O schemă simplă: mașinile lovite aduse din afară

Trec pe o stradă unde niște băieți au un atelier auto. Băieții repară non-stop mașini aduse din afară, cumpărate accidentate mediu spre rău, și le revând.

Schema e simplă: mașina nu figurează ca accidentată în scriptele service-urilor de acolo, o repară aici și e ca nouă.

Ce îi dă de gol: mașinile sunt versiuni extrem de ieftine ale unor mașini medii spre premium. Mă uitam, aveau un C-Klasse de vânzare, era versiunea cu cutie manuală, fără piele, fără navigație, fără senzori, fără volan, fără nimic. Altă dată aveau un BMW Seria 5 la fel, fără nimic pe el, manual.

mercedes-cklasse

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

28 comentarii

  1. Ii mai da de gol si pretul, sunt aduse din Germania si sunt mult mai ieftine decat ce gasesti pe Mobile.de, Autoscout, licitatii etc.Ar trebui baietii sa le vanda inapoi la nemti, ar castiga mai mult.

    00
    • acolo se lasa cu brutarie pt. asemenea activitati, no matter if you’re rromanian sau nemtian. D-aia nu se vand inapoi.

      00
  2. Asa ceva….am mai auzit ca mai iau piese din ele, dar chiar fara volan?

    00
  3. Hehe, scheme se fac multe. Pe lângă ce zici tu acolo, mai e si faza cu inlocuitul pieselor bune la p masina luata de noua din ro. So in loc sa-ti iei un sh din ro cu 50000 km, tu de fapt iei un harb cu 200000 km.

    00
  4. Schema se face si cu epave cumparate direct de-aici.

    00
    • Unul din motivele pentru care eu nu voi vinde epava. Nu vreau sa-l am pe constiinta pe vreunul.

      Alt motiv ar fi ca daca o „desfac” eu, ies clar mai bine vanzand piesele separat, cu toata munca, timpul si stresul aferente.

      00
    • Adevărat!
      Recent am dat un Cielo vai de mama lui din orice punct de vedere (caroseria mâncată de rugină, motorul praf, amortizoare strâmbe și rulmenți care huruie după 40 km/h) la 1900 lei.
      Peste o săptămână l-am găsit cu pragurile făcute, vopsit de arăta ca nou, roțile nu mai erau strâmbe, și motorul nu știu care-i treaba cu el. Totul la 4000 lei.

      Nah, pentru cine e meseriaș le refac de nu poți zice neam că mașina aia a fost răsturnată, îndoită, accidentată din orice unghi.

      00
  5. Trebuie sa moara dusmanu’ de invidie ca ai Mercedes sau Seria 5 , mai conteaza ca e facuta din 3 masini avariate , ca masina e cheala ? un sofer adevarat nu conduce cutie automata cum mai simte el masina ? ce conteaza ca are motor de 1.2 . Ca masina are in realitate 300-400.000 de km si pe bord iti arata 120.000 de km , mai conteaza ? cat timp moare dusmanu , nu conteaza.

    00
    • Am înţeles ideea mesajului, dar îţi vine să crezi că 300.000 Km pt un Mercedes rulat afară, cu service-uri la zi, nu sunt mulţi?

      00
  6. Se practica foarte mult, in Timisoara majoritatea aduc masini cu minim euro 4 si pe benzina ca inmatricularea sa fie ieftina, mai exact taxa de prima inmatriculare (taxe de mediu). In Salaj-Zalau e cea mai mare piata de masini second hand reparate din Germania – Austria.

    00
  7. NOU
    #12

    eu am ramas socat cand am vazut la pro tv cum unu’ si-a luat masina de vreo 3 ani cu 60.000 km si avea de fapt 500.000 cand a verificat-o apoi la service autorizat, ca avea tot soiul de probleme. masina arata relativ ok, ca avea chiar 3 ani, insa era praf motorul si restu’ de la forjat. cum sa dai totusi de la 500.000 la 60.000…si furtu’ are o limita.

    00
    • păi tocmai asta e schema. turcul dă inapoi la 150.000 și românul o cumpără și i se pare mult, așă că mai dă și el o dată.

    • 500.000 Km în 3 ani!? Adică 456 Km/zi??? Eu am băut 3 beri, să refacă cineva calculele!

      00
  8. Motivul pentru piese lipsa este destul de simplu: ca sa le iei originale trebuie sa dai seria masini sau a motorului sau ceva care o identifica clar pentru producator. Si atunci se aprind brusc beculetele intr-o baza de date si incepe sa se afle ca masina a fost accidentata grav si pe urma sar de cur in sus si asigurarile…
    Exista varianta in care iei piese ne-originale, daca exista si se potrivesc, sau iei piese sh si iar e nashpa ca sunt deja uzate si se vede asta.

    00
  9. Să nu ne mai căcăm pe noi, multe din ele sunt mașini ok, mult mai ok decât un logan.

    00
  10. Sunt socat cu adevarat…arivismul este in floare….;)))

    00
  11. Apropo de mașini reparate și vândute. Bulgarii și Rușii iau două mașini lovite și fac una bună gata de vânzare.

    00
  12. @Zoso, si asta nu e nimic. Sa vezi ce frumos se modifica kilometrii in aplicatia producatorului :))

    00
  13. e urata treaba la noi in tara, mai bine te duci la nemti si cumperi masina de la privat si gata , scapi de stres !

    00
  14. Nu e chiar atat de greu sa iti iei o masina buna! Faci rost de VIN si te interesezi de istoric, faci test compresie ca sa nu pape ulei, testerul poate fii degeaba din pacate si cel mai important de apuci si te uiti la seriile de prin masina! Eu asa am descoperit la o masina cum torpedoul avea alta an de fabricatie, cum scaunul din dreapta avea alta serie, cum geamul din dreapta avea alta serie, cum un far avea cod de Marea Britanie. La tester iesea perfect, compresia nu a iesit perfect! Concluzia? Masina lovita in dreapta si sarit aibag din scaun probabil chiar si cel de la pasager! Deci- VIN, test compresie, tester, verificat serii (chiar si la furtune)

    00
  15. Ceea ce ei arunca noi reciclam , tara tuturor nevoilor

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.