…Kilometri reali

Văd foarte des chestia asta în anunţuri. 80.000 kilometri reali. Deci reali, da? A văzut cineva anunţuri cu 80.000km falşi?

Problema e că adăugarea de “reali” nu păcăleşte pe nimeni, mai ales că majoritatea maşinilor care au chestia asta pe ele arată ca şi cum ar fi muncite rău de tot. Crede cineva că un BMW break din ‘98 are doar 120.000KM făcuţi îsn 10 ani? Sau mai merge în continuare schema cu “a fost al unei bătrâne căreia i-a murit soţul şi ea l-a ţinut mai mult în garaj”?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

20 comentarii

  1. Da, inca mai merge schema respectiva -> a fost al unei batranici si bla bla bla. Sau: erau pensionari si nu prea ieseau cu masina, poate doar la cumparaturi.

    In Germania ( sper sa nu ma insel ) chiar dealerii nemti „muta” kilometrajul inapoi si nu au probleme legate cu asta.

    La noi, chiar si daca faci test de motor risti sa iti iei teapa, mai ales ca samsarii sunt mana in mana cu cei de la service.

    00
  2. @Straja: nu cred ca e atat de simplu

  3. Da, merge si va merge. Altfel n-ar fi crescut vanzarile de SH in 2008 cu vreo 150% fata de 2007…

    Din aia 150% „mai multi”, cel putin 100% merg pe considerentul: frate, beamveu’ e beamveu, golfu’ e golf, ma lasi cu loganu tau ? iar sintagma „kilometri reali” reprezinta practic doar un motiv de autosugestie in plus.

    „Ba, sunt sigur reali ? Daaa, fratee, (si aici adaug un alt laitmotiv fata de cel prezentat de zozo), mergea mosu cu ea pana la piata si inapoi, atat, doar in uichend…”

    …desi, tehnic vorbind, o masina de 10 sau chiar 5 ani e un harb autentic, cu multe subansamble si piese care trebuiesc schimbate pentru un rulaj sigur pe sosele. Tehnic vorbind.

    Ma repet, romanu’ nu e roman pana nu se plimba pe strazi cu „noua” lui masina SH germana. Desi de mult masina germana nu mai e masina germana. ;)

    00
  4. cum zice un prieten … masina anului 2008 in romania: VW Golf III :) deci pe unii chiar nu ii intereseaza pe kilometrii si kilometrii reali … numa logan sa nu fie

    00
  5. Mai misto e cand incep sa-ti aduca ”martori” (alti tiganoi sau rusnaci plouati) care sa-ti spuna ca ”atat are domnu”’ de parca faptul ca inca un idiot incearca sa-mi dea plasa ma incalzeste.

    00
  6. Ba eu cred ca mai prinde. Si cred ca inca se musca din plin in piete.E parerea mea, cel putin. Un taran care a muncit 3 ani in italia si a venit acum acasa, crezi ca ii pasa de km, vrea doar sa le dea cu flint vecinilor.

    00
  7. Dacă kilometrii sunt reali, într-adevăr, de ce ar mai simți cineva nevoia să precizeze acest lucru? Nu e evident că, în mod normal, o mașină scoasă la vânzare trebuie să aibă afișat numărul de kilometri reali?

    00
  8. Mie cel mai mult imi place aia cu „a fost a unui doctor in Germania si nu prea umbla cu ea ca statea mult la spital…”.

    00
  9. Toate aceste anunturi au dus la caderea credibilitatii acestor negustori fata de cumparatori. Oare cine ar mai putea pune botul?

    00
  10. 1. bmw din 98 cu 120.000 km nu e asa de exagerat. eu am avut cielo din 98 si am dat-o anul trecut cu 90.000 km, in conditiile in care am mers aproape zilnic cu ea (serviciu + iesiri in provincie & concedii – cam 9000 km/an). masina din 98 cu 40.000 km – asta da raritate :)
    2. schema cu batrana e asa : a fost a unei batranici care nu mergea decat la piata cu ea ;)

    00
  11. Draga bre zoso, eu am fost in Germania (nu ma ocupa cu d-astea , chill) cu cineva sa cumpere o masina si a cumparat un BMW d-ala obosit de care zici tu din 1992 care avea 180.000km „reali”. M-am uitat pe carte si a avut 2 posesori: 2 babe nascute prin 50-60 amandoua. Un prieten d-al meu are Solenza din 2003 si are la bord 3000km. Plus ca sunt multi care au masini de firma si le omoara pe alea, masinile lor ramanand ptr. week-end. Cu toate astea si mie mi se pare o prostie asta cu km „reali”. Daca ar fi sa vand o masina as scrie exact cati km are si as putea sa demonstrez asta prin cartea de service daca doreste cineva.

    00
  12. @Revo: rare cazuri.

  13. corect,e ca si cum i-ai zice maica-tii ca toti de la mine din clasa fumeaza,doar eu nu,d-aia miros a fum de tigara!!! adica esti prost,cum sa zici asa ceva acasa,crezi ca mata-i proasta si nu-si da seama ca si tu bagi tigari din greu(vb la modul general:D)

    00
  14. Este o baza de date prin care dealerii pot verifica daca masina a „beneficiat” de asemenea tratament. Plus cartea de service.
    V-Dub rulz :)

    00
  15. @ vladd: cam putin numa 9000 km/an :D

    00
  16. poate masoara kilometrii in complex, si au parte reala si parte imaginara

    00
  17. 90% sunt falsuri km aia.
    Eu am luat de la o sursa de incredere un Peugeot 307 din 2005, avand km real de 168.000. Deci 56000 KM pe an. Maşină rulată nu glumă. Bine, întreţinută, revizii, tot tot, nici nu se pune problema. Maşina merge şi acum foarte bine încă (deşi o am de puţin timp ce-i drept).

    Ce vreau să evidenţiez este că cam ăsta e kilometrajul real ale celor ce vând pe dincolo. Nu vreau să vă zic că am văzut cu ochii mei BMW-uri din astea din 94-95 cu kilometraj dat peste cap, având iniţial peste 400.000 km. Toate!

    Şi e logic, pentru că ei au autobandă, nu ca noi. Şi maşina mea a fost a unui doctor ce stătea la 50 km de servici. Asta înseamnă suta de km zilnic. Ăsta-i kilometraj realist.

    00
  18. Râd de fiecare dată când văd kilometrii ăia reali :-) Faptul că lumea cumpără aceste mașini nu înseamnă ca pun botul, ci că le pasă mai puțin ori s-au obișnuit cu asta.

    00
  19. Corect, sunt rare cazurile. Dar atunci cand ele exista, sunt o oportunitate. Cine ma crede pe mine ca masina nevesti-mii din 2003 are 42.000 km? Si uite asa, daca e s-o vanda o da la pretul varstei masinii, nu la nr de km (reali sau ba) si deci cine o cumpara s-a scos.

    00
  20. fiecare bmw are 2 interfate iar cei ce dau km innapoi o fac de pe prima interfata cei reali ramanand pe a doua.este un baiat la RAR Iasi care tii arata pe loc din butoanele de la bord

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.