Ce reclamă românii la ANCOM?

„Nemulţumirea utilizatorilor provine, în principal, din neînţelegerea prevederilor din contracte, generată fie de complexitatea acestora şi informarea insuficientă din partea furnizorilor, fie de faptul că utilizatorii nu citesc cu atenţie contractele la momentul semnării lor. Se ajunge astfel la situaţii în care utilizatorii nu cunosc nici măcar prevederile referitoare la unităţile incluse (minute, MB), tarifele aplicabile, instalarea/activarea serviciului, durata contractului şi condiţiile de reînnoire a acestuia”, se arată într-un comunicat al ANCOM.

„…utilizatorii au reclamat, printre altele, viteza scăzută de transfer a datelor în cazul serviciului de acces la internet (deşi în cele mai multe cazuri aceasta nu era garantată prin contract) şi întârzieri la instalarea serviciului contractat”, se mai arată în comunicat.

Datele ANCOM centralizate pentru anul 2012 arată că cele mai multe petiţii formulate de utilizatori s-au referit la serviciile de comunicaţii furnizate de RCS&RDS – 29%, Orange Romania – 18%, Romtelecom – 17%, Vodafone Romania – 14%, Cosmote Romania -13%.

În comunicat nu se spune și ce rată de reclamații au fost întemeiate sau au fost rezolvate în favoarea reclamanților. Dar e un pas înainte că se întâmplă aceste reclamații, poate așa forțează companiile să își prezinte ofertele mai bine și mai exact.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

8 comentarii

  1. @Stefan Aia-s idioti care s-au autodenuntat?

    00
  2. Mă întreb doar câte reclamații au fost depuse la adresa RCS&RDS pentru restricționarea accesului la vplay.ro :)

    00
  3. Unii l-au reclamat pe LAN la WAN.

    00
  4. Nu e acceptabil sa vina Vodafone sa ne abureasca cu LTE si viteze astronomice iar noi sa stam pana se incarca un nenorocit de comentariu in facebook 30-60 de secunde.

    00
  5. @Gaelex ai abonament de date sau pe telefonul mobil?

    00
  6. Hai sa va povestesc si eu cum vad problema autoritatile… Eu am contract cu RCS – imi vine factura de la ei, platesc totul in termen. Peste doua zile, RCS imi taie cablul. Fac reclamatie la OPC si ANCOM si primesc raspuns:
    – mult stimate d-le contribuabil, NU ATI INTELES CORECT CONTRACTUL.

    RCS are dreptul sa va taie cablul pentru ca ati intarziat cu plata. RCS a emis factura dupa ce ati intarziat deja cu plata…. Nu conteaza data de pe factura, era emisa dupa ce va aflati in intarziere. Deci, logic, avea drept sa va taie cablul. Deci nu ati inteles corect contractul….

    00
  7. Sunt multe chestii nasoale care se întâmplă pentru a ajunge la încheierea unui contract cu un operator, însă contractul e contract, iar în condițiile în care vorbim de semnătura omului pe niște acte oficiale vs „n-am fost informat (verbal) corect când am semnat”, actele câștigă mereu. Probabil de asta n-au dat informări cu privire la soluționări, pentru că au fost puține. Să fim serioși, operatorii nu-s chiar atât de proști să nu aibă grijă la fiecare virgulă.

    Problema se poate rezolva parțial cu niște campanii puternice de promovare în toate mediile, așa cum se face în alte cazuri. Dar, probabil, nu se dorește asta.

    00
  8. NOU
    #8

    Atata timp cat niciun ISP nu iti garanteaza un minim, iar contractele nu pot fi negociate, o sa fie distractie.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.