ZF la 20 de ani: design ciordit, logo stock

Pentru că nu e destul că are o circulație jenantă (2.500 exemplare vândute, restul abonamente pe la companii), Ziarul Financiar a zis să facă o dudă mișto la împlinirea a 20 de ani de existență și a 10 de când a decis să își facă praf relevanța, cu articole scrise de studenți, clickbait și spam jegos.

Au ciordit designul ft.com, cu tonalitatea un pic schimbată, și au pus-o de un logo stock.

După ce lumea a început să râdă de prostia lor, au schimbat logo-ul înapoi. Vești despre o reîntoarcere la articole cât de cât bune nu sunt.

Partea bună e că măcar au pus fonturile mai mari. Măcar atât: în 2018 au pus fonturi care pot fi citite uman.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

23 comentarii

  1. Sa nu uitam de titlurile de 50+ cuvinte https://imgur.com/bL6Ai9e


    Comentariu apreciat.330
  2. Toate site-urile mari economice au ignorat caderea numarului de tranzactii imobiliare in octombrie, a aparut de 2 zile si nimeni nimic.

    150
  3. Nu inteleg totusi logica: de ce vrei sa semeni cu FT? FT eu ziar extraordinar, dar totusi, de ce ai vrea sa le copiezi designul si nu atitudinea?

    140
  4. De ce ai pune roz chilotiu ca fundal pe site? Daca FT au baut ceva stricat, tre’ sa bea si ai nostri :(

    70
  5. eu nu inteleg cum poti sa ai un site asa prost si totusi sa traiesti. de unde sunt banii?

    120
    • de ce mă-ntrebi pe mine? ce, eu trăiesc din online sau din scris?

    • Am lucrat la o firma de IT care avea articole sponsorizate în ZF, la o luna era un articol despre ce contracte a câștigat firma, interviuri cu patronul și ce profit a făcut în anul anterior.

      20
  6. haha e buna. nu ma refeream la tine. ma refeream la zf

    60
    • m-am prins. faza e veche: oamenii buni nu stau să înghită rahaturi de la sârbu. pleacă și rămân in loc oameni care fac ce se vede.

  7. Culoarea de fond diferă și de la monitor la monitor, eu am o schemă caldă (un preset) și văd un crem cu tentă rozalie, nu un roz, și îmi place.
    La Financial Times rozul este mai pronunțat.
    Singurele asemănări cu FT sunt culoarea de fond cât de cât apropiată și folosirea unui font cu serife (dar tot un astfel de font aveau și până acum).
    Designul nu mi se pare ciordit, este soluția lor, întâmplarea face să semene și cu o temă WordPress, dar au codul lor, nu codul temei.
    Sondajul lor arată că 67% din cititori sunt mulțumiți de noul design.

    Cât privește conținutul, este în continuare decent.
    Long live ZF, Bmag, Capitaql, Profit.ro, Economica.net!

    50
  8. Si inca mai au acelasi logo la favicon … lol

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.