Social Media, acum şi cu demisii

Indigo

Ce poate fi mai amuzant decât să îţi anunţi demisia pe pagina angajatorului? Băiatului ăstuia, angajat la un restaurantul Indigo din Cluj, i s-a părut foarte util să anunţe că pleacă.

Vedeţi de ce nu trebuie lăsată pagina de facebook la liber?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

13 comentarii

  1. Am mai nimerit unul anul trecut care se ocupa de pagina de facebook si cand l-au concediat a umplut wallul companiei cu porcarii, a sters tot continutul si injura pe acolo.
    Not nice, eu cand am plecat nici macar pe contul personal n-am zis nimic. Nu-i frumos sa-ti speli rufele in public :)

    00
  2. Mie mi se pare original !

    00
  3. Mie mi se pare ca demisia e postata chiar de adminul paginii Indigo, iar in headerul scrisorii scrie „Announcement to customers”, textul avand un ton destul de civilizat.

    Daca e intr-adevar un anunt din partea cafenelei, mi se pare un gest excentric dar dragut de recunoastere a muncii omului care a ales sa plece.

    00
  4. a, si dupa un pic de research am aflat ca a fost managerul restaurantului, de aici si relevanta anuntului de pe pagina de FB

    00
  5. E adminul paginii, cred ca asta ii era si intentia. Nu e neaparat lasata la liber pagina.

    Oricum, cred ca by default iti trece de pe user pe pagina atunci cand intri pe una din paginile tale, trebuie sa debifezi tu.

    00
  6. „Stimati clienti, chelnerul Dv. preferat a parasit echipa noastra; o sa-i ducem lipsa impreuna.”

    00
  7. asteptam concedierile pe Facebook :)

    00
  8. @Stefan Murgeanu: Dear Helen, happy birthday and have a great day! Oh, and I just wanted to let you know you’re fired.

    00
  9. Om plin de resurse:))

    00
  10. Comportament neprofesionist care îl discreditează. Indiferent de care a fost postul pe care îl ocupa anterior

    00
  11. profesionist sau nu, cred ca si-a atins scopul :)

    00
  12. A fost inventiv omul. Respectele mele :)

    00
  13. îl cunosc pe sebastian, el a deschis localul și l-a pus în mișcare, mulți oameni au ajuns acolo datorită felului în care știe el să relaționeze. e un rămas bun, nu-i de râs, nu-i de plâns. localul se va bucura în continuare de clienții pe care i-a atras el, atâta timp cât vor fi menținute standardele, el se va bucura de experiența acumulată acolo, toată lumea-i mulțumită. dacă ne comunicăm (unii dintre noi) primul râgâit al copilului, poze cu cățelul, poze cu soba de teracotă în spate sau orice credem că avem de spus, de ce n-am comunica, pe aceleași căi, și lucrurile care contează pentru cei care ne urmăresc? :).

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube