eMag e de vânzare…

Sa vedem

  1. apar zvonuri că eşti în faliment
  2. dai afară 50 angajaţi, anunţi că te extinzi şi te lauzi că eşti cel mai tare!
  3. eşti în negocieri de vânzare a pachetului majoritar (via pahomi)
  4. unii oameni spun că emag nu stă chiar pe roze

Cert este insa faptul ca Radu Apostolescu si cei trei asociati ai sai (Vlad Bogdan Marian, Dan Teodosescu si Gabriel Dumitrescu) s-au confruntat in ultima perioada cu o nevoie acuta de lichiditati.

Problemele erau vizibile aşadar cu ochiul liber din primăvară, când creşterea a fost cu mult sub estimările optimiste bazate pe evoluţia din 2006/2007.

Aşadar? Se va vinde emag? Va deveni oare un magazin decent, că de crescut a crescut până la cer şi deţine 70% din piaţă…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

40 comentarii

  1. cam urat daca emag este aproape de faliment. se pare ca si romania incepe sa fie afectata de criza financiara mondiala

    00
  2. Faptul ca emag are nevoie mare de lichidati se vede din ultimele lor actiuni: stocurile au scazut, au disparut produse din oferta (nr de laptopuri a scazut drastic, nu mai apar componente mai rare, hdd-uri scsi de exemplu) si au explodat promotiile.

    De faliment nu cred ca este vorba. Cred insa ca s-au extins prea mult fata de cat pot face fata si au inceput sa reduca din cheltuieli.

    00
  3. NOU
    #3

    Se repeta istoria Flamingo computers. Cine isi mai aduce aminte de numele asta? Acum citiva ani se spargeau in figuri cu magazine de mii de mp pe Magheru si Regina Elisabeta, sucursale in fiecare cartier cu zecile, ba mai mult facusera si magazine non stop de parca oamenii se trezeau la 3 dimineata ca nu mai pot dormi daca nu-si cumpara un mouse in clipa aia. Snobismul Flamingo a mers pina intr-acolo incit era un must-have un cafe-bar si internet cafe in majoritatea magazinelor Flamingo din centru (cel de la Piata Romana, Lahovari, cel din Mihai Bravu, si altele) pare-se clientu era dornic sa stea pe chat si sa-si bea cafeaua in timp ce comanda o tastatura de 30 euro… Preturile superumflate nu aveau cum sa acopere jaful imens de cheltuieli nejustificate pe chirii si abrambureli manageriale…Asa se intimpla cind pornesti de jos(si cei de la Flamingo au pornit din regie, cind vindeau componente , harduri, memorii , aduse de parintii unuia ce lucrau la Tarom) cu timpul afacerea a luat amploare si normal ca incepe sa-ti fie rusine daca nu ai o fatada de prezentare trendy” . Numai ca snobismul exagerat i-a falimentat ! La fel s-a intimplat si cu Depozitul de Calculatoare, o afacere in care s-au bagat peste 10 mil de dolari, si se vroia o retea mai deasa decit farmaciile in Bucuresti si in tara….mai oameni buni, de cind este domeniul retail IT o chintesenta a existentei fiecarui roman ?
    Emag nu s edezminte de la aceeasi linie spre faliment . Au pornit in baraca aia saraca din Semanatoarea, acolo au facut banu gros fiindca era chiria mica, angajati putini si design nema. Rafturi cu cutii de refurbished-uri , si oamenii se calcau pe picioare sa cumpere”de la sursa, cel mai mic pret” Asa se tine cel mai mic pret, cind vinzi direct din DEPOZIT. Fara fitze, fara Mall -uri, fara Expo-galery . Dar sa vezi minune, si pe cei de la Emag i-a prins acelasi snobism, le pute la nas un depozit in Semanatoarea, au investit in magazine mari de lux, cu prezentari d eluc, si de unde sa acoperi cheltuielile decit crescind pretul??? Si se mai mira ca incasarile nu sunt la nivelul anilor trecuti, asa cum se asteptau… Pai fitzele se platesc domnilor, si nu de catre client, care se reorienteaza spre magazinele” IT gen depozit, urite si inghesuite, dar IEFTINE!

    00
  4. yahoooooooooooooooooooooo…sper sa si-o ia nesimtitii si incompetentii

    00
  5. Nu ştiu dacă i-au ajutat cu ceva concedierile alea. La ce cotă de piaţă au m-aş mira.

    00
  6. N-au început în baraca din Semănătoarea. În Semănătoarea au ajuns de abia prin 2006 dacă nu mă înșel. Primul sediu nu știu pe unde-a fost. Apoi au avut sediul pe lângă ștrandul Tineretului urmând ăla la Semănătoarea și acum în Crângași.

    Oricum, prima „tangență” cu emag a fost o comandă online de piese pentru un PC, comandă neconfirmată niciodată. După 2 săptămâni de așteptare m-am reorientat către alții. Asta era prin 2002 pare-mi-se.
    În zilele noastre lucrurile s-au mai schimbat. În sensul că ești măcar sunat să-ți zică că nu există pe stoc ce vrei tu.

    00
  7. Primul sediu (prin 2003-2004) a fost intr-un bloc de pe strada Alexandru Moruzzi, la etajul 6… Dupa care au inceput sa se mute pentru ca se tot extindeau.

    Nu cred ca vor da faliment, insa nu e nici un moment bun sa vinzi. Trebuie ca nu le-a picat tocmai bine ca n-au vandut acum un an, cand au mai fost contactati de diverse fonduri. Dar asta e… se intampla.

    00
  8. Sergiu, eu tot zic ca nu e un moment bun sa vanda. Pot avea si cota de piata 100%, lipsa de lichiditati, situatia generala si toate evenimentele din ultima vreme pun fondul de investitii intr-o pozitie de forta (si, implicit, eMag intr-o pozitie de slabiciune) pe care cu siguranta o vor exploata. Cu siguranta evaluarea nu va fi la fel de buna cum ar fi fost acum un an, cand toate erau bune si frumoase…

    00
  9. Zoso, un motiv in plus sa accepte orice oferta, chiar si una mai proasta pentru ei… Orice oferta e buna, daca scapa de faliment.

    PS. Si eu am incredere ca vor reusi sa scape de situatia asta.

    00
  10. Adevarul e ca ma asteptam la un apropiat faliment al eMag-ului. Si sa va explic deja. Succesul initial emag nu s-a bazat pe reclama platita sau alte alea, s-a bazat pe reclama facuta de clientii multumiti care au cumparat. Aveau produse bune, preturi ok, erau prompti, tot ce trebuie. Dar baietii s-au dezvoltat cam mult si au inceput sa le vina idei romanesti. De genul: „ma ce ar fi sa vindem si componente stricate sau folosite ca noi”. Si asta a inceput de anul trecut, apogeul fiind in preajma sarbatorilor. Atunci multi au cumparat de la emag cadouri, iar emag le-a bagat pe gat produse defecte. Si cum omul cumpara din timp, adica inceputul lui decembrie pentru craciun, s-au trezit foarte multi ca de fapt produsele cumparate de ei erau niste mizerii, iar timpul legal necesar returnarii expirase. Am patit-o si eu in aceeasi perioada, dar macar am observat repede problema. Am cumparat o carcasa Antec, am ajuns acasa si am descoperit ca era incompleta, am facut reclamatie, nimic, m-am agitata pe forum la ei, am stat 3 ore in service, timp in care indivizii de acolo incercau sa ma convinga ca nu e nimic in neregula cu ea de parca eram cazut cazut in cap, si dupa multe certuri mi-am recuperat macar banii, dar erau multi in service care erau dusi de nas de catre angajatii emag. Dar povestea nu se opreste aici, respectiva carcasa a mai fost vanduta de inca 2 ori si returnata (stiu asta din moment ce am mai vorbit cu oameni pe forum care s-au trezit cu aceeasi carcasa). Si practicile lor de acest gen au continuat, foarte des trmiteau oamenilor produse defecte, produse care nu corespundeau cu descrierea si apoi incercau sa se sutraga. E suficient sa va uitati pe forumul lor de reclamatii unde se gasesc cam 1% din toate problemele. Si acum aceeasi tehnica care le-a adus succesul, oameni care le spuneau altor oameni ce misto e emag-ul o sa le aduca falimentul, deoarece acum oameni spun doar cum au fost tapiti e emag si au ramas si fara bani si cu produsul defect. Acum evident ca patronii vor sa vanda afacerea si sa arunce mortul in curtea altuia, lucuru la care ma asteptam inca de anul trecut.

    00
  11. Daca problema s-ar pune sa accept 3.000 si sa scap de faliment si sa sper ca voi creste sau ca voi continua sa fac bani, da. Ce rost ar avea sa tin coada sus ca vreau 10.000, sa nu mi-i dea nimeni, sa dau faliment si dupa aia sa nu mai am nici macar aia 3.000 propusi si nici o perspectiva?

    00
  12. Faptul că se vinde nu înseamnă neapărat că o duc rău. Probabil au ajuns la un maxim al posibilităților de dezvoltare cu resursele pe care le au. Oricum, dacă se va vinde, sunt convins că va fi la o evaluare foarte bună având în vedere cota lor de piață.

    00
  13. NOU
    #13

    E firesc sa intru in magazinu Emag din Cringasi si sa -mi trebuiasca 15 minute sa aflu pretul unui laptop ? Erau insirate peste 20 de laptopuri , cu detalii tehnice linga fiecare , dar lipsea pretul. Stau 10 minute sa ajung in dreptul unei angajate si cind o intreb de pret, spune in sictir” ca s aaflati pretul, intrati pe site-ul nostru Emag.ro ” Am ramas blocat . Zic ”de unde domnisoara sa intru pe net acum, si de ce ma trimiteti sa intru pe net daca SUNT IN MAGAZIN deja ??? ” ”intrati pe net de pe orice laptop expus pe raft, si aflati ce va intereseaza ..” Asta este culmea angajarii , sa ai oameni angajati ca vinzatori si sa te trimita sa intri pe net ca sa afli pretul unui produs pe care tot ei il vand. Falimentul de aici porneste, exces de personal prost instruit si prost crescut . Mi-a trecut atunci si de laptop(vroiam o jucarie Acer de 9 inch) si de tot, din Cringasi am plecat direct spre Cel.ro , am comandat laptopul si fericit la ora 18 il aveam. Numai ca si la Cel. ro sunt alte smecherii romanesti de baieti descurcareti” …pe site scria ca laptopul are baterie cu 6 celule si sta cam 7 ore pornit ..mai sa fie, intreb vanzatoarea imi confirma, intreb si un ciumpalac de la tehnic pe acolo, da dom’le are 6 celule , exact asa cum scrie pe site. Ajuns acasa, incarc bateria full si stai pe net…si stau 2 ore ca atit a tinut bateria, nu 7 ,nu 5 .
    Ii sun si reclam diferenta dintre ce scrie pe site si ce este in realitate, ma anunta ca vor analiza problema si ma suna.
    A doua zi intru pe site , si intr-adevar rezolvasera problema au modificat la detalii tehnice datele bateriei, din 7 ore si 6 celule, in 3 ore si 3 celule . Pai bine ma ciumpalacilor, da pe mine m-ati pacalit, ca l-am cumparat incintat de performantele bateriei si de faptu ca avea 6 celule. Ce lula noastra , ti-am luat banii ura si la gara. Toti sunt niste hoti ordinari care promit mult si ofera pe sfertul promisiunilor…

    00
  14. Cuvantul „criza” e putin spus pentru emag, credeti-ma pe cuvant. Si sergiu nu e vb de dezvoltare sunt alte pb mai grave..

    00
  15. De faliment nu cred ca poate fi vorba, dar in cazul unui crash cred ca ar fi un cutremur de proportii pe piata magazinelor online. Pe langa ca cele 70 de procente din piata nu vor avea de cine sa fie absorbite, ar fi si o lovitura in credibilitatea cumparaturilor pe net.
    Pe de alta parte ma-ndoiesc ca faptul ca o sa fie cumparati va imbunatati serviciile. Fondurile de investitii sunt niste speculanti care cumpara, exploateaza si vand. Nu-i intereseaza nimic in afara de profit, nu ca ar fi ceva rau in asta.

    00
  16. Zoso, da, la asta nu ma gandisem. Good point.

    00
  17. sunt cei mai mari. vor reusi sa treaca peste greu, pentru ca au resurse si cativa oameni capabili. sustin ce s-a spus mai sus. au bagat multi bani pe estimari putin cam trase de par. au mai fost si altii mai mici care au incercat sa faca treaba „in centru” – vezi Dm.ro, care isi luasera sediu pe unirii, incentrul orasului, cu showroom si tot tacamu. dupa fix un an au revenit la clardirea de birouri pentru ca investitia nu a adus decat un plus de imagine, si cheltuieli mai mari, si dupa ce vad eu au luat-o iarasi in sus – la fel si cu emag.ro, au incercat sa combine retailul clasic cu retailul on-line, dar e cam greu cu costurile. omul cumpara on-line pentru pret si pentru diversitate. daca incerci sa faci retail clasic atunci apar costuri care se vor vedea in pret. in plus fata de asta un retail clasic inseamna multi oameni, mult mai multi decat oamenii decat cei de care ai nevoie sa sustii un magazin on-line. apoi mai este si problema stocurilor, care inseamna bani blocati, devalorizare, samd… hai ca am vb. destul.
    parerea mea este ca emag.ro va reusi sa scape de asta, plus ca au inceput sa ia masuri anticriza pe modelul de succes american, mai intai zboara oamenii care faceau cate o bucatica de task si se pastreaza cei cu productivitate marita.

    spor la toti, si nu uitati sa mergeti sa votati =))!

    00
  18. @Fluture: da, dar daca ai datorii si nu mai poti lua marfa pe datorie…

  19. Problema emag-ului se trage de la stocurile mari pe care le avea. Pentru distribuitorii de IT, eMag era comparabil ca client cu lanturile de hypermarketuri (cu diferenta ca emag lua si altceva in afara de cele mai ieftine componente cu care sa faca un sistem+monitor+imprimanta la 899 RON…). Este posibil, insa, ca eMag-ul sa nu fi beneficiat de aceleasi conditii de plata ca si hypermarketurile (discount-uri, prostioarele alea de taxe de raft, de catalog etc, termene de plata generoase) si de aici problema cu lipsa de lichiditati.

    O alta problema a eMag-ului (si a altor magazine online) e ca ei nu au proprietati fizice care sa poata fi folosite ca garantii in banci. Pentru astfel de business-uri, bancile acorda credite in functie de rulajul trecut si estimarea de viitor iar cum estimarile sunt praf acum, este posibil sa aiba probleme si cu creditele, ceea ce acutizeaza blocajul de pe lichiditati.

    Eu nu cred insa in faliment, ar fi pacat. eMag e singurul magazin online (din cele mari) care are o imagine buna: nu face seospam ca cel.ro si marketonline.ro, nu are treaba cu site-urile de comparatii etc.

    00
  20. @Fluture: depinde. tu ai accepta 3 mii in loc de 10?

  21. @Fluture: da, dar tu nu esti afacerist roman. tu esti un luzer cu blog.

  22. Emag e in discutii cu fondul respectiv dar nu se preconizeaza o finalizare candva curand.

    Tocmai ce au obtinut inca un credit de 2 mil EUR de la BRD cu care spera sa iasa din beleaua cu lichiditatile, desi mie suma mi se pare prea mica pentru ce datorii au la furnizori gen Scop, Asesoft sau RHS.

    Falimentul e putin probabil in situatia lor pentru ca se pot vinde relativ usor, nu convenabil pentru ei dar usor.

    00
  23. Deciziile de dezvoltare au fost luate de un management defectuos. Nu poti avansa cand in conducere ai fosti barmani. Totodata, Emagul beneficiaza in continuare de cele mai mari reduceri din partea importatorilor, chiar si cu 10% mai putin fata de restul magazinelor online si asta nu se vede deloc in pret, ba din contra. De aceea le urez un faliment placut. Golul de 70% se va ocupa cu usurinta de alte magazine si acest asa numit soc va fi practic inexistent.

    00
  24. @Salamu’ Electoral: LOL. Nici eu nu sunt de acord cu neexpunerea preturilor dar in cazul eMag e altceva. Ei schimba preturile mereu, in functie de distribuitor, de cursul valutar, de concurenta etc. Mi se pare normal raspunsul angajatei. Trebuia sa-i spui ca nu stii sa folosesti internetul, ca de asta ai venit in showroom, sa vezi ce zicea. :))

    00
  25. Cineva a ajuns astăzi la mine pe blog după căutarea: „falimentul emag” (sau ceva de genul). :)) Să mor io dacă am scris vreodată aşa ceva, dar noh… :))

    00
  26. depinde. tu ai accepta 3 mii in loc de 10?

    Asa au zis si sefii Yahoo, si uite unde au ajuns…

    00
  27. Noi pe aici nu putem decat sa ne dam cu parerea avand in vedere ca nu stim exact de unde au aparut problemele. Pana una alta, la showroom-ul de la Crangasi se munceste intr-o veselie la etaj pentru eMAG Live, iar de fiecare data cand m-am dus sa ridic produsele comandate erau destui cumparatori…nu cred ca se poate vorbi momentan de faliment

    00
  28. ciudat, 90% din produsele itc din casa sunt de la emag; si ca mine sunt multi…cred ca sunt niste jocuri mai subtile…

    00
  29. @morphy Nu cred ca poate fi vorba de faliment cand eMAg’ul, asa, cu problemele lui, are atat de multi clienti si are deja un renume… Bafta si ne vedem pe forum :)

    00
  30. ma ce tot o trageti voi cu cota 70%……. 70% din ce ???? masina de la Fan Courier pleca de la la ei cu aproximativ 100 de livrari pe zi . Se stie ca clienti unui magazin online sunt cam jumate din Bucuresti jumate din tara . Cum drq sa ai 70% cota din online cu 200 de comenzi pe zi ?????????????? v-au spalat mintile PR-ul si prostiile din ziare.

    Ei se lauda ca au cam 1000 si ceva de comenzi pe zi iar 200 care vin strict din online sunt cam 20% din crifra lor de afaceri . Deci 120 mil EUR * 20% iese undeva pe la 24 mil de EUR facuti din online . Verificati inainte sa faceti afirmatii !!!!

    00
  31. problemele sunt mai vechi…..din anumite zvonuri pe langa cei 50 care au plecat, vor mai pleca si altii de la eMAG. Din cladirea de 7 etaje, eMAG opreste 2. A plecat directoarea de site….. Si probleme nu sunt doar la acest magazin online…mai sunt si altele

    00
  32. Nu stiu daca ati vazut „raspunsul oficial” dat de catre Emag prin Radu Apostolescu, prieten cu nenea care scrie pe blogul fungift.ro. Dovada clara de aroganta, atitudine supuerioara la modul „nu mai dau doi scuipati” pe tine.

    Nu spun ca din cauza lor s-a ajuns aici dar basinile oamenilor de genul asta nu prea se pupa cu o activitate profesionala eficienta.

    00
  33. @sorin: directoarea de site a plecat pentru ca era o mare mare nesimtita care nu stia decat sa barfeasca si vorbeasca mizerabil, din cauza ei au plecat oameni buni din departamente precum programarea sau grafica.
    de dat faliment nu va da…pentru ca au ramas multi oameni buni acolo care vor ajuta ca emagul sa ramana pe pozitia de leader

    00
  34. Fratilor, se pare ca nimeni nu vede ce se intampla in realitate…. V-ati gandit ca poate articolul e gandit??? Poate mai trebuie un pic atrasa atentia asupra lor… caci disparusera din peisaj. Sa va dau cateva argumente:
    1. Cati dintre voi ati incercat sa cumparati un produs la un super pret (afisat pe site) si sa va spuna ca nu il au pe stoc, ca vine dar in 2 saptamani, etc si sa va propuna altceva?
    2. V-ati gandit ca poate pretul respectiv este pretul cu care ei cumpara de la importatori/distribuitori!!? Si nu de la oricare… Ci tocmai de la cei la care sunt blocati? Pai daca tot nu pot cumpara de la ei datorita datoriilor imense, de ce sa nu sparga piata…. Calculul e simplu: iei produsele pe care nu le poti aduce, iei pretul ce mai mic in lei (desigur, calculezi curs BNR+x% in functie de valuta distribuitorului) si descoperi ca pe site de retailer pretul e mai jos decat daca ai cumpara direct de la distribuitor…
    3. Chiar daca pretul afisat ar fi unul pentru produse pe care ei le comercializeaza, adaosul lor este infim, uneori chiar de 0% sau chiar sub, mergandu-se pe principiul discounturilor de volum… Dar astea vin dupa un timp, nu imediat. Si vin sub forma unei reduceri asupra datoriei de plata… Pai cu ce sa-i ajute? Aceste discounturi sunt oricum sub nivelul de subzistenta al cheltuielilor.

    Oare importatorii si distribuitorii verifica aceste probleme? Ei oare se gandesc ca isi canibalizeaza piata? Daca se bazeaza pe colosi cu temelii de plastilina, ei vor cadea cel mai rau: isi ucid vanzatorii mai mici (unii vor inchide, altii vor supravietui cu greu) iar in cazul caderii colosului, nu vor mai avea piata de desfacere.
    Sunt oare dispusi importatorii sa-si masacreze piata sustinand o imensa pierdere (daca nu ma credeti, urmariti financiarele emag pe ambele companii, plus capusele cu profituri grase).

    Emag va rezista acestei ierni datorita volumului care sunt convins ca se va face in decembrie. Cu totii vom alege cadouri cat ieftine, ca eventual sa ne mai ramana si pentru noi ceva…Deci, vanzari in decembrie vor avea destul. Dar va veni primavara si scadenta. Si atunci nu vor avea de unde sa plateasca. 2 milioane de EUR de la BRD? Sunt praf in ochi. Sunt doar intarzierile peste 30 zile la cativa furnizori. Si restul? Cum il vor plati? Caci mai au si chirii, utilitati, salarii, distributie, leasinguri, dobanzi, comisioane, spagi, amenzi, contracte cu diversi colaboratori…
    Abia in primavara veti observa ce este emag cu adevarat. Iar un investitor va cauta sa cumpere numai dupa inchiderea anului, urmand un audit serios… Si nu va cumpara nimeni nici macar la 10mil. Ar trebui sa bage prea multi bani dupa.

    Dar vom vedea ce se mai intampla… Sunt convins ca vor aparea si alte informatii pretioase pentru investitori.

    00
  35. @Un Byzon: audit serios? tu stii de fapt tocmai pentru „Audit” sa dea bine in nochii investitorilor sunt dati afara oameni cu experienta si vor fi angajati incepatori la jumatate de pret? Problemele la eMAG nu au inceput din cauza crizei, ci mai devreme. Iar asta o spun, din pacate, din cea mai sigura sursa.
    A inceput cu mutarea din primavara, cand multi nu au acceptat sa lucreze in noile locatii, mai scumpe decat Semanatoarea, a continuat cu certurile dintre actionari ,apropo, Gabriel Dumitrescu a fost debarcat impreuna cu jumatate din specialistii tehnici si cei de la divizia corporate, in august 2008,eronat ca mai face parte din maangement si actionariat. iar acum s-a anuntat concedierea a 50 de angajati. Cifra e mult mai mare daca ii socotim si pe cei pusi in situatia sa demisioneze. eMAG va numara fata de 1 martie, cu peste 120 persoane mai putin.
    cat despre problemele cu blocajele la furnizori, trebuie sa te straduiesti intens ca sa reusesti asta la un vendor cum e(ra) eMAG. Ce nu a reusit concurenta, a reusit eMAG.
    eronata insa e cifra de comenzi, sunt mai mult de 100 comenzi pe zi, undeva pe la 500-600 in medie, se lucreaza si cu curierii proprii, fata de peste 3000 cat era media anul trecut in aceeasi perioada, e intr-adevar o diferenta.

    00
  36. @Un Byzon: audit serios? tu stii de fapt tocmai pentru „Audit” sa dea bine in nochii investitorilor sunt dati afara oameni cu experienta si vor fi angajati incepatori la jumatate de pret? Problemele la eMAG nu au inceput din cauza crizei, ci mai devreme. Iar asta o spun, din pacate, din cea mai sigura sursa.
    A inceput cu mutarea din primavara, cand multi nu au acceptat sa lucreze in noile locatii, mai scumpe decat Semanatoarea, a continuat cu certurile dintre actionari ,apropo, Gabriel Dumitrescu a fost debarcat impreuna cu jumatate din specialistii tehnici si cei de la divizia corporate, in august 2008,eronat ca mai face parte din maangement si actionariat. iar acum s-a anuntat concedierea a 50 de angajati. Cifra e mult mai mare daca ii socotim si pe cei pusi in situatia sa demisioneze. eMAG va numara fata de 1 martie, cu peste 120 persoane mai putin.
    cat despre problemele cu blocajele la furnizori, trebuie sa te straduiesti intens ca sa reusesti asta la un vendor cum e(ra) eMAG. Ce nu a reusit concurenta, a reusit eMAG.
    eronata insa e cifra de comenzi, sunt mai mult de 100 comenzi pe zi, undeva pe la 500-600 in medie, se lucreaza si cu curierii proprii, fata de peste 3000 cat era media anul trecut in aceeasi perioada, e intr-adevar o diferenta.
    @vlad gidea: renume? depinde cum privesti, exista renume, a fost si bun, acum nu mai este

    @vorbaretu’: si la mine la fel este, sunt luate de la emag…pana acum. nu si de acum inainte

    @cenea: keep dreaming

    00
  37. @Morphy: „Noi pe aici nu putem decat sa ne dam cu parerea avand in vedere ca nu stim exact de unde au aparut problemele”

    nici nu iti doresc sa stii , nu e placut sa fii concediat inainte de sarbatori

    00
  38. Nene Iancu, problemele sunt putin mai vechi si mai intortocheate!
    Cat despre audit, el s-a facut, exista si……

    00
  39. haide ca va spun eu cum sta treaba: datorita crizei bancile au inchis toate liniile de creditare (la nivel national). Furnizorii nu mai dau marfa decat cu plata cash (pentru orice firma). In concluzie e nevoie de lichiditati. deci s-a vandut o mica parte pentru a intra lichiditati in firma si a asigura stocurile de altadata. Normal ca s-au mai redus si din cheltuieli ceea ce mi se pare foarte logic.
    Insa sa se inchida emagul sau sa dea faliment ???!!! Nici vorba. Stati linistiti ca vanzarile nu au scazut dupa cum se aude.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.