Quickmobile anunță schimbări pentru garanții

Din comunicatul transmis presei:

QuickMobile a fost criticata in trecut pentru calitatea service-ului, iar acum a anuntat o miscare gandita sa rezolve lucrurile: operatiunile de servisare au fost externalizate catre atelierele autorizate de catre marii producatori internationali precum Apple, Samsung, HTC, Asus, Sony, Lenovo si Huawei. Compania se va ocupa in continuare de service-ul unor marci care nu sunt oficial reprezentate la noi, cum ar fi Xiaomi sau OnePlus.

„Pentru a rezolva toate problemele am incheiat contracte cu service-urile autorizate de producator. Daca un client din Bucuresti are o problema, intra pe Service-Return, isi completeaza singur o fisa de service, la el vine apoi un agent FAN Curier, ii ridica produsul gratuit, il aduce la noi si apoi il trimitem la service-ul autorizat. Dupa ce se rezolva problema, trimitem produsul inapoi la client, oriunde ar fi acesta in UE” Exista un serviciu expres contra cost, pentru cei care vor sa fie siguri ca telefonul este reparat in cinci zile.

Observați partea cu “îl aduce la noi și apoi îl trimite la service-ul autorizat”. Deci nu se va schimba nimic. Quickmobile face deja asta de unul sau doi ani: preiau telefonul, îl trec prin service-ul lor și apoi îl trimit la service-ul producătorului.

Cele mai multe telefoane nu ajung însă să fie reparate, din motive pe care vi le-am expus și explicat aici, dar pe care nimeni nu vrea să le audă sau să le accepte. Deci nu se va schimba nimic în procesul de garanție, e doar un exercițiu de marketing.

Cu ce se mai ocupă QuickMobile când nu refuză service-ul la telefoane? Păi furnizează telefoane pentru Amazon Europa și eMAG și accesorii pentru Orange și alții.

 

quickmobile

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

35 comentarii

  1. Sunt confuz.
    Quickmobile sunt de bine sau de rau?

    00
  2. foarte mari schimbari pentru garantii! wtf!

    00
  3. Astia sunt aia la care costa 1.5 Euro/minut apelul la service?

    00
  4. NOU
    #7

    De fapt, telefoanele nu sunt reparate pentru ca sunt luate de pe piata GRI. Daca nu sunt luate prin importatorul oficial, nu beneficiaza de garantie oficiala deci trebuie sa acopere costurile reparatiei din banii lor.

    De ce la orange sau alte magazine/service nu au fost atatea cazuri cu probleme ? ofc, concurenta i-a sabotat, nu ?

    00
    • Pai la ei sunt mai ieftine pentru ca iau telefoanele din tari unde se vand mai ieftin, cu un singur an de garantie oficiala (ceea ce este legal). Daca ai depasit anul ala gasesc ei o chichita sa-ti anuleze garantia, asta daca nu cumva in primul an li se pare prea scump sa-l trimita la garantie in tara de origine (nu toate au garantie internationala). Repet, ca si la articolul anterior, existenta senzorilor de soc ce inregistreaza caderile accidentale e mit urban.

      00
    • NOU
      #9

      Inafara de apple nici o alta marca nu are garantie internationala din cate stiu. Oricum, nu cred ca ei le cumpara en-gross cu garantie, pur si simplu stiu ei niste depozite (chinezesti ?)

      N-am zis nimic de senzori, si mie mi se pare ca „asa ceva nu exista” ca altfel se dezbatea subiectul pe xda.

      00
    • Pentru majoritatea marcilor vandute in UE poti merge la orice service autorizat din UE. Samsung are sigur, LG nu are (sau nu avea acum vreo 2 ani cand am intrebat). Si Apple cred ca are dar nu sunt 100% sigur.

      00
  5. Niste labari.
    Am trimis un telefon prin Altex la QM. Telefonul era OK, am proces verbal de la Altex – telefonul prezinta urme normale de uzura. Ceea ce e normal. Nu folosesc husa, spatele unui Nexus e moale, erau niste zgarieturi.
    Mi-au trimis inapoi poze cu lovituri (?) si au spus ca nu e in garantie.

    00
    • Asta am patit si eu cu un Sony Xperia Z3 Compact acum cîteva saptamini, i-au anulat garantia dupa doua saptamini. Tot prin Altex luat. Deci Quick Mobile sint o firma de căcat, Altex la fel. Nu e prima data cînd pățesc asta cu produse luate direct sau indirect de la Quick Mobile, practic la toate produsele pe care trebuiau sa le repare au refuzat reparația (4-5 telefoane, 3 brațări Fitbit – care pina la urma le-a înlocuit Fitbit gratis, doar că au trebuit trimise în America pe cheltuiala mea). Singura excepție a fost un Nexus luat de la PCGarage, care PCGarage nu m-a trimis la plimbare sa ma conversez eu in contradictoriu cu QuickLăbariMobile ca și AltexȘpăgarii ci mi-au inlocuit telefonul fara nici o intrebare.

      00
  6. Quickmobile sunt niste desculti care nu se ocupa de garantii. Am luat si eu „teapa” cu un telefon luat de la EvoMag cu garantie la quickmobile (de parca eu l-am luat de la quickmobile) si am preferat sa ii rezolv singur problema hardware (butonul de power se dezlipise la un contact) decat sa il trimit la desculti in service la mama naibii.

    00
  7. Problema este ca atunci cand il trimiti prin curier si zic ca e scos din garantie trebuie sa platesti transportul ca sa-l recuperezi :)), oricum astia de repara telefoane sunt niste carnati oltenesti, daca intri in orice service d-asta o sa vezi paputoi care lucreaza fara manusi si au telefoanele aruncate pe birou de se zgarie de orice, ii doare la banana de orice telefon, mai ales aia de la depanero.

    00
  8. Acum trimise 2-3 telefoane la teste, şantajaţi bloggerii pe motiv că l-au zgâriat şi trebuie să scrie un articol de bine, şi campania de marketing este completă.

    00
  9. am trimis un laptop in service (ceva probleme cu touchpadul, pe care l-au inlocuit. pana aci ok)
    dupa ce a iesit din garantie ma pun sa ii upgradez ramii – trebuia sa dau jos tastatura sa am acces in zona ramilor.
    ma apuc de treaba… cand sa o demontez numa’ nu iesea – adica ce-or facut baetii… hai tragem o banda dublu adeziva d’asta rezistenta sa tina bine tastatura, desi tastatura era prinza in clipsurile aferente + vreo 2 suruburi.
    partea nasoala a fost ca tastatura fiind iluminata, „folia” aia pe care-s ledurile se desprindea de tastatura daca voiai sa o scoti, era prea tare banda aplicata. intr-un final dupa vreo 15 min de chin… am reusit sa o dau jos. ledurile inca mai sunt functionale, but still…

    00
  10. Nu e mai simplu a contactezi direct producatorul pentru garantie si nu magazinul?

    00
  11. sunt curios cum fac ei asta in alea 15 zile calendaristice legale.

    00
  12. Astia sunt ciudatii aia de nu te lasa sa atingi marfa, tre sa te holbezi prin geam la ea… I-am gasit in cateva mall-uri bucurestene si m-a socat atitudinea…

    00
  13. Pentru produsele Samsung poti sa mergi la orice service autorizat. Eu am fost cu un telefon Google Nexus luat de la Vodafone si cu un Galaxy S5 luat de la eMag si nu am avut nicio problema, chiar daca eMag lucreaza cu QuickMobile.

    00
  14. Da, și QuickMobile se va extinde în alte țări, devenind un Amazon mai mic ! Ăsta e nivelul de pricepere ;-)

    00
  15. Niciodată nu s-a pus și nu se va pune problema ca eu, sau cineva din familia mea, să cumpere de la Quick Mobile, și nu este vorba doar despre garanție, ci despre folosirea unor dispozitive neconforme cu normele europene de mediu,

    Scumpe și proaste, nu se merită. Și a, sunt pățit, deci hai sictir!

    00
    • Problema e că tu nici nu știi că ce cumprei de ex. de la Azerty sau PCGarage e aprovizionat de la QuickLăbariMobile pentru că de acolo a fost mai ieftin. O să afli asta cînd ți se va dezlipi fața telefonului, mai ales dacă firma de la care ai luat e o gașcă de nenorociți desculți ca cei de la Altex, și te lasă să de bați tu singur cu ăștia. Ei lasă că de la Altex nu mai cumpără nimeni din sfera mea de influență, firmă, cunoscuți, familie. Iar cu QuickLăbariMobile ne judecăm tocmai.

      00
    • vrei sa spui ca altex sunt varza? si se spala pe maini daca ai probleme post achizitie – gen garantie? deci esti si tu patit? :)) ok, deci vorbim de aceasi varza(altex)

      00
  16. Faimosii QuickMobile care au refuzat garantia unui telefon Nexus pe motiv ca i se facuse update la o versiune mai noua de Andoid, oferita oficial de Google :)

    00
  17. Dacă înţeleg bine lucrurile, schimbarea este doar o mişcare de PR şi nimic mai mult. De acum vor da vina pe alţii când refuză garanţiile.

    00
  18. idiotii astia nu au in cap conceptul de relatie pe termen lung cu clientul – un client multumit nu doar ca revine sa mai ia de la ei(si alte chestii) ci el va si recomanda altora magazinul in cauza.

    si aici nu sunt doar eu sa intaresc afirmatia(prin practica) ci presupun ca majoritatea fac asta.

    si mai e treaba asta… te uiti in istoricul achizitiilor mele de la voi de pe sit, vezi ca iau de zeci de mii de lei/an + recomandarile ce le fac cercului de prieteni si cand apar situatii neplacute gen: rezolvat garantii sau alte scapari, preferi sa-ti bagi picioarele. sa mai cumpar eu ceva de la tine atunci? crezi ca nu am alternative?

    00
    • Ai dreptate, dar faptul că după atâţia ani de bătaie de joc faţă de clienţi quickmobile încă mai există şi chiar prosperă, demonstrează un lucru: în România merge şi aşa.

      00
  19. NOU
    #29

    Doresc sa le urez puie monta quickmobile pentru puismul de care dau dovada in refuzarea garantiilor. De asemenea ii apreciez la fel de mult si pe vanzatorii online care revand si nu spun unde se fac garantiile, ca apoi sa ajungi in mainile retardatilor astia.

    00
  20. Am avut si eu un telefon de la pcgarage care avea garantie la quickmobile. Telefonul se restarta si am primit raspuns de la ei ca a intrat apa in el si ca nu mai face obiectul garantiei. Mi-au oferit chiar si pret de reparatie de 959 lei pentru un sony xperia M2 Dual (mi-au spus ca trebuie inlocuit touch display si placa de baza) in conditiile in care nou costa 800 lei.

    00
  21. O scurtă atenționare pentru a nu păți și voi ce mi se întâmplă mie! Sper să nu aveți ocazia să vi se defecteze telefonul cumpărat de la QuickMobile.ro, pentru că vă doriți să nu îl fi cumpărat de acolo. Deși în garanție, deși propus din prima zi de când a ajuns la dumnealor, pentru înlocuire, deși cu o problemă recunoscută de producător, au așteptat până în ultima zi a termenului de soluționare a problemei, pentru a îmi propune un alt telefon la schimb. Și acela nici măcar la fel cu cel defect, nici măcar același brand și doar unul singur, nu mai multe modele din care să pot alege, chiar și cu plata unei eventuale diferențe. Așa că, de trei săptămâni aștept să îmi fie rezolvată o problemă simplă de înlocuire a unui aparat în garanție! Jenantă atitudine față de clienți! Așa că, pe cât posibil, ori nu achiziționați de la ei, ori rugați-vă să nu se defecteze!)))

    00
  22. Asa este in privinta QuickMobile. Total neseriosi, paravan avand service – return. Dar cum ramane cu emag…? Ei promoveaza si vand produsele QuickMobile. Daca emag face acest lucru cred ca si credibilitatea lor este indoielnica.

    00
  23. Aceeasi tzeapa si in cazul meu…telefon LG G4 achizitionat prin EMAG, livrat de Quickmobile si „reparat” de service return. La nici o luna mi se strica camera din spate. Rezolva totusi poblema. De curand, se incingea telefonul. S-a incins pana s-a inchis de tot. L-am trimis la reparat, cliseul general: telefonul prezinta socuri mecanice (acestea reprezentand usoare lovituri la colturile de jos, insesizabile). Ce este de facut? :/ in afara de reclamatii peste reclamatii care oricum nu se solutioneaza

    00
  24. NOU
    #34

    Am trimis un Nokia lumia 1520 in service si au spus ca nu.l poate repara si mi.au dat un nokia 6 64GB valoare 14 mil…eu dadusem 20 pe lumia…numai ca si nokia 6 a avut probleme l.am trimis inapoi si a spus ca nu poate fii reparat ca imi da un nokia 6 32 GB in valoare de 10 mil….azi le.am scris ca refuz si daca pana vineri nu schimba oferta o iau pe cai legale.

    00
  25. Fugiti cat puteti de QUICK MOBILE! Eu sunt proaspat tepuit cu un samsung J3 care a venit cu difozorul defect. La telefoanele lor nu raspunde nimeni . Au un nr de service la care tariful este de 1,5 EUR/min . Greu prin email-uri au raspuns , au gasit o zgarietura microscopica si au cerut cost de diminuare pentru retur…. Am facut plangere la ANPC pentru modul in care a fost procesata cererea mea de retur (cu dovezi!) sper sa ajute la ceva…. dar au trecut 25 de zile si nu am vreun raspuns (de nicun fel) din partea lor…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.