Greierii de la Renault – aeroterma

Toți proprietarii de Renault știu de faza cu greierii din bord. Plastice ieftine, gropi, motive sunt destule.

O dată pe an, de obicei primăvara, mie îmi apar greieri în bord la aerotermă. Adică dau drumul la aer condiționat și se aude un scârțâit penibil care dispare dacă dau ventilatorul pe minim. De unde apar: de la frunzele intrate în sistemul de ventilație toamna, când o mai parchez pe sub copaci.

Dus la service, scos mizeria de acolo, 118 lei, acum totul e ok.

greiere

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

29 comentarii

  1. Mai repede si mai usor scapi de masina decat de greieri.

    00
  2. Off-topic: in poza este o lacusta :D

    00
  3. Bun bun, dar greieri in bordul in sine nu mai ai? N-ai avut? Cum ai scapat de ei?

    Pe mine ma enerveaza unul la maxim, care apare doar din cand in cand.

    00
  4. Stiu, sunt ghiduri complete pe reno.ro, insa parca nu m-as apuca sa desfac tot bordul sa-i lipesc banda izolatoare pe nu stiu unde. Iar varianta cu guma de sters intre parbriz si bord nu mi se pare prea eleganta.

    Si doi, parca nici unul din exemplele gasite nu seamana cu greierii mei. :)

    00
  5. 118 lei ?! A schimbat si filtrul ?

    00
  6. daca schimbi filtrul de polen odata cu revizia de ulei(10000 km) nu apare problema. mecanicul meu porneste ventilatia pe maxim dupa ce scoate filtrul de polen si se curata de frunze tubulatura. alti mecanici doar schimba filtrul de polen.

    00
  7. Foarte misto. Ce fel de gen muzical canta acest greieras proaspat instalat la bord?

    00
  8. Faza reala, eu si inca un amic, cu masini cam de un an fiecare. Intrebare: ti-au aparut greieri la a ta? Raspuns: Nu, eu nu prea parchez pe langa tufisuri. (facepalm)

    00
  9. @Gaby: Balada: Greierul si Furnica! O stim cu totii de cand eram mici.

    00
  10. Ca sa fiu sincer, mi se pare surprinzator sa aflu ca exista si asemenea probleme.
    Rezolvarea e foarte simpla – Lasati Renaultul, luati o masina !

    01
  11. @Gaby: manele :D

    00
  12. E aceeasi problema si la Logan. Lipseste un filtru pe undeva sub masca de plastic din compartimentul motor. Se rezolva relativ usor cu decuparea unei bucati de filtru de hota si montarea ei acolo.
    Dar sunt 2 probleme:
    1. O sa scada volumul de aer care vine prin ventilatie.
    2. Masca aia de plastic este prinsa in clipsuri, care se pot rupe foarte usor. Si nici nu poti sa le gasesti la magazin ca sa le schimbi.

    00
  13. Cam scumpa mana de lucru la BV.

    00
  14. Poate nu inteleg eu dar nu ar fi normal sa ai la intrare in tubulatura un filtru? Cum sa mai intre frunze in tubulatura?

    00
    • @Arhi: sa moară jeana dacă ți-oi mai răspunde când mă suni că ți s-a blocat portbagajul :D

  15. nu s-a blocat, l-am rupt. intre timp, enjoy the crickets:D ♥♥♥

  16. La skoda nu sunt greieri… :)

    00
  17. am o laguna 2 cu vechime de 10 ani si 200500 km la bord si ma consider un om norocos. De 7 de cand masina este in proprietatea mea nu am avut nici un fel de greier, zgomot dubios sau alte lucruri de care posesorii de clio sau megane se vaita :)

    00
  18. in 118 lei ti-au stropit si cu WD40 pe acolo sau doar au eliminat lacusta ? cate lavete au bagat pe deviz ? :D

    00
  19. La skoda nu sunt greieri. Ai deschis geamul sa vezi simfonie?

    00
  20. @Bluehand: este pe benzina …singura simfonie o face prietena care nu mai tace :P

    00
  21. De putoarea scoasa de sistemul de climatizare nimic?

    00
  22. Facute, la turci, ce pretentii sa avem…

    00
  23. Cam orice masina gama pana spre 20.000 de euro are greieri, mai mici sau mai mari. Inclusiv Skoda, ca eu de asta am. Nu sta niciun producator sa lupte eroic cu fiecare platic, muchie sau imbinare ca sa iasa brici la banii aia.

    Exista unii care se lupta cu fiecare greier, cu benzi adezive, bureti, cauciucuri, etc, etc etc. Altii dau si ei muzica mai tare si cu asta basta.

    P.S. Dupa mai multe mii de km de zdarganeala, cei mai multi greieri cedeaza, se aseaza cumva lucrurile de la sine.

    10

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube