Știrile zilei – 27 august 2013

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

9 comentarii

  1. NOU
    #1

    vali, sa nu crezi ca incerc sa fac pe smekerul: poza aia este exceptionala da’ io as pune in titlu „naiada”. nimfele sunt chestii terestre, si in plus (mai nou) cuvantul nimfa are si o oareshcare conotatie.

    00
  2. Din zece firme care au cumparat caietul de sarcini, doar una a depus documentatia de participare. Nu miroase a dedicatie?

    00
  3. Dreptul de folosinţă a terenului în suprafaţă de 300 mp, situat la intrarea în staţia CF Bucureşti Nord – zona Coloane, a fost atribuit la preţul de 5 lei/mp/lună, fără TVA – doar 1 Euro pe luna/mp pt spatiul ala miroase a o alta manarie tipic romaneasca..

    00
  4. Mie nu-mi miroase. Cred cu tarie ca sunt singurii care si-au luat angajamentul sa faca si investitii. In loc sa arunce bani pe reclame la radio sau tv, mai bine participa la licitatii si scot din rahat Gara. Dar ce sa-i faci? Nu e bine nici cand sunt taximetristi-pirati p’acolo, nici cand castiga o firma serioasa. Da-i Doamne romanului, mintea de pe urma!

    00
  5. Deci Meridian o să aibă monopol pe taxiurile de la Gara de Nord? Sunt curios cum or să evolueze prețurile :)

    00
  6. O super veste asta cu taxi la gara de nord

    00
  7. Sa ma ierte cel de sus, dar despre ce vorbeste Cristian Banu? Trecand peste faptul ca avem etapele 1-3-2-3-4-5, de ce vorbeste atat de multe in conditiile in care nu pare sa stie ca lucrarile de autostrada, si cele pe fonduri europene si cele pe PPP se fac in regim D&B (Design and Build). Altfel spus, etapa 5, cea de licitatie pentru desemnarea unui castigator, este de fapt etapa 2 1/2; castigatorul constructiei face si proiectarea acesteia alegand solutiile tehnice care-i convin (tunel, viaducte, pante). Lui i se indica prin SF doar traseul in mare (sa zicem ca se indica o marja de 2 km stanga – dreapta in jurul traseului).

    Asadar dupa SF si studiul geo are loc licitatia, apoi dupa semnarea constractului 6 luni sunt pentru proiectare iar restul (intre 18 si 24 de obicei) pentru constructie, faza ce include si expropierile, obtinerile de avize si mutarea utilitatilor din zona.

    00
  8. Bine ca macar acum se mai curata Gara de Nord, eu zic ca i-a prins o frica sa nu apara stire cu vreun turist american sau neamt mort ca japoneza de la aeroport. Ar fi un mare progrese de gandire pentru CFR.

    Lenovo au ajuns unde sunt pentru ca au rupt preturile PASTRAND calitatea produselor. Si fancad o tona de evenimente, campanii pentru end useri, promotii pe online. Functioneaza, daca ar fi sa imi iau un laptop, la Lenovo m-as uita intai acum.

    Ce va mira la afacerile parlamentarilor nostri, se asociaza cu cine trebuie ca sa iasa contractele cu statul si sa curga banii, indiferent cine e la putere.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.