Șoferi: clubul mizerabililor #1

Șoferii care staționează înainte de trecerea de pietoni, astfel că șoferii care vin din spate nu văd daca sunt pietoni care așteaptă să traverseze sau pe trecere.

parcare-trecere

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

32 comentarii

  1. Din punct de vedere legal nu ai de ce sa iti faci griji pentru ca este o cauza care inlatura caracterul contraventional al faptei. Da, e naspa daca dai peste cineva si ai tu de tras din cauza unui idiot care nu a parcat regulamentar, dar in instanta sigur anulezi amenda si primesti permisul inapoi.

    00
    • Ai impresia ca daca dai peste careva ala sta acolo sa dai tu vina pe el? Si mi se pare ca oricum esti vinovat, ca e trecere si nu ai redus viteza.

      00
    • @Dan Teleleu daca tu esti soferul acelei masini parcate aiurea si vezi ca se intimpla accidentul si stii ca e din cauza ta, stai pe loc sa-ti asumi raspunderea? Cred ca nu. Si daca te gaseste cineva e greu sa demonstreze ca tu erai acolo.
      In lumea ideala e cum spui tu.
      In realitate in toti anii mei de soferie ( cam 20 ) am auzit de un singur caz in care soferul care a fost cauza unui accident din cauza unei manevre aiurea si care si-a vazut de drum pe urma, a fost gasit vinovat dupa multi ani de procese. Un singur caz. Si procese de-a lungul unor ani multi. Si a fost cu victime.
      Se numeste autor moral, dar e greu sa demonstrezi daca nu mai e prin zona.
      Daca stiti cazuri asemenea, va rog, detalii.

      00
    • Ai adin poza e masina matale?!?

      00
    • Aspectul contraventional e ultima grija in caz de accident pe trecerea pe pietoni.
      Cel penal e cel care doare.

      00
    • wow ! nici vorba, daca o comiti mai faci si puscarie.

      00
    • Ca sa citez un clasic,din punct de vedere literar nu te jignesc: „Amice,esti un dobitoc..”

      00
    • Ai omorât pe cineva? Chill man. ..nu faci pârnaie, e ok. Și poți dormi liniștit noaptea. Geez, voi sunteți reali?

      00
  2. Pe Marte probabil, in Romania sigur nu. Esti obligat sa reduci viteza pana la nivelul in care poti sa opresti fara sa pui pe nimeni in pericol.

    00
  3. Nu e vina lor. E vina infrastructurii, primariei, extraterestrilor si a omuletilor verzi de pe Venus. Ei ar parca regulamentar, dar nu au unde/cum.

    00
    • clar, ca e consumul mare de timp si benzina sa parchezi cu 2 metri mai incolo fix dupa trecere. in plus daca vine altul si parcheaza pe locul tau? cum ii mai arati aluia ca tu esti bo$$ ?

      00
    • mereu e altcineva vinovat
      stau in bucuresti de aproape 15 ani, merg destul de mult cu masina si nu am parcat niciodata asa
      o fi alt bucuresti asta in care stau eu, alte strazai, alte cartiere..

      00
  4. eu i-as bate pe astia frate…

    00
  5. Amice, esti teleleu, dar esti prost?
    Cand accidentezi pe cineva, nu raspunde altul de ceea ce faci, chiar daca e razoi nuclear.
    Normal ar fi un 112 sa ii faca un proces verbal cadou idiotului care parcheaza neregulamentar sau sa ii ridice masina.
    Daca nu te duce capul, nu da idei altor nestiutori, ca s-a.r gasi unii sa te creada.

    00
    • De cate ori ai citit codul penal? Idiotule! Exista situatii cand poti sa conduci fara permis (ex. urgente medicale) si nu patesti nimic, iar tu te legi de o amarata de trecere de pieton. Se poate intampla sa dai peste cineva si la 30km/h daca iti sare in fata masinii fix cand esti pe trecere. In mod clar cu o camera video auto poti sa dovedesti ca nu aveai cum sa vezi pietonul.

      00
    • Teleleu asta are dreptate. Poti sa conduci fara permis daca este o urgenta medicala. Este acelasi lucru cu a fi tratat de un medic care nu a facut medicina.

      00
  6. As adauga dublu-mizerabili daca soferii care parcheaza inaintea trecerilor de pietoni conduc o duba de marfa sau chiar un camion in toata regula…

    00
  7. Omu’ n-are nicio vina. Atât îl duce capu’…

    Dar, pana la varsta asta, ar fi trebuit sa fi luat atâtea amenzi pentru oprit de-a-mpulea încât sa-l usture curu numai la gândul ca ar putea sa opreasca acolo.

    Deci vina este exclusiv a politiei/militiei care mult mai ocupata cu orice altceva.

    Prin tari cu ceva mai multa apa si sapun ca noi, cât timp credeti ca trece pana cand unul ca asta ia o amenda?

    00
  8. Mindfuck-ul situatiei e ca sunt alte 99 de locuri de parcare, poti parca 2-4-6-8-10m mai in spate/fata. Al dracu cretinii parcheaza fix inainte de trecere.
    Tu ai suv si mai vezi un cap, dar daca ai masina normala si e parcat un suv sau o autoutilitara fara luneta, abia cand esti cu 2 roti pe trecere vezi ceva.

    00
  9. Altfel incepea trollarea daca era cu numar de B, nu?

    00
  10. Nu este si ceva lege care zice ca trebuie sa ai 25m inainte si dupa trecere ? Stie cineva cate puncte primesti sau de cate ori a crescut amenda pentru chestia asta cu noul cod rutier ?

    00
    • Legea se refera doar la locurile nemarcate/amenajate adica pe banda de mers, probabil se aplica in situatia asta, dar pentru soferi deranjul este identic. Chiar daca marcajul parcarii nu merge exact pana in parcare, daca ramane loc de rotile din față, tot se baga unu jumate pe parcare jumate pe locul ramas liber pana la parcare.

      00
  11. E simplu, nu parchezi in pendula mea langa trecerea de pietoni. E chiar asa greu sa mergi pe jos un pic? Asta apropos de commentul lui Dan, de mai sus.

    00
  12. Sunt de parere ca mai bine ar parca pe trecere direct decat inaintea ei.

    00
  13. NOU
    #27

    Acum vreo săptămână era o mașină de poliție care aștepta dincolo de Rompetrolul ăla din imagine. Banda 1 era liberă, liberă, îl vedeai pe polițist așteptând pe banda 1, de la 100 de metri distanță. Toți se înghesuiau pe benzile a 2-a și a 3-a să nu cumva să îi oprească :)

    00
  14. @jules daca ai o camera video auto nu este greu sa demonstrezi. vorbesc mai mult de cazuri in care nu ai lovit pe nimeni, cand te-a prins politia ca nu ai acordat prioritate pietonilor

    00
  15. Pot sa propun locul 2? Soferii care parcheaza pe trotuar chiar in coltul strazii, in asa fel incat, ca sa poti sa te asiguri ca lumea trebuie sa iesi cu juma’ de masina in strada principala.

    00
  16. In tari precum Spania sau Franta, in marile orase unde gasirea unui loc de parcare e o adevarata provocare uneori in anumite zone, parcarile (cu plata sau fara) sunt prevazute si marcate chiar si la cativa centimetri de trecerea de pietoni. Si asta pentru ca in oras se circula cu o oarecare limita, care in apropierea trecerilor de pietoni scade considerabil si pentru ca intr-un astfel de oras ca si pieton nu te comporti ca vita, ci intai casti ochii si pe urma pui piciorul sa treci. E o chestie de respect si emancipare si din partea soferului si din partea pietonului.

    00
  17. La fel de dobitoci si periculosi sunt si aia care parcheaza la coltul intersectiei… Adio vizibilitate… Iesi cat poti si vine un berbec care nu reduce viteza – rezultat: de f multe ori… accident…
    Pe astia nu-i vede politia niciodata.
    Pe mine m-au vazut la 4 dimineata ca am fortat un galben (ei sustin ca rosu – eu am camera :)) intr-o intersectie in care erau ZERO masini in afara de mine si ei (pititi, bineinteles)…
    Asta-i tara…

    00
  18. „Astia” ma obliga mereu sa incetinesc foarte mult pentru a nu busi vre-un pieton grabit. Iar culmea, de multe ori e spatiu destul in spate dar „el” are treaba vizavi de trecerea de pietoni.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube