Cristi Crețan de la Grayling despre dumping

Agențiile de comunicare care in ultimii ani au practicat preturi foarte mici pentru serviciile oferite renunțând adesea la profit vor eșua, a declarat pentru Wall-Street.ro, Cristi Cretan, directorul general al Grayling Romania (sursa)

Adorabil. Hai să vedem, poate numi cineva o agenție de orice care a dat faliment pentru că practica prețuri de dumping? Măcar una, care să fi sucombat în cinci ani de criză.

Exact. E mișto să te poziționezi ca premium și calitate și pe la spate să faci ce face toată lumea, în speranța că nu se va afla.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

6 comentarii

  1. Interesante afirmatiile cu ”veniturile nefiscalizate”! Oare pe ce date se bazeaza? :D
    Una din concluzii mi-a placut foarte mult :”Faptul ca scrii pe un blog nu inseamna ca esti jurnalist!” -wow, chiar asa? :D
    In rest, frumos advertorialul de pe WS. :)

    00
  2. În „linia mea de biznis” au cam început să dispară cei cu dumpingul. Din 300 de concurenți câți monitorizam în 2008, nu mai sunt decât vreo 180. Da, în fiecare an apar câțiva noi cărora li se pare interesant să meargă pe „prețuri de criză”, dar curând descoperă că banii sunt prea puțini și fie trag oblonul, fie se dau pe brazdă. Multe sereleuri s-au făcut pefeauri și nici alea nu o duc prea bine. La încasări de 2000-3000 de lei pe lună, mai bine îți cauți servici.

    00
  3. Ideea este oarecum inutil de exprimat pentru că vorbește despre agenții.

    Hai să o gândim din perspectiva clienților lor. Anul acesta merg la agenția X, cu prețuri de dumping, și respectivii le oferă PR și comunicare pe prețuri de nimic. Clientul câștigă.

    Anul următor agenția X dă faliment. Clientul se mută la agenția Y, care practică tot prețuri de dumping, că doar are de unde alege. Clientul câștigă.

    Cum ai putea deci convinge clienții să vină la tine. Adică tu ai tarife mai mari, dar în schimb le oferi în plus… ce?

    00
  4. @nwradu – da, face sens, ca agentia X care merge pe preturi de dumping si deci castiga putin ca incasari are de unde plati oameni supercalificati care sa-l faca pe client fericit. La fel si Y, ca doar toata lumea stie ca oamenii cei mai buni sunt in agentiile cvasi-falimentare, la fel cum fotbalistii cei mai buni sunt la formatiile retrogradate…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube