SEO: Un text bun la vremea lui…

Mă uitam pe lista de speakeri ai SEM Days, singurul eveniment dedicat specialiștilor online destul de tehnici să înțeleagă chestii complicate, și n-am văzut nici un om sau subiect pe tema aia sensibilă și presantă pe care latru eu de trei ani încoace: seo-iștii sunt, în număr destul de mare, niște agramați care abia pot compune un email de două fraze cap coadă fără să le explodeze capul, iar internetul nu are nevoie de mai mult SEO, ci de mai mult copywriting.

Și asta dintr-un motiv vag simplu: ca să poți face optimizare pe ceva, trebuie ca acel ceva să existe și să fie corect, coerent și citibil.

Ori, băieții ăștia cu seo omit mereu asta, din varii motive: ba nu pot scrie un text decent, ba nu știu limba română, ba consideră că optimizarea e mai importantă decât conținutul. Și se bat pe optimizat același conținut prost pentru a atrage un public și mai prost.

ps: SEM Days e un eveniment organizat de spammerii de la SEO Monitor. ironic, nu?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

14 comentarii

  1. Din seria oldizbatgoldiz: „How many SEO experts does it take to change a light bulb, lightbulb, light, bulb, lamp, lighting, switch, sex, xxx, hardcore”

    00
  2. Specialistii seo din .ro se pricep la orice altceva, mai putin la seo. Uita-te la Seo Monitor cum fac seo pt TinaR & others. Cat inca mai merg soft-urile baietii o ard dubios infiintand asociatii unde isi dedica ode. Unul dintre marii seo-isti ai planetei, Ionut Munteanu de la WebDigital, nu a invatat nici acum ca mixT de marketing nu exista…

    00
  3. Eu ma duc doar ca s-o vad pe Elisabeta Moraru :D

    00
  4. „Vom urca site-ul dumneavoastra pe primele pozitii din Google prin inscrierea automata in peste 300 de directoare.”

    In 2014 in PLM!!!

    00
  5. Seo e dus, nimeni nu iti mai poate garanta ceva, riscul penalizarii este foarte mare acum.

    00
  6. De prin 2009-2010 „specialistii seo” au aparut ca ciupercile dupa ploaie…din pacate, putini dintre ei stiu ca a face seo presupune multa informare zilnica. Nu poti sa faci seo si sa nu fii la curent cu update-urile de algoritmi care se fac…de asta si multi zic ca seo nu mai este util.

    In alta ordine de idei, seo nu inseamna numai creare de continut….absolut continutul este o parte importanta si ar trebui facuta „cu cap” si nu doar pt a obtine un link de undeva…insa, exista si alte lucruri importante de care trebuie sa tii cont atunci cand faci seo.

    00
  7. Ce specialisti, daca te duci la o firma de seo ai sa auzi doar de directoare, plasamente in top 5 pagini. Nimic despre ce vrei sa promovezi, nu iti cer acces pe statistici, nu fac audit, etc.

    00
  8. Pot sa zic si eu ceva? Ce concluzie ar trebui sa tragem despre persoana somitatilor invitate la eveniment si care stiu exact cine sunt organizatorii? In ce categorie trebuie sa-i incadram pe acesti oameni? Ori pe partenerii evenimentului?

    00
  9. 6 ani mai tarziu toata lumea a aflat de treaba asta cu… „content is king”. Doar ca unii o fac doar asa de umplutura. Sa nu aibe doar backlink-ul acolo. :))

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.