Așa va arăta Lada Vesta

Așa va arăta concurentul Loganului, produs de AvtoVaz, care va costa doar 5.700€.

lada-vesta-1 lada-vesta-2 lada-vesta-3

Momentan nu sunt cunoscute planurile francezilor (Renault deține AvtoVAZ în proporție de 51% din 2012), dar ar fi ciudat și stupid ca Vesta să concureze cu Logan. Probabil Vesta va fi împins către alte piețe, unde marca Lada e mai cunoscută decât Dacia. La fel cum au făcut cu Logan MCV, denumit Largus în Rusia.

Pe de altă parte, ideea de a avea două mărci low-cost e puțin ciudată, chiar dacă ai un singur centru de dezvoltare și reduci cheltuielile. Iar Renault nu se mișcă în zona premium, chiar dacă noul Talisman arată bine de tot, nu poți să ai KWID și premium în aceeași marcă, e în manualul de brand premium.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

48 comentarii

  1. Cutie automata :)

    00
  2. Cutie automata are?

    00
  3. Nu aveau Lada Granta in aceasi gama de pret cu loganul?

    00
  4. NOU
    #4

    S-o crezi tu ca asa va arata la 5700 euro, mai taie din dotari si ornamente
    automata ? pe bune ?

    00
  5. Lada o fi pentru nostalgici. Logan exista deja in Rusia.

    00
  6. Macar mori mai confortabil in Lada decat in Logan…

    00
  7. De la departare seamana cu un Logan. Bordul e mai misto, aduce a Hyundai.

    00
  8. Vreau Lada cu 2.0L benzina, cutie automată și instalație pe gaz.

    00
  9. Ce bine arata pentru banii astia…

    00
  10. Mi se pare că le cam place Ford-ul designerilor care au lucrat la mașina asta, mai ales pe partea de interior.

    00
  11. S-ar putea sa fie si o strategie de marketing pentru Rusia, caci rusnacului poate nu-i place sa se stie cu curul intr-o masina de la noi.

    Daca nu ma insel, ceva asemanator face vanzand sub Nissan in America de Nord (Nissan Tiida).

    Iar Michelin vinde tot acolo sub BF Goodritch…

    00
    • BFGoodrich vinde si in Europa. Intr-adevar e o companie americana detinuta acum de Michelin, dar produc anvelope intr-un alt segment decat corporatia adoptiva.

      Altfel spus Michelin nu stiu sa vanda in alta parte din lume anvelope 4×4 – all terrain si offroad , sau „truck” sub nume propriu pentru ca BFG sunt mai cunoscuti si se vand mai bine . Si nu , Michelin trucks , pentru vehicule comerciale nu sunt aceleasi lucru. Nici alea 4×4 de strada de le produc ei nu sunt acelasi lucru. Practic nu sunt alea adevarate de vreme rea de care daca se intampla in Romania ,nu mai circula nimic

      00
  12. Doar mie mi se pare ca arata mult mai bine decat Logan-ul?

    00
  13. O vedem peste ceva timp in compilatii pe YouTube – cele mai stupide accidente, alaturi de fratele Logan.
    Pacat ca irosesc atat de mult capital pe satisfacerea poftelor rusesti. Dar hei, cine crede ca poate vinde masini romanesti in Rusia si masina poporului sa fie romaneasca? Never!

    00
  14. N-arată rău deloc, plus că vesta mi se pare un nume bun acum în prag de iarnă.

    00
  15. Clasicul maketing: „Prețuri de la 5700€” și pun poză cu modelul de 20000€

    00
  16. Masina din poze nu are cum sa coste 5700 de euro. Cutia automata este 1500 de euro. Computerul de bord 500 de euro. Motorul este 2000 de euro. Asta inseamna ca restul masinii este 1700 de euro. Imposibil!!!

    00
  17. In umila mea opinie arata mult mai bine decat un Logan. ..
    Insa avand in vedere ca astea sunt doar niste rendere….Slabe sanse ca produsul final sa arate exact asa

    00
  18. Dacia e pt. Europa ca pt logistica asa cum se numeste Renault in mexic sau Lada in spatiul economic rusesc si asa cum in vestul Europei nu gasesti Clio symbol.

    Si asa cum daca ar fi fost autostrada pana la unguri fabrica din maroc ar fi fost pt. nordul Africii dar lasa ca ne fac bulgarii autostrada pana la portul greciei si vom vinde si in africa.

    00
  19. Probabil e strategie de marketing se mizeaza pe nationalismul rusilor care vor prefera Lada in loc de Logan sau gama de jos de la Renault

    00
  20. Low-low, dar vad acolo clima, tempomat, telefon si alte comenzi pe volan, piele perforata, display mare (probabil navigatie), cutie avtomata :)..Cam pare peste Logan la dotari. Nici designul nu e foarte rau, doar ca din fata seamana cu Opel Ampera si Zafira Tourer (Zafira cel nou).

    00
  21. Sincer nu arata chiar rau, desi se vede low-cost-ul destul de usor, mai ales la interior (cam mult Hyundai ). Ar putea fi un preview pentru urmatoarea generatie Logan.

    00
  22. cutie automata?

    00
  23. Schimbătorul ăla nu seamănă cu ce au 70% din maşinile de la noi. What kind of sorcery is this?!

    00
  24. Arata mai bine decat orice dacie, daca pun si niste materiale decente in interior, nu mizeriile folosite cu Dacia, ar putea fi un lowcoste care sa merite.

    00
  25. mda, si marmota invelea ciocolata in staniol. Si loganul trebuia sa coste 5000 de dolari, spuneau aceiasi francezi (inainte de ajutoare de stat si pupaturi in cur de le cine era la putere atunci), si iata ca ajunge sa coste si 12000 de euro, cu dotari fenomenale gen 4 geamuri electrice, AC si o tableta de 100 de euro lipita pe bord.
    Probabil va costa 5700, dar se va vinde in Rusia, tarile care se termina cu „istan” etc, va fie probabil euro 3 sau 4 (asta nu e rau, ca si VAG-urile de anul trecut tot euro 4 sunt)…

    00
  26. Doar mie mi se pare ca masinuta asta e peste Logan? Cel putin ca design si interior?

    00
  27. Dar ce zici de Lada X-ray si wtcc concept?

    00
  28. La 5700 euro o sa ai la ea ca dotari frane si cric. Acu cativa ani un prieten si-a luat prin programul rabla cel mai ieftin logan posibil. Masina nu avea nici macar plafoniera, reglajul oglinzilor lipsea cu desavarsire (trebuia sa tragi de sticla cu mana) casetofon canci, bricheta idem un singur airbag la sofer, inchidere 1310 style, manivele la geamuri si bari negre.

    00
  29. Uite, macar altii au inteles ca prizele de aer pot avea si alta forma decat cercurile ale bulbucate, de care Loganul nu mai scapa.
    In rest, ca si Loganul, pe afara e disproportionata. Atata caroseria pusa pe niste roti mici, mici de tot.

    00
  30. Sa nu te superi pe mine, dar si alte marci au in portofoliu ieftinitura la amestec cu super-scump. Este vorba de Mercedes-Benz, care este acelasi brand si pe S-Klasse Maybach Pullman whatever si pe dubitzele Sprinter. Nu cred ca vrei sa stii ce ieftinitura (ma refer la executie, materiale) este acea dubita. Cam jenant sa pui acelasi logo si pe masina de lux si pe camion si pe duba si pe utilitara aia de taiat paduri. Totusi BMW nu face decat masini si motociclete scumpe, nu o arde cu dube dubioase.

    00
    • Ca sa nu mai zicem ca „noul” Mercedes Citan este , in faptul, vechiul si uritul Renault Kangoo. Da de fapt, e un Mercedes, nu?
      Mare, mare fail de imagine din partea lor.
      Poftim..
      https://postimg.cc/Y4hCkBS5
      Ati vazut in ultima perioada ceva mai urit? Exceptind Fiat Multipla, evident..:)

      00
  31. Platformă de Logan, piese livrate de la Mioveni, motoare Renault și cutie de viteze robotizată (disponibilă și în gama Dacia). Mașina se va produce la Togliati, lângă Samara. Rușii preferă Lada, așa cum noi preferăm Dacia, iar ca Renault să se bucure de facilitățile oferite de Putin trebuie să-i gâdile puțin la orgoliu.

    00
  32. rusii pe care ii stiu erau foarte entuziasmati de masina asta, o sa rupa tot in Rusia pt ca e ruseasca

    00
  33. Poti sa ai, de ce sa nu ? Una o faci in UE(Logan) si alta in CSI(Lada). Daca ai duce Logan in Rusia ai da taxe mari si nu este o marca cunoscuta cum e Lada in CSI. La fel si viceversa cu Lada in UE. Eu ma uit ca seama mult amandoua. De premium e greu sa te bati deja pe o piata relativ mai mica si de snobi care cand vad „rombul” stramba din nas.

    00
  34. Clio Symbol cu ceva modificari prin interior, o tristete de masina :(

    00
  35. Terminati cu prostiile astea. Eu tocmai am comandat un BMW de 66k euro.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube