“La Redoute” face o prostie mare şi mişto

Pun pe site o poză cu patru copii care râd şi se bucură de viaţă. La o mărire a pozei, vărul lui pedobear îi pândea relaxat. Poza a stat o zi întreagă pe siteul lor şi a născut câteva parodii interesante.

la-redoute

Amuzant e că, fix atunci când e nevoie de niște photoshop, băiatul de la butoane se face că nu vede un tip in p*la goală într-o poză  cu nişte copii, în schimb n-are o problemă să acopere 3 rânduri de coşuri sau să duplice un nene de 6 ori într-o poză.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

30 comentarii

  1. De ce sa nu ne gandim si la faptul ca a fost premeditata eroarea? :)

    00
  2. @ zoso: mediatizare, captarea atentiei…

    00
    • @Radu: cu puli. haidi bre, tre să fii un pic prost să propui într-o şedinţă aşa ceva. ia încearcă să te duci la o grădiniţă şi să le spui că ai o idee de reclamă virală, care va prinde foarte bine. şi implică unu in pla goală.

  3. cel ce ar propune o asemenea campanie intr-o tara civilizata ar ajunge la mila publica. asa cum va ajunge si cel ce a prelucrat poza.
    radu, ai copii? daca da, ce ai zice cand ai vedea reclama asta? hai iubito, sa te duc la magazinul care are in reclama un tip in pla goala?
    mno bine, logica asta primara o au si cei ce vand acele produse.

  4. Vali, necunoscute sunt caile corporatiilor si strategiile de marketing si comunicare. Pana la urma, chiar daca relatarile au fost pe negativ, compania si-a cerut scuze, a retras poza…dupa care relatarile despre isprava au devenit ingaduitoare spre amuzante…

    00
  5. Arhi, n-am copii! dar daca as fi avut si as fi fost client al magazinului, poza nu mi-ar fi schimbat imaginea despre brandul in cauza. :)

    00
  6. prezentau in antiteza un om imbracat si unul gol( cel gol e singur si trist cei imbracati sunt intr un grup si fericiti :P) dar parca era totusi bine sa nu fie copii. Sa reactionam cu proverbialul, wtf!?

    00
  7. In ziarele din Franta se zice ca ar fi un publicity stunt pentru ca la Redoute sunt intr-o pasa cam proasta.

    Nu stiu unde e adevarul, dar recomand spre citire o carte pe subiect: Frederic Beigbeder „19.99 lei”

    00
  8. @Alina Radu: tocmai asta-i frumusetea, o lasi pe site cat sa atraga atentia, apoi o scoti, ceri scuze etc. :D
    @mArius: ce intelegi tu prin reclama?

    00
  9. Cel care a prelucrat poza ori a fost sub presiunea timpului ori a făcut-o intenţionat,dar cel care a dat OK-ul chiar a fost incompetent.

    00
  10. Nu e în p..a goală. Aşa e forma slipului :-)

    00
  11. Off-topic: LaRedoute Franta are preturi mult mai mici decat LaRedoute Romania . Ma rog, teoretic ar trebui sa fie vorba despre aceeasi companie dar diferentele de pret sunt extrem de mari.
    S-au lacomit la bani si au pierdut multi clienti. Mai bine ramaneau doar cu site-ul francez. Parerea mea.

    00
  12. @Radu: nu aveau cum sa faca intentionat pt mediatizare. Nu o stergeau atat de repede de pe site. Imi place textul din titlu: too French for the French :)

    00
  13. Nu cred ca faceau intentionat asa ceva, dar cineva va fi sigur bine urecheat pentru scapare…

    00
  14. Inclusiv concurenta a facut misto de ei. 3Suisses, un magazin de vanzare la distanta, a facut o reclama cu tipu asta, cu un chilot pe el, cu mesajul „uite ca nu toata lumea stia ca noi vindem si slipi de x euro” :)

    00
  15. @Radu: reclama negativa nu e reclama.

    00
  16. @Acru: poza initiala nu era mare, problema e ca exista un sistem de zoom, si abia daca zoomai iti dadeai seama de fundal…

    00
  17. daca era o tanti cu pasarica zburdand pe valuri nu se uita nici dracu’ la reduta ei

    00
  18. @ioana Am citit si eu cartea lui Beigbeder. Consider ca au pus poza cu un scop anume.

    00
  19. Ce rezoluţie imensă avea poza iniţială încât focalizarea să dea detalii aşa…băţoase fără prelucrare!

    00
  20. reclama nu e o prostie, este facuta special pentru piata din Belgia :)

    00
  21. @mArius: reclama nu-i o actiune, e produsul procesului de publicitate avand ca scop, nu cresterea notorietatii, ci atragerea atentiei consumatorilor asupra unui produs, brand, serviciu. Tocmai de asta reclama negativa e tot reclama!

    00
  22. @Radu, prin reclama inteleg o actiune de crestere a notorietatii unui produs/brand cu SCOP COMERCIAL.

    00
  23. sunt 100 de motive pentru care nu trebuia sa apara acolo dar e facut clar intentionat. fotograful ala nu a vazut ca nu e balta goala? poza aia a trecut prin zeci de maini pana sa fie publicata. nu cred ca nu a observat nimeni. sunt scarbit de moduri din astea „virale” de atragere a atentiei. nu o sa cumpar niciodata covrigi de buzau cu delfinii sau haine de la redoute in putza goala

    00
  24. are balta peste :))

    00
  25. fotosop! e plina poza de pixeli

    00
  26. Si n-au pus si ei macar unul cu pla. L-au pus pe putzulica asta. Poate era apa rece?
    P.S. Pentru cei care n-au facut niciodata poze, fotograful nici n-avea cum sa-l vada in aglomeratia aia din apa si de pe plaja.

    00
  27. @Radu, reclama e publicitate cu finalitate comerciala.(simplificat)
    Eu asa am invatat in facultate, ca am facut facultate pe asa ceva.
    Oricum incepem sa fim offtopic…

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.