quickies

  • Renault deschide rezervările pentru modelele electrice pe care le va lansa la anul.
  • Cum inteleg românii să trimită CVuri: prost, grămadă şi necalificaţi pentru job.
  • Despre idealul masculin al femeilor: “Adică tu, fufă proastă venită de la țară, fără maniere, înțelegere în tine ori pic de răbdare, vrei unul frumos, deștept, cu bani, tandru și romantic, adică exact ceea ce nu vei reuși în veci să devii singură.”

  • Real face mişto de cumpărători cu promoţii pe puncte.

  • Ce se mai intâmplă in politică.

  • Drudge Report trimite trafic cu tona către ziarele americane, deşi e un site uitat de lume in anii 90.

  • Cum se alege praful de reofrmă: nu vom scăpa de birocraţie.

  • La bănci au angajat toţi analfabeţii, care acum se plâng şi au pretenţii.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

10 comentarii

  1. Iti dadusem o idee de articol sau de mentionare intr-un quickies dintr-asta la „jurnal de criza #29”. Inca e in moderare, altfel ai fi citit ;)

    00
  2. Re:Real – asa se intampla daca statul, in loc sa interzica categoric publicitatea mincinoasa, incearca sa controleze online-ul :P

    00
  3. Ehh, Renault a deschis mai demult rezervarile pentru Fluence ZE si Kangoo ZE. Acum si pentru Twizy.

    Dar nu ne spun cam cati au rezervat pana acum.. eu banuiesc ca foarte putini. Iar pe romani abia astept sa-i vad cat sunt de „verzi” :)

    Sa vedem cine da 24.000 euro pe Fluence ZE si apoi 80 euro/luna, leasingul bateriilor.

    00
  4. Dl. angajat la banca stie cumva si cat de bine pregatiti sunt multi dintre colegii lui de breasla?

    Dupa indelungi calcule, am decis ca am nevoie de un credit. Am fost la mai multe banci, majoritatea aflandu-se in centru (special ca sa nu umblu de nebuna prin oras). Colega lui de la Raiffeisen agentia x imi spune niste conditii, imi face un calcul aproximativ, ok, multam fain, am priceput. Trec ceva zile, obtin adeverinta de salariu de la firma la care lucram si purced spre agentia y, mai aproape de casa, ca doar acum stiam cu ce banca doream sa lucrez. Ma ia un nene in primire, buna ziua si bla bla. Uite, nene, am adeverinta, am hartiile, vreau atatia bani, rata atat, cf. ofertei bancii dvs. A, pai pe adeverinta nu sunt trecute bonurile, trebuiau si alea. Colega din centru a zis ca doar salariu. A gresit! A, pai, stiti, cu salariul asta nu va incadrati la ce suma vreti, puteti lua mai putin, dar stiti ca dobanda e atat… Domne, colega dvs… A gresit! Pai, chiar asa, a gresit cam tot ce mi-a spus?! Nu vorbim de aceeasi banca, de aceleasi reguli si de aceleasi contracte? S-a modificat ceva de 2 zile (nu mai zic cat stresasem contabila de la sediul central aflat in alt oras sa imi faca adeverinta aia repede)? Nu, dar colega a gresit, probabil nu i-ati explicat ce vreti! A, da? Atunci ziua buna, daca in loc sa remediati ce tampenii a facut colega (daca intr-adevar o fi facut), ma frecati pe mine la cap. Eram in 2007, toata lumea lua credit, asa ca aveam de unde alege.

    Alta faza, alta banca. Stiam ca imi expira cardul, sun sa intreb daca le-a ajuns, mi se raspunde ca inca nu, dar voi fi anuntata. Ma iau cu treburile mele si uit de plastic. Dupa vreo 2 luni, am nevoie de el (cardul il foloseam foarte rar, de cateva ori pe an). Evident ca am ajuns la agentia bancii, unde o intreaga tevatura: ca de ce nu am venit sa il schimb, ca de ce nu am raspuns la telefon (schimbat de nu stiu cand, completat hartie cu modificarea datelor personale, dar cine stie pe unde era hartia), ca trebuia sa vin mai devreme. Mno, bine, dar pentru reclame si abureli ati gasit adresa de mail prin baza de date, sa ma anuntati ca trebuia sa vin dupa plastic nu s-a putut!

    Aceeasi banca cu cardul. Contul deschis in Tg. Mures, de firma la care lucram atunci. Eu in Craiova. Optez pentru o prostie de aplicatie online banca.net la agentia z din orasul meu. Dupa 3 ani, vreau sa inchid toate conturile. Merg la cei cu cardul. Stiti, aplicatia pe net trebuie inchisa la agentia unde ati deschis-o. Bine, ma duc la ei. Stiti, cardul il inchidem, dar contul nu se poate la noi, doar unde l-ati deschis. Bre, eu nu fac 700 si ceva de km dus-intors ca sa inchid un cont, ati capiat?! Alt scandal, intalnire cu seful agentiei. subit s-au putut inchide si aplicatia de pe net, si cardul, si contul dintr-un singur loc.

    Concluzia? Inainte de a se vaita, sa puna mana sa isi stie procedurile de lucru, sa stie ce naiba vorbesc cu oamenii. Sa bata cu pumnul in masa la departamentul IT sa le mearga programele mai bine, sa nu stai ca boul la ghiseu ca nu stiu ce aplicatie nu se incarca. Degeaba ranjesc fasolea la clienti daca nu sunt in stare sa ii dumireasca ce si cum.

    Iar nenea ala care se vaita, sa se duca sa lucreze la Viena daca e asa destept. Sau sa isi vada de stupii lui mai cu spor, ca poate face bani mai multi.

    00
  5. Apropo CV-uri. Nu stiu de ce am impresia ca firmele comunica intre ele, si cer informatii despre angajati. Nu sunt impotriva acestei practici, insa ma deranjeaza faptul ca candidatul nu poate verifica corectitudinea acestor informatii si nici nu este informat despre acest lucru. Astfel daca ati plecat cu cintec de la ultimul loc de munca si nu prea gasiti de munca ginditi-va la ceea ce am scris. Deasemenea valabil si daca vrei sa pleci, trimiti CV-uri, dar nu te suna nimeni. Nu m-as mira sa aiba un fel de baza de date asemanatoare bancilor.
    Ca unii trimit zeci de CV-uri fara sa aiba tangenta cu jobul scos la concurs nu e o noutate.

    00
  6. chestia cu realul e magarie curata.
    nu le-a mai mers vrajeala cu cutitele (cred ca am vreo 4-5 taloane completate) pe acasa.. si au dat-o acum pe philips.

    In acte promotia probabil ca exista – au luat produsele ei mai scump pe factura si spun ca ofera reducerea.

    00
  7. Zoso, e simplu sa pui o eticheta imbecila si gratuita („toti analfabetii”), in schimb e mai greu sa lucrezi 10-12 ore pe zi (cand ziua de lucru are 8 ore) pentru 1200 + bonuri, sau mai putin; stiu pentru ca am fost in situatia lui.

    Ar mai fi multe de spus dar ma abtin, m-ai scarbit.

    00
  8. @Zoso
    Sa stii ca putini oameni au sansa sau sunt lasati sa faca ceea ce vor. Tu esti un norocos insa nu trebuie sa cataloghezi analfabet un om caruia nu i sa dat sansa de a invata. In aceasta categorie nu intra trintorii care traiesc din ajutor social. Eu am o stima deosebita pentru oricine munceste fie femeie de serviciu care spala budele la gara fie inginer NASA. Lasa prejudecatile deoparte si incerca sa stai de vorba cu oamenii si sa-i intelegi. Daca stii sa vorbesti pe limba lor, daca stii sa-i asculti vei avea subiecte pentru blog pina in adinci batrineti. Va veni vremea cind lumea se va satura de gagici, aparate foto ori masini. Atunci poate te va cataloga cineva chiar pe tine analfabet, deoarece nu te pricepi la nimic.

    00
  9. Multumesc pentru link-ul de la al doilea bullet. M-am trezit cu vreo 2.000 de vizite venite de aici, cifra astronomica pentru blogul meu.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.