Observații din trafic (2016)

Nu am mai haterit traficul de pe șoselele patriei de mult.

  1. Nu a dispărut obiceiul de a încetini la sânge când vedem o mașină de poliție. Nu contrează că limita în localitatea aia e 70, să încetinim la 40 când primim flashuri din sens opus.
  2. Încă sunt uimit de numărul mare de oameni care au bani să își ia o mașină nouă și puternică, dar nu au discernământul să realizeze că sunt, oricând, mașini mai puternice pe șosea. OK, și mie îmi place să mi-o bat de ei, dar parcă prea mulți au impresia că ML350 sau Passat B7 sunt dumnezeu.
  3. Târgu Mureș merită închis cu dinamită. Toată lumea circulă cu 40 pe banda a doua și nimeni nu dă semnal. Și le dai flashuri și se fac că nu te văd, se fac mici și încrâncenați în prostia lor.
  4. Tot sunt mulți cei care preferă să se pună în situații periculoase pentru ei și familia lor în loc să se dea naibii de pe banda a doua. Mai ales pe autostradă.
  5. Oamenii închiriază mașini și merg cu ele în moduri oribile. În special mașini puternice, BMW, Benz, Insignia. Trec cu ele peste gropi și peste calea ferată ca și cum ar fi tractoare.
  6. De câteva ori oameni au pus frână complet aiurea, având drumul liber în față. Am pus și eu frână, am tras un pic de volan, am văzut drumul liber, m-am mirat, am mers mai departe.
  7. Pe ploaie e ideal de condus. Numărul polițiștilor scade spre zero. Nu știu de ce, bănuiesc că le e frică să nu se topească.
  8. Sunt extrem de mulți bătrâni pe șosele, care nu au mașini și reflexe corespunzătoare. O să vină o vreme când vom avea și noi problemele alea din Grey Dawn.
  9. Sunt în continuare oameni beți pe șosea. Serios.

 

 

 

kadoo

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

94 comentarii

  1. „Nu știu de ce, bănuiesc că le e frică să nu se topească.” – Capete de creta sau alt trolling?

    00
  2. Mi-a plăcut faza cu marca si modelul mașinilor scrise cu majuscule, dar Dumnezeu scris cu litere mici.
    În rest sunt total de acord. Mai ales de când fac naveta cam 70 km/zi (de vreun an deja)

    00
  3. sa te compari cu altii pe sosea e cel putin periculos daca nu si stupid.
    considerand drumurile noastre.. pana si o dacie e suficienta sa fii rapid si „jmeker”.

    ploaia e momentul ideal sa intalnesti soferi care te pot „sinucide” pt ca nu sunt in stare sa isi dezabureasca un geam sau o oglinda.

    00
  4. Din câte îmi amintesc, Târgu Mureș are de obicei prima bandă plină de gropi.

    00
  5. Poate radarele nu sunt omologate pe ploaie… Di nu se mai obosesc sa pescuiasca…

    00
  6. te vad des in orasul meu de bastina,brasov. conduci exact ca unul pe care l-ai injura. schimbi cate 3 benzi atat de repede incat zici ca o faci perpendicular cu sensul de mers

    00
  7. #3 big up

    00
  8. Pe ploaie se pot contesta în instanță măsurătorile aparatului radar, cu șanse mari de câștig.

    00
  9. la Târgu Mureș daca nu dai flashuri in ungureste :)

    00
  10. ML 350 chiar e Dzeu, remember Huidu?

    00
  11. ce camera auto ai ? vad ca inregistreaza si viteza si coordonatele

    00
  12. Pe astia care dau flashuri din spate i – as coase la gura cu sfoara.

    00
  13. In nici un moment n-o sa ma bag in curu vreunui tir sau sa imi fvt masina prin gropi pentru ca primesc flashuri ca tu sau vreun alt „zmeu” vrea sa treaca.

    00
    • știam că ești căcănar după adresa de email, nu trebuia să imi spui :)

    • Dreptul de a sta lipit pe banda 2 e din nastere, se stie.

      Cand vor primi si desteptii ca tine cate o amenda sa le reaminteasca legea, poate va fi putin mai bine pe strazi.

      00
    • gogule, ai dreptate, doar tu esti zmeu si ai voie sa treci, restul sunt pule si trebuie sa astepte bunavointa ta :). Ia spune, cum e sa fii buricul pamantului?

      00
    • Pe Valea Oltului curul unui tir e cel mai sigur loc.
      Mai nasol un pic noaptea ca iti futi ochii de la stopuri.

      00
  14. da’ giboni care semnalizeaza stanga inainte de intrarea in sensul giratoriu (asa cum nicaieri in Europa n-am vazut) ce zici?
    nu conteaza ca iese la prima, nu conteaza ca se incadreaza aiurea, nu conteaza ca nu semnalizeaza la iesirea din sens, el e mandru ca semnalizeaza ca un bou/vaca inainte.

    00
    • cei care dati cu minus, spuneti un motiv ‘teligent pentru care semnalizati stanga inainte de intrarea in sens (ca asa va cere instructorul sau cap de creta care va examineaza pentru permis, e alta discutie…)

      00
    • Doar asa, ca stiu ca te oftici

      00
    • @andrei ai definit chintesenta cocalarului autohton

      00
    • Exemplul meu: un nene din fata mea se apropie de giratoriu pe banda 2, semnalizeaza stanga. Presupun ca se duce la stanga, cum ar face orice om normal. Dar el se duce inainte, si eu, surprins, am fost aproape sa il pup in fund. Serios, as vrea unul din asta sa-mi explice de ce semnalizeaza stanga daca merge inainte sau la dreapta, ca in codul rutier nu cred sa existe prostia asta.

      00
    • Cand intri in giratoriu semnalizezi stanga pana iesi din el si semnalizezi. Nu stiu ce intelegi tu prin semnalul stanga al celor ce intra in giratoriu.
      Ori tu daca vezi semnal stanga la intrare in giratoriu, ce-ti inchipui ca face stanga imprejur?

      00
    • Sa presupunem urmatoarea situatie: sens giratoriu clasic cu 4 intrari/iesiri (deci cu drumurile in forma de +). Se intra peste tot pe doua benzi si se iese pe una singura. Sensul giratoriu insusi are doua benzi.
      Ca sa mergi inainte, te poti incadra pe oricare din cele doua benzi la intrare. Sa zicem ca esti pe banda din dreapta si vrei sa mergi inainte. Ai doua variante: nu semnalizezi nimic (ceilalti se intreaba: „asta merge inainte sau o ia la dreapta si a uitat sa semnalizeze?” – risti sa ti se bage in fata unul din dreapta) sau semnalizezi stanga la intrare (toata lumea stie „nu iese la prima, deci merge tot inainte”) si apoi dreapta cand iesi.
      De asemenea, daca esti pe banda a doua si nu mergi tot inaite (deci o iei la stanga sau te intorci), poti semnaliza linistit stanga inainte sa intri in sens, ca sa stie toata lumea din timp ce ai de gand sa faci.
      PS: Cei de pe banda din dreapta care ies la prima iesire n-au nici o scuza ca sa semnalizeze stanga.

      00
    • Semnalizezi stanga atat timp can urmatoarea iesire nu este cea pe care vei merge, in momentul ala trebuie sa semnalizezi dreapra.
      Daca vi spre giratoriu si vrei sa „faci dreapta”, dai semnal dreapta si ai terminat.
      Daca vrei sa mergi inainte dai semnal stanga, si dupa ce ai trecut de iesirea la dreapta dai semnal dreapta. Daca tu nu semnalizezi nimic unul care ar intra din partea dreapta de unde sa stie ce vrei tu sa faci? La fel si cei care ar intra din fata (in plus pentru ei e mai usor sa observe faptul ca tu nu mai dai semal stanga)?

      00
    • El zorab: te apropii de giratoriu. Daca mergi spre stanga, semnalizezi stanga. Daca mergi pe dreapta, semnalizezi dreapta. Daca mergi inainte, nu semnalizezi deloc. Eu asa am invatat la scoala de soferi, care am facut-o in 1995. S-a schimbat ceva de atunci?

      00
    • Daca mergi inainte semnalizezi stanga si dupa ce ai trecut de iesirea la dreapra semnalizezi dreapta

      00
    • cine a circulat si in afara tarii poate confirma, NU SE SEMNALIZEAZA STANGA IN GIRATORIU SAU INAINTEA LUI, este total inutil:
      -cand te apropii de sens, este evident ca vei intra in el, nu? deci semnalizezi ca boul
      – daca iesi pe prima semnalizezi dreapta
      – daca iesi la a doua sau a treia (etc) semnalizezi doar cand iesi
      – daca e un nene pe prima iesire, eu nu semnalizez dreapta (ca vreau sa ies pe prima), atunci el trebuie sa astepte sa trec (SIMPLU), deci il doare-n cur ca eu ies la a doua sau mai tarziu, el trebuie doar sa-mi dea prioritate; de ce sa semnalizez stanga, ca asa s-a gandit un dobitoc de la rutiera?
      – cineva de pe iesirea a doua sau a treia, poate intra linistit in giratoriu (pentru ca eu oricum inca nu intrasem in el si nu e obligat sa-mi dea prioritate) fara sa-l futa grija pe unde ies eu.

      00
    • bai nene, nu intelegi ca numai in Romania se semnalizeaza stanga aiurea in giratoriu?

      00
    • Elzorab, linkul acela confirma ceea ce spuneam eu.

      00
    • dar in cazul sensului giratoru cu 2 sau chiar 3 benzi? Daca nu stai pe prima banda (cea dinspre exterior) nu e normal sa semnalizezi stanga cand treci pe celelalte benzi dinspre centru? La fel cum semnalizezi drepta cand iesi si trebuie sa treci din nou peste alte benzi?

      00
    • @D4n evident, schimbarea benzii inseamna asigurare si apoi semnalizare si efectuare manevra

      00
    • ElZorab zice bine. Eu asa procedez.

      00
    • Ce nu intelegeti voi si sustineti aiurea e: „semanlizezi in giratoriu” dar defapt e: „semnalizezi intainte de giratoriu dreapta daca iesi la prima si stanga pentru alta iesire, menti semnalizarea stanga pana in momentul in care ai trecut de ultima iesire pe care nu o folosesti, moment in care semnalizezi dreapta.

      00
    • @ElZorab repeti aceeasi prostie fara sa realizezi penibilul: sa semnalizezi stanga cand de fapt tu nu schimbi directia si nici banda

      in giratoriu nu exista stanga, ci doar inainte (in interiorul giratoriului) sau dreapta cand iesi din el

      tu semnalizezi in curba? ce-ar fi sa o facem, doar asa preventiv ca sa anuntam eventual si pe cei din spate ca urmeaza o curba! pe principiul asta e si cu semnalizarea stanga inainte si in sens, dar la romani e tare greu cu logica

      00
    • Zoro, tu ignori faptul ca sunt o gramada de sensuri giratorii cu mai multe benzi, nu cu una singura. Daca tu mergi inainte fara semnal, posibil sa te ia vreunul din cei care merg in stanga. De-aia are sens sa semnalizezi stanga atat cat esti in el, ca sa iti arati intentia de a sta in sensul giratoriu, iar apoi sa semnalizezi dreapta intentia de a iesi din acesta. Daca iesi la prima iesire, pui semnal dreapta direct. Fara semnal, asa cum propui tu, ar trebui sa blochezi totul la circulatie cu o banda, indiferent cate benzi intra in sesnsul giratoriu. Un exemplu concret, pentru bucuresteni: la giratoriul de la Charles de Gaulle era sa mi-o iau de nenumarate ori de la gigei care ieseau fara semnal, pentru ca eu credeam ca iau stanga. Pe de alta parte, are sens sa pun semnal stanga, aratand celor care circula deja in sens dar pe alte benzi, in ce directie intentionez sa merg.

      00
    • @Bipbip sa le luam pe rand:

      „tu ignori faptul ca sunt o gramada de sensuri giratorii cu mai multe benzi, nu cu una singura. Daca tu mergi inainte fara semnal, posibil sa te ia vreunul din cei care merg in stanga”

      exact ce spun eu, TREBUIE sa semnalizezi dreapta cand cand iesi, ceea ce majoritatea nu o face, nu inainte de a se asigura si ai da prioritate celui de pe banda din dreapta lui

      „De-aia are sens sa semnalizezi stanga atat cat esti in el, ca sa iti arati intentia de a sta in sensul giratoriu”

      pai daca semnalizezi dreapta cand iesi, faptul ca nu semnalizezi logic inseamna ca mergi in giratoriu in continuare, ce sens are sa facem din giratoriu un pom de craciun cu jdemii de beculete?

      „Un exemplu concret, pentru bucuresteni: la giratoriul de la Charles de Gaulle era sa mi-o iau de nenumarate ori de la gigei care ieseau fara semnal, pentru ca eu credeam ca iau stanga”

      era sa ti-o iei, cum spui tu, din cauza ca dobitocul nu semnalizeaza dreapta la iesire, si nu din cauza ca nu semnalizeaza stanga cand merge prin giratoriu, sesisezi diferenta, nu? aici e problema, asigurare+semnalizare dreapta la iesire; semnalizarea stanga e total inutila.

      „Pe de alta parte, are sens sa pun semnal stanga, aratand celor care circula deja in sens dar pe alte benzi, in ce directie intentionez sa merg.”

      bai nene, tu nu intelegi ca nu exista stanga, ci doar inainte (in giratoriu, pe banda ta) sau dreapta (iesire)

      Vali, tu semnalizezi stanga? :))) n-ai comentat deloc

      00
  15. La punctul 2 nu ma prea prind. Ai o masina veche ce are pe la 200 de cai si o cutie automata de pe vremea cand eternitatea isi avea locul ei in masina plus ca are cam 2 tone.

    Sa inteleg ca te referi la Loganele dCI de 90 de cai?

    Ca masina puternica inseamna si multi cai si cuplu si usoara nu fapul ca ai sarit de la 125 cai la 175.

    00
    • head hurts. de ce să nu te informezi inainte să spui prostii? :)

    • Tu oricum nu prea te prinzi in general, daca omu vrea sa te depaseasca, ce te fte pe tine grija cati cai are ? (apropo, are 250 si se pise pe tine din orice directie cu fabia ta dizel de 1.4)

      00
  16. Lasa, ca sunt unii care au Octavia si cred ca e Dumnezeu, ce sa mai zicem de Passat si ML-uri.

    00
  17. Sa vezi ce fain e cand mergi linistit si iti apare un cal pierdut de stapan in fata.

    00
  18. Mi se pare normal atunci cand il vezi pe zoso in retrovizoare sa infigi stangul in frana.

    00
  19. Articolul tau m-a binedispus si intristat in acelasi timp. :)

    00
  20. 4… vad ca insisti cu chestia asta. poate ala sta pe banda a doua cu motiv sau o face de prost. daca drumul e liber, nu vad ce te retine sa depasesti prin dreapta. si nu, nu e mai periculos decat orice alta incalcare a codului rutier, cum ar fi, sa zicem, viteza.

    5… pe mine ma amuza/enerveaza aia cu l200, landcruisere, land rovere, forestere si alte tractoare care trec peste un speed bump cu 3 kmh.

    00
    • De ce să depășesc prin dreapta când legea îmi interzice acest lucru? Depășirea se face prin stânga ( cu mici excepții prin dreapta, probabil că nu trebuie să le spun pe alea că ar trebuie să le știm). Nu este normal să circuli le banda 1 și doar în caz de depășire sau viraj la stânga să mergi pe banda 2?

      00
    • Prin dreapta e devansare.

      00
    • ratza nu stie foarte bine termeni

      00
    • dar poate nu stiai ca statul pe banda a doua e o incalcare a codului rutier, soc.

      00
    • ce haios… am permis din 2008 si destule sute de mii de kilometri facute din postura de sofer amator. nu am nici o amenda si am fost oprit doar de doua ori , o data sa imi zica ca e stins un bec si o data sa doar asa, sa stea de vorba. adica stiu ce e voie si ce nu e voie. si nu, nu sunt curva virgina, nu le respect pe toate intotdeauna.

      DAR…

      aici este vorba de vali petcu, spaima soselelor din romania, cel care se mandreste cu determinarea barierei sonice in diverse zone ale tarii dar care este profund deranjat de un mocofan pe care l-a uitat dumnezeu pe banda a doua.

      00
    • vai de tine. ai atâția mii de kilometri și zero logică.
      ai idee de ce trece ăla cu l200 incet peste speed bump? că are ceva delicat in spate, dumbo.
      iar aia cu depășirea prin dreapta e stupidă și periculoasă.

    • Depasirea prin dreapta nu e nici ilegala daca sunt benzi diferite (tehnic nu se numeste chiar depasire) si nu e nici periculoasa daca folosesti maneta aia cu cu beculete galbene atasate + cativa neuroni.

      in intersectia asta: https://www.google.ro/maps/@45.0389508,25.8134742,3a,75y,321.89h,71.58t/data=?dg=dbrw&newdg=1!3m7!1e1!3m5!1sQ3NB3aDzL-y0KfK6R8k9jQ!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DQ3NB3aDzL-y0KfK6R8k9jQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D81.943268%26pitch%3D0!7i13312!8i6656
      mi s-a intamplat sa merg pe banda a 2a cu 130+ in timp ce pe banda 1 ceva mai in fata era o alta masina cu aprox 100+ si din stanga se incadra o alta.
      M-am mutat jumatate de banda spre dreapta (Sa am loc sa evit in caz ca masina din stanga isi continua incadrearea). Urmarea a fost ca masina de pe banda 1 facut loc circuland mai aproape de marginea drumului.
      Consecinta? Incadrarea din stanga a continuat, insa foarte aproape de axul drumului si depasirea s-a produs printre doua masini (efectiv a fost un moment in care 6 oglinzi au fost aliniate).
      Desi poate nu pare din descriere, insa totul s-a intamplat fara cresterea pericolului peste normal si fara ca masinile sa foloseasca pedala de frana.
      Si toate astea pentru ca in trafic intai trebuie sa deschizi ochii, apoi sa iti exprimi clar si din timp intentiile si mai apoi (dar nu mai putin obligatoriu) sa te asiguri ca ceilalti ti-au vazut / inteles intentiile.

      00
    • aha, asociatia crescatorilor de oua, ong, si-a cumparat l200 pentru a transporta ouale la aprozar. banuiam eu o conspiratie dar nici chiar asa :)

      ah, si cum ziceam depasirea prin dreapta nu e mai periculoasa decat depasirea prin stanga cand ai volan pe dreapta. si aia e permisa de lege.

      00
  21. 1.Mai sunt cocalarii care iti dau flash-uri in localitate, sa te dai la o parte, cand tu deja mergi cu 70-80 (unde se poate, cand soseaua are 2 benzi pe sens si prima banda e folosita mai mereu pentru opriri si stationari. Pupa si baga in traista, nu ma enerva, ca merg cu 50 si o tii pe piept).Si pe urma ii vezi ca vireaza pe o straduta laturalnica sau cand iese din localitate merge cu maxim 100…
    2. Fara suparare, dar 99,9% din posesorii de bemveu sunt cocalari, fie ca au numere de BG, fie ca au numere de RRO…
    3. Masinile cocalarilor nu prevad semnalizari, mai ales in sensurile giratorii. Trebuie sa stii tu iesirea aleasa de idiot ca altfel e nasol.
    4. Sibiu-Pitesti…. M*** guvernarile 1990-2016, si cele viitoare, ca mai dureaza vreo 20 de ani pana e gata A1.

    00
    • Sefu’, cine ti-a dat voie tie sa decizi ca 70-80 e viteza maxima acceptabila? Mai mult, cine ti-a spus ca ai voie sa ma tii in spate cu 50 la ora? Cat e de greu sa te dai la o parte daca poti sa te dai la o parte?

      Nu in ultimul rand, daca eu sunt nebun, prost si inconstient si vin din spate cu 200 kmh in localitate, nu mai bine ma lasi sa trec? Nu e mai ok pentru tine sa te asiguri ca a disparut nebunul si ca ajungi bine acasa? Eu zic ca e preferabil asa decat sa ma tii in spate, mai ales ca, in acceptiunea ta, sunt iresponsabil?

      Mi s-a intamplat sa fiu depasit pe Valea Oltului cand aveam 160 kmh. Ce-am facut? L-am lasat sa treaca, normal, si am tras si dreapta cat am putut, sa poata trece mai usor. Inteleg ca-s dobitoc, trebuia sa zbor cu el cu tot in apa.

      00
    • jordan e genu care da flashuri in localitate doar pentru ca are masina tare.
      partea cu „prima banda e folosita mai mereu pentru opriri si stationari”
      o sare intentionat oare?

      00
    • in localitati intotdeauna banda 1 e ocupata de masini parcate. in aceasta situatie, de ce sa fac eu balet stanga dreapta? doar pentru ca vine jordan repede?:))

    • pentru ca jordan nu si-a luat masina puternica sa mearga legal

      00
    • animaloo e genul care citeste doar primele 10 cuvinte, partea cu ‘sa te dai la o parte daca poti sa te dai la o parte’ o sare pentru ca oboseste repede.

      arhi, daca e blocata prima banda nimeni nu-ti cere sa te misti la fel de repede ca un ardelean, sunt rezonabil in pretentii :). Ideea e sa nu consideri tu ca stabilesti viteza maxima acceptabila si ca nu te dai la o parte c-asa ai chef. In bucuresti sunt retardati care stau pe banda din mijloc pe magheru, c-asa vor ei.

      00
    • pai Jordane se intampla uneori sa mergi linistit pe banda a doua si sa te trezesti cu stroboscoape demente din spate. Asta in conditiile in care tu oricum mergi peste limita legala si pe banda 1 troneaza lucruri mobile sau imobile.
      Oricum, flashul este o manifestare de cacat in orice situatie de genul asta. Poate da..daca sta ala in fata ta 5minute. Dar la noi delta T de la momentul in care ala incepe sa iti deranjeze viteza, uneori incepe de la -10s.

      00
    • Jordan,

      Fac des drumul Bucuresti-Oradea. tu crezi ca mai stau sa iau toate localitatile cu 50 km/ h , ca la carte? Cand pot, merg cu 70-80 …
      Zi de zi fac Giurgiu-Bucuresti, drum cu 4 benzi. Merg pe prima cu 110 in afara si 70-80 in localitati, in afara de Calugareni, unde sta celebra Solenta alba cu radar si militian la pachet.

      Aaa, si daca eu merg cu 70 in localitate si dau de unul care merge cu 50 in fata mea, nu ii dau niciodata flash-uri, astept si il depasesc doar cand drumul si traficul o permite(linie discontinua, evident). Dar daca sunt doua benzi pe directia de mers, il astept sa se dea la o parte, pe prima banda. Daca nu se da si nu se da sau chiar nu are cum, asta e, fumez o tigara si fac un candy crush (glumesc). Nu poti da flash-uri si nici claxona pe cineva care merge cu viteza legala.
      Daca vii tu cu 200, te duci pe contrasens, ca oricum n-am timp sa reactionez.

      00
    • @animaloo, eu nu inteleg logica asta de a stabili cat peste viteza legala pot merge cei din spate.

      Gata, am 70 ma bag ca vita in drum si acolo raman.

      00
    • eu merg deja peste viteza legala. Tu vii cu 200 peste mine si decizi ca eu trebuie sa ma dau din fata ta, stricandu-mi astfel fengshuiu, pentru ca pantof…

      fengshuiu: eu merg pe banda cea mai din dreapta unde nu-s gauri, masini parcate sau nu se face imediat dreapta.

      Bai, principala problema a soferului roman este graba si nervozitatea ma. Depasim aiurea, pe principiu „da cine esti tu sa iti pese?”. Muriti ma, da singuri, va rog.

      00
    • alxzen, sa inteleg ca tie nu ti-ar conveni sa rulezi fin in spatele unuia, in localitate cu un 70-80? De ce sa stai tu stresat, sa fii tu primul, sa ai morcovul in cur de radar, treceri de pietoni si alte obstacole previzibile si mai ales imprevizibile? Pastrezi o distanta de siguranta fata de masina din fata ta si asta e. Cand ai iesit din localitate, du-te tata si cu 500 km/h, te las sa treci :)
      Are dreptate animaloo, treaba cu feng shui-ul

      00
    • Eu zic ca tre sa il lasi pe ala sa mearga cu cat vrea.

      Daca vrei sa respecti legea, foarte bine. Daca vrei sa mergi in siguranta, iar foarte bine. Dar nu faci nici, nici.

      Eu umblu cu trocariciul, nu am cum sa conduc nervos. Da am amortizoare bune, si nu dau in toate gropile cum va plangeti toti.

      Desi te cred @animaloo ca la tigaia aia de forester e grav sa dai peste un canal care nu e la nivel.

      00
    • Chestia asta imi aduce aminte de bancul cu iadul, unde oamenii sunt impartiti pe nationalitati in cazane, si langa fiecare cazan sta un drac care-i pocneste in cap pe aia care, ajutati de ceilalti, incearca sa iasa, numai la cazanul de romani nu sta niciun drac. De ce? Simplu, cum incearca unul sa iasa cum il trag ceilalti inapoi.

      Chiar nu pricep, de ce ti-ar pasa cu cat merg eu? Chiar nu inteleg – poate moare mama, poate moare copilul, poate alerg la spital – am avut situatia asta, BTW – si tu ai principii imbecile, gen animaloo, ca doar tu poti stabili cu cat se poate depasi viteza legala.

      animaloo, argumentul ‘nu ma dau, ca oricum merg peste viteza legala’ = ‘legea nu se aplica, dar EU decid cat peste lege e voie’ = cacat in ploaie. Numa’ zic. E ca si cum un hot ar protesta indignat ca altul fura mai mult. E asa, o idee de ipocrizie.

      00
    • deci…mie trebuie sa nu imi pese de cum mergeti voi. CORECT.
      asa ca sugeti pendula in spatele meu.

      00
    • Jordan…aici esti ticalos si stii asta.
      Eu iti explic: desi merg cu o viteza peste aia la care te-ai astepta in localitate tu, nervosu, vii si dai cu flashuri. Fara sa vezi daca eu pot sa ma dau in dreapta. Tie nu iti pasa de ce e in dreapta (asta se intampla si pe autostrada). Tu vrei sa treci atunci.

      *Eu nu stau pe banda a doua de nebun. E atat de liniste pe banda 1, nu tre sa ma uit decat in fatza, ma doare la banana, conduc linistit, ascult muzica buna, fac glume, eventual imi fac o laba.
      doar ca „lasa-ma sa merg cu cat vreau eu, da-te din fata mea” este o mentalitate de cacat si merita tratata ca atare

      00
  22. Sa nu se dizolve din cauza ploii, boss. N ar avea de ce sa se topească. Fenomene diferite plm

    00
  23. Animaloo este un sugar-boy. El îl ignoră maiestuos pe boul care dă flash-uri și îl invidiez pt asta. La mine este situația exact invers, adică mă enervez instant. Și, în funcție de ce zi am, uneori, frânez. Adică frână bruscă la limita ABS-ului. Sper să vă gândiți la mine când dați flash-uri…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.