Nemo Expres, avem grijă de coletele dvs.

Concluzia la care a ajuns un nene care a cumparat ceva de la eMag este ca, dupa ce a semnat de primire, a tras un sut monitorului pe care tocmai il cumparase. In rest, oamenii de la Nemo Expres par a fi foarte profi:

Sun din nou la nemo expres. Vorbesc cu tipul de acolo care incepe sa ma ia la misto, sa-mi spuna ca el nu vine sa ridice niciun colet, ca nu-l interseaza. Imi ofer din nou numarul de telefon al colegului sau, care se afla langa el in masina. Il intreb cum putem rezolva problema, iar el solutioneaza prin “poti sa stai acasa si sa faci infarct, ca eu coletul nu vin sa ti-l iau”.

Cine pierde? Nemo Expres? Neha. EMAG!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

39 comentarii

  1. De asta, stiu ca suna stupid, dar chiar imi face placere sa ridic eu produsu. Sa imi prelungesc extazu cumpararii unui lucru nou si sa ma bucur ce ma duc in oras pentru o ora, de el.

    SI da amice, cei mari „pierde” întotdeauna si asta pentru ca cei mici „e” neînsemnati.

    00
  2. Cam ciudati astia de la Nemo si cam scumpi. Urgent Curier sunt de departe mult mai ok si va spun din proprie experienta.

    00
  3. Chiar am observat ca au schimbat curierul. Anul trecut parca lucrau cu Fan Courier, daca nu ma insel, care din cate stiu eu sunt mai profi decat Nemo.
    Mi-e mi-au ajusn produsele ok acum 4 zile, ca noroc. Dar la ce nebunie e la ei in perioada asta nici nu vreau sa ma gandesc in ce conditii sunt transportate coletele.

    00
  4. De fapt pierde doar proprietarul monitorului. Ma indoiesc ca data viitoare cand va dori sa cumpere ceva si eMagul va avea pret bun, nu va lua de acolo. Va cumpara si fie va ridica singur produsul, fie il va verifica atunci cand i-l aduce Nemo acasa, inainte de semnare.

    Totusi, care e scuza pentru faptul ca a semnat de primire fara sa inspecteze coletul, desi parca scrie si pe el sa nu faci exact asta?

    00
  5. am lasat acolo un comment, vai si-amar de proasta aia de lucreaza la nemo. astia ar merita sa fie deportati intr-o tara civilizata, sa moara drecu de foame ca nu-i angajeaza nici ultimul taran. tarfe proaste cu IBM pe birou…

    00
  6. @Mihai: Si eu as ridica produsul personal daca as sta intr-o localitate in care are emag sediu. Din pacate nu e cazul, chiar dupa ce m-am mutat eu din Cluj au descis magazin si acolo. Asta-i viata :)
    Oricum ma gandeam la un LCD de 22”, dar daca ma decid sa mi-l iau de sarbatori cred ca o sa fac un drum in Cluj.

    00
  7. Demențial. Dracu’ m-a pus să comand ieri de la emag, și-mi jurasem acum 4 ani că nu mai fac veci asta. Sunt curios ce m-așteptă.

    00
  8. Probabil stiu si ei ca in Romania lipsa de profesionalism nu e discriminatorie. Nu stiu un lucru, eu trebuie sa deschid pachetul in fata curierului si abia apoi sa semnez?! Fiindca persoana care imi livreaza produsele achizitionate pe net e tot timpul grabita.

    00
  9. am trimis o gramada de colete cu nemo si n-am avut nici o problema. ba o data s-a spart si masina si s-au furat coletele inclusiv cel trimis de mine. a doua zi m-am dus si m-au despagubit cu suma trecuta la ramburs. or mai lucra si mitici cretini p-acolo nu ma indoiesc dar per ansamblu sunt chiar ok. incearca sa iei legatura cu cineva din conducere si explica-i situatia.

    00
  10. trebuie sa fii tampit daca cumperi un monitor sa nu il verifici de pixeli morti ca daca are ramai cu ei nu ti-l mai ia nici mama emagului ,in cazul asta era mai mult decat atat,se poate duce la emag la garantie nemo nu are nici o treaba sa il ridice inapoi

    00
  11. 1. daca nu era etichetat FRAGIL de catre expeditor, nu stiu de ce ar avea o grija deosebita de cutia resoectiva
    2. monitoarele sunt in general protejate de celuloza aia, nu de cutie, insa ala ori e un produs „resigilat” ori ceva, pt ca prea se vede inauntru, nu tu celuloza, nu tu o punga macar.
    3. de multe ori, din depozitele importatorilor vin produsele cu ambalajul gata deteriorat – lucrez in domeniu si cine mai lucreaza stie ce zic. sunt niste dorei de o mare nepasare, care le arunca ca pe perne.
    4. de cate ori mi-a venit colet de la nemo – ultima data 2 paleti si 3 colete separate – a fost ok transportul.

    00
  12. LE: acum vazui ca era vorba de un produs trimis la garantie. daca expeditorul in primul rand nu a pastrat elementele de protectie, si a pus monitorul la misto in cutie, cine o fi oare de vina?

    00
  13. nwradu, nu ai dreptul de a verifica inainte de semnare. thats the law. il iei sau nu. punct

    00
  14. @meeron: A fost impachetat cu elementele de protectie si nu pus la misto in cutie. :)

    00
  15. LCD din carton şi policarbonita lui Apple din ciocolată glasată, hăhă.

    00
  16. Emag lucreaza de saptamana asta cu Fan Courier.

    00
  17. Arhi, care lege spune ca tu nu poti sa desfaci coletul tau?

    00
  18. @NWRADU

    nu stiu ce ai mai comandat/trimis tu lately dar FAN si NEMO nu te mai lasa, de prin mai-iunie 2009, sa verifici marfa, pentru ca daca gasesti altceva in colet nu ii mai dai (logic!) banii la curier si iese scandal.

    Singura exceptie, din cate stiu, e inca URGENT CURIER, care avand volum mult mai mic probabil nu are inca un numar semnificativ de tepe inregistrat..

    @zaone

    Nu e lege, e regulamentul lor de ordine interioara.

    00
  19. ba da cititi toata povestea inainte sa puneti intrebari stupide. a zis omul clar ca nu l-a lasat sa verifice pachetul pana nu a semnat. ce e asa de greu?

    00
  20. Si eu am avut o problema de genu. Am trimis ANPC iar mai apoi am primit un telefon din partea juristului in care mi se cereau scuze si oferte gratuite. E util numarul asta in cazul Nemo 0722 151 877 este chiar al juristului lor.

    00
  21. cred ca eMag a renuntat la FanCourier dupa ce s-au furat niste multe laptopuri. Nemo sunt jalnici. Cred ca cei mai ok la ora actuala sunt Urgent, dar nu pt mult timp!

    00
  22. am vazut recent niste baieti din astia de la nemo cu incarcau, sau mai bine zis aruncau cu sete coletele lovidu-le de peretii masinii. Nu-i de mirare ca ajung sa arate in halul asta

    00
  23. O poveste similara, sper mai putin tragica, pe….

    00
  24. @The Dude: daca pui un monitor cum trebuie in ambalajul lui original poti sa il arunci de la 3-4 etaje si nu arata asa. ambalaj? celuloza? a avut?

    00
  25. Daca e asa, imi bag picioru in comanda online, chit ca scot 170 ron in plus din buzunar pentru laptopu ce-l vroiam. Nu de alta da nu stiu ce livratori folosesc respectivii(pentru fan curier si cargus)garantez, am lucrat o destul de lunga perioada cu ei si n-am avut probleme. Cine-mi recomanda si mie un magazin de pc-uri misto in Bucuresti(ca io n-am gasit decat centru de calculatoare care e mai mult un chiosc, si alte tarabe ambulante prin carrefour, unirea si berceni?

    00
  26. @Arhi, @Kramer: recunosc ca de cate ori am comandat de la eMag am solicitat sa mi-l aduca un curier de-al lor, nu de la o firma terta. Dar parca pe toate coletele scria ca daca par lovite, sa nu le primesti si sa le trimiti la loc.

    Mi se pare greu de crezut ca legea comertului la distanta, care e facuta sa protejeze cumparatorul, nu prevede ceva si pentru astfel de cazuri. In fine, asta e si exemplu de ghinion, se putea intampla cu orice magazin si orice curier acelasi lucru.

    00
  27. @meeron: nu supraestima puterea unei bucati de scârț. poti sa pui cata folie vrei pe un monitor (adica tot ce incape intr-o cutie) si eu iti dovedesc ca aruncand-ul de ici colo se sparge tot.

    00
  28. am comandat un hdd extern si o telecomanta pt nikon vineri pe mailul de confirmare imi apare data luni (nu astai problema) ieri cand mau sunat cei de la eMag mi-au zis ca transportul este asigurat fancourier dar intre timp am obs ca mailu a fost Schimbat in NEMO (trebuia sami vina azi coletul nu a veni) asa ca am trmis un mail la emag ,ca nerg maine sami ridic coletul PERSONAL

    00
  29. ma scuzati pt greselile de scriere mam grabit ff mult cand am scris

    00
  30. cunosc persoane care lucreaza pe motostivuitor in hypermarket si transportator la un mare lant de electrocasnice, si crdeti-ma ca rezista la multe socuri produsele in ambalajele originale. ganditi-va ca ele vin incontainer, pe mare, sunt date jos in port cu macarale, carate cu tiruri prin gropi si curbe, si apoi iar date jos, stivuite, etc. produsele ambalate cum trebuie, rezista. nu este o parere, este ceva dovedit.
    si inca ceva, oameni buni: cumparati si voi de la voi din oras sau din zona macar, sa va fie usor sa il duceti de cate ori se strica…
    @andrei: daca deja au dat coletul la nemo, greu de crezut ca ajunge nemo inapoi la ei inainte sa ajunga la tine… si coletul iti vine deja plimbat de nemo ca n-or sa iti cumpere aia de la emag alta telecomanda de nikon ca vii tu. PERSONAL :)

    00
  31. Am dat comanda pe 9.12 la emag, mi-au zis ca ajunge pe 10. Nu a ajuns, i-am sunat pe 13 si pe 14. De fiecare data au zis ca vorbesc cu cei de la nemo, ceea ce s-a si intamplat. Coletul era „pe drum”. Abea astazi, 22.12 m-au sunat cei de la nemo sa ma anunte ca o sa vina. Bineinteles le-am zis „nu, multumesc”. Am cumparat pe 15 de la Auchan, chiar daca cu 50% mai scump… Evident nu e vina emag, e vina Nemo, iar eu unul nu mai cumpar de la emag pana nu isi schimba curierul. Am mai comandat de la ei, au ajuns ok produsele, dar chiar nu stiu ce curier aveau atunci, nu m-a interesat.

    00
  32. Majoritatea firmelor de curierat sunt asa. Si eu am cumparat ceva de la emag (un HDD) si livrat cu fun-curier, HDD care s-a dovedit ca nu mergea. L-am montat pe desktop si a scos instant niste zgomote ciudate. M-am dus cu el inapoi a 2-a zi si mi l-au schimbat.

    2 feeling-uri:
    – au ceva asigurare si nu prea le pasa daca au marfa returnata/proasta – nici emagului si nici curierilor;
    – workarii de la firma de curierat sunt suficienti de frustrati si prost platiti ca sa-si bata joc de clienti. Am avut si eu probleme de atitunide cu fun-curier – m-a sunat soferul ca nu poate sa urce, ca nu poate, ca are probleme la masina si nu o poate lasa singura, etc. Eram intr-o intalnire, imi cer scuze, si ajung dupa 10 minute jos, in fata cladirii de birouri. Surpriza – curierul era deja cu cineva (prietena!?) in cabina. :)

    00
  33. Foate distractiv ceea ce scrieti pe aici. Hai sa continui si eu in acelasi ton. Tocmai am comandat si eu ceva la o firma dintr-un alt oras. cel tarziu a doua zi trebuia sa ajunga. L-am sunat pe baiatul de la Nemo (am aflat ca expeditia s-a facut prin ei) si ce mi-a zis: e prea ocupat sa-mi aduca el comanda, nu as vrea sa ne intalnim prin oras sa mi-o dea….? hmmm i-am spus ca zecile de kg cat are comanda mea imi e cam greu sa le transport eu in spate asa ca …nu, nu ma intalnesc cu el in oras…

    00
  34. Mai demult eMAG lucra cu RO Express. Ciobanii e acolo i-au dat suturi in laptop de fata cu mine. De aceea, chiar daca dua mai multi bani cumpar din oras. Daca nu e bun stiu unde sa merg si cui sa i-l pun in cap.

    00
  35. @meeron coletu este la fan courier (apare si la ei pe site ca e in curs de expediere) dar la emag imi spune ca e la NEMO

    00
  36. Păţania mea cu eMAG: Nu plătiţi online la eMAG, riscaţi să blocaţi banii şi să nu primiţi nimic :)

    00
  37. nemo express este o firma compusa dintr-o adunatura de nesimtiti ….daca ai o problema si suni la ei nu stii care e clientu care plateste….dati un search pe google si o sa vedeti replici postate de angajatii lor ” daca crezi ca noi ne luam salarul din cei 15 lei care i-ai dat tu pe colet ……noi avem contracte cu firme mari ce conteaza un client de 15 lei…..replica spusa de o proasta de la nemo care zicea ca mai are si o functie pe acolo….un sfat

    Vreti profesionalism folositi DHL mi-au distrus un colet in 48 de ore mi-au dat banii…..la nemo curierul a lasat coletul ….nu a incasat banii si m-am certat cu ei vreo 10 zile si atunci mi-au dat 50% din suma …..un curier de rahat cu 80% din angajati de rahat

    00
  38. Concluzia e eronata. Coletul era deteriorat vizibil, nu trebuia primit.
    Data viitoare ar trebui sa aiba mai multa grija pe cine mandateaza sa ii rezolve problemele. Multa vorba degeaba

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.