Insistaţi să nu aveţi opt-in…

spam

După lungi lupte cu sport.ro, stirileprotv.ro, incont.ro, groupon.ro şi alţii, zilele astea am văzut că s-a făcut dreptate şi acum se duc automat în spam.

Lenea de a seta un opt-in pentru newsletter costă, mai ales în ţara unde cretinismul e la rang de calitate şi zilnic un cretin te abonează la un newsletter…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

9 comentarii

  1. mda… de groupon.ro am avut si eu parte… de la restul nu ma asteptam .

    Thumb up 0 Thumb down 0
  2. La mine mailul ala cu Groupon Samsung e in Inbox.
    Gmail.

    Sau ghicesc ei cumva care mail a fost adaugat de proprietar si care nu?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  3. NOU
    #3

    Și mie mi le-a trecut în SPAM dar după foarte mult timp de dat report..

    Thumb up 0 Thumb down 0
  4. Lenea e între ghilimele. N-ai niciun motiv să laşi oamenii să facă opt-in, că s-ar putea să nu vrea. Ori scopul tău e să le trimiţi mailuri, nu?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  5. Parca opt in e atunci cand iti faci cont si implicit trebuie sa fie nebifat, si o solutie de opt out ar trebui inclusa in email, daca utilizatorul a bifat opt in… detalii

    Thumb up 0 Thumb down 0
  6. Eu nu folosesc chestiile astea, dar la abonare n-au cerut confirmare? Daca n-au nici posibilitatea de dezabonare, sunt pasibili de a fi acuzati de spam.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  7. @cristi opt-in inseamna sa te abonezi tu introducand mailul la ei pe site. Double opt-in inseamna sa si verifici adresa de mail, demonstrandu-le ca e a ta.

    Eu nu folosesc double opt-in pentru ca un procent destul de mare din cei care se inscriu nu mai verifica mailul si astfel ar pierde multi abonati.

    Prostia lor e ca nu inteleg un lucru: Daca n-au fost in stare sa verifice mailul, crezi ca o sa-ti citeasca tie newsletterele ?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  8. ajută raportarea mailurilor spam cu ceva? Că eu am raportat adrese şi continuă să-mi intre in Inbox.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  9. daca mailurile trimise de pe un anumit server intra in spam (sau sunt raportate ca spam) la un procent destul de mare (procentul difera in functie de clientul de mail: yahoo, gmail etc) de utlizatori, serverul va fi blocat si nu se vor mai trimite mailuri de pe el :)

    calitatea unui serviciu de newsletter consta in primul rand in functionalitatea “double opt-in” (trimiterea unui mail pentru a verifica adresa). “opt-in” folosesc toate serviciile de newsletter… iar daca demonstrezi ca o companie trimite mailuri aiurea, fara acordul persoanelor din lista de newsletter, compania poate primi o amenda maricica

    Thumb up 0 Thumb down 0

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.