Review Subaru Forester 2006, după un an…

Câțiva cititori au vrut să afle cum e cu Foresterul după un an de zile.

Când am pornit în căutarea unei mașini noi, am încercat să bifez cât mai multe puncte de  pe lista mea (în afară de semnalizatorul secvențial le-am bifat pe toate). Am jonglat foarte mult cu cele trei opțiuni importante pe care le doream (cutie automată, tracțiune 4×4 și peste 150CP) și la final am ajuns la Forester 2006. Nu voiam neapărat un SUV, dar grupul VAG, singurii care aveau caracteristicile cerute, nu mă încânta deloc ca alegere personală. Și dacă tot m-am decis pe Subaru, îmi plăcea foarte mult modelul ăsta de Forester, în detrimentul modelelor mai noi, așa că alegerea a fost ușoară.

Și a trecut un an și jumătate, timp în care am învățat câte ceva despre mașină și mi-am schimbat un pic optica despre Subaru în general și Forester în particular:

  1. Poziția la volan mai înaltă e doar un mit, în acest caz. Mașina nu este cu mult mai înaltă decât un Logan sau decât o Corsa, dar centimetrii ăia în plus sunt la garda la sol, ceea ce o face bună pentru borduri, zăpadă, noroi. Și da, definiția pentru SUV s-a schimbat mult în ultimii 10 ani, acum 10 ani era SUV, acum e compact crossover.
  2. E o mașină discretă, care nu atrage atenția. Am lăsat-o descuiată vreo 3 nopți până să mă prind că bateria de la telecomandă e moartă. Majoritatea oamenilor de pe șosea nu știu despre ce e vorba și e bine să fie așa. Subariștii se salută între ei ridicând mâna stângă de pe volan un pic. Același tip de Forester e popular printre politicienii din Covasna și Harghita, pentru că pornește instant la temperaturi joase, și printre băieții de la SRI (SRI București are/avea versiunea de 2.5 litri, SRI Brașov pe cea de 2 litri). Un dezavantaj e că prea mulți sar să te depășească și își forjează mașina făcând asta, doar ca să descopere că nu pot ține pasul cu tine.
  3. În ciuda celor 230 cai putere, am luat o singură amendă pentru viteză, și camera de bord îmi e martoră că în primele luni i-am dat să chițăie.
  4. Bagaje: am făcut doar două drumuri cu bagaje multe, una să ne aducem cărțile de la București (ce amuzant e să te oprească poliția și să se uite dubios la tine când văd că transporți 16 saci de cărți) și o excursie la Bistrița. Am plus o plasă în spatele scaunelor din spate și prinsă de sus și am putut umple portbagajul până sus.
  5. Fiind o mașină veche, a cerut niște piese: baterie, plăcute frână, discuri față, anvelope noi, ștergătoare față și spate, amortizoare noi spate, bujii, xenoane față și becuri spate, distribuție. Nu m-am speriat, știam că vor urma, mă avertizase și fostul proprietar de câteva dintre ele. M-am speriat când am picat la ITP pentru că direcția avea nu știu ce problemă și trebuia înlocuită caseta și alte prostii. Am dus-o la service, ăia au verificat ce se putea verifica la ea, n-au găsit nimic, s-au scărpinat în cap și mi-au recomandat un ITP de japoneze, pe care l-am trecut cu brio.
  6. Are blocator independent pentru uși și pentru geamuri. Adică pot închide ușile și lăsa copilul să se joace cu geamul cum vrea el.
  7. Trapa e imensă și asta e foarte mișto la drum lung, și pentru noi, și pentru copil.
  8. Nu scârțâie nimic în bord sau pe interior. Și asta e mare lucru la o mașină de 10 ani.
  9. Aeroterma nu face față. Bine, face față, dar nu face spate. Fiind mare mașina și având găuri de aer doar în față, pe mine mă disperă cu căldura și în spate e cam răcoare. La modelele ulterioare au reparat asta, au izolat mai bine portbagajul și problema nu mai e așa presantă.
  10. O altă problemă e că mașina șuieră după 150 la oră, odată pentru că portierele nu au rame, ceea ce e mișto de tot, și a doua e pentru că asta. Costă 400 lei bucata prostiile alea, la un moment dat trebuie înlocuite, momentan eu le-am prins cu niște clești și le-am strâns cu pistolul cu aer cald.
  11. Un alt motiv pentru care e zgomotoasă e anvelopa proastă. Am făcut o pană și am pus rezerva, care e H, și am crezut inițial că nu am strâns-o bine, așa de zgomotoasă era față de W-urile mele.
  12. Apropo de ramele lipsă, schimb filtrul de habitaclu și cumpăr Loctite, pentru că geamurile se aburesc iarna.
  13. Cotiera și torpedoul sunt mici, le-aș fi vrut mai mari.
  14. Îmi plac butoanele din bord, inițial mă uitam ciudat că sunt făcute din topor, apoi mi-am dat seama că sunt făcute să reziste. Și cam asta e ideea generală a mașinii, făcută să dureze și să fie utilă. Mă uit pe forumurile din afară, sunt oameni care au 300 sau 500.000km cu ea fără probleme majore.
  15. Aripioara aia de pe portbagaj tremură la gropi. La fel și orice ai avea în portbagaj și nu e prins bine. Non me gusta. Venind de pe sedan, m-am obișnuit greu să aud așa de tare ce se întâmplă în portbagaj.
  16. Are priză de brichetă și în cotieră și în portbagaj, plus niște cârlige foarte utile în portbagaj, și sus în plafon, și pe laterale.
  17. Mașina are mici începuturi de rugină, pe la scaune, pe sub ea, pe la cui. Nimic îngrijorător, dar neplăcut estetic.
  18. Ținuta de drum e absolut superbă. Eu chicotesc ca o fetiță de fiecare dată când îi dau pedală și ea merge fix cum vreau eu. Soția nu s-a prins până nu am lăsat-o să conducă pe ploaie, să vadă diferența dintre Megane și Forester.
  19. 4×4 permanent înseamnă consum mai mare. E ceva ce trebuie asumat dinainte de a cumpăra un Subaru. Da, sunt mulți care merg bătrânește cu ele și consumul e mai domol. (mi se atrage atenția din tribună că 4×4 permanent variază în funcție de automată sau manuală, și de la mașină la mașină)
  20. Mulți sunt reținuți în a cumpăra unul, pentru că rețeaua de service-uri autorizate e extrem de mică. Asta e o problemă superficială, mașina poate fi reparată de orice mecanic care a lucrat la japoneze. Asta e și un avantaj, că nu se bagă orice coclet să îți spună ce e stricat la mașina ta.
  21. Am vrut 4×4 pentru că în Brașov e frecvent ploaie și vreme rece și când mergi tare ai tendința să aluneci, cum am pățit de câteva ori cu Megane-ul. Și am vrut un 4×4 bun.

Dacă mai sunt nedumeriri, le răspund în comentarii.

Costuri: 600 lei revizia anuală, minim 500 lei anvelopa vară, minim 600 lei anvelopa iarnă, 880 lei impozitul anual (motor 2.5).

 

subaru-forester-2006-zapada32

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

107 comentarii

  1. Și eu am început să observ orice Forester de pe stradă. Să știi ca sunt câteva și în Sibiu..

    00
  2. auzi, si la a ta aia din spate sunt dati cu capul de geam? e amuzant ca daca intru mai tare intr-o curba, eu nu simt nimic, dreapta fata nu simte nimic, masina e stabila, aia din spate zboara pe bancheta daca nu au centura :)

    00
  3. Deci lucrezi la sri si ai dat spaga la itp pt xenoane?

    00
    • la naiba, m-am dat de gol!

    • Serios care e treaba cu xenoanele? Trebuie neaparat spalatoare de faruri ca sa fie in regula si sa nu-ti ridice talonul?

      00
    • Trebuie sa ai lupe pentru xenoane.

      00
    • Poți să ai tu ce vrei la Xenoane, tot nu ești „legal”, chiar și cu lupe.

      Oficial nu ai voie să modifici sistemul de iluminat al mașinii – adică chiar dacă pui lupe, dacă mașina nu a avut din fabrică, și un polițist se pune pe tine, îți poate lua talonul.

    • Am far cu lupa din fabrica. Xenonul e pus in far si nu se observa absolut deloc instalatia. Se poate lua talonul pentru asa ceva? Cum demonstreaza ofiterul ca am pus eu instalatia, se pune pe demontat farurile?

      00
    • nu contează. pe tine pică măgăreața.

    • Farurile cu xenon au reglaj automat pentru înălțime (o nivelă în zona din față mașinii și una în spate). Polițistul doar se uită dacă tu ai buton de reglaj înălțime faruri. Dacă da, la revedere rozaliule.

      00
  4. Sa nu scartaie nimic in bord la o masina de 10 ani nu e chiar asa mare lucru.
    Opel Astra H din 2006 nu are nicio problema in sensul asta.

    00
    • Da, cand esti pe asfalt neted :)

      00
    • Asta ar fi una dintre glume.

      00
    • Sustin ce spune Kramer :) cu mentiunea ca am o Corsa C, taicamiu o Astra H, si inainte a avut o Astra G (si nu sunt fan Opel, recomand aceast producator doar pentru costurile reduse de reparatii :)) ).

      Offtopic:
      Corsa C 2006 1.3 cdti (cumparata sh la finalizarea leasingului), dupa 5 ani fara 2 luni de exploatare in Bucuresti 90% din timp (km de la 54000 -> 116000 prezent) costuri:
      – 2500 euro (revizii la 10K si reparatii: egr, distributie, pompa de inalte, amortizoare etc… cu facturi pentru fiecare)
      – rca de la 300/700/1100/700/urmeaza reinnoire in aprilie (am avut la city si ultima a fost asirom), fara accident, clasa maxima BM, varsta sofer 25 de ani
      – consum maxim 7% (in oras), in afara undeva sub 5%

      00
    • Ba, nu se pune când nu ai zgomot când stai pe loc. Altfel nici bmw-ul meu din ’98 nu are nici un zgomot când stă pe loc.

    • Eu la a mea Astra H nu am probleme cu zgomote in bord, si vede zilnic gropi.

      00
    • ce de hateri…

      00
  5. ITP de japoneze :). Tare asta!

    00
  6. (samsarul lauda cazanul) te-ai saturat de ea si vrei sa o dai ?
    cumpar auto – ofer pret bun, asigur radiere. :)

    00
  7. eu asa in general am incredere in review-urile tale auto si mi se pare de bun simti ce zici despre condus in general, dar sa mor daca inteleg cum poti sa „ai tendința să aluneci, cum am pățit de câteva ori ” ?! „de cateva ori” ?! faci raliu ? adica de 16 ani de cand conduc o singura daca mi-a fugit fundul cand trecusem de pe dacia 1310 ca nu eram obisnuit cu frana de pe o masina din secolul XX :) si nu, nu merg cu 30 km/h in general :)

    00
  8. Te duci sa ii ajuti pe cei de la A3 sa se mute? ca ai portbagajul mare, intra multe cabluri.

    00
  9. Sunt curios ce consum ai iarna in oras, in conditii de trafic si clima pornita.

    00
  10. păi dacă tot ai menţionat consumul, zi-ne şi nouă cât bea în medie, mixt, la mers nu bătrânesc da’ nici prea sportiv :)

    00
  11. Xenoanele sunt cu lupa?

    00
  12. Foarte util review-ul. E unul dintre cele 2-3 modele la care ma uit (imi place si asta dar eu m-am uitat mai mult dupa modelul imediat urmator). Nu prea am luat in calcul motorizarea pe benzina. Stii ceva despre motorizarea 2.0 diesel?

    00
    • da. crapă motorul, fizic, la primul model cu diesel, și trebuie înlocuit. o face subaru pe cheltuiala lor, dar durează.

    • @zoso @sepukku
      Subaru inlocuieste motorul diesel crapat doar daca ai facut toate reviziile la service-uri oficiale de reprezentanta.
      Posibil sa nu tina neaparat la asta, dar asa am citit. Acum depinde de cit de bine se tine proprietarul in fata lor. Am citit destul legat de masina asta ca era pe lista de cumparaturi la un moment dat.
      Si motorul nou ar trebui sa fie mai ok pe urma ca cica au reparat ceva pe la el si mai pica la 60k km.

      00
  13. Frumoasa descriere, daca o pregatesti de vânzare stim noi pe unul din Bucuresti. La cate gropi are in cartier ii trebuie un 4X4.

    00
  14. Ce a patit sistemul de votare?

    00
  15. Cel mai important e ca esti tu multumit de ea restul sunt detalii

    00
  16. De consumul de ulei ce zici?

    00
  17. Ce zic specialiști de Outback? E 4X4 estate și are partea sa de cai putere

    00
  18. Da-mi pe mail seria de sasiu poate te ajut mult mai ieftin cu „fasaietoarele de” la usi.

    00
  19. Cutia automată cum este overall ?

    00
  20. nu ai dat detalii despre placerea ta: cutia automata :)

    00
  21. Cum se descurca automata in 4 trepte la croaziera de de 140 km/h?

    00
  22. O concluzie la Power si consum: „chiparea”/”resoftarea”/marirea numarului de cai putere poate sa scada consumul pe distante scurte ? (vad in articolul despre consum, ca ai un consum mai mic cu power in oras).

    00
    • nu e tunată mașina.

    • Am inteles ca are din fabrica optiunea de power si inteleg ca functioneaza asemanator cu un mod sport etc… Era vorba de o analogie cu resoftarea, nu e vorba de tuning, pur si simplu un extra power e util, mai ales cand vezi aceleasi motorizari pe modele mai noi, dar cu putere mai mare (evident exista posibilitatea ca acel model nou sa primeasca si o turbina marita sau alte chestii mecanice, nu doar mici schimbari din soft).
      Era doar o analogie intre consumul tau cu/fara power.

      10
  23. Multumesc pentru postare.
    Pus la dosar.

    00
  24. Si noi ne-am indragostit fara sa vrem de Subaru Forester (e drept, model mult mai nou, din 2014).

    Singura mea plangere e ca e un pic *prea* usoara – a noastra, nu stiu daca a lui Zoso. Ce e fain de manevrat pe autostrada in Germania a fost un pic inspaimantator in Croatia, pe o autostrada suspendata unde batea vantul ca naiba.

    Masina e cumparata din State, si prima oara la drum lung eu am facut-o de oaie si m-am invartit de trei ori pe loc, pe autostrada in mijlocul unui viscol. Evident, D-l. Trij a reactionat ca orice barbat respectabil si a zis – Femeie, in Arabia Saudita cu tine, ca uite, mai-mai si ne omori (avea dreptate, am pus frana-frana, nu frana de motor pe gheata.)

    Asta-vara, in Croatia, ca orice barbat respectabil, si-a cerut scuze cand a simtit ca ii ia vantul volanul din mana. OK, poate n-a fost numai vina ta :)

    Modelul 2014 e, din punctul meu de vedere un pic prea inalt pentru un sasiu extrem de usor, si mananca ulei (se pare ca e a problema cunoscuta la Subaru). In rest, condusa de mine, e mult mai economica decat masina mea (Peugeout 307cc, an de fabricatie 2003, motor de 2000, dubla injectie), dar eu am tendinta sa nu bruschez acceleratia.

    Cand o conduce el, mergem la drum intins cu 9l la suta de km. Cand o conduc eu cu 7l la suta.

    E varianta pe benzina (emisii reduse), cutie de viteze manuala, sase trepte de viteza.

    00
  25. Daca te intalnesti cu Badea in trafic, va salutati conform uzantei ? :)

    00
    • ne-am întâlnit o dată, eu așteptam pe ai mei în mașină, el fusese cu ai lui înăuntru (era ceva concurs de sporturi cu copii), s-a oprit, s-a uitat, a pufnit și a mers mai departe.

  26. La cutia automata s-a umblat ? Adica schimb ulei, ceva verificari sau nu a fost cazul.In principiu ca regula generala ar trebui schimbat uleiul la 5 ani sau 200.000( iar daca nu macar la 10 ani) de aceea intreb.

    00
    • se verifică uleiul la fiecare revizie și apoi se decide dacă trebuie înlocuit sau nu. la 100.000 sau 160.000 se înlocuiește.

  27. si eu urmaresc in perioada asta sa imi iau un sh. prima optiune un forester model 2010. la tine cred ca am citit prima oara despre forester si m-a cam prins.

    mentionez din start ca nu ma pricep la masini. nu stiu sa le „citesc”. din ceva discutii cu unii ce pareau mai priceputi si citit ceva infos pe net printre dezavantaje ar fi serviceul mai greoi (cel putin prin buc a ramas unu singur specializat) si costuri de intretinere mai mari (mai greu cu piesele de schimb). ca alternativa mi s-a mai prezentat rav4 tot 2010. din studiile mele internautice am vazut doar ca au preturi ceva mai mari de cumparare pt sh. serviceuri sunt mai multe (nu neaparat si mai calitative) si piese de schimb mai accesibile.

    question: ce ai alege intre cele 2? subaru sau rav4? eu as inclina tot spre subaru. dar cum rezolv cu serviceurile? exista georgei bucuresteni care se pricep la japoneze? cum te descurci cu piesele de schimb? se gasesc? aftermarkets exista? dureaza mult pana vin? scoruri acceptabile?

    00
    • rav4 e o mașină mișto, testată la fiabilitate, dar cu design prea urât pentru gustul meu. de asta am evitat-o. și nu m-am uitat la toyota că îi făcea badea reclamă.

      service: o poți duce lejer la honda sau toyota dacă nu vrei la subaru. în orice oraș.
      piesele: nu există decât noi sau de la dezmembrări pentru chestiile care țin de marcă. și prețurile variază în funcție de cât de des se strică piesa. dacă e un ștergător spate, da, e 100 lei, dacă e un căpăcel de spălător far, nașpa, 150 lei. la piesele generaliste (discuri, plăcuțe, ștergătoare fața, furtune, filtre habitaclu) sunt la fel ca la restul: originale, aftermarket bune, aftermarket ieftine.

  28. Ca fapt divers, l-am vazut azi pe MB cu un Subaru Forester XT model nou. B-XX-WOL. Eram cu moto. Mi-a fost un pic teama cat a stat in spatele meu.

    00
  29. Eu astept sa se ieftineasca XC90, acum ca a aparut generatia noua.

    Yeah baby!

    00
  30. Eu am pus ochii pe un Forester 2.0 td, 2009, 100.000km. Face parte din cele carora le crapa motorul?

    In alta ordine de idei, am sunat la reprezentanta sa intreb de costurile reviziilor. Si erau intre 1300 si 2200 de lei, in functie de km. Tu unde le faci?

    00
    • da. generația aia, 2008-2011, are motorul ăla defect.
      eu am făcut revizia și la autokino (subaru brașov) și la service-ul fostului proprietar al casei unde stau (tipul are un service specializat pe mecanică, iar unul dintre mecanici a lucrat mulți ani la honda, de acolo știu că japonezele sunt relativ la fel).

  31. Am avut Sunaru Legacy timp de 4 ani. Benzina ,automata, luata de noua.O minunatie de masina! Am facut multe prostii la viata mea iar printre cele mai mari este ca am vandut-o! Daca vreti si puteti nu eziati sa va luati un.Subaru. E ceva deosebit.

    00
  32. Dupa ce conduci un Subaru pe serpentine si vezi cum se agata SAWD-ul pe traiectorie ,iti trece de alt 4X4. XT-urile sunt superbe chiar daca nu toata lumea gusta CVT-ul .”Once a Subaru Owner, Always a Subaru Owner ” este un slogan creat de posesori ..

    00
  33. grupul VAG = grupul Volkswagen auto group ? Just saying :) ori e grupul VW or e doar VAG.

    00
  34. Am condus si eu o perioada o masina asemanatoare cu a ta dar pe mine nu m-a dat pe spate.Motorul era benzinar de 2000cmc si am inteles ca nu e cel mai cel de la ei.Ref la punctul 2 nu am inteles ce ai vrut sa spui cu:”…prea mulți sar să te depășească și își forjează mașina făcând asta, doar ca să descopere că nu pot ține pasul cu tine.” Sper doar ca nu ai vrut sa insinuezi ca accelerezi cand esti depasit.Daca am inteles eu gresit imi cer scuze.
    pct. 3: nu inteleg care e calitatea masini ca adesi are 230cp nu ai luat amenda de viteza. Amenda de viteza o incaseaza soferul nu masina indiferent de cati cai are sub capota.Eu asa stiam.
    pct.7: si mie mi-a placut trapa
    pct.9: ai dreptate. Aeroterma e de porc. Iarna ingheti de frig pe locurile din spate.Nu ma intereseaza explicatia doar ca nu mi se pare ok.
    pct. 18: tinuta de drum absolut superba? Mi-a placut mai mult Freelanderul.
    pct.19: „…4×4 permanent înseamnă consum mai mare. E ceva ce trebuie asumat dinainte de a cumpăra un Subaru.” eu as fi spus doar ca 4×4 permanent inseamna consum mai mare indiferent de marca.Si tre sa-ti asumi asta inainte de a cumpara orice masina. Pt ca sunt destule masini ce te depasesc la consul iar propietarul injura ca e masina naspa nu ca are motor de 2,5 sau chiar 3litri. Si o curiozitate : De ce nu ti-a placut audi allroad ?

    00
    • 2. de obicei eu merg 120-150. gigel se agită să mă depășească. o face, că nu mă intrec cu el. după care gigel realizează că nu poate ține 120 sau 150 constant și tre să frâneze. și să frâneze. și tot așa.
      18. chestie de gust.

      mi s-a părut mare și de cele mai multe ori întreținut prost. plus bordul ăla de lemn, care arată mizerabil.

  35. si peste 2 ani ce intentionezi sa ti achizitionezi?

    00
  36. Si eu am un 2.5XT din 2007. Am mai avut si Impreza inainte si pot sa spun ca nu-mi mai iau Subaru ever. Iti enumar din motive, poate te lovesti si tu de problemele astea:
    -masina nu e izolata fonic din spatele scaunului soferului si pana la bara spate deloc. La viteza mare suna de nu poti vorbi cu nimeni. Eu m-am mutat in Germania si innebunesc cand trec de 160km/h.
    -„ma bucur” in prezent de tipica problema a chiuloaselor prost proiectate. Masina are 130k km, cumparata de noua, toate reviziile la timp si cu toate astea la efort sustinut fierbe. Nu-ti spun ca trebuie scos motorul afara ca sa schimbi garniturile de chiuloase. (da, am schimbat termostat, pompa de apa, radiator, etc)
    -nu mi-a venit sa cred ca ai zis ca nu ai greieri in a ta. La mine sunt multi in torpedoul central si in traversa din portbagaj. Am mai condus si alte Foresteruri si fac la fel.
    -telescoapele spate tin 40k km si cam atat. Am facut conversia cu suspensie clasica
    -pedala de ambreaj e extrem de greoaie. Am crezut ca ar fi kitul de ambreaj sau hidraulica. Nope! Schimbat tot, comportat la fel. Oamenii de la 2 reprezentante Subaru mi-au spus „asa-s toate”. :-)
    -transmisia se aude din interior tot din cauza izolarii deficiente. Nu am nicio uzura in cutie sau diffuri. Pur si simplu asa suna ea.
    -sistemul de sunet e absolut dezastruos
    -masina rugineste pe dedesubt cum nu am mai vazut in viata mea. A mea e tinuta in garaj si foarte intretinuta. Orice componenta, orice surub pe dedesubt se desface cu flexul sau oxiacetilenica.
    Scuze ca am enumerat numai probleme. In rest masina e ca orice Subaru un vis cand vine vorba de condus sportiv sau pe macadam. In Romania, la ce drumuri sunt, nu exista masina mai rapida. :-)
    Mult noroc iti doresc cu a ta!

    00
    • – nu e izolată din cauza ramei de la uși lipsă.
      – știu, la 150K pică toate.
      – nu, nu am greieri.
      – nu am nici ambreaj :)
      – am un sistem de sunet premium, instalat de fostul proprietar, se aude excelent.
      – dap, aia cu rugina am văzut-o și eu.

  37. Si daca rezolvi problema la geamuri tot nu va fi silentioasa. Ce-ti spun eu cu izolatia e pe bune ca am desfacut masina. De la jumatatea caroseriei nu e gram de izolatie pe tabla in interior. :( Sunt diverse solutii pe net cu tot felul de materiale izolante.

    00
  38. Subaru forester 2006 cp 2457 benzina …help antigel G13 roz ? nu gasesc mecanic pentru aceasta masina am vrut sa o vind am mers pe theodor palady la reprezentanta schimbare furtune aer roase bla bla nota de plata mare ….muncitori obositi putini la numar ….ambreaj cazut schimbat de un mecanic de cartier cazut dupa 2 luni iarasi dus la service comandat piesa originala cu volanta cu tot 5100 roni service mare dar fara electrician nu stiu ce au facut mau lasat fara lichid am mers mult si bine asa crestea nivelul la apa peste maxim furtune umflate la maxim caut mecani caut electrician nimeni nimic doamne fer si apara insfirsit gasesc un copil care chiar cunostea acest model de masina deschide capac lichid si rusine…..acumu stiu dar are un tremur si sar putea de la tacheti astept parerile voastre multumesc

    00
  39. NOU
    #100

    Salut Vali Petcu, un Forester din 2008, benzina, 2000 cmc, 150 mii km reali, condus de un domn doctor în vârstă, merita 6000 euro? Merci în avans.

    00
  40. NOU
    #102

    Salutare Vali,

    Am răsfoit cu interes blogul tau deoarece doresc să cumpăr o masina similara cu a ta si anume forester 2006 2.5xt automat.
    De maine voi pleca cu munca in Danemarca doua saptamani si garantat ma voi intoarce cu un Forester.

    Imi poti spune ce probleme ai întâmpinat tu la aceasta masina?
    Care a fost factorul/factorii ce te-au determinat sa o vinzi?

    00
  41. Vreau sa cumpar un subaru 2.0, 2006,1500 euro, azi. Caroseria arata bine, e o idee buna?

    00
    • e o mașină veche de 15 ani. e o idee bună doar dacă ai o altă mașină cu care să circuli în timp ce a asta e la reparat.

  42. Salut Vali.
    Am vazut raspunsul dat comentatorului anterior.
    Am o masina de clasa mica 2 ani vechime dar zona in care locuiesc este in expansiune, drumuri proaste, in sezonul uscat folosesc o ruta directa spre oras care trece peste camp.

    Am cam citit ce s-a putut despre Forester 2007 2.0 benzina.
    Mi s-a pus pata pe unul 4600E neg. 165000k GPL.
    Merg sa il vad azi. (poate fi vazut pe autovit)

    Ce parere ai?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.