i r out

Răzvan spunea că iniţiativa lui Clickio, deşi lăudabilă şi binevenită, n-a căzut în mâini bune, fiind de preferat o agenţie, care ar fi putut deschide şi alte uşi. Poate ca da, poate ca nu.

Blogvertising a fost câştigat de un magazin online.
Magazin care m-a dezamagit în ultima săptămâna într-un hal fără de hal. Dintr-un magazin atent, grijuliu şi plăcut, a ajuns ceva destul de nasol. Succes cu campania, Ionuţ, eu însă nu voi participa. Nu vreau să fac reclamă unor oameni care nu se ţin de cuvânt şi îşi mint clienţii.

O zi bună.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

34 comentarii

  1. E OARECUM NASPA, PTR CA SUNT SIGUR CA ASTIA NU LICITAU ATAT DACA NU SE BAZAU PE BANNERELE DE LA ZOSO:))
    Eu am zis ca asta o sa fie un mare fasssss…

    00
  2. Ai, ai, ai… sa vezi acum suparare ca fara traficul tau aia o sa plateasca cam 20 EUR CPM-ul, ceea ce, oricat de binevoitori sunt ei si zic ca au platit SI pentru ca este o initiativa caritabila, o sa-i cam arda. Si dupa asta, ciuciu alti advertiseri… Asa ca, initiativa lui Ionut ramane tot mioritica. Bine, el cam are darul de a promova lucruri cam ciudate, cum ar fi magazinuldecase.ro…

    00
  3. Curiozitatea mă

  4. Pai nu le strici toata afacera? Cand s-a pornit licitatia, n-a existat un contract, o chestie, something, care sa spuna exact si clar pentru ce se liciteaza? Sau au dat aia banii pentru o promisiune ca poate o sa apara pe niste bloguri, daca nu se retrage careva. Si ghinion daca se retrag toti, asta e, shit happens, kthxbye.
    Weird.
    G.

    00
  5. pacat de idee, dar totusi suntem in romania…

    00
  6. Daca nu s-a facut nici un contract o SA MA PIS PE MINE de ras :D

  7. znuff, daca voiam sa scriu detaliile sordide (6 zile de asteptare etc) le scriam.

  8. NOU
    #8

    Daca ti-ai dat acordul initial acum iti calci cuvantul si iti distrugi rau de tot credibilitatea, seriozitatea etc. Nu stiu, a te retrage acum, la sfarsit, dupa ce oamenii aia au bagat 10.000 de euro… e destul de aiurea. Aiurea rau.

    00
  9. Toata aceasta situatie demonstreaza cel putin 2 lucruri:

    1) Pare ca e „normal” sa nu iti respecti promisiunile.
    Zoso, parerea mea (si o spun doar fiindca tu permiti comentariile pe blogul tau :) ) este ca atunci cand ai promis ceva trebuie sa iti respecti promisiunea indiferent daca iti convine sau nu.

    Acum, e drept ca eu habar nu am ce ai promis tu si ce nu dar ma bazez pe informatiile de la Ionut Oprea care te-a trecut pe locul 9 la participanti.

    2) Pare ca e „normal” sa nu faci lucrurile profesionist din toate punctele de vedere.
    Nu este indeajuns sa te ocupi numai de o singura latura a unei initiative (promovarea).
    Daca atat Ionut Oprea cat si castigatorul licitatiei nu au la baza un contract (sau mai multe) pana in acest moment atunci e grav pt. cum se fac afacerile in .ro (adica e joaca de copii rasfatati)

    P.S. 1 – Mi-a placut si imi place (m-am oferit chiar sa particip) initiativa lui Ionut. Problemele vad ca apar la modul cum este dusa la bun sfarsit.

    P.S. 2 – Sugesia de a-ti respecta promisiunea care implica si „o insemnare pe saptamana” despre companie/produs nu insemna neaparat laudarea nejustificata a castigatorului.

    Mult succes!

    00
  10. mi-ai ridicat o minge la fileu. daca ei nu isi pot respecta promisiunile, eu de ce as face-o?

    e un enorm de simplu cerc vicios. si ei, si eu, eram platitori, nu cred ca se indoieste cineva de bonitatea mea sau a lor. ei nu au livrat si m-au plimbat si cu minciuna, eu o tai scurt si spun ca nu particip.

  11. NOU
    #11

    Nu stiu daca eu eram cel caruia i te adresai dar ma prefac si eu ca e vorba de mine si iti raspund :)

    E vorba de promisiuni diferite catre persoane diferite.

    Se pare ca ei (castigatorii licitatiei) nu si-au respectat promisiunile in alt „contract” al tau cu ei fara legatura cu initiativa blogvertising.
    Asta iti da dreptul sa scrii si sa povestesti „patania” ta pe blog.

    Promisiunea ta de participare la blogvertising nu a fost facuta direct castigatorului licitatiei ci initiatorului blogvertising.

    Drept urmare nu e ok sa nu iti respecti promisiunea fata de cineva doar pt. ca te enerveaza altcineva.

    Oricum, recunosc faptul ca este mai mult decat dificila situatia in care esti de a face publicitate si promovare unei companii in care nu crezi.
    Dar promisiunea e promisiune.

    00
  12. penultima fraza e cea cheie.

    Oricum, recunosc faptul ca este mai mult decat dificila situatia in care esti de a face publicitate si promovare unei companii in care nu crezi.

    astept sa se termine campania, sa nu ii stric lui ionut chiar toate apele, si dupa aia povestim.

  13. Amice, ceea ce faci tu acum da dovada de un foarte mare prost gust. Credeam ca promovam publicitatea pe bloguri printr-o chestie sociala dar na.

    Dupa ce iti jumulesti parul de pe spate urland ca tu esti cel care a framantat in poala blogosfera cand era doar coca, te caci pe probabil cea mai importanta reusita a ei. E posibil sa ne puta noua picioarele prea tare?

    @Arhi: Sincer, stai jos. Esti somnambul si tresalti trezindu-te in fata tastaturii?

    00
  14. costin, tu ai manca cacat, stiind ca nu iti face bine? e cam acelasi lucru.

    prefer sa ma injuri tu si restul, decat sa ma simt eu de kkt ca le fac reclama unor …

  15. Eu nu te injur amice. Nu ma confunda cu acesti minunati comentatori sportivi pe care ii cultivi.

    Mi se pare jenant cand bati cu pumnul in piept subliniind verticalitatea si corectitudinea ta şi multele chestii pe care le tot faci dar de cate ori se strange de o discutie sau o actiune problogosferica bag de seama ca preferi sa tragi un şuşu fandosit, să te ştergi pe picioare pe preşu de la intrare şi să pleci. Super atitudine, să-ţi trăiască!

    Aminteşte-ţi data viitoare ca nu eşti probabil capabil să duci până la capat un gentleman agreement

    00
  16. nu ma injuri pe fata, dar tonul tau asta e.

    eu iti propun o actiune blogosferica. voi toti va inchinati mie si scrieti numai ce vreau eu. e mai simplu si mai bine asa. ce atata democratie, ce atata libertate de opinie si de asociere. pla mea de tampenii. ar merge mai bine treaba asa, te asigur.

    ma doare in cur de actiunile blogosferice, ce vrei, sa ader la ele doar de dragul de a-mi vedea numele acolo? sa stau toata ziua sa raspund la toate tagurile tuturor luzerilor sau sa imi vad poza langa tolo si arhi in initiativele analfabetilor?

    ti-as mai spune eu vreo doua, dar mai am si alte treburi. si sunt sigur ca si tu ai.

  17. Pai bine Zoso, si atunci de ce ai aderat de la inceput?
    Initial erai convins ca nu va iesi nimic, dupa care ai aderat si tu.
    De ce?

    00
  18. Maestre zoso, Costin si Mircea au dreptate, ai o atitudine copilareasca. Nu stiu de ce ai participat, e clar ca nu pentru publicitate, ai avut parte oricum de prea multa. Daca tot esti asa de profesionist si arzi pe toata lumea cum prinzi ocazia puteai sa te gandesti de doua ori inainte de a te inscrie in campanie.

    Eu cred ca de fapt iti place sa iti vezi poza si numele peste tot, ca altfel nu te-ai baga fara sa te gandesti de doua ori.

    Si ca tot e primu comment de aici (mai urmeaza unu), sa inchei intr-o nota „optimista”. Misto tema asta actuala, cei de la wp-design au facut o treaba buna si isi merita Photoshop-ul. Urat e doar logo-ul.

    00
  19. mircea, m-am inscris pentru ca sunt amic cu clickio. aseara insa nesimtirea si nervii au depasit aceasta amicitie.

    si ca sa iti raspund si la ce ai scris la tine pe blog, e un mini-scandal exclusiv online. e implicat un blog si un magazin online. atunci cand vor fi entitati din afara acestui cerc, atunci poti vorbi de „credibilitatea blogosferei”, lucru care nu prea exista, dupa cum iti poti da singur seama daca stai 2 minute si diseci termenii mai bine.

    floppy, fuck off.

  20. Pai tocmai aici nu sunt de acord cu tine, nu e doar intre un blog si un magazin online.
    Tu nu te razbuni pe magazin, ci pe campanie.

    Una ar fi sa nu le mai cumperi produsul pentru ca te-au pacalit / enervat / furat, poti chiar sa ii reclami, poti sa le faci ce vrei, si alta e sa nu mai afisezi o campanie publicitara in care sunt implicati. Practic, nu rezolvi mare lucru.

    Dar evident e blogul tau si decizia ta.

    00
  21. nu ma razbun pe campanie, ea aproape ca s-a incheiat.
    ma „razbun” pe castigator, daca imi este permis folosirea termenului. de fapt, il tratez cu aceeasi moneda.

    campania merge inainte si fara mine, nu sunt eu buricul pamantului. (de fapt sunt, de unde si incrancenarea si comentariile inutile la insemnarea asta si la cea omonima de la clickio)

    totusi, nu inteleg de unde atata inversunare pe tine si pe costin. sa fie oare un puseu de inteligenta?

    mircea, noi am discutat ceva data trecuta. nu te-ai prins. tre sa ne intalnim la o bere candva si sa discutam. poate ne intelegem mai bine offline.

  22. Dragilor, amicilor, care mai de care mai ironici si mai moralisti, mie mi se pare ca zoso a procedat corect, si chiar mai mult decat atat, n-a dat toata povestea pe gat.

    Acum, daca cineva adera la ceva neclar, iar pe parcurs descopera ca trebuie sa faca publicitate la Gabriel Ressources, nu cred ca are obligatia de „gentlemen” – cum ziceti voi – sa continue sa sprijine proiectul celor de la Gabriel… Idem aici. N-avea de unde sa stie ca cei care au licitat si au castigat au niste servicii de cacat.

    Zoso, nu te lasa, musca din ei:-)

    00
  23. Mircea, aici are dreptate, nu e vorba de „credibilitatea asa zisei blogosfere”, dar afectati direct (zic eu) sunt nu doar zoso si magazinul respectiv ci si Ionut, clickio.
    Si da zoso, pentru ca te-ai retras fix tu, care ai probabil cel mai mare trafic din cei inscrisi in campanie si automat esti o parte insemnata a pachetului pentru care s-a platit, Ionut ca organizator pica foarte prost in toata treaba asta, in primul rand in fata magazinului respectiv precum si fata de potentiali participanti la alte campanii sau initiative ale sale. Gresala lui (de fapt gresala tuturor celor implicati) a fost ca s-a mers la mica intelegere (cel putin asa reiese, altfel nu cred ca era posibil ca un blog participant sa se retraga asa), are multe de invatat din toata faza asta. Daca era numa un „scandal” intre zoso.ro si xyz.ro cum au fost atatea si probabil vor fi inca odata pe atatea nu se sesiza mai nimeni, nu la modul asta. And now I will fuck off.

    00
  24. toata lumea are dreptate … dar poate-mi dati si mie dreptate cand spun … ca nu e usor sa faci business doar din bunavointa :(

    00
  25. @parvan: mda, aici cam ai dreptate

    @zoso: nu e inversunare, cel putin din partea mea. E doar o diferenta de opinie intre noi doi. Stiu ca nu ma crezi, dar nu am nimic impotriva ta personal, nici impotriva blogului tau….
    Dar ideea cu berea e ok, poate reusim sa avem un numitor comun mai repede ;)

    00
  26. ionut pica foarte prost? hai sa facem un mic exercitiu.

    – eu ma enervez la maxim ieri cu magazinul respectiv.
    – lor le pasa mai mult sau mai putin de clienti (nu cumparam agrafe de 1 leu si nu eram la prima comanda)
    – eu ar trebui sa le fac lor reclama pentru ca ei au/vor plati.

    stii ce lipseste din insiruirea de mai sus? eu. de mine de nu ii pasa nimanui? toata lumea se gandeste la ionut, la campanie, la blogosfera, la afisari, la magazin, la credibilitatea lucrurilor inexistente. la mine cine se gandeste? eu ce sunt, masina?

    nu le convine? foarte bine! nici mie nu mi-a convenit sa fiu tratat/servit asa! adica deloc. deloc le servesc si eu. sa zica merci ca nu ma apuc sa la fac magarii.

  27. ps: s-au lacomit cand au vazut cat urmau sa primeasca si au uitat de lucrul cel mai important. clientul. isi merita suturile.

  28. zoso … eu unu tind sa-ti dau dreptate … chiar nu cred ca un articol/banner pus pe blogul tau/ catre cititorii tai, in conditiile in care e clar ca tu nu ..”recomanzi” produsul respectiv n-ar avea nici un beneficiu pt client iar pt tine cu atat mai putin.

    totusi cred ca „nu-i frumos” sa-ti faci un titlu de glorie din iesirea din proiect. De dragul „blogosferei” :)

    00
  29. nici nu imi fac. costin si mircea vor sa ma spanzure pe altarul proiectului.

  30. Uite asta o imagine interesanta: Zoso spanzurat pe altarul proiectului :))

    00
  31. Zoso, tu daca ai fi fost in locul lui Ionut, ce parere ai fi avut? Dar sincer. Adica sincer-sincer-sincer.

    00
  32. probabil as fi la fel de dezamagit cum e el acum.

  33. Dar io nu vad acum nicio reclama!

    Unde sunt?

    00
  34. NOU
    #34

    Sunt doua aspecte extrem de diferite in aceasta discutie :
    pe de o parte este initiativa foarte laudabila de a obtine bani intr-o actiune non-profit (si reactia de sustinere a ei mi s-a parut impresionanta) , pe de alta parte este interesul rezultat din potentialul comercial al unei astfel de campanii .
    Personal sunt convins ca toti cei care au licitat au facut-o privind la latura comerciala a acestei campanii . Si pentru ca vorbim de un aspect comercial , trebuie sa existe un contract intre cel care a promovat produsul si cel care a decis sa-l cumpere . Nu stiu daca exista un contract scris , dar consider ca oferta comunicata de ‘promotorul’ campaniei pe okazii.ro si pentru care licitatia a fost adjudecata trebuie sustinuta pana la capat si tine loc de contract . In oferta este data o lista de blog-uri . Chiar daca , sunt convins ca intre Ionut Oprea si blog-urile din acea lista nu exista un contract , la fel de sigur sunt ca cei care apar in acea lista trebuie sa sustina demersul pena la capat .
    Nu mai stiu daca blog-ul lui Zoso apare explicit in acea lista , dar daca este asa , el are o obligatie fata de Ionut Oprea si nu fata de castigatorul licitatiei .

    Observ insa o alta problema , mai mare , din toata aceasta discutie : va putea functiona vreodata intr-adevar o astfel campanie ? Va putea sustine un blog ,oricare ar fi el , in oricare din paginile lui si in orice forma , neconditionat o idee in care nu crede ?
    Mi se pare ca se poate ajunge la niste contradictii care pot duce la negarea ideii de blog si de blogger…
    Din acest punt de vedere consider inititativa lui Ionut Oprea ca fiind una singulara si fara sanse de a fi repetata in viitor.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.