeng, Trumpchi sau alte maşini chinezeşti. Cum faci matale.

      Observ că cu tine nu se poate purta o discuţie argumentată. Iei în derizoriu argumentele şi baţi câmpii cu voioşie, contrar comportamentului aşteptat de la un om cu pregătirea ta. „Ți-am băgat mâna în buzunar și ți-am luat bani de acolo?” Nu, dacă o făceai te numeam hoţ.

      00
  2. NOU
    #11

    Si domn’ injiner a intrat in campanie fulger. A pus ceva poze de când bea limonada la cel si vai ce bine sunt primiți clienții acolo. Cu zâmbetul pe buze iti dau ăștia tv-ul spart

    00
  3. Eu n-as fi cumparat in veci ceva de la cel, dar intr-o vreme le-am zarit banner-ul mare cu reclama ori de care ori intram pe zoso punct ro, ca atare am inteles ca-s de incredere si pot cumpara de la ei, altfel nu cred ca ai fi acceptat sa le faci reclama, nu?

    00
  4. al doilea televizor al fi vandut la o expozitie de pictura abstracta cu mii de dolari. sau euro. sau botswaneze.

    00
  5. vina nu e a doar a cel.ro. e a transportatorului.
    la noi curierii sunt o casta mizerabila…

    00
    • Pentru transport si ambalare nu trebuie sa plateasca clientul ;)
      Nu clientul este cel care are un contract cu firma de curierat

      00
    • O fi, dar clientul semneaza ca primaru receptionarea coletului in buna stare FARA sa il verifice.
      Ca o fi vina magazinului sau curierului conteaza prea putin. Cat timp clientul semneaza ca a primit in stare buna produsul fara sa il verifice si-o cam merita. Domnia si p.. comoditatea se plateste.

      00
    • Acest paragraf e de pe site-ul lor:
      „Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.”
      Tu ce intelegi din asta ?

      00
    • Informatii de bun simt pe siteul curierului. Verificarea se face pe loc, nu dupa 10 zile sau fara a fi de fata si curierul. Iar solicitarea asta a aparut in urma teparilor care se plangeau ca au primit coletul gol DUPA plecarea curierului.
      Eu inteleg ca tepuitii NU au verificat integritatea coletului si nici nu au facut niciun proces verbal de constatare a daunelor. Pentru ca altfel nu ajungeam sa comentam pe aici de cazurile astea. Firmele de curierat sunt asigurate impotriva deterioarii coletelor la transport asa ca nu platea nimeni in cazul in care se verifica coletul.
      Aaa, verificarea coletului nu inseamna o privire lunga a cutiei din exterior, inseamna deschiderea pachetului si inspectarea produsului primit, ca in cazul unui transport de bibelouri sau electronice iti dai seama fix-pix de deteriorari privind doar ambalajul.

      00
    • @dax, vad ca nu intelegi si esti pe langa subiect. Incerc sa-ti explic intr-una ca PRODUSUL NU PREZENTA NICI MACAR O ZGARIETURA !!!

      00
  6. Fix același lucru l-am pățit cu PCGarage, deci nu doar CEL face d-astea.

    Probabil că singurii ok sunt eMag…

    00
  7. Un sfat, filmați coletul când sosește, și în timp ce îl desfaceți. Probă la ANPC.

    00
    • Nu filma bre ca uzezi filmul degeaba.
      Mai bine DESFA coletul si VERIFICA ce e inauntru la primire. Inclusiv cu bagat in priza si pornire la tv, laptopuri, etc..
      Dar ce zic eu, mai bine fa un scurt metraj pe care sa il inscrii la TIFF decat sa verifici ce-ai primit.

      00
    • da, ca precis sta curieru dupa tine 438 de minute sa faci eventual si teste de calibrare a culorii.

      00
  8. Pai daca „e pe net” nu toti cred de ceea ce se spune. Acum sa suporte consecintele!

    00
  9. ca nu iti pasa de cei care nu se informeaza, pot sa inteleg si mi se pare normal, dar de ce aceast „cu satisfactie”? La urma urmei sunt cititorii tai.

    00
    • cititorii mei știu despre ce e vorba. ai altora nu.

    • @liviu cred ca multa lume are mixed signals:
      – parca iti pare rau ca si-a luat omul tzeapa
      – parca iti pare bine, ca asa merita prostii care tin in viata mizerii de gen cel.ro care si anul asta castiga detasat la categoria „CEL.RO”

      Cand vrei sa cumperi ceva de la magazinul X, cauta si tu in google „teapa x” si vezi cam cum sta treaba. Dar cum spune si autorul, cu siguranta stiau dar au zis hai ca merita sa ma risc pentru o reducere de 1%.

      00
    • destul de just ce zici tu acolo, Setila :D

      00
  10. Motiv in plus sa iau din Altex sau Media Galaxy, pe langa faptul ca au promotii bunicele tot mai des in ultima vreme. Nu ma asteptam de la Altex, dar de la ei am luat laptop, TV si masina de facut paine anul trecut si anul acesta.

    00
    • Iar eu am cumparat masina de spalat cu 100-200 lei mai ieftina (promotie Altex, Flanco) de pe Emag decat de la cele 2 retele mentionate mai devreme. Si normal, transport gratuit!

      00
    • Altex rulez si din punctul meu de vedere, am luat de la ei Surface 2 Pro cu 1699 roni, cand a aparut tableta asta a fost mia de euros.

      00
  11. oare cum ar fi sa deschizi coletul inainte sa plece curierul?

    00
    • Coletul poate fi deschis, poate fi verificata INTEGRITATEA FIZICA a produselor. Nu sta curierul pana il pui tu in priza, il deschizi si verifici daca iti merge Play Station-ul ;)

      00
    • Ba uite ca sta, chit ca ii convine sau nu. Daca nu semnezi procesul verbal de receptie in buna stare a coletului e ca si cand nu l-ar fi livrat.
      Am cumparat in jur de 7-8 televizoare online si am verificat la toate functionalitatea lor. Scos din cutie, bagat in priza si aprins. Nu am stat sa fixez piciorul televizorului, sa caut posturile sau sa verific pixelii morti. Pentru asta e returul de 14 zile.
      Nimeni nu s-a plans ca nu are timp sa stea dupa mine ca sa verific integritatea produsului. Cand platesti cateva mii de lei pentru un produs faci si minimum de efort sa verifici ca e intreg.
      Dar na, unii stiu mai bine ca nu sta curierul dupa tine, ce zic eu aici…

      00
    • @Samir – e destul sa verifici integritatea fizica. Daca ceva nu functioneaza ai optiunile garantie / retur. Ideea e sa fie produsul intact, ca nu poti reclama la garantie ca un televizor spart nu functioneaza.

      00
    • @Sergiu, televizoarele din imagini par intacte inainte de a fi puse in priza, nu ? Iti garantez eu asta, pe unul am avut ocazia sa-l vad pe viu.

      00
    • Felix se lauda pe la gpec ca un curier care livreaza un pachet cu deschidere la livrare poate sta pana la 15 minute la client, fara probleme. Altfel spus, magazinul „cumpara” 15 minute din timpul curierul atunci cand plateste extra-taxa de deschidere la livrare.
      Sa scoti un TV din cutie si sa-l bagi in priza, fara cablu, fara nimic altceva, nu dureaza mai mult de 30-60 de secunde, ca nu trebuie sa-l asamblezi si nici sa cauti posturile sa-ti dai seama daca merge.
      Pe de alta parte, eu recunosc ca n-am facut niciodata asta cu cele 3 TVuri cumparatate in ultimii ani, insa eu cumpar de la emag si nu de la cel. MAI ALES pe persoana juridica :))

      00
    • Asadar televizoarele cu ecranele crapate au:
      1 ambalaj intact fara urme de lovituri sau infundari- greu de crezut ca a putut juca fotbal curierul cu el fara urme
      2. ambalaj sigilat – destul de usor de vazut daca cutia originala trimisa de producator a fost deschisa si inchisa la loc
      3. nicio urma in interior de folosire a produsului.
      Modul in care puteau ajunge in starea asta sunt fie din cauza transportatorului (manipulare defectoara), greu de realizat FARA urme sau din cauza vanzatorului (vandut produs degradat, aka folosit, second-hand, introdus inapoi in ambalaj) cam greu fara desigilarea cutiei si FARA urme si aici.
      Garantiile se ataseaza acum in folie pe colect la mai toate magazinele online, nu e niciun motiv pentru care sa fie deschis ambalajul de la producator pana la livrarea catre client.
      Deci in care din situatiile astea ne gasim aici? Iar din poze nu se observa clar ecranul stins, nu e niciuna close up sa vedem daca e vreo fisura vizibila.

      00
    • pai curierul poate sa plece, ca eu desfac coletul inainte sa ii dau banii :) pana acum au preferat sa astepte 5 minute banii.

      00
    • La mine sta. Eu nu am avut probleme sa nu stea curierul doua minute pana verific eu produsul.
      Cred ca depinde si de cum vorbesti cu omul.

      00
  12. Eu nu cred ca cel.ro trimite televizoare/ntb/orice stricate catre client, produsele le primesc sigilate, le trimit sigilate. Pot fi probleme pe tot lantul de aprovizionare: fabrica, transport la distribuitor, transport catre cel.ro, transport catre client. Transportatorii au asigurare, la fel distribuitorii, singura problema pe care o vad este refuzul schimbarii produselor, daca acesta exista. Pe langa cele cateva cazuri aparute pe net, negative la adresa cel.ro, sunt sute de mii de clienti multumiti. Exista legislatie care te protejeaza in aceste cazuri – ceri returnare produs si daca in mod abuziv e neonorata, ai OPC si se rezolva, plus amenda pentru comerciant.

    00
    • Problema nu e ca vin stricate sau nu (desi exista si aici niste teorii, dar sunt prea paranoice ca sa le dezbatem), problema e ca oamenii aia nu le-au putut returna. Daca aceasi goanga se intampla la emag, poate chiar si altex, desi nu bag mana in foc pt moldoveni, atunci ti se schimba pe loc produsul.

      Cu ANPC nu ai ce sa rezolvi, cel putin unul din cazurile din postare sunt achizitii pe persoana juridica, ce NU sunt acoperite de regulile ANPC.

      00
  13. Cel.ro ar trebui sa isi asume raspunderea si sa inlocuiasca acele produse defecte. Ma gandesc ca cei de la Cel pentru as recupera paguba ar trebui sa traga la raspundere firma de curierat nu sa isi bata joc de clientii lor.

    00
  14. „tentația dea” ?

    00
  15. Cu ce firma de curierat lucreaza Cel.ro? Nu de alta, dar daca produsul pleaca ok din depozitul CEL, inseamna ca firma de curierat ii saboteaza.
    In plus, degeaba plang toti pe net daca nu face nimeni reclamatie la Protectia Consumatorului ca sa ia atitudine, daca e posibil, ofc.

    00
  16. Pot spune ca nu ieri am deschis internetul, dar doar la tn si la arhi ce mai aud de tepele cel.ro in rest nu am vazut nimic pe nicaieri.
    Plus ca oamenii cind lasa reviewuri sunt cam prosti. In loc sa zica „a venit televizoru spart” isi baga prin vii si mortii alora de le-au vandut televizoru si mai spun ca sunt „niste hoti”. Ori eu ce sa inteleg de aici?

    00
    • au scris mai mulți.
      și limjaul e oricum de înțeles, că nu sunt produse ieftine, costă 2-3000 lei un televizor din ăla. să îți iei muie in halul ăsta nu te face să rămâi calm.

    • ‘ai de p**a ta! Cu ce degete de la piciorul stang ati scris, fratilor?

      00
  17. @samir produsele sunt ambalate pentru transport oriunde in lume. sunt niste standarde aici. nu intram in detalii. crede-ma ca e foarte greu sa spargi un televizor in ambalajul original. dar curierii din romania reusesc… cel.ro sau alti transportatori nu mai pot superambala produsele. vina lor e ca nu imputa transportatorului daunele. si la un proces o sa vedeti ca vina e a transportatorului…

    00
    • Si de ce trebuie sa plateasca clientul pentru vina transportatorului ? De ce un produs care in mare e doar sticla nu vine ambalat intr-o alta cutie, cu alte materiale care sa protejeze ? De ce nu scrie pe cutie „fragil” ?

      00
  18. Eu am luat un rucsac de la CEL si a fost ok. Altceva nu m-am riscat.

    Da parca si pe aici era un banner la CEL sau tin minte prost? :)

    00
  19. Desigur ca mai exista si oameni carora nu le pasa, dar ma gandesc ca atunci cand iei un Tv de 2-3000 de lei este interesul tau sa deschizi coletul si sa faci toate cele necesare sa te asiguri ca e ok produsul pe care dai o caruta de bani. Apoi e foarte usor sa acuzi si sa zici ca aia (cel.ro/firma de curierat) sunt niste idioti, ca ti-au tras teapa si ca nu le pasa de tine.

    00
  20. Daca mergi la firma de curierat, ei o sa-ti spuna ca nu au aviz de la cel.ro sa stea cu tine sa desfaci coletul. Le prezinti e-mail-ul trimis de cel.ro si iti vor spune ca ei nu lucreaza dupa e-mail-uri, ci dupa contracte.
    Deci ?

    00
  21. Pe Internet sunt pareri pro si contra despre toata povestea asta. Parerea mea este ca ar trebui analizata putin situatia, sa vedem si noi o certificare ca TV-ul ala a fost spart de aia de la cel. Nu au ei cea mai mare grija de clientii lor, dar vorba aia, e un TV destul de scump, trebuie sa te pui si in pielea vanzatorului si a cumparatorului.

    00
  22. eu de la cel mi-am luat un laptop. Acum niste multi ani. Pret ok spre foarte bun. Inca merge bine.
    Dar, ce-i drept, curierul am fost eu

    00
  23. Da’ce-am facut sefu???

    00
  24. @sanmir. pe cutie scrie ca e fragil. greseala clientilor e ca semneaza AWB-ul. si langa samnatura scrie clar: AM PRIMIT EXPEDITIA INTACTA. gata discutia: ai semnat, dai banu! e smecheria curierilor. ma grabesc boss, semneaza aici… intelegi?

    00
    • Concluzia la care am ajuns cu un angajat al cel.ro a fost ca trebuie incheiat proces verbal cu firma de curierat si daca ambalajul este intact. Asta nu scrie nicaieri. Oare de ce ar fi cerut asta ?

      00
    • Surpriza:
      La toate coletele trebuie sa semnezi AWB si sa confirmi ca produsul e INTACT. Daca NU e intact e o rubrica pe care o completezi si ai rezolvat problema.
      Dar asta se intampla cand unii semneaza ca primaru si nu citesc ce scrie pe hartia pe care isi pun autograful.

      Asta cu graba curirerilor e vorbarie goala. E de bun simt sa nu stai 10 ore sa mirosi produsul inainte de a semna AWB pentru ca altfel prefera curierul sa treaca produs refuzat pe colet si se ia si pleaca. Dar nici unul nu va refuza deschiderea coletului dupa ce vei plati si vei primi chitanta.
      Procesul e simplu, platesti produsul si primesti chitanta, deschizi coletul si semnezi awb cu confirmarea primirii dupa verificare. Daca curierul decide de capul lui ca nu are timp sa deschizi coletul poti sa nu semnezi awb de primire. In cazul asta daca vrea sa plece curierul trebuie sa anuleze incasarea si sa incarce coletul in masina din nou.
      Ghici ce dureaza mai mult, sa stea dupa client sa vada omul ca produsul e intact sau sa storneze chitanta, sa ia produsul in spate si sa il incarce in masina si sa il inregistreze la sfarsitul zilei din nou in depozit?

      00
  25. Apropo de semnarea procesului verbal de livrare – mie un curier la un moment dat mi-a zis ca trebuie sa semnez intai procesul verbal DUPA care pot sa deschid coletul. E ok asa?

    00
    • Trebuia sa ii dai un plic si sa ii zici ca acolo sunt banii dar nu are voie sa il deschida decat dupa ce pleaca de la tine…

      00
    • Te prostea, daca era vreo problema, pa si pusi, tu ai semnat ca totul e OK

      00
    • NOU
      #68

      Exact asta se intampla de fiecare data: „coletul se deschide dupa ce semnati aici” :)

      00
    • @Stefan Alexandru: Raspunzi cu „Atunci nu il pot primi” si suni la magazin si raportezi ca nu poti verifica. Simplu. Dupa cate refuzuri se schimba dialogul dintre cele 3 parti?

      00
  26. Aceeași problemă(TV primit spart) o am eu cu mizeriile de la Clickshop.ro, parteneri Telekom. Am fost asigurat telefonic de nenumarate ori ca se rezolvă și nu s-a intamplat nimic până acum.
    Băieții cred ca mi-au si blocat numarul de telefon ca nu mai răspunde nimeni cand îi sun.
    De luna viitoare, eu si familia mea, renunțăm la toate serviciile Telekom, sa-i ia dracu’ cu magenta lor cu tot.!

    00
  27. auzi neam prost, comanzi plasma de 50’spe inch de pe net si sa iti vina acasa, ‘te duomne in magazin, il vezi, il baga la loc si il tremete.

    00
  28. O data am luat un vibrator de la ei, care se oprea fix înainte de orgasm. Si acum, dupa 5 ani piesa e inca la ei in teste.

    00
  29. „De-a ignora”. Daca tot scrii articole, fa-o corect. Nu de alta, insa daca nu faci un efort, esti la fel ca Antena3.
    Nu e caz singular la tine.

    00
    • Vlad, tu nu ştii? De ceva vreme nu-şi mai scrie singur articolele. Şi-a angajat secretară şi doar i le dictează.

      00
  30. am si eu o experienta de acum doua saptamani cu cel.ro…am comandat un produs, au trecut doua zile, n-a ajuns nimic, sun la firma si duduia imi explica ca as fi anulat comanda…curios, o intreb : cum am facut asta ? telefonic, email, etc…imi zice dupa o juma de ceas ca i s-a comunicat de la receptie ca am anulat comanda personal…adicalea fizic, in carne si oase. m-a busit rasu-plansu cand i-am explicat ca locuiesc la 350 km de sediul lor si in ultimele zile nu am umblat somnambul pe nicaieri…am anulat pe bune comanda si i-am bagat in ma-sa cu magazinul lor cu tot.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.