Social media: clickuri, fani, ROI

Nu putem să livrăm clickuri? Ei bine, facem un sondaj din care să reiasă că oamenii oricum nu dau click, dar află de produs de la noi de pe site şi îl cumpără de pe siteul care îşi face reclamă intrând direct acolo. Pare plauzibil. Facebook o face.

Şi tot Facebook spune că fanii contează mai mult decât clickurile. Probabil de aceea cere bani pentru a promova un mesaj pe wall-urile tuturor celor care au dat like unei pagini.

Un articol lunguleţ care explică destul de bine şi uşor câştigurile social media.

 

macbook4

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

4 comentarii

  1. „cere bani pentru a promova un mesaj pe wall-urile tuturor celor care au dat like unei pagini.” – la ce anume te referi când spui asta?

    00
  2. Atunci hai sa mergem si noi pe principiul banii nu conteaza. Fa-mi reclama gratuit si o sa-ti creasca karma, fanii, utilizatorii etc.

    00
  3. @alex dumitru: nu e ca si cum la televiziune/radio/presa scrisa reclama nu se face fara click-uri, nu? Acolo de ce nu se face reclama gratuita, ca lumea doar se uita sau eventual direct schimba postul. In online daca se poate sa se plateasca 3 centi abia cand vine confirmarea ca un client si-a luat SUV dupa ce a vazut reclama pe site-ul tau, abia atunci si nu inainte.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.