Efectul „Facebook e ieftin”: Belvita

Ca și Dr. Oetker, și Belvita face chestii amuzante pe facebook: photoshopează produsul peste poze stock și bagă citate inspiraționale. Că nah, și ei au pus botul la chestiile auzite pe la conferințe, că e ieftin să faci Social Media și că oricine poate face asta chiar și fără buget.

Partea amuzantă e asta: companiile plătesc oameni să scrie prostiuțe și dau bani pe promoted posts, dar nu plătesc pentru poze originale, cu produsul încadrat în poză natural, nu photoshopat. Pagina Belvita e aici.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

28 comentarii

  1. da, strada sforii din sibiu.

  2. macar de-ar mai fi lucrat putin la marginile pachetului de biscuiti…
    da, nah, ei stie mai bine :)

    00
  3. Hai ca a fost amuzant, m-am distrat si pe ziua asta :))

    00
  4. Poza 3 cred ca e din Sibiu <3 . Sirul ala de biscuiti nu isi au locul acolo, nu se incadreaza in decor. Restul pozelor sunt can-can :D

    00
  5. Belvitele astea au gustat vre-odata un biscute cu aroma de lalea?

    00
  6. Strada Sforii din Sibiu =))))))))))))))))) Podul Minciunilor din Brașov =))))))))))))))))

    00
  7. Bună dimineața! Se sesizează oare cineva?

    00
  8. Eh, se poarta si pe la altii:

    Partea si mai nasoala este ca nici la photoshopeala nu exceleaza. Adica se vede din pom ca biscuitii aia nu-si au locul acolo :D

    00
  9. Cu imagini ca astea simt că am viitor în Photoshop.

    00
  10. Inca multe companii, site-uri si restaurante trebuie convinse cu multa munca ca fotografiile de produs si cele culinare profesionale, le vand produsele, ei inca sunt la nivelul de poze cu telefonul si dupa pus in meniu sau pe site, sau se multumesc cu mizerile trimise de cei ale caror produse le vand sau cu fotografii care nu au legatura cu piata din Romania, primite de la firma mama, iar cei de la Belvita arata exact nivelul…nu ai ce sa le ceri, pur si simplu oamenii lor sunt slab pregatiti, pizdute din snspa samd

    00
  11. Dacă tot photoshopează, măcar să o fi luat niţel pe arătură
    https://imgur.com/6pUHFLx

    00
  12. Alex, sa inteleg ca tu cumperi ca arata bine in poza? Vezi chestiile de la McDonald’s

    00
  13. De fapt str. Sforii e in Brasov.

    00
  14. Noroc ca biscuitii sunt mai de calitate decat reclamele lor.

    00
  15. @Alex: e posibil poza aia sa nu fie cu strada sforii din Brasov, ci sa fie facuta in Sibiu. Nu bag mina in foc, dar nu-mi aduc aminte ca strada sforii sa aiba o poarta la una din intrari. E posibil sa ma insele memoria. Am si eu o varsta, asta e….

    00
  16. cred ca e suficient pentru publicul de pe facebook…

    00
  17. NOU
    #19

    Pentru ca oamenii nu au incredere in Social Media. Am discutat zilele trecute cu o agentie de marketing online pentru a incheia cu ei un contract de promovare a unui magazin online. Mi-au facut o super promovare a companiei lor si, ca si analiza a prezentei social media a site-ului meu au spus ca acesta sta foarte bine, propunerea lor este sa facem push pe reclame adwords. Asta este propunerea unei agentii de marketing: sa administreze reclame adwords pentru un comision de 10%. Mi se pare incredibil!!! Mi-au mai spus ca nu are rost sa fac reclama pe Facebook, youtube etc. ca nu sunt eficiente, cat despre campanii pe bloguri, nici nu au vrut sa auda, pierdere de timp si de bani. :)

    00
  18. arata groaznic, dar pentru average Joe e destul.

    00
  19. Asa cum faci si tu in unele posturi, copiezi poza direct de pe istock si dai sursa, desi poza poate fi folosita legal doar daca o cumperi! :)

    00
  20. Astia macar nu incalca drepturi de autor sau drepturi de proprietate intelectuala. Poate sunt furate pozele si nu platite sau sunt free, dar cel putin nu sunt actori sau personaje celebre.
    Nesimtirea Belvita este mai mica.

    00
  21. NOU
    #24

    Una din primele intrebari puse la interviul de angajare ca designer, intr-o agentie a fost: „stii sa-ti cauti singur fotografii pe diferite site-uri? Ca la noi nu prea exista bugete de stock.”

    Unii sunt greu de convins sa plateasca pentru ceva care le-ar putea aduce putin stil, diferentiere brandului, lasand totul la mana „ne descurcam si fara” si „de aia esti designer”.

    00
  22. @va
    evident ca nu cumpar doar dupa cum arata in poze, dar ce e suta la suta sigur estw ca daca

    00
  23. va dati seama ca vorbim de compania Mondelez , nu ? una din cele mai mari companii de fmcg din lume cu o cota de piata impresionanta. Care a angajat un gigel sau o scolarita la marketing care are un var / o prietena la o agentie si au facut si ei un quick buck. Ca asa e la noi in Romania, faci proiecte cu ei in grecia pe 40 k si aici nu au nici 2.5 k, ca ii dau pe prostii si pe combinatii d-astea.

    00
  24. Asa fac si aia de la Ciuc – intratZ la ei pe sait sa vedeti ce ptotoshop de 2 lei au. Merge la taranes care nu au vazut pana acum decat ziare alb-negru si’s fascinati de culori.

    00
  25. Fotografiile de produs costa, asa ca sunt mai ieftine pozele de stock photoshopate (groaznic). La sedinte foto tematice cu mesaje subtile nici nu cred ca s-au gandit vreodata.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube