Poate face internetul spoturile TV mai amuzante?

Eu nu am vazut spoturile Praktiker pe TV insa de la voi am pretentii mai mari.

Timp de o saptamana, Simona si Julius s-au angajat sa le comenteze, pentru ca fanii Praktiker de pe internet sunt mai inteligenti decat cei de pe TV. Si avem, in premiera, primul serial de reclame comentate, pe doua din cele mai amuzante bloguri romanesti (amuzante in mod voluntar, zic).

Simona:
Hm… Să fiu sinceră, deşi nu-s deloc feministă, mie îmi convine atitudinea tipei. După enşpe mii de spoturi cu femei care spală, scot pete, calcă, gătesc şi fac curăţenie sau sunt trimise să-şi pună silicoane, ca să nu le fure alta iubitul, pică bine unul c-o ea care nu mai face nimic, invitându-şi soţul şi fiul ca, dacă le e fomică şi vor să bage ceva la burtică, să-şi facă singuri de păpică.
        Sigur, e foarte posibil ca două-trei-patru soţii de muncitor sau ţăran să şi-o fure, ca urmare directă a difuzării acestui spot…

Julius:
…pe mobila nouă și frumoasă, bărbatul nu mai are voie să se arunce încălțat și cu blugii de la serviciu pe el, nici să bea bere, nici să zacă uitându-se la meci (plus că oricum fără bere îți dai rapid seama că fotbalul e un sport extrem de plicticos). De fapt, ar fi mai ușor să spunem ce are voie să facă pe noua mobilă cumpărată de prietenă sau soție: NIMIC.

Și așa rămâne bărbatul fără colțișorul lui în casă din cele mai vechi timpuri și până azi. Chiar și mari cuceritori precum Alexandru sau Cezar, atunci când se întorceau acasă din campanie, trebuie că greu găseau un locșor unde să poată sta.

Pentru restul comentariilor intrati direct pe cele doua bloguri. In concluzie, se pot face lucruri mai interesante cu spoturile TV decat sa le trantesti pe youtube si gata.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

18 comentarii

  1. Reclama are o idee buna dar ori scenaristul, ori actorii – nush sa definesc senzatia – s-au cam kkt pe ea.

    Tot eRDeeSh ramane baza ;)

    00
  2. Ne incurcasi link-urile, bre. Simona Tache spala si face mancare si eu ma uit la fotbal si beau bere, nu invers. Sa nu ne batem joc de traditii!

    00
  3. :D tare faza cu linkurile :)

    00
  4. Acum ca am vazut si comentarii la filmulet, o sa ma calc pe picioare cu altii sa cumpar tot ce vand aia…

    Astept ziua cand marketing-ul va redeveni ce a fost initial – creat pentru satisfacerea unei nevoi, nu pentru crearea uneia.

    00
  5. Spune-ne si noua ce nevoi ai observat tu ca a creat marketingul.

    00
  6. @ReX
    Faci o mare confuzie intre „market” si „marketing”.

    00
  7. @Ionut Oprea – Normal ca nu vad banere. Daca am nevoie de ceva, cumpar eu singur, n-am nevoie sa ma indemne cineva, lol. Crezi ca daca vad 50 de emailuril pe zi cu Cialis, ma apuc sa cumpar?

    @Iulius – Cea mai mare parte dintre reclamele din ziua de astazi creaza nevoi. Adica, daca nu ai dacia duster si iphone 3G esti prost, nu mai merge cu D 1300 si N 3110c. Asta nu e in regula, ne apucam sa inducem subliminal diferente intre oameni, pentru castig?

    Voi cei de la DC scrieti misto, in special cand nu scrieti prea imbarligat pentru romanul de rand, dar sa pui niste tipi destul de poplari sa faca comentarii istete la o marfa care daca ar fi asa grozva s-ar vinde si singura, nu e un lucru destept, pentru ca oamenii care nu pot fi prostiti vor percepe reclama ca pe ceva negativ, iar cei care pot fi prostiti si vor cumpara ceva de care nu au neaparata nevoie, vor percepe firma respectiva si mai negativ mai tarziu. Care e partea buna deci?

    00
  8. Ia uite fă şi Simona zice că trebe s-o iei în freză, baga-ţi-aş sârmă-n nas de scrofină, TRECI LA APĂ BAIE ŞI BĂTAIE! futu-ţi dormitoru mă-ti

    ZBANG!

    00
  9. @ReX: Esti cumva printre cei care „nu vad nici un banner pe internet”?:) Altfel, daca nu vrei tu sa te calci pe picioare cu altii, da-te putin, poate vor domnii de langa tine :)

    00
  10. @ReX: Am inteles, din setul tau de convingeri face parte si „orice produs caruia i se face reclama e prost ca altfel s-ar vinde singur” si „pe mine niciodata nu m-a influentat publicitatea, eu imi iau propriile decizii”:)) Nu vreau sa te dezamagesc, dar oricarui produs pe care il consumi i s-a facut cel putin odata publicitate :)

    00
  11. @arhi:
    grasa aia de la acasa tv care a dat o basina in direct – MihaelaTatu =))

    00
  12. Asta nu e in regula, ne apucam sa inducem subliminal diferente intre oameni, pentru castig?

    Newsflash: diferentele intre oameni nu le induce publicitatea, sunt induse pe gratis de un univers absolut indiferent si de biochimie. Atribui publicitarilor o omnipotenta pe care saracii nici nu si-o viseaza. Daca tu esti slab de inger si frustrat si simti ca valoarea ta ca om e definita de ce fel de Dacie conduci, e trist, dar nu e nicidecum responsabilitatea lui Naumovici. (Desi mi-l imaginez ca ar vrea el saracu, ca sa-ti poata da flit cu ceva de genul: „What you call love was invented by guys like me to sell nylons…”)

    sa pui niste tipi destul de poplari sa faca comentarii istete la o marfa care daca ar fi asa grozva s-ar vinde si singura, nu e un lucru destept, pentru ca oamenii care nu pot fi prostiti vor percepe reclama ca pe ceva negativ

    In care multivers?

    Cu ce sa fie prostiti, toar’se? Ori vrei canapea si fotolii la pretul respectiv si de la Praktikerul din cartier, ori nu vrei. Mie nu-mi trebuie in momentul de fata nici fotolii nici canapele dar nu vad de ce as vedea reclama ca pe ceva intrinsec negativ. Nu din punct de vedere al calitatii… „Pentru picioarele mele” e de o redundanta tampa pe cand o lafaiala seaca si tacuta ar fi fost mult mai eficienta daca chiar mai aveau zece secunde de omorat si nu puteau fara. Sau pur si simplu daca ar fi invatat de la Ikea ca daca vor sa innebuneasca internetul, raspunsul e pussy pentru ca rulez the intertubes din oficiu (evident ca nu isi limiteaza targetul doar la poplatia Blogistanului, voiam doar o scuza sa dau link la matze). Ar trebui sa-mi sacaie sensibilitatile proletare pentru ca incearca sa-si atraga clienti printr-o campanie?

    iar cei care pot fi prostiti si vor cumpara ceva de care nu au neaparata nevoie, vor percepe firma respectiva si mai negativ mai tarziu.

    Dude.

    O familie nipono-romana se va trezi intr-o buna zi ca le e dor de podelele goale pe care si-au instalat magaoaiele de fotolii de la Praktiker dupa care isi vor face sepukku in fata magazinului de unde le-au cumparat acuzandu-i ca le-au facut voodoo mental si le-au intunecat mintile cu spotul nociv?

    00
  13. Ceea ce nimeni de aici nu zice este faptul ca Praktiker are printre cele mai mare preturi daca nu cumva cele mai mari dintre retailerii de profil. Si cand zic mari vorbesc de diferente de pana la 30-40%. iar unele produse chiar lasa de dorit. Praktiker nu e magazinul meseriasilor si al snobilor nepriceputi.
    Asa ca pot sa faca si 100 campanii ca tot vanzarile alea vor avea.

    00
  14. Nu „ruleaza” doar pe youtube, ci si pe prima pagina a site-ului Praktiker. N-am vazut insa nicio campanie de bannere. Ce pacat ca au taiat „pentru oameni practici”, suna mult mai bine.

    00
  15. alexandru era gheu.

    00
  16. @sw33t: Alexandru era in relatii bune cu toate lumea.

    00
  17. @camionagiu: am glumit, nu mai da, gata =))))

    00
  18. Cum spuneai si tu in incheiere, se pot face lucruri mai interesante cu spoturile TV decat sa le postam pe youtube. Eu am ales de exemplu sa le comentez pe blogul personal.
    Simona si Julius au comentat intr-adevar reclamele, dar nici unul nu a observat faptul ca cele 6 spoturi mai mult fac antireclama produselor Praktiker.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.