Centuri ocolitoare pentru Codlea și Făgăraș?

Iar s-a deformat asfaltul de pe DN1 în orașele Codlea și Făgăraș. Și s-a deformat rău de tot, și ies oamenii la plimbare, și sunt familii cu copii în cărucioare, și sunt cocleți care traversează în șir indian pe trecerile din oraș, și e groaznic.

Mă uitam pe hartă, ambele localități se pretează la centuri ocolitoare. Ar fi atât de simplu, în loc să streseze localnicii cu mașini multe non stop prin oraș și cu asfaltat la 3-4 ani, și pentru șoferii care tranzitează.

20140920173447280

Trebuie doar să fie viziune și dorință, că bani europeni pentru dezvoltarea infrastructurii locale se găsesc la UE.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

16 comentarii

  1. nu intelegi ideea? daca iau bani de la UE trebuie sa dea prea multe explicatii pentru ce ii cheltuie, ei asteapta bani de la Guvern, ca de acolo pot fura cu sacii si nu ii intreaba nimeni ce si cum?!

    00
  2. bah! ai cumparat pamant acolo ? :-)

    00
  3. De vreo 10 ani se tot „face” centura la Fagaras. Au mers la ministrul transporturilor sa ii spuna ca nu se mai poate, pun taxa pentru tiruri. Raspunsul? „Eh”.

    https://www.bunaziuafagaras.ro/seful-de-la-transporturi-anuntat-ca-fagarasul-impune-taxa-pentru-tir-uri/

    00
    • Pai ce reactie sa aiba astia care „mimeaza” ca guverneaza de vreo 2 ani. Investitii, dezvoltare ? – ei, ars. Daca ziceau acolo de un studiu de fezabilitate ceva.

      N-ar fi rau sa faca transportatorii niste greve in masa – cum e an prezidential, s-ar putea sa aiba ceva concesiuni. Desi nu se stie cum o sa fie ‘rasplatiti’ dupa…

      00
    • Cretule, intoarce-te la muzica!

      00
  4. DNA-ul e de vina, e cu ochii pe ei ca pe butelie, nu mai poate nimeni sa fure un ban cinstit ca stau toti cu motarca dupa ce regii asfaltului „bat carare” pe la procurori. Si in plus, e an electoral, pentru pomeni trebuie ceva rapid, galeti, parcuri, ceva marmura, ceva care sa ia ochii repede. Apoi urmeaza jaful adevarat, trebuie scoasa parleala din campanie. Si asta o sa dureze ceva, nu mai merge ca pe vremuri, acum metodele trebuie un pic rafinate, sa nu bata la ochi. Ceva de genul nu mai furam un milion deodata, furam o suta de mii de zece ori. De bani europeni nici nu poate fi vorba, nu tine vrajeala ca turnam 2 cm de asfalt si zicem ca am turnat 20, pe urma semneaza primaru’ receptia, ca vin aia si verifica.
    In plus, e si mult de munca in zadar, cine dracu se inhama la ceva ce incepi tu acum si taie altcineva pamblica dupa 4 ani? Nu-ti cam sapi singur groapa?
    Din pacate, cam asta e logica romaneasca si cam toate pleaca de la electoratul needucat, cu sechele din regimul comunist, care il voteaza pe „ala care da mai mult”.

    Discutia e mult mai ampla si pana nu reuseste „cine trebuie” sa acapareze tot din zona , nu se misca nimic. Interesul e ca masa de manevra sa fie mentinuta flamanda si in intuneric, pentru a se bucura de orice firmitura si sa voteze „cum trebuie”.

    Exista in Romania vreun factor de decizie care sa ia o hotarare in interesul comunitatii, total dezinteresat?

    00
  5. Se astepta Autostrada Transilvania. Sau, mai nou, autostrada Brasov – Sibiu. Ca atare chiar nu o sa vezi centuri in nici unul dintre cele 2 cazuri.

    00
  6. exista o semi centura si la Codlea si la Fagaras. dar sunt folosite doar de camioane si sunt groaznice.

    00
  7. NOU
    #11

    Bani sunt multi, activitate si dorinta de a face ceva frumos mai putin..

    00
  8. Departe de mine gândul de a fi fan al minţilor luminate din PSD, dar poate într-un fel ar fi bună şi descentralizarea un pic, mai ales dacă banii ar rămâne local cât de cât. Aşa oamenii ar vedea mai uşor pe ce se cheltuie banii, şi de multe ori autorităţile locale sunt mult mai responsabile, fiindca totuşi umblă în aceleaşi cercuri, oameni de afaceri, se vede imediat.

    Aşa totul merge într-o găleată mare la bucureşti şi toată lumea merge practic să-şi cerşească banii proprii înapoi.

    00
    • Ar fi misto de facut o harta cum au americanii: cati lei primeste fiecare judet inapoi pentru fiecare leu adus la buget?
      Descentralizarea asta pe care o ai tu in minte nu exista nici macar intr-un stat federal.

      00
  9. Codlea și Făgărașul sunt decente fata de ce era Sebeșul. Poate cu europenele din 2020 ne legam de Budapesta, asta dacă nu cumva se obține autonomia mai repede și ungurii or sa fie obligați să-și ducă autostrada pana la Sf. Gheorghe de Covasna.

    00
  10. Ha? Ala e drum in Fagaras? E o salba de petice. Cred ca nu a fost asfaltat niciodata cap coada. In schimb, langa marile magazinele centrale care simbolizeaza perfect prosperitatea locala (Panini si Shaorma Florian) se ridica falnica si semeata marea catedrala a mantuirii fagarasenilor. De la astia astepti tu viziune, centura?

    00
  11. Odată cu aproprierea Serbiei de Uniunea Europeană, România va avea centură ocolitoare şi coridorul pan-european va fi întregit. Şi atunci n-o să mai intereseze pe nimeni mărunţişuri de genul acesta din interiorul României. Pe nimeni din lumea civilizată, popendulaţia băştinasă nu se pune.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube