quickies

  • oh, nu, CFR e pe moarte! inainte să îi plătim datoriile hai să ne intrebam de ce se intampla asta şi câţi dintre noi alegem sa ne deplasăm cu masina pentru că transportul cu trenul e de rahat, pentru ca CFRul nu e interesat să fie profitabil sau fiabil, doar e companie de stat.

  • şosele in Rusia. începute in 1941.

  • muieţi-s posmagii?

  • doua reclame dacia

  • marfă la jumătate de preţ

  • ia bmwul cu zăpadă, neamule!

  • falimentul presei economice. pesimiştii ar putea intreba “care presă economică”, că a murit săraca de ceva ani, de când s-a inventat internetul şi redactorii nu-si mai mută fundul de pe scaun pentru informaţii.

  • cum se rotesc cadrele in sistem.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

7 comentarii

  1. Care e faza cu BMW-ul ? Ca e poza facuta iarna si e zapada pe jos?

    00
  2. faza cu bmw-ul e mai veche si acum a schimbat pozele. probabil ca nu-l suna nimeni

    00
  3. Cei care sunt la putere nu-si dau interesul de a aduce Statul spre castig, de ce sa castige statul cand pot ei sa-si umple buzunarele .. e rezonabil nu ?

    00
  4. Referitor la soselele: Totalitarismul face treaba cand trebuie sa construiesti, vezi palatul poporului sau canalul Dunare Marea Neagra, piramidele sau castelele din Bavaria. Alt exemplu e China unde se muta sate sau orase din drumul autostrazilor fara nici o problema, nu au nevoie de aprobari, doar de un ordin de la partid. Indienii sunt putin gelosi pentru ca nu se pot misca la fel de repede.

    In state intreaga infrastructura e construita prin anii 50. Si pentru ei e destul de greu sa construiasca un pod sau o autostrada noua. Generatia curenta traieste din efortul depus de cea anterioara.

    Ungurii au avut frustrarile care sunt la noi cu autostrazile in anii 90. Acum au alte frustrari cu degradarea si gropile autostrazilor din 2 in 2 ani pt ca nu au fost construite din materiale de calitate. Noi doar visam la frustrarile respective.

    00
  5. Bolsevicii intii au inventat motoru’ de tanc pe motorina, dupa aia un divais cu care scoteau senila si puneau T34-ul pe roti si, la sfirsit, pac si autostrazile dar numai pe est-vest, s-ajunga in Occident mai usor. Pina s-a prins Brejnev ca tancurile erau deja in RDG + ca uniunea era doldora de rachete si-au facut si pe nord-sud. Kiev – Odessa, 250 de verste, 2 ore si-o mahoarca.

    00
  6. CFR desfiinteaza linii? Foarte bine, acum mai trebuie supra controale pe bune si controlori dati afara daca is gasiti calatori fara bilete, nu se poate ca sindicatele sa urle atunci cand compania da oameni afara dar in tren toti angajatii lor inchid ochii pe 5 lei la toti fara bilet, asta e inconstienta si practic furt. Apoi mai tre’ un sistem de inchidere a statiilor ( cel putin cele mari ) astfel incat sa nu intre in statie nimeni fara bilet.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.