eMag related stuff

Bre eMag, dacă am cumpărat deja un router de la matale, ce rost mai are sa imi arăţi pe prima pagină alte routere? O sa mai cumpăr altul?

Sunt produse şi produse. Cele mai multe nu se pretează la algoritmul vostru. Daca tot vreţi să fiţi deştepţi, arătaţi-mi doar variante la ce ce am căutat la voi pe site, nu şi ce am cumpărat.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

31 comentarii

  1. True, de vreo luna, ”recomandarile emag” se rezuma la telefoane si accesorii. In conditiile in care sansele sa mai cumpar un telefon si alte accesorii la nici doua luni dupa prima achizitie sunt nule. Chiar speram sa aduca o anumita husa si ma holbam prin newslettere in consecinta.

    00
  2. ^Undeva era nevoie de o virgula si de litera mica :P

    00
  3. NOU
    #3

    Lucram la algoritmi, dupa cum bine se vede. Este un sistem abia lansat la inceputul lui decembrie si mai avem de tunat si masurat la el. Multam pentru feedback, ma bucur ca v-am starnit interesul.

    00
    • @Radu Apostolescu: arată-mi altceva, mai ales că poti vedea ce am cumpărat. dacă am laptop, router, ipad si doua blonde arată-mi mousi, genţi de laptopuri, stickere de laptop, ipad cases…

  4. @user: pentru tine ideea de marketing e mai dificila… lasa…

    In alta ordine de idei, nu stiu cum toata lumea are experiente placute cu emag, ca mi-am facut un car de nervi cu ei… Si epic fail, aveau pe site pachet un laptop Dell cu Win7 pe 32 bit, ca sa ajung la service si sa isi dea aia seama ca trebuia Win7 pe 64bit, ca asa era facut laptopul (oferta nu a fost inca modificata pe site:P), plus plimbari aiurea cum ca „vi-l face in seara asta, mergeti in showroom” si „nu, nu trebuie sa ne lasati incarcatorul”…

    00
  5. NOU
    #6

    Nu neapărat la emag, dar cam la toți aceeași problemă.

    Pun filtru să cumpăr un laptop de la 4500 lei în sus. Apar oferte cu Acer și Toshiba de 1200 lei. :)
    Pun filtru de Quad Core, în oferte îmi apare Celeron M.
    Mă uit pe site și îmi apare în oferte un Toshiba până în 2000 lei și alături îmi pun un Alienware de 15.000 lei.
    Te uiți la Alienware și îți bagă în oferte 5 laptopuri din gama „value”.

    00
  6. eu nu inteleg cum poate sa fie vandut cel mai bine aiphone 4 de exemplu, fata de altele, la nici 1 zi de la aparitia in shop.

    00
  7. Tu te superi doar din atita ? :))
    Eu am cumparat de la ei acu 2 luni un Lumix Fz38, iar la fix
    doua zile imi trimite mail si ma informeaza ca daca cumpar un Fz 38 Lumix imi da o geanta cadou :)))))))))

    Am raspuns la mail si i-am rugat ca pe viitor la astfel de glume sa baga in titlul mesajului, ce bine-mi pare ca ai luat TEAPA.

    00
  8. Aceeasi problema o am si cu Amazon-ul. Iar aia teoretic sunt mai destepti :)

    00
  9. Corect. După cum spunea și Krossfire, util ar fi să recomande acesorii pentru ce am achiziționat.

    00
  10. Poate vor sa introduca o noua politica cu returnarea diferentei de bani pentru produsele cumparate care s-au ieftinit in termen de X zile de la cumpararea lor, ca asa e in tarile civilizate :)

    00
  11. Asta asa pentru cultura generala: poti activa orice copie de windows pe 64 de biti (descarcata mai mult sau mai putin legal) cu un serial de 32 de biti, adica ala de pe dosul laptopului.

    00
  12. @zoso Ca bine zici, numai mouse-uri apar in urma achizitiei mele a unui mouse. Si nu am cautat doar mouse-uri.

    00
  13. @sidryane pentru tine ideea de sarcasm e mai dificila se pare.

    00
  14. @Sarpele: ai incercat tu si a mers?

    00
  15. @shb: Merge. Am incercat pe un sistem cu 4GB care venise cu Windows 7 pe 32.
    https://lmgtfy.com/?q=activate+windows+32+bit+with+64+bit+key

    00
  16. @shb, da a mers, dar doar cu conditia sa fie aceeasi versiune Home, Professional, Ultimate. A mers pe Vista si merge si pe 7

    00
  17. In termeni generici se cheama Predictive Customer Interaction. Da rezultate si permite un grad inalt de retentie a clientilor, titlu pe care probabil (inca) il au cei prezenti pe aceasta pagina.

    00
  18. Si sa nu uitam de email-urile periodice in care iti recomanda produse. Pentru ca suntem atat de idioti incat nu stim sa cautam produse pe site.

    00
  19. Ai facut observatia, ei au raspuns.. de curiozitate, o sa rezolve?

    00
  20. Cel putin este de apreciat ca Radu Apostolescu a vazut discutia si a raspuns.

    00
  21. Cam la fel funcționează și ebay :P

    00
  22. Și când te gândești că algoritmul de recomandare al celor de la Amazon a fost publicat. Plus că există o grămadă de implementări disponibile fără să trebuiască să plătești vreo taxă (google Slope One)…

    00
  23. Până acum n-am obiecţii privitoare la rubrica recomandări, poate şi pentru că majoritatea comenzilor făcute de mine erau pentru prieteni mai puţin pricepuţi într-ale calculatoarelor, cărora le-am creat conturi pe care nu m-am mai logat odată ce-am finalizat tranzacţia. Aş avea o observaţie legată de rubrica „Specificatii” de pe site, unde Stilul De A Scrie Cu Iniţialele Fiecărui Cuvând Ca Majusculă Este Enervant, Parcă Zgârie Pe Retină. Când Văd Acest Stil Mă Duce Cu Gândul La Siteurile Care Te Învaţă Să Câştigi La Loto Sau Alte Abureli De Acest Gen. Parcă N-ar Fi Chiar Imaginea Cu Care Emag Ar Dori Să Fie Asociată.

    Un alt aspect care nu-mi place la magazinele româneşti în general este legat de culorile în care sunt disponibile produsele. De exemplu produsul AK-ENP2STON se fabrică în versiunile BK (negru), BL (albastru) şi SL (argintiu – aluminiu). În România se găseşte doar versiunea neagră. Este doar un exemplu, valabil pentru multe produse. Cum n-am firmă de pompe funebre, nu doresc să-mi umplu biroul de obiecte negre. Dacă ar fi de înţeles lipsa de opţiuni la magazinele de cartier, de la cele mari parcă mi-aş dori puţin mai mult…

    00
  24. @Radu Apostolescu – daca tot lucrati la algoritmi, bagati si un filtru gen „nu imi arata niciodata categoria asta”. Adica de acord, m-am uitat dupa tablete si mi-am cumparat un Galaxy S, dar nu voi cumpara NICIODATA produse apple, asa ca ar fi bine si pentru emag sa bifez undeva „nu imi arata niciodata produse apple, ca mai bine imi bag un bat in fund decat sa cumpar de la ei”. :)

    00
  25. @Radu Apostolescu – Am cumparat un telefon Galaxy S de la voi. In ziua in care am facut comanda on-line pretul era undeva la 2174. Urmatoarea zi, zi in care s-a emis factura si s-a pus coletul la posta, pretul pe site era 1.999 – fain de tot. Cu un an in urma, la o aceeasi situatie (cum de mi se intampla tocmai mie nu stiu) un router ADSL s-a scumpit. Ghiciti ce ? E-mag mi l-a trimis cu pretul mai mare ! Am refuzat coletul si peste cateva zile mi l-au pus la pretul la care era initial, adica mai mic. Sesizarea scrisa (prin E-mail) la serviciul clienti nu a avut efect – m-a sunat o domana si mi-a povestit diverse – ideea era sa nu raspunda in scris – raman urme. Telefonic poti spune orice clientului. Undeva, candva au gresit. Cand ?

    00
  26. Eu am avut o sesizare referitor la o garantie la ei si m-au sunat. Apoi le-am trimis un email si i-am rugat sa-mi trimita raspunsul in scris si s-au conformat. Mi s-au parut ok din punctul asta de vedere.
    Acum ramane sa vedem ce spune OPC-ul despre rezolvarea lor.

    PS: Ca sa scap de algoritmul ala al lor dau logout inaine sa caut ceva, altfel ma trezesc iar cu email-uri cu sugestii aiurea. :)

    00
  27. NOU
    #29

    Calin, vei primi voucherul conform cu ce era afisat pe site. Probabil ca spiridusul de care zici nu se trezise inca, o sa ma ocup de asta.

    00
  28. @ Radu Apostolescu
    eu v-am prins pt a 3 oara(zile diferite) azi-dimineata(marti 25 ianuarie) cu ceva eroarea in sistem.

    cica primeam un voucher de 100 de lei la cumpararea diferitelor produse.
    Ma bucur ca prin promotia asa ca plasez o comanda, cand sun sa-mi confirme comanda si sa-i intreb cand primesc voucherul pt a plasa o alta comanda, imi spun „spiridusii” ca a fost o eroare in sistem si ca nu primesc nimic!

    bine bine frate, acum cateva luni ati facut ditai tambalau’ ca vai ce corecti sunteti pt ca a aparut o eroare in sistem – afisand preturile gresite – si au plasat oamenii milioane de comenzi pe sit si si-au tras toti plasme si lectoape cu 100 de lei, voi, corecti fiind, livrandu-le tuturor produsele

    asa ca… daca tot promovati ideea de „ne-asumam greselile”, de ce nu o duceti pana la capat?

    nu stau in voucherul ala, ci ma zgarie pe creier faptul ca va dati altceva decat sunteti.

    ftw nu era un mouse de 15 lei

    00
  29. @ Radu Apostolescu
    apreciez, s-a rezolvat problema – asa se fidelizeaza un client

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.