Încă o mașină bulită pe Facebook

După Xtrail-ul care schimbase câteva cutii de viteză, iată de data asta un Audi în aceeași situație.

audi-a7-facebook

Situația e cam aceeași: mașina avea o cutie care s-a defectat. A fost înlocuită cu alta care, la fel, s-a defectat. Și alta, și alta, în total patru cutii.

Acum, eu am câteva idei pe tema asta:

  1. E destul de aiurea să ți se strice și a doua cutie. Presupunem că prima era, într-adevăr, defectă, a fost înlocuită cu una nouă. Să fi înlocuit Audi cutia defectă cu una la fel? Slabe șanse.
  2. Din tribună se aude un sincer "nu mai bine îți luai un BMW GRSA, bă". Sau un ARO. Ceva care nu se strică așa ușor.
  3. Mă gândesc la o campanie de publicitate de bună calitate. Iată un Audi stricat, spune-ne părerea ta. Părerea mea e că Audi nu se strică niciodată!

 

via

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

66 comentarii

  1. la 4 cutii de viteza bulite, as inclina spre talentul soferului. e practic imposibil.

    00
  2. Eu zic sa se inaspreasca examenele de carnet. Daca strici patru cutii ai o problema.

    00
  3. R nu vine de la reactie si nu se cupleaza din mers.

    00
  4. Lasa ca nici cu astia din service-uri nu mi-e rusine, si ma refer la service-urile din reprezentante. Am fost cu un Seat acum 4-5 ani la revizie in Aviatiei la Porsche si nu mi-au schimbat filtrul de polen. Mi-am dat seama in aceasi zi, fiind sub torpedou am verificat f usor. Exista un miros umed inainte sa o duc si ma gandeam ca scap de el odata cu filtrul nou. Dar ce sa vezi, nu-l schimbasera. Scandal acolo, degeaba, oamenii o tineau pe a lor, ca l-au schimbat. Acum ma intreb daca domnului cu Audi chiar i-au schimbat cele 4 cutii sau au pus rebuturi?

    00
  5. scumpe dom’le insa merita fiecare cent… faina reclama :D

    00
  6. Nu pot edita si am dat submit din greseala: Pe de alta parte am un amic cu un A4 cu 250.000km si merge brici, toti mecanicii i-au recomandat sa nu vanda masina, sa mearga cu ea pana rugineste toata, cele mai fiabile se pare.

    00
  7. Nu cred ca omul are pitici pe creier si problema e ca sunt tot mai multi care incep sa urle ca masina lor, nemteasca si noua, e de cacao.

    Oricum ar fi, incep sa cred treaba cu 2 linii de productie : Pentru Europa de Vest si restul lumii.

    O cunostiinta vroia sa cumpere ceva rahat de aparat pentru medicina dentara, habar n-am exact ce. A sunat omul la supplyer, in Budapesta si a vorbit cu ceva magazioner, aveau un singur produs pe stoc, produs care nu era rezervat. Cand a dat omul de tipa de la vanzari i s-a spus ca nu il au pe stoc. Dupa ce au ajuns sa se certe i-a zis tipa in fata ca produsul ala e pentru europa de vest, nu pentru est, deci sa.si ia gandul de la el.
    Asta e informatie la prima mana, de la cineva de incredere, nu vorbesc balarii.

    00
  8. sau poate chiar e ceva total defact la masina aia si nu gaseste nimeni, se mai intampla! stiu un A5 care a fost livrat cu un surub in motor care dupa cativa km a bushit tot motoru, l-au pus pe trailer pana in germania, au schimbat motoru si e ok! la fel se poate sa se fi intamplat si aici ceva poate cu ambreiaju, placa de presiune, nu e aliniata cum trebe cutia etc! se fac milioane de masini, unu-doua sigur ies aiurea! ;)

    00
  9. Mai bine isi lua automata :)

    00
  10. @Arhi: A7 il poti cumpara doar cu cutie automata respectiv semiautomata care ,daca e sa o luam la puricat, e tot automata

    00
  11. @Arhi
    Idem. Dar ai idee cati se plang ca VW face masini de o calitate indoielnica, pentru ca uite, la ala s-au stricat 4 cutii.

    00
  12. Oare are cutie manuala sau automata? Cum faci sa strici una automata?

    00
  13. daca are cutie automata si se tot strica e defect de fabricatie a masinii si trebuie sa i-o schimbe cu totul.

    00
  14. A7 nu se vinde cu cutie manuala. Soferul e un monument de incompetenta pe langa printesa cu xtrailul.

    00
  15. Iertată-mi fie ignoranţa, dar nu vorbim de cutii automate?
    Suspensiile pneumatice, nu sunt automate? Tre să stai într-un picior când intri-n ea?

    Ceva e suspect într-adevăr. Aşa se alimentează miturile cu maşină fabricată pentru europa de est, quality control zero: dacă porneşte se trimite la bucureşti.

    00
  16. Foarte interesant ca ii s-au stricat 4 cutii de viteza ceva e putred, poate e platit sa atraga atentia prin reclama negativa :))

    00
  17. Nu cred nici un mesaj scris cu Arial!

    00
  18. Adica sa inteleg ca nimeni nu a observat pana acum ca e facatura in PS ? :)

    00
  19. Am vazut ca scrie si mai sus dar repet:

    AUDI A7 se vinde doar cu cutie automata. Ce vina poate avea omul?

    00
  20. N-o fi tedei cu i-ul rosu

    00
  21. 4 cutii automate schimbate e cam ciudat…..poate omu vrea sa scape de leasing si s-a gandit ca varianta asta de reclama negativa poate merge sa obtina ceva de la dealer….:))

    00
  22. @Jumulici: nu contează, se schimba automat la un moment dat chiar dacă e pe manual

    00
  23. Bai, daca e reala faza, nu mi-as dori sa fiu in pielea omului ala. Iti dai seama in ce hal e cu nervii de-a ajuns sa-si stick-areasca masina asa? Ah, si as fi dat orice sa vad fetele alora de la service cand s-a intors omul cu a PATRA cutie stricata. Cred ca erau…priceless.

    00
  24. NOU
    #24

    Ce vina are masina ca se aude un „tacanit” intre scaunul din stanga si volan? Daca erau conduse corespunzator, fac pariu ca nu se intampla asa. De ce nu toti care au asemenea masini nu patesc ca ei? Pai acum sa fim sinceri.. alea’s masini sa se strice chiar asa?

    Sper ca soferii celor doua masini nu sunt asa de idioti ca asta:
    https://youtube.com/watch?v=AF7YXtBG9Xk

    00
  25. NOU
    #25

    Acum X ani, am vazut in Germania un Audi A8 inscriptionat cu „Nie wieder Audi” si avea o tablita cu toate problemele de cand a cumparat-o. Am inteles ca proprietarul a fost dat in judecata pentru calomnie samd. Sa vedeti cand sare Porsche Romania pe el, in loc sa-i schimbe masina cum mi s-ar parea normal, o sa-l poarte prin tribunal.

    00
  26. eu as miza pe amandoua: reaua credinta a propietarului si a celor de la service. :-) si iata, poza e completa. Sunt convins ca omul a apelat la pozitia „racheta” mult prea des, iar cei de la service si-au bagat picioarele o data mai mult.

    fyi – o cutie de viteze nu poate fi schimbata cum vrea muschiul lui gigel. din cate imi aduc eu aminte, are un VIN/ceva pe ea si trebuie declarata la politie/RAR cand se schimba cu totul. Si nu stiu cat de mult poate face asta un service de capul lui, fara propietar.

    00
  27. s-ar putea totusi ca mecanicii sa fi tratat simptomele (cutia stricata) si nu boala in sine, adica ceea ce strica cutia. Omul a avut probleme si cu suspensia, poate e pur si simplu o serie mai nasoala de A7 care e predispusa la anumite defectiuni.

    Nici o maimuta nu ar reusi sa strice 4 cutii de viteza in 12k km.

    00
  28. Daca schimbarea s-a facut pe asigurare, CASCO, RCA, nu ma pricep care din ele, dar pe asigurare, atunci explicatia e simpla. S-a inlocuit cutia originala cu una de rahat, facuta de chinezi sau cel mult turci pentru ca firma de asigurari nu a vrut sa plateasca originalul.
    The end?

    00
    • @Gaelex: teoretic, da. practic, dacă masina e in garanție și ii pui piese proaste, ghici ce: se strică iar! și iar trebuie să o repari pe garanție.

  29. Hmmm…. ori a copiat ideea dupa primul, ori e campanie de promovare pentru o firma de asigurari, un service auto, ceva de genul.

    Desi e ceva timp de la prima masina iar mesajele sunt destul de asemanatoare. Nu stiu ce sa zic.
    In plus vorba ta, audi nu se strica niciodata iar cei care au audi isi cumpara alta masina ca au bani nu stau de autocolante pe masina….

    Eu pun cei 15 centi pe „campanie” Ramane de vazut daca am sau nu dreptate.

    00
  30. Cred ca un idiot n-a vazut ca e pe manuala si dai tare crezand ca e automat.
    Sau… la 200 la ora, a sarit din a 6-a in R de la Racheta!

    00
  31. Din cate stiu o cutie de viteze e cea mai scumpa piesa dintr-o masina dupa motor! Eu zic ca service-ul i-a pus o cutie second hand de fiecare data si cutia originala e bine merci pe alta masina!

    00
  32. NOU
    #33

    Dragi cititori, sa stiti ca Audi A6 (2004-2011) se strica si inca in draci, service-urile autorizate sunt varza la profesionalism, atata timp cat mergi numai pentru schimb ulei totul e ok cu ei. Daca ai de reparat ceva la un A6 e mare mare problema si costisitoare. Evitati pe cat se poate Automitric Suceava.

    00
  33. Nu ştiu de ce, dar tare am impresia că ăia din service au facultate şi d-aia se strică, de fapt.

    00
  34. Toata lumea ridica in slavi audi, nu e deloc o super firma. Cred ca pentru a reduce costurile folosesc si materiale mai slabe care normal ca nu rezista. e de tot rahatul sa dai zeci de mii pe o masina si sa stai numai cu ea in service. chm va explicati caelasi model de audi a 4 sa aibe coduri de motor diferite. piesele fiind facute de subcontractori diferiti. credeti ca la 40 de mii de euro trebuie sa pui in balanta norocul. daca masina ta are pise bune sau nu?

    00
  35. @Gaelex
    Nu putea sa schimbe decat pe GARANTIE –
    Nu poti sa-ti schimbi pe asigurare, CASCO, RCA cum spui decat daca ai avut vreun accident si s-a stricat cutia din acest motiv -E imposibil ca omul sa fi facut de 4 ori accident grav care sa necesite schimbarea cutiei pe casco, etc. Prin urmare schimbarea s-a facut sigur doar pe Garantie -si in acest caz piesa stricata se trimite de servicul autorizat direct la producator (Audi )si inlouirea se face cu una originala si costul operatiei este suportat/decontat ulterior de producator (Audi). Toate aparatele care se schimba la o masina pe garantie ajung la producator si se face un catalog cu fiecare defectiune aparuta pe serie de masina. Imi este extrem de greu sa cred ca s-a decontat fara numar de 4 ori o cutie automata de Audi care costa ceva pe bucata fara ca cei de la Audi sa ceara explicatii la service. Indiferent de ce cutie ai pe masina A sau M nu se strica asa usor decat daca esti dobitoc si uiti sa pui ulei in cutie sau bagi ulei de masline :) Mai exista o varianta de dusi cu capu care isi cumpara din Germania de ex un Audi si evident de chitrosi ce sunt baga in ele motorina de kkt, nu merg la service atunci cand trebuie, ii dau peste cap cip-ul de service, umbla la Km, repara/schimba filtre pe la tot felul de servisuri dubioase, si in general baga piciorul in acceleratie la talpa ca sa se dea mari si apoi vin si urla ca dobidocii ca nu le mai merge cutia sau motorul e tandari, franele nu tin, etc….si apoi la final de drum le vand …evident dupa ce le poliseaza bine :)))) si dau cu vreu 50% km inapoi

    00
  36. uau ce de comentarii. este mai mult ca evident ca este o campanie. cealalta varianta parca era tot cu cutii de viteze. este atat de evident ca este… evident. 4 cutii?, doar 2 nu puteau pune? sa para mai plauzibila? nu cred ca la asa masina/model sa pice cutia sau chestii grave care sunt indelung testate de catre producatori. probabil masina mai are si alte texte lipite pe partea cealalta care trimit catre o agentie de asigurare. investigati mai intai.

    00
  37. Mulțam de postare. Ceva mai devreme văzusem mașina trecând (eram pe trotuar) și n-apucasem să văd tot scrisul, lol.

    00
  38. Sa o lase mai usor cu nervii la volan. Acusi li se strica si ambreajul.

    00
  39. nu exista posibilitatea sa fie un viral?

    00
  40. Oare s-a inventat perfectiunea la Audi? Sau or fi si astia oameni care gresesc si au parte si de clienti tampiti? Cautati probleme la motorul de 2.5 tdi de la Audi si mirati-va…
    Totusi 4 cutii..la o masina de 70000 euro. Clientul ala merita un tratament special dc avea numai 12000 km in atatea luni. Macar un curs sa il invete sa conduca!
    Dar inca nu am vazut toata povestea.

    00
  41. @doibani: Nenorocitii astia de la Audi, au profitat de naivi.

    00
  42. @miticosul: din cate stiu eu, doar seria de motor este imperecheata cu masina.

    00
  43. Dar nimeni nu s-a gândit că poate e vorba de un photoshop bun?
    În 12.000km șansele să se strice de 4 ori o automată nu se regăsesc nici la chinezi cu ale lor replici.

    00
  44. sa nu fie de la utilizator. Trebuia sa i se spuna ca in mers, pentru viteza mai mare, nu trebuie sa dea „R” de la racheta ;)

    00
  45. N-a zis nimeni ca firmele de asigurari sunt prea destepte, au un Gigel care e pus sa economiseasca bani si el vede ca trebuie piesa X asa ca o ia de unde e mai ieftin. Nu conteaza si nu intelege ca firma pierde mai multi bani daca o ia de 10x ieftina decat daca o ia 1 si buna.

    00
  46. 11 luni a facut 12000 km…. inseamna o medie de peste 1000km pe luna
    Dar….masina a avut schimbate 4 cutii de viteze…..
    Cind se strica o cutie de viteze, nu prea mai puti sa mergi cu masina…. DELOC . In plus fabricantul iti interzice acest lucru cind descopera si esti in garantie…
    Astia nu tin zeci de cutii in magazie asteptind oamenii sa vina sa le schimbe…
    A durat si sa vina cutia, si sa o schimbe…
    Eu zic ca la 4 cutii schimbate, omu statea pe vara 1-4 luni de zile….
    Si iar revenim la km lui….inseamna ca facea de 3 ori germania pe luna….
    E aiurea….sunt convins ca e FAKE
    Acel 100% pare ciudat amplasat…

    00
  47. @miticosul: nu sunt foarte sigur… dar ce zici tu la paragraful II parca se aplica la seria de caroserie si seria motorului, din cate imi amintesc sunt singurele elemente cu serie care apar in documentele vehicolului…

    00
  48. Eu am un audi a 6, calculatorul din cutia de viteze a murit, l-am schimbat, acum am cumparat un alt motor, pentru ca motorul de pe masina a ales sa se sinucida. Sunt fan audi, insa daca ajungi la service vorbesti singur si te gandesti la alte variante.

    00
  49. asta`i vrajeala – de cand a aparul modelul ala ? intr`o perioada asa de scurta 4 CUTII DE VITEZE ? nici ambreiaje daca ar vrea sa arda, nu cred ca ar putea…

    00
  50. mai noi, românii sunt experți și în curii de viteze, reparate pe RCA dacă se poate :P

    00
  51. S-au stricat 4 cutii de viteze și o să mai strice în continuare că n-a avut bani de cutie hidramată și și-a luat manuală.

    Apoi rulând la viteză mare își arată mușchii și fortează schimbătorul să intre în marșalier. Hop, încă una.

    00
  52. Nu sunt adeptul teoriilor conspiratiei, dar nu ar fi exclus ca in spatele acestui mesaj sa fie o campanie a lui BMW.

    00
  53. Am un Audi A4 si are 308.000 si merge brici. Daca am grija de ea cum am avut pana acum cred ca mai fac inca 300.000…

    00
  54. E multi dar prosti!

    00
  55. Nenea Ariel, daca taceai… A7 are doar cutii automate !!

    00
  56. Presupunand ca imiaginea nu e editata sau ca nu e vreo campanie ceva :
    E imposibil ca un sofer, oricat de prost ar fi el sa distruga 4 cutii de viteze la o asa masina.

    – Zicea cineva mai sus de pus ulei prost in cutie, etc. la 12k km? Serios? Cine naiba pune ulei intr-o cutie automata la km aia?

    -Altii au zis de bagat in „R” de la racheta. Fratilor…..voi ati condus vreo automata post 2000? Daca da, explicati-mi si mie cum mutati voi „schimbatorul” in pozitia „R” din mers la o cutie automata?

    – Variantele de cutii de viteze la modelul ala sunt:
    a) Tiptronic – pe 3.0 TDI quattro si 3.0 TDI quattro Bi-Turbo
    b) Multitronic – pe 2.8 FSI si 3.0 TDI (fara quattro) – cele mai ieftine 2 variante
    c) Tiptronic 8 viteze – pe motoarele mai mari

    Ce au in comun toate cutiile alea? Faptul ca desi iti dau un sentiment de manuala pe modul sport (semi-auto), cutia aia face tot ce vrea ea in cazul in care vede ca esti prost. Nu o sa poti retrograda in treapta 1 la 150 km/h nici mort. Sa nu mai zic de R.

    Sunt de acord ca ar putea fi si soferul idiot, dar nici chiar asa. Eu mizez totusi pe o aliniere proasta a cutiei cu motorul sau pe ceva defect din fabrica la partea electronica a ei.

    00
  57. ma mir ca nu s-a gandit nimeni ca baietii de la Porche sunt PRAF! astia nu stiu sa monteze un parbriz calumea, nu mai vorbim de o cutie de viteze. Lucreaza in scarba si fara nici un fel de pasiune pentru ceea ce fac. Asta daca nu fura piesele de pe masina…

    00
  58. Depinde ce inseamna ca „s-a stricat” cutia de viteze. Personal am vazut cutie automata de BMW Seria 6 facuta praf in spalatorie, doua jeturi si dupa n-a mai putut pleca cu ea de pe loc, dusa a fost.

    Cutiile astea robotizate sunt pline de electronica fara de care nu functioneaza. E destul un voltaj aiurea sau un scurt sa le dai peste cap. Daca baietii din reprezentanta nu cerceteaza electronica masinii o sa schimbe omul 20 de cutii si probabil se vor strica toate.

    00
  59. Are dreptate Florin_, cu o mica adaugire: se poate strica electronica de la servomecanismele cutiilor de viteze (nu musai automate), se poate strica si modulul de comanda, se poate strica orice, dar mie mi se pare de neconceput ca aceste defectiuni sa nu fie depistate mai ales la o reprezentanta de firma si mai ales cand de e vorba de o masina exclusivista si rara ca aceasta.
    Trebuie sa ai IQ-ul cu putin mai mare decat al cartofului ca sa-ti dai seama dupa defectarea primei cutii schimbate ca nu s-a rezolvat problema si ca e o tampenie sa tot schimbi cutii intr-o veselie (aici ma refer la personalul din service).
    Daca exista o problema electrica/electronica, aceasta e imediat vizualizata cu testerele auto (de multe ori si cu unul generalist, nu musai dedicat, de firma).
    Eu cred ca pana la urma e vorba de cei de la reprezentanta: ori au personal slab pregatit, ori poate vor sa saboteze modelul asta de AUDI.
    In 12000 Km sa pui 4 cutii la o masina din clasa asta si sai in continuare probleme, miroase deja a altceva.

    00
  60. Parerea mea e ca vb de un un un caz particular si nu trebuie sa generalizam.Adica daca eu am avut o experienta neplacuta cu o anumita marca poate nu voi mai dori sa achizitionez din nou marca aia dar sa fac asa tam tam impotriva producatorului e un pic ciudat.De dragul conversatiei as fi curios care e cealalta masina a propietarului de Audi.Cum spuneam e un caz particular si teoriile sunt multe de la problema cu soferul pana la cum spunea cineva mai sus ca poate domnii de la service au tratat doar efectul nu si cauza. Oricum daca vrei sa nu ai probleme si sa nu cheltui bani pe service,taxe,combustibil mai bine nu-ti cumpara masina deloc.Cu baieti de la o reprezentanta am avut si eu o poveste ce pare amuzanyta acum ce am inteles io e ca mai bine imi fac masina la un nene constincios decat la niste pustani smecherasi imbracati frumos si cu pricepere la macanica cat bunica-mea.

    00
  61. Stiu pe cineva, A5 coupe parca are, la 20k km i s-a stricat cutia de viteze…

    00
  62. este vorba de o cutie automata care nu are nimic electronic stricat pur si simplu curge uleiul din ea ca prin strecuratoare toata cutia este plina cu ulei .Nu este eroare umana pentru ca masina este atat de inteligenta incat si un incepator o poate conduce .am vazut-o cu ochi mei acea cutie ,nici la dacii antice nu o sa vezi asa.

    00
  63. Nu va grabiti cu un diagnostic. Referitor la cele comentate mai sus, la diferiti, vreau sa va zic ceva:
    – „electronica” vine incorporata in cutie, nu se mai monteaza in afara (exista motive zdravene pentru asta, nu le detaliez aici)
    – inainte de release oficial, se fac teste zdravene (unele chiar la limita paranoia, nu detaliez ca nu e cazul)
    – producatorul detine si afacerea de livrare de piese de schimb si poate contesta decizia oricarui service de a cere o piesa pe garantie, plus ca la un defect repetat se sesizeaza cineva si vine la fata locului (poate la prima cutie nu, dar de la a doua aia se suie in avion si se intorc cu tot cu cutie si ulei si poze)
    – referitor la schimbul treptelor de viteza (sau al vitezelor, pentru unii) acel lever sau schimbator e doar un plastic ce misca un magnet in fata unor senzori, el nu actioneaza direct cutia de viteze nicicum ci doar „cere” anumite comportamente de la aceasta, cerinte care sunt temeinic verificate in functie de o groaza de parametrii (ce depind de fiecare strategie a fiecarui producator) inainte de a fi executate

    Asta e cam tot ce pot sumariza rapid dupa 3 ani intr-un departament de Transmission dintr-o firma de automotive.

    As avea totusi o intrebare, posesorul masinii e sigur ca i-a fost schimbata cutia de fiecare data cand i s-a spus acest lucru ?

    00
  64. are dreptate omul cu cutia sint foarte proaste am un astfel de audi si l-am dus de doua ori la audi ramine in D si nu mai porneste.

    00
  65. povestea masinii continua,electronica cutiei de viteze luata foc,perne de aer spate sparte ,calculatorul de prelucarea imaginii defect,navigatie care se blocheaza ….cat de ghinionist sa fi..masina facuta pentru romania (in romania mai sunt cel putin 3 masini cu probleme la cutia de viteze)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube