Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

37 comentarii

  1. Cu oarece ani în urmă, la Vancouver, diferenţa de preţ pentru automată era de 1000 dolari canadieni. Presupun că Loganul cu automată e conceput pentru export, la noi e inutil.

    00
  2. Vali, coincidenta face ca eu sa lucrez la Dacia Renault si nu sunt asa surprins ca tine. Oare stiai ca facem si cu scaune incalzite pt tarile scandinave? Cu ranforsari speciale pt tarile din zona Golfului Persic? Cu motor de 140 CP, tot pt tarile din vest.
    Si surprizele abia de acum incep, o sa vezi. Pregatim o gama super tare care va lua locul de acum vechiului Logan (cu toate variantele lui de caroserie) si a lui Sandero. Din 2012!
    Am impresia ca pe „colegul Razvan” chiar l-am vazut in uzina. Ma bucur oricum pt aprecieri.

    00
  3. @zoso, din pacate motor de 1.9 diesel nu prea avem :) Cel de 140 CP este benzinar.
    Altceva mai doreste domnu’? :)

    00
  4. da` sigur e duster ? ca mie consola de bord imi seamana a Logan … Duster are altfel controlerele pentru aeroterma

    00
  5. @killerINC Ala din poza e Logan, asa este, dar cine a zis ca nu e LOGAN???

    00
  6. Intre 13000 si 15000 de euro :)

    00
  7. @DanielT, nu este obligatoriu deocamdata

    00
  8. probabil e pt rusia, si motorul ala de 140cp probabil e euro 3

    00
  9. daca cutia automata e la fel de buna ca si cea manuala mai bine lasa :)

    00
  10. @Hilander, este motor de 2.0 MPI, si nu, nu este euro3 pt ca producatorii nu mai au voie sa faca masini cu motoare euro 3. Iar rusii isi integreaza deja modelul Duster la Autovaz

    00
  11. scuze, Highlander.

    00
  12. Intrebare: Airbag-ul pentru pasager nu ar trebui sa fie dotare obligatorie la toate autoturismele noi fabricate dupa o anumita data ? Ca din cate observ MCV-ul din imagine nu are airbag pentru pasagerul din dreapta.

    00
  13. Daca e cutie Renault mai bine nu…

    00
  14. Treaba nasoală e că pentru export se asigură o calitate mult mai bună și niște servicii de o mai bună calitate. În schimb ce se vinde în țară… uneori lasă de dorit.

    00
  15. 43.000 AED – adica aproximativ 8500 EUR. Pret fara taxe ca nu prea sunt aplicabile pe aici. Am condus de curiozitate una automata si se misca decentel.
    @Dragos Asaftei: sa stii ca asa e, si maiourile pt export sunt mai bune, au mai putin plastic in ele! – bre chiar nu poti sa treci peste mentalitatea asta? Loganu de export e la fel de urat, prost finisat si ieftin…. PT CA E IEFTIN.

    00
  16. Plus un link daca mai este nevoie pentru confirmare: https://www.drivearabia.com/carprices/uae/renault/renault-logan/2013/

    00
  17. Stiam de mult de acest lucru, am scris un post la vremea respectiva. Sunt mai multe lucruri interesante despre industria auto din Romania care nu apar prin presa. Spre exemplu modele Nissan pretentioase care au cutii de viteza romanesti, facute in Arges.

    00
  18. Cei care inca mai traiesc cu impresia ca tot ce e fabricat in Romania e prost dau dovada de naivitate. Pot sa va spun ca motoarele fabricate la Mioveni trec de 300.000 de kilometri iar cutiile de viteze Made in Romania echipeaza multe automobile din gama Renault-Nissan. Am un prieten care a facut taximetrie cu o Dacia Supernova si a trecut bine de 350.000 de kilometri pana a picat motorul. Asta inseamna fiabilitate.

    00
  19. Il rog si eu pe Baxter sa raspunda la doua intrebari.
    Mai intai introducerea: am mai multi amici care isi plang de mila din cauza servodirectiilor de pe Renault-uri (in special Clio).
    Intrebarea 1: Cum e la Logan? Cedeaza servodirectiile sau nu?
    Intrebarea 2: Loganul cel mai ieftin vine fara servodirectie. Pot sa comand un Logan mai evoluat, insa fara servodirectie? Am destui muschi la maini si n-am nevoie de belelele servodirectiei.
    Multumesc.

    00
  20. @MarianS, sa sti ca din potriva, la Dacia au fost mult mai putine cazurile in care au picat servodirectiile decat alte elemente (injectoarele la vechiul diesel de 70 cai de ex).
    Din pacate variantele de echipare la Logan sunt cele gasite la orice dealer, fara a avea posibilitatea sa faci comanda cu un grad special personalizat de echipare (fara servo dar mai evoluat) cum vrei tu.

    00
  21. Intamplarea face sa am un Sandero si sa stiu ca Loganul din Poza este varianta veche cu bordul vechi(vezi butoanele patratoase de la geamuri+clapeta de la recirculare aer) deci un model din-nainte de 2008. In concluzie poza fiind veche si stirea e veche…de 2-3 ani minim.

    00
  22. Are in dotarea de baza si bullbar ? E bun de stiut petru bizonii din trafic.

    00
  23. Dacia byRenault (de fapt Renault Logan) are cutie automata de mult prin tarile cu apa calda. Inca un pic si o lanseaza si la noi. :)

    00
  24. Si totusi nu se intreaba nimeni de ce fac o masina cu o cutie automata dar nu pun airbag si la pasager , in principiu cutia automata este deja next level pe cand un amarat de airbag deja e de bun simt sa ai macar in pe locurile din fata

    00
  25. @Radu-Mihai – Dacia nu are in plan cutia automata pentru Romania. Romanii sunt obisnuiti cu masinile cu schimbator manual ca toti europenii de altfel .

    00
  26. ce n-am inteles niciodata plecand de la ce a spus @baxter:
    „Oare stiai ca facem si cu scaune incalzite pt tarile scandinave?Cu ranforsari speciale pt tarile din zona Golfului Persic? Cu motor de 140 CP, tot pt tarile din vest.”
    de ce masina fabricata pentru germania e altfel decat cea fabricata pentru romania?
    atunci ne miram de: „nemtilor le plac daciile”
    eu unul m-as astepta sa le placa aceeasi masina pe care o conduc sau am aceleasi optionale, dar cum sa nu le placa cand loganul, sandero sau dusterul sunt diferite de ce conducem noi?
    prin urmare nemtilor le plac masinile romanesti pe care le avem pe strada sau masinile romanesti facute pentru ei?

    00
  27. ce am scris mai sus poate fi un motiv pentru a alege o masina second din alte tari in locul unei dacii pentru romania.
    cat de curand o sa se prefere o dacie second din afara decat una noua din tara. sunt masini total diferite, se pare

    00
  28. Arată tare nasol.

    00
  29. Atit la Logan cit si la Sandero cea mai mare problema este interiorul (Duster n-am vazut, fiindca consider aceste suvuri masini inutile), in special bordul. Daca Dacia reuseste sa faca un bord mai de doamne ajuta, o consola centrala ergonomica, voi cumpara si eu Logan.
    De citeva ori am intrat la Dacia decis sa-mi iau si eu, dar tot timpul bordul a fost cel care m-a speriat si m-a facut sa renunt la Logan.
    Si sa nu uit de piuitul acela idiot al semnalizarii.

    00
  30. @icsulescu, Dacia a fost nevoita sa se adapteze cerintelor fiecarei piete de desfacere.
    Politica lor de vanzari trebuie sa recunoastem cu totii ca este una de succes, din moment ce este printre putinele firme din Romania cu crestere uriasa de profit pe timp de criza. Au fost facute investitii mari pt a creste calitatea produselor si asta se vede din nou in vanzari.
    @Spock, crede-ma ca Dacia ar putea face bord cu consola si ergonomie peste multe alte modele dintr-o gama superioara, dar asta ar insemna cresterea pretului. Si atunci intra pe o piata cu competitori de calibru si sanse mult mai mici de a avea acelasi succes.
    Curand se bor schimba unele lucruri in bine, odata cu producerea noilor modele din 2012.

    00
  31. ce manson e ala frate ?:))
    Nu putea sa gaseasca unul mai frumos , mai estetic ?

    00
  32. Pt cine a intrebat de airbag-ul passager=> El este obligatoriu pt tarile din UE.
    Masina din poza fiind cu cutie automata este o masina pentru alte tari decat cele de europa. In europa nu se comercializeaza orice masina Dacia cu cutie automata.

    Iar nemtilor le place masina nu pt ca este diferita de ce e in ro, ci pt ca e robusta si fiabila si foarte simpla.
    Oricum cum spune si Baxter din 2012 noua generatia Dacia se va ridica la inaltimea unei masini adevarate.

    Ultimul lucru pe care vreau sa-l adaug este cum de a reusit colegul Razvan sa faca poza in Dacia. Din cate stiu eu inainte de lansarea Duster cineva a facut o poza in Dacia la el si nu prea a fost bine pt el.

    00
  33. Loganu’ lu tata are manuala si asa ma enerveaza cand bag a2-a :)) zau ca mi-as lua asa ceva.

    00
  34. Moama, ce de mofturi…, ba ca e nasoala maciuca, ba ca nu e facut pentru noi, ba ca nu e bun pentru romania, ba ca nu nimeriti viteza a ‘nspea…
    se vede treaba ca nu ati condus sicrie gen 1300 sau 1310, in care amestecai cu schimbatorul de viteze ca si cu polonicul in oala cu ciorba sa nimeresti treapta de viteza. nu mai spun de papucurile 1307 cu tractiune pe spate, la care era o adevarata aventura sa bagi in marsarier. :-)

    00
  35. ăla e designul standard la reno pentru cutia automată, cred.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.