Coşmar pentru Audi R8

audi_nightmare_1 audi_nightmare_2 audi_nightmare_3 audi_nightmare_4

Chestia asta circula pe mail de câteva zile cu titlul “If the Audi R8 could dream this would be its nightmare…“. Arată al naibii de mişto.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

74 comentarii

  1. sweet, parca te astepti sa se transforme :))

    00
  2. mie mi se pare prea futuristica! arata mai mult ca un prototip… si nu e poza, e render :P.

    00
  3. Da. Este prototip la BMW M1

    00
  4. Masina de cocalar! Arata ca si cum a iesit din cosmarul oracarui om cu simt estetic…

    00
  5. Nu are nici o legatura cu R8. Daca mergi la magazinul Audi poti sa-ti cumperi R8, in timp ce chestia asta o vezi pe net. Nu vad cu ce ar deranja R8-ul o masina care nu exista.

    00
  6. uitata-te la poza 3 si 4.. peisaju e identic…deci chestia asta e facuta in 3d max si cam atat…si pusa peste o poza reala…

    00
  7. SERIOS? Cpt. Obvious over here…

  8. spatele arata putin cu Alfa Brera care apropo, e una din cele mai frumoase masini create vreodata!

    00
  9. Practic e o porcarie (parerea mea). Pozitia de la volan raportata la inclinarea parbrizului si lungimea cat si inaltimea capotei face imposibil condusul. Nu vezi botul masinii.

    00
  10. @ionel : dupa tine toate supercarurile sunt porcarii probabil, dat fiind faptul ca toate au pozitia aia la volan si inclinarea parbrizului, plus de-asta… doar n-ai vrea sa aiba capota lunga cat a unui Matiz. Ce e aia „inaltimea capotei” ?

    00
  11. @zoso : am condus putin de tot, am amintiri putine si vagi. Creierul meu probabil a suprimat „experienta”.

    00
    • @mollahu: e cumplit. eu am invatat sa conduc pe oltcit, cand m-am suit in dacie parca imi taiase cineva jumatate de parbriz. passatul 2002, ala cu parbriz mare, a fost moartea pasiunii, de puteai lasa scaunul in jos si vedea pana si antena radio :)

  12. NOU
    #14

    Si unde conduci Viper-ul asta? la tara la bunicu’? Ca doar in Bucuresti o tii din ambreiaj…

    00
  13. Incredibil cat de multi cred ca masina asta e reala sau macar un prototip. Cum dracu sa comentezi de pozitia de conducere si parbrizul inclinat la ceva facut in 3d studio max (sau altceva asemanator)?

    00
  14. @mollahul: tu stii sa respecti parea unui om chiar daca e alta fata de a ta? E valabil si pt Zoso. Trebuie sa ne inchinam toti la ce ii place lui Zoso?! Eu am spus ca PRACTIC e o porcarie. Ca prototip pate sa fie beton, insa practic e greu de condus. La fel si o masina de F1 e o bijuterie dar practic e un junk.De aia nu vezi masini de F1 pe strada.

    00
  15. Cu garda la sol pe care o are ma indoesc ca poate circula pe drumul pe care e desenata.
    Da, e un desen (neanimant, inca). Fundalul e pe pe HDRi Locations (scrie pe imagine) iar masina e aplicata peste.
    Daca e un concept BMW, ramane de vazut daca va iesi pe drum in forma asta. Cate masini ies in forma prezentata ca concept? Comparatie ca nuca’n perete: cum arata Duster concept si cum arata Duster? Vezi aici: https://www.google.ro/search?q=duster+concept&tbm=isch&gws_rd=ssl

    00
  16. ce comparatii, ce remarci.. ce tarani sintem frate! auzi si ala, „unde o conduci in bucuresti?” pai sint convins ca inainte sa iese pe piata masina trebuie sa treaca testul bucurestiului.

    nu va mai cacati pe voi, li se rupe pla creatorilor de masini de voi si de parerile voastre. voi oricum tot masini second din germania cumparati. cind eram mici si jucam tije pe actibildele de la minti si vedeam masini ca astea, ni se scula pla. si acum avem besini, si noi n-avem dupa ce bea apa.

    00
  17. Off topic, dar despre masini: @Zoso: vezi ca Arhi cauta un arhimobil si se invarte pe la Renault. Impartasete-i experientele tale cu Megane.

    00
  18. E o porcarie. Botul asemanator cu mustangul, spatele este acceptabil si partea laterala a masinii este ingrozitoare. Pare ca este facuta da un chinez confuz. Ma indoiesc ca BMW va scoate vreodata pe strada asa ceva.

    00
  19. mie unul mi-ar placea sa vad asa ceva pe strada (desenat sau nu). si, bineinteles, daca va apare vom vedea si la noi pe strada unul din primele modele, chiar precomdandat.

    00
  20. E fake in plua mea, nu vedeti ca nu are capac la rezervorul de benzina?

    00
  21. :))) Numai mie mi se pare ca seamana cu Batmobile-ul? :D Batman, Batman!

    00
  22. @ionel : Imi place mie. Si pe tine te inteleg cumva, probabil nu ai condus o masina cu capota lunga ca sa vezi daca chiar te deranjeaza sau nu (desi iti dai cu parerea in mod aproape violent). Tot n-ai raspuns cum e cu „inaltimea capotei”.

    Masinile astea nu sunt pentru orice sofer, sau pentru orice drum (si producatorii acestor masini nici nu se adreseaza oamenilor care vor sa mearga cu familia in vacanta si iubesc Loganul pentru ca are 510 litri de portbagaj). As fi fericit sa am ocazia sa fac macar un test-drive cu asa ceva (fie Audi R8, BMW M1 sau alt supercar).

    00
  23. @Kodeina: intre timp, de la abtipilde incoace, unii dintre noi ne-am maturizat si am inteles ca inainte sa iti placa ceva te gandesti daca si functioneaza.Si… te inseli amarnic…creatorii de masini chiar tin cont de parerea oamenilor de rand pentru ca altfel nu ai vedea diferente atat de mari intre prototip si rezultatul materializat prin masina de serie.

    00
  24. @ionel, dar pt ce iti trebuie sa vezi botul masinii? stii, multi soferi chiar se invata cu dimensiunile masinilor si nu trebuie sa vada unde se termina masina. :) un supercar nu e construit pt a-ti duce plozii la gradinita sau sa mergi in weekend la cumparaturi in supermarket. :) eu sper ca pe viitor constructorii de masini sa nu tina cont de parerea unuia ca tine.

    00
  25. @mollahul: Inaltimea capotei …ma refeream la planul in care se afla capota si distanta dintre el si pamant si de asemeni la curbura capotei in partea centrala fata de capetele ei, pt ca se stie ca omul vede in linie dreapta iar curbura capotei mi se pare ca obtureaza vederea soferului.Eu nu m-am exprimat violent ci mi-am exprimat parerea. Nu am cautat sa te conving pe tine sau pe altcineva care spune contrariul ca nu are habar de ce vorbeste.Esti liber sa iti placa masina…mie mi se pare o porcarie din punct de vedere practic.

    00
  26. @ionel – trebuie sa recunosc ca ai dreptate cind zici ca tin cont de parerile oamenilor de rind.

    00
  27. Transmorphers! :))

    00
  28. @ionel – a spune ca e o porcarie dpdv practic e totuna cu a spune ca tocurile mari, desiplac barbatilor, nu sunt foarte comode. Stii de ce? Nobody gives a shit. Masinile astea nu sunt proiectate sa fie practice – Porsche GT, aia de oameni mari, cu 600+CP, nu prea merge sub 100kmh – cutia e ingrozitoare, motorul suna aiurea, ambreiajul e greu, ca sa o intorci iti trebuie un camp intins etc. In ciuda acestor lucruri, la peste 200kmh, si mai ales spre 300kmh, masina e un vis – si vezi tu, pentru asta a fost facuta, pentru oamenii care dau sute de mii pentru o jucarie, si carora li se rupe de practicalitatea ei, au probabil un Range Rover pentru a face piata.

    Diferentele intre concept si model sunt date de zgarcenia producatorilor – nici naiba, in lumea civilizata, cu sosele bune, nu vrea masini cu genti de 18, nu de 20. Faza e ca alea de 18 costa mai putin, si d-aia ajung ele pe modelele de serie… Crezi tu ca aia care au cumparat Ford Mustang au vrut suspensie spate din 1970 sau a fost pusa pentru ca era mai ieftina?

    00
  29. Unde o conduci? Pe circuit, la Monza, unde o duci cu trailer, daca asa vrea muschiul tau. Asta e a 4-a sau a 5-a masina, in nici un caz nu e masina de zi cu zi.

    00
    • @Jordan: adica nu ma pot duce cu ea prin hartoapele alea de pe strada unde e bamboo? pai ce am facut daca nu pot decat sa ii dau maxim 250 pe a2?

  30. Deja vad un cocalar cu lantul pana la genunchi iesind din masina asta si fluierand dupa fetite.

    00
  31. Hidos. Zici ca e o hartie mototolita.

    00
  32. scuze din greseala am sters ce am vrut sa scriu mai sus la link-ul respectiv…..cind o sa ajungem ca si indianul ala atunci o sa avem drumuri sa folosim si noi asa masini……..
    p.s. mai atasez odata linkul: http://www.rfi.fr/contenu/20100428-inde-ascete-affirme-avoir-passe-70-ans-manger-boire

    00
  33. Arata fain, da’ tot Audi castiga la faza asta. E ca si cu iphone-u’: cand a aparut, l-au prezentat, dupa care au inceput sa apara „iphone killers”, care nu fac altceva decat sa-i faca reclama.

    00
  34. Arata groaznic.

    00
  35. E sigur ca asta e o varianta oficiala ? Pozele sunt facute pe calculator, deci e posibil sa fie si un fake sau o varianta „stilizata” de unii.

    00
  36. vezi comentariul #8

  37. Daca te uiti atent la reflexia de pe capota o sa observi in dreapta jos linku catre situ care ofera peisaje pentru aia care fac chestii 3d.

    00
  38. stilizata sau nu, fake sau ba, daca as vedea o masina ca asta pe strada cu siguranta as spune un WOW!
    hai mah Andrei… vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca-s acri huh?

    00
  39. si app, ca s-a tot zis pe-aici care pe ce masina si-a dat doctoratul…

    am inceput cu o dacia 1300, a lu’ bunicu saracu…
    masina e gata reparata, dar pe usile de la garaj si-acum sunt urme :))

    00
  40. Bad ass, imi iau una cand apare.

    00
  41. @.pm: N-ai ce să le faci la atehnici. Spunea un „bou atehnic” mai sus că e „fake”. Cum dracu să fie fake dacă e randare? Poți să spui că e fake dacă a fost făcută să pară reală, să păcălească, pt că to fake=a falsifica. Ori asta din start e un prototip randat pe PC, n-a spus nimeni că e un prototip construit!

    O situație asemănătoare e ca și cum ai spune de exemplu că sunt „fake” extratereștrii din District9 !!! Fake pot fi doar extratereștrii din unele clipuri ale unor indivizi care susțin că înregistrarea e autentică. În acel caz ET-ii pot fi fie fake, fie reali. Nu în filmele de la Hollywood sau ca aici, în randări. Grei, grei de cap unii, nu observă diferența de nuanță și pace!

    00
  42. Cosmarul asta pt Audi e mai mult virtual. Deocamdata grupului VAG ii merge foarte bine.

    00
  43. Ddefapt nu-i BMW M1 ci M10 dar nah in 2013 trebuia sa iasa rival pentru porsche r8 si maserati pana atunci numai randari cat mai stupide o sa vedem…marketing iti baga un kk in fata 2 ani si cand trebuie sa iasa produsul zici ooooau dar parca era diferit in pozele care mi-lea aratat gogo acum o luna pe siteul xkasdjasjod.org

    00
  44. Cosmaruri ai cu ceva din trecut nu cu ceva din viitor pt ca nu sti ce va fi in viitor ;)

    00
  45. WOW ! Arata.. fabulos. Daca ar fi adevarata, ganditiva si cat ar costa O.o.

    00
  46. super misto masina.. e prototip?

    00
  47. @SilviuB: Hahahaha!

    00
  48. @ionel. F1 pe strada nu ai sa vezi pentru ca nu se omologheaza asa ceva, capisci? asta nu insemana ca in Quatar nu sunt parcate vreo 11.spe monoposturi….. doar de fantezie asa. pace

    00
  49. @webber: da, e prototip, dar nu construit, ci randat pe PC (sau „desenat”, spus într-un fel simplu). Dar e greu să citim comentariile ca să ne dăm seama de asta, punem frumos o întrebare și s-o găsi un bou (eu în cazul de față) care să ne răspundă, cu același răspuns care mai apăruse de vreo 10 ori până atunci. E mare comoditatea, nu?

    @ionel: Pt tine, următoarele mașini sunt sau nu porcării nepractice, ca să lămurim situația:
    1) Lambrghini Gallardo;
    2) Koenigsegg CCR.
    La fiecare punct, un simplu da sau nu, fără răspunsuri ocolite sau eschive.

    00
  50. @zoso: sorry că-ți umplu pagina în halul ăsta, dar e ultima dată, jur!

    Pt amețiții care spun că:
    1-asta ar fi mașină de cocalar dacă ar fi produsă, din cauza „simțului estetic” (ex @Liviu Irimia)
    2-BMW e marcă de cocalari.

    1-are un design futurist, tataie. Nu e placată cu aur. Dacă acum mașinile ar fi fost ca în urmă cu 100 de ani și ai fi văzut o Dacia Duster, tu ești genul de om care ai fi zis că e de cocalar doar pt că nu-i înțelegi designul futurist.

    2-Se face o tâmpită de greșeală de nuanță.
    Se poate spune de cineva că e cocalar după comportament și după gusturile prea îndoielnice pe care le are ca să nu fie discutate. Dacă aceste persoane își iau BMW în număr mare, asta nu înseamnă că mașina BMW e făcută cu prost gust.
    E cu totul altceva, și e corect să spui că în România poți fi luat drept „cocalar” dacă ai un BMW, dar asta nu e totuna cu „BMW e mașină de cocalari”. Pt ca BMW să fie mașină de cocalari, ar trebui de exemplu să fie placată cu aur. Cu alte cuvinte, ar trebui ca mașinile lor să fie făcute cu prost-gust, ori nu e așa! Sau și mai explicit, ar trebui să fie considerate de prost-gust în toată lumea, nu numai prin țări poplate de mari mase de indivizi de genul „cocalarilor” de la noi. În Germania BMW nu e mașină de „cocalar”, dar la noi da! Cum vine asta, aceeași mașină e de cocalari într-o țară și în alta nu? Aici se vede doar una din problemele românilor pt care o ducem rău, și nu e clasa politică de vină pt asta. Nu o ducem ca germanii pt că noi românii suntem oameni proști și ilogici, mai ales ilogici, lucru care se vede în felul greșit și ilogic în care vorbim de multe ori când deschidem gura, și de felul în care judecăm strâmb un produs, fără să sesizăm diferența de nuanță între „produs cocalaresc”, cum ar fi un BMW placat cu aur, și produs cumpărat masiv de cocalari.
    Dacă toți cocalarii din România s-ar îmbrăca la 4 ace (și fără să facă greșeli vestimentare sau să asorteze ținuta cu lanțuri masive de aur), pt cei care spun că BMW e marcă de cocalari costumul elegant ar deveni îmbrăcăminte de cocalari, pt că vezi-doamne au stricat ideea de eleganță, au contaminat costumul purtându-l ei, cocalarii, în număr mare! Aceeași situație e și cu marca BMW, când spuneți că a fost stricată de BMW. Cei care nu-și iau BMW dacă le place, dar nu vor să fie luați drept cocalari sunt niște oameni slabi, cărora le pasă de părerea străinilor. Pt că cei care te cunosc știu dacă ești sau nu cocalar. Iar străinii, cei care atunci când văd un BMW consideră din start că e condus de un cocalar, fără să știe cum arată sau cum se comportă respectivul, sunt superficialii de care țin cont acei oameni slabi.

    Alt rahat de confuzie poplar acum la români. Nu știu ce dracu s-a întâmplat cu românii, parcă li se scurge pe zi ce trece inteligența, de fiecare dată când fac un duș. „Cocalar” a ajuns sinonim cu bădăran, violent, prost, vulgar etc. Când de fapt pt ca cineva să fie cocalar trebuie să îndeplinească mai multe condiții, acum mai nou te trezești că cine vorbește urât și e violent e automat un cocalar. Așa se face că dacă cineva care e din fire violent, și dacă e într-un BMW pe stradă și-l conduce făcând slalom printre mașini și băgându-și din când în când, automat tipul e „cocalar”, chiar dacă ascultă rap și e îmbrăcat foarte normal, fără greșelile și exagerările pe care le fac cocalarii veritabili. După genul ăsta de atitudine, cei de la BUG Mafia sunt cocalari! Un singur cuvânt magic înlocuiește complet aiurea și ilogic multe tipuri de comportamente negative întâlnite la multe feluri de oameni. Cine face confuziile ăstea? Din ce în ce mai mulți oameni, atât cei care sunt prea proști și nu prea au cuvinte să se exprime, cât și alții care se molipsesc de prostie și imbecilizare. Treaba asta cu cuvântul „cocalari” folosit aiurea se aseamănă cu felul în care comunismul a fost îmbrățișat și susținut de foarte mulți oameni cu inteligența normală! Din câte se observă acum, tendința asta e în creștere, rămâne de văzut cât de mult o să se tâmpească lumea.

    Se trezește cândva cineva să poplarizeze printr-un site folosirea unui cuvânt care original însemna altceva, și peste puțini ani lumea începe să-l folosească din ce în ce mai general, lucru care duce, încet dar sigur, la tensiuni sociale între grupuri de oameni create artificial, care înainte nu existau ca atare (acum cei violenți și vulgari sunt „cocalari”). O metodă extrem de eficientă pt spălarea pe creier, apărută fără intenție (sau cine știe, poate cei din spatele site-ului sunt persoane care au avut cunoștințe solide de inginerie socială…scopul?…de exemplu deturnarea atenției de la clasa politică…doar un exemplu). Se mai întâmplă ceva: de când avem acest termen și pe măsură ce-l folosim, starea noastră de liniște interioară se duce dracului, ne umplem de stres și de resentimente împotriva unora care înainte treceau neobservați sau oricum prea puțin observați (atenție, nu vorbesc de cocalarii veritabili, ci de confuzia de care spun mai sus). Rămâne de văzut dacă tendința asta de agitație fără rost se va accentua sau oamenii își vor reveni la normal. Felul în care decurg lucrurile acum arată din păcate că se agravează sau rămâne așa…

    Hai că iarăși am scos în evidență prea multe probleme, dar e greu să văd cum românii se distrug aiurea. Dacă ar fi un război soldații noștri s-ar împușca între ei, adică cei care sunt sau se cred culmea bunului-simț cu cei mai ciobani un pic, pt că primii n-ar vrea să lupte alături de cei pe care ei îi consideră „cocalari”.

    00
  51. erată „e și cu marca BMW, când spuneți că a fost stricată de BMW cocalari”

    00
  52. Cum ai zis si tu, arata al naibii de bine. Vai is curios cand o sa vedem in Romania asa ceva ;)) In curand or sa zboare masinile =)) Bafta

    00
  53. @romarol: Nu se omologheaza pt ca nu respecta niste standarde ale circulatiei pe drumurile publice. Adica din punct de vedere practic sunt neviabile. Practic nu pot circula pe strada.

    00
  54. @ionel: ce simplu ai lămurit-o tu. Deși faci o greșeală – începi cu o afirmație corectă, specifică, și termini cu una foarte generală, care diferă foarte mult de prima.

    Dar nu e important care e treaba cu mașinile de F1. Dai impresia că rămâi în picioare pt că cel căruia i-ai răspuns n-a știut ce să te întrebe. Sigur că tu poți avea ce părere dorești, ai dreptul la opinie, dar când o prezinți public și ți-o susții trebuie și s-o argumentezi serios, să poată stea în picioare.

    Deci, la comentariul meu #57 ți-am pus o întrebare. Poate răspunzi la ea. Curaj.

    00
  55. @ionel : am mai purtat discutii despre masini.. terog renunta la subiectele astea. S spui ca un f1 car e junk D-AIA nu circula pe strazi este o prostie. una mare chiar. Practic , pot circula pe strada. Pentru ca daca le pui pe strada ele merg, de fapt, pe acolo merg mereu. Si teoretic ele pot merge pe strada. Uite ce se inmatriculeaza la noi : . Crezi ca daca ar avea patriciu chef nu ar inmatricula si un f1? Sa spui ca nu e practica masina din poza din cauza inaltimii capotei sau nu stiu ce curburi si ca nu vezi botul suna de parca ai fi femeie.
    Ca sofer, in orice masina te-ai sui , dupa o vreme incepi sa o simti, nu mai e nevoie sa te uiti cand faci manevre.
    Mie unul nu imi place design-ul, fata de r8 care este o masina dreapta, simplista, asta prea e curbata, lateral de bat mobile , fata chiar de mustang, ceva ozn. Dar e normal, oamenii experimenteaza si ei .

    00
  56. Eu cred ca nu stiti limba romana sau nu o intelegeti. Voi intelegeti diferenta dintre practic si frumos? Dintre utilitate si frumusete? Eu am spus ca practic masina e un gunoi.Nu am spus nicaieri ca e urata desi am tot dreptul sa o fac…e chestie de gusturi aici. Un exemplu de lucru frumos dar nepractic e Castelul Chambord. Desi o minune a arhitecturii, proiectat partial chiar de Da Vinci, nu a putut fi locuit niciodata pt ca nu se puteau incalzi camerele.

    Uitati una din definitiile cuvantului PRACTIC: PRÁCTIC, -Ă, practici, -ce, adj. ♦ Care corespunde necesităților de fiecare zi; care este ușor de întrebuințat, util, comod sau economicos.

    00
  57. In functie de contextul exprimat orice cuvant are mai multe intelesuri. Daca mie mi se pare practic un ktm mi-l cumpar, poate am treaba zilnic la cernavoda si cu ala ajung cel mai repede.CE diferente vezi tu intre un ktm si un monopost ? In functie de om lucrurile pot fi practice sau nu . La fel cum unii folosesc imac sau windows. Cand vorbim de un produs consumatorul da definitia practicului. Altfel nu as pute intelege cum cineva care sta pe o strada de 3 m latime, super aglomerata , fara locuri de parcare, fara curte, isi cumpara un hummer 2. Este obvious ca nu e practic , conform definitiei.
    Tu ai spus ca si masina de f1 e un gunoi. Acum zici de bmw ca e un gunoi bazandu-te pe definitia practicului data de tine. Eu iti spun ca masina de f1 nu este un gunoi. Cand un pilot profesionist ramane uimit dupa o cursa cu un monopost , plange efectiv de emotie, i se lipesc plamanii de scaun, nu pot sa cred ca masina aia e gunoi.

    00
  58. Eu cred ca definitia nu e data de mine ci de DEX:
    -Usor de intrebuintat : cineva spunea mai sus ca te obisnuiesti cu masina dupa catva timp de condus…chiar daca ti-e greu sa vezi botul masinii in timp te vei obisnui: Chestia asta vine cred eu in contradictie cu „usor de intrebuintat”
    -Care corespunde necesitatilor de fiecare zi: aici nu cred ca se include mersul la servici, dusul copilului la gradinita si dusul la Carrefour…astea sunt necesitati zilnice. Datulep circuit nu cred ca e o necesitate in primul rand.
    -Comod: nu cred ca e comod sa stai intr-o masina facuta pt viteza…daca e comod atunci in limuzine cum e?….
    -Economicos: nu cred ca o astfel de masina consuma 5 la suta in oras…sa consum 25 de litri la suta fata de o alta masina care consuma 30, nu se cheama economisire de carburant

    00
  59. Da, cam ciudata…

    00
  60. WOW – ce bestie. Prea tare prototipul. Ce design, ce lucratura…Superba creatia celor de la BMW. Nu vreau sa o vad in ROmania, nu avem drumuri pentru ea.

    00
  61. @sorin: designul nu e făcut de BMW, ci de fani ai BMW.

    @ionel: Da, cum nu mi-ai răspuns și din ce ai mai scris, e clar că ai greșit inclusiv din puctul de vedere al limbii române, așa cum se vede în continuare în răspunsul meu:

    Dar chiar dacă mașina asta nu ar fi, prin absurd, practică, deși eu demonstrez mai jos că este foarte practică, asta poate fi o mașină pt genul de oameni care nu caută ceva practic. De-asta tu vorbești aiurea, te bagi ca musca-n lapte.

    Și aici nu e vorbe de dreptul fiecăruia la o opinie, pt că tu n-ai spus-o ca pe-o opinie personală, ci ca un adevăr cu care trebuie toți să fie de acord. Ori pt asta trebuie să ai argumente universal valabile, care ție ți-au lipsit, inclusiv din perspectiva limbii române și a definiției, pt că ai interpretat subiectiv termenii din definiție, plus că acolo e termenul „sau” iar tu i-ai adunat pe toți la un loc ca să-ți susții părerea, ceea ce nu e corect dpdv logic.

    Altfel, uite cum situația poate sta complet la 180º față de ce-ai spus tu mai sus, adică mașina aia poate fi chiar foarte practică:

    -o mașină de F1 e într-adevăr nepractică după definiție, dar mașina de mai sus, dacă ar fi construită, s-ar apropia (din punctul de vedere al practicabilității) foarte mult de un Lamborghini Gallardo de exemplu decât de o mașină de F1 (din rațiuni pe care tu se pare că nu le cunoști, deci dacă vii și spui că n-ar fi așa pt că nu ți se pare ție…ori vii cu argumente care țin de construcția mașinii, nu de limba română sau engleză; altfel stai deoparte, că nu știi ce vorbești). De-asta spuneam că cine te-a întrebat treaba asta n-a știut ce să te întrebe, trebuia să te confrunte cu un Gallardo, nu cu un monopost de F1;

    -ușor de întrebuințat: aici depinde de persoană, nu e vorba de subiectivism – o persoană cu veleități sportive va considera că mașina de mai sus sau Gallardo-ul, sau în general orice super-sportivă e mult mai ușor de folosit decât o mașină normală de stradă; sau altfel spus, vrei să spui că dacă tu nu știi să pilotezi un F15, avioanele de vânătoare nu sunt practice ?!? asta e problema ta, nu a produsuluiDar majoritatea șoferilor „normali”, dacă au ocazia să conducă un Gallardo, nu se plâng că ar fi nepractic, ci din contră; QED;

    -care corespunde necesităților de fiecare zi: un Lamborgini Gallardo e chiar foarte ușor de folosit inclusiv pt toate cele pe care le-ai enumerat. E demonstrat de faptul că e folosită așa inclusiv în România de către persoane care nu sunt prea sportive din fire. Și dacă cineva își permite, asta nu înseamnă snobism sau cocalarism, sau strugurii sunt acri? QED;

    -comod: tu nu crezi fie pt că te referi la un monopost de F1, care e într-adevăr cam incomod, fie pt că n-ai avut ocazia să conduci/stai pe scaunul din dreapta al unui Gallardo. Cei car au avut ocazia au spus că e foarte comod; QED;

    -economică: un Gallardo are un consum sub 25 în orice caz, în general sub 20%. Și motoarele sunt din ce în ce mai eficiente. Oricum, chiar dacă e mare consumul, definiția spune „sau” deci e o condiție opțională, nu necesară. Și cum am demonstrat că la mai mult de 50% din condiții un Gallardo (cu care s-ar asemăna mașina de mai sus din perspectiva practicabilității) e chiar foarte practic, rezultă logic că și pe ansamblu conceptul BMW de mai sus ar fi bine-mersi foarte practic, pt cine și-ar permite să și-l cumpere.

    00
  62. @ezertor: nu am vrut sa iti mai raspund dat fiind ca subiectul s-a dus de ceva zile dar vad ca insisti.

    Tu ai zis in postul de mai sus: „Și aici nu e vorbe de dreptul fiecăruia la o opinie, pt că tu n-ai spus-o ca pe-o opinie personală, ci ca un adevăr cu care trebuie toți să fie de acord.”

    Uite ce ziceam in primul meu post la subiectul asta:

    ionel a scris pe 29 Aprilie 2010, 11:27 am Reply to this comment

    Practic e o porcarie (parerea mea). Pozitia de la volan raportata la inclinarea parbrizului si lungimea cat si inaltimea capotei face imposibil condusul. Nu vezi botul masinii.

    Se observa in paranteza sintagma „parerea mea”? Daca da, atunci ce ma futi tu cu impunerea unui adevar universal valabil?!Restulargumentelor aduse sunt pt a-mi sustine parerea nu pt a te convinge pe tine.

    00
  63. NOU
    #71

    Conceptul este total eronat.Lumina farurilor, nu este aerodinamica.

    00
  64. NOU
    #73

    Man, n am sa te mint. Trebuiau sa fie niste puncte. „…”. Nu e o scuza ora, dar lucram la ceva si am zis sa vad ce mai palavragesti p aici. Oricum, problema cu virgula in general este mare. Inainte de „SI” sau dupa „SI” nu se pune virgura? Pe cuvant daca mai stiu.

    00
  65. NOU
    #74

    Asta e Cybertron!!!

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.