Știrile zilei – 3 iunie 2014

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

19 comentarii

  1. Educatoarele alea ar trebui batute pana mananca cu paiul minim 3 luni. Parca prevad niste sentinte cu suspendare, ca de, n-au facut nimica rau si oricum sunt la prima infractiune.

    00
  2. Ai pus la misto linkul cu „Cum a ajuns România să aibă o imagine proastă” ? N-am citit de mult o idiotenie mai mare.

    00
  3. TRANALPINA | Nu stiu cine e domnul care a scis articlul de pe contributors, dar vazand superficialitatea cu care trateaza lucrurile… nu sunt sigur ca as mai vrea sa citesc ceva scris de dlui.

    Sa spui ca Translapina, Transfagarasanul si Grossglockner sunt drumuri facute doar pt a crea locuri de munca, fara sa le mai gasesti nici o utilitate este o dovada de ingrijorator de putina putere de intelegere a unor fenomene economice.

    Peste succesul de moment al Transalpina si al Transfagarasanului am putea trece repede, de dragul autorului, desi, de multe ori, despre Romania ultimilor ani, in occident, s-a auzit datorita acestor drumuri. Poate ca turistii nu innopteaza pe Transalpina, dar turismul are de castigat si de pe urma celor care vin sa vada special acest drum si se cazeaza in Alba, sa zicem.

    Dar sa te arati atat de ignorant in legatura cu Grossglockner, drumul croit de austrieci in muntii Alpi, caruia turismul austriac ii datoreaza imens… ce sa mai zici?!

    00
    • Un cretinel cel de pe contributors…

      Stiu foarte multe persoane care abia acum au descoperit turistic Gorjul, Valcea si Valea Jiului si acest lucru se intampla datorita deja celebrului „Tranansalpina”

      Iar despre hulitul Transfagarasan Ceausist intreaba-i pe cei de la TopGear :)

      00
  4. Castile „feshan” si cele la oferta din Lidl sunt inutile

    00
  5. cumva mircea basescu care a luat mita de la suedeji are afaceri dubioase in portul constanta?

    00
  6. Ma bucur ca ai inceput sa pui mai multe stiri. Daca tot citesti mult din media, ne faci vad un rezumat bun.

    00
  7. În mediul urban, faza cu castile ar putea avea sens. În alte situatii s-ar putea sa nu. La ultima iesire in Apuseni, desi eram echipat ca în manualul de mountain biking, mi-am rupt o clavicula, mi-am bulit șoldul si casca s-a crapat in urma impactului.

    00
  8. Helmets are so last year!

    https://hovding.com/

    00
  9. cati idioti la articolul cu castile pentru biciclete.
    ca aia e tot ce conteaza. sa te protejeze la un soc cu un tir la 120 la ora.

    sunt facute sa absoarbe socuri minore, si cel mai important sa nu te trezesti scalpat cand aluneci 5 metrii pe asfalt ca ti-a sarit un caine/pieton/masina in fata. eventual sa te ajute sa treci cu capul printr-un parbriz (stationar), sau sa te proptesti intr-un zid. asta la maxim 30 la ora, care e o viteza decenta de deplasare daca nu esti in panta. in nici un caz nu sunt facute sa preia socuri de gen impact frontal cu o masina de 1tona in miscare.
    la fel si aparatorile de picioare. nu te protejeaza de fracturi cand intra o masina in tine, dar nici nu ajungi la munca ca intr-un show horror daca ai vreo cadere accidentala.

    00
  10. Ciprian, ce treabă are casca ta cu fractura de claviculă? Uite, de exemplu și eu mi-am luat acum jumătate de oră o bluză mai groasă pe mine și tot mi-e foame, la naiba.

    Nu îmi vine să cred că cineva ia în serios un doctor care spune că el s-a dat toată viața lui cu cizme și pălărie de cowboy, iar la final, pentru un plus de seriozitate, recunoaște că trece pe roșu. Treaba cu trecutul pe roșu și siguranța e o discuție interesantă (The Idaho Rule) dar nu aici.

    La fel ca și multe alte obiecte, sunt căști diferite pentru utilizări diferite și ele au sens doar dacă sunt purtate și îngrijite corect. Și ele sunt gândite să te protejeze doar O DATĂ și în nici un caz nu generează o aură protectoare în jurul tău, atunci când le pui pe cap. Tot siguranța activă e mai importantă: îți merg bine frânele? Ai gume bune? Știi să te dai?

    Cât despre utilitatea căștilor, pot să vă spun că generația nouă de căști premium de DH (Troy Lee D3, Fox Rampage V3, OGK Kabuto etc.) sunt pe alocuri mai sigure decât căștile de motocros pe care au început să le poarte unii rideri la un moment dat. Fiindcă terenul e diferit, iar o cască de moto îți solicită altfel zona cervicală, chir și cu neckbrace-urile trendy de azi. Oricine se dă prin pădure, indiferent cât de bun e, a simțit probabil cel puțin o dată utilitatea căștii. În ultimii 15 ani cred că m-am dat o singură dată fără cască și atunci m-am simțit dezbrăcat și foarte nesigur. Casca integrală (fullface) mi-a salvat de vreo 3 ori țeasta. Un downside pur subiectiv e că atunci când porți fullface, auzi mai prost (duh!) și ai tendința să crezi că mergi mai încet decât mergi de fapt.

    Ca fapt divers, am în clipa de față fix 14 căști în jurul meu, deci am o vagă idee despre ce vorbesc.

    Medicul lui pește e un dobitoc iresponsabil. Una e să discuți obligativitatea purtatului de căști și în ce fel are asta impact asupra promovării datului pe bicicletă în mediul urban. Cu totul altceva e să spui că tu ești cowboy și toți trebuie să o ardă ca tine, că așa ți se pare ție.

    Despre The Idaho Rule, aici: https://www.vox.com/2014/5/9/5691098/why-cyclists-should-be-able-to-roll-through-stop-signs-and-ride

    Purtați cască, dar sper să nu aveți nevoie de ea!
    Mx

    00
    • probabil ca daca nu aveam casca, nu ramaneam doar cu o clavicula rupta. n-am facut nici o precizare despre circumstantele accidentului, despre viteza sau despre teren. doream doar sa subliniez ca totusi e bine sa porti casca. cel putin in anumite situatii.

      sunt convins ca poti fi iar foarte destept si sa-mi spui ca-ti poti rupe un os sau sa-ti spargi capul si daca te impiedici pe strada de o flegma mai serioasa. la fel cum poti sa pici de pe bicicleta cumparata de la mall deoarece ti-a alunecat piciorul pe pedala de plastic.

      imi pare rau ca te-am enervat de dimineata. sper sa nu te urci nervos pe bicicleta, cu toate cele 14 casti pe cap si sa dea o masina peste tine.

      00
    • Ciprian, eu ți-am arătat că nu are nici o legătura sula cu prefectura și că faci o eroare de logică, nu te-am atacat personal. Mai mult nici nu am ce să-ți spun, sincer. Nu totul e un război pe care trebuie să-l câștigi cu orice preț. Te-ai inflamat degeaba. Păcat.

      00
  11. „casca s-a crapat in urma impactului.”

    asa e. casca a fost inutila. :D

    00
  12. linkul cu Bruneta… damn…

    00
  13. Bun si care e problema daca trece portul Constanta in administrarea municipiului Constanta??? Asta e intrebarea care ar trebui pusa, de ce exista aceasta campanie de presa??? Ale cui interese sunt afectate????? Restul e cancan de 2 lei si distrage atentia de la problemele reale ale economiei romanesti, si muta toata imaginea pe interesele unor grupuri mai mult sau mai putin legale.

    00
  14. # paisie: e extrem de simplu de a trece de la primarie in buzunarul unuia. atit de simplu. mai greu de la stat in privat (mai tipa ue, mai urla interpolul). plus ca lumea considera ca e mai ok ca mazare sa fie din cind in cind mai ‘treaz’ si nu ingropat in port sub un munte de prafuri.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube