"continuarea înseamnă acceptul…"

„Va multumim ca ati apelat RCS-RDS…Continuarea acestei convorbiri inseamna acceptul dvs. IN caz contrar, va rugam sa ne contactati prin email sau fax.”

Asa suna textul standard pe care il aud de fiecare data cand apelez RDS. Sid e fiecare data apelex RDS pentru ca, ati ghicit, nu imi merge internetul. Cum naiba sa le trimit email daca eu sunt pentru ca nu imi merge emailul? Desigur, exista posibilitatea sa scot solutia alternativa din rucsac, sa ma conectez prin telefon si sa le dau un mail. Dar ce sanse am sa citeasca emailul azi? Va spun eu, aproape de zero, pentru ca am incercat si asta, si mi s-a raspuns dupa vreo doua zile.

Asta una.

Doi. Urasc dobitocii care au impresia ca i-a sunat unu’ care si-a luat calculator ieri. „Apasati pe start, apoi pe run si acolo tastati cî mî dî”. Uneori, imi place sa imi bat joc de ei. „Pai nu am run la meniu, l-am scos acum 3 ani, cand am invatat sa lucrez cu windowsu. Nu e mai bine daca dau direct ipconfig /all?”. Ii intrerup din rutina invatata. Azi am dat de un dobitoc mormait, care stia totul. Nu, dom’ne, eroare e de la placa dvs de retea, de aia spune ca „remote computer not responding”. M-am enervat, l-am bagat in ma-sa si am inchis. Am sunat in doua minute, am dat de o tipa fasneata, in doua minute imi spunea numarul reclamatiei si ma expedia pe usa afara. Asa vreau! Nu mormoloci care nu stiu pe ce lume sunt!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

28 comentarii

  1. esti putin superficial la prima parte.. saracu rcs-rds nu are cum sa stie ca tu ai o problema de conectivitate, poate ai o problema cu vocea, poate nu-ti mai merge bgpul cum tre’, poate , poate si altceva..
    oricum, ce fel de client esti? fiberlink sau „business”, daca faci parte din a doua categorie, in contractul semnat ai si niste numere de telefon mai tehnice decat „suport-ul”..
    succes!

    00
  2. Stai flexat ca asa e si la UPC de la care am eu net. O zi merge si o zi ba.
    Si cand ii sun si imi zic „Da iconita din bara din dreapta jos zice ca e limited connection?”, eu zic „N-am iconita de-aia ca eu am linux” si pe urma se lasa tacerea … Si ma mai iau si cu „Este o avarie in zona Dvs si se rezolva in 2-3 ore” da primesc netu inapoi abia a doua zi la amiaza. Si cred ca la toti providerii de net suportul e la fel de „prompt” si „profesionist”

    00
  3. oh, am sunat si eu la rds (e oricum nitel mai vioi deict fratele lui upc-ul care e mult mai varza though). nu se conecta cel de-al doilea computer. asadar sun, raspunsul clasic: e de la placa dvs de retea. sa mori tu!
    ma pun pe scotocit pe forumuri. ce sa vezi, problema era cu totul si cu totul alta si e rezolvabila. Trebuia sa merg in setari si sa deselectez niste chestii (IVp4 si 6). Nu ma intrebati de ce. Noroc cu formurile…

    00
  4. citeste mai atent.

  5. la Bacau este scoasa demult faza cu inregistrarea si acceptul.
    oricum acest mod de iregistrare a reclamatiilor/observatiilor este semilegal.

    adica eu, parte a unui contract bilateral, transmit partenerului nemultumirile/obiectiile mele, print-un reprezentant al acestuia.

    trecand peste asta eu nu am control asupra a ceea ce scrie omul acela acolo, corect?
    si am patit-o.

    raman fara internet si fara telefonie.
    sun si inregistrez problemele.
    in jumate de ora vine tonul.
    sun si spun ca e gata cu telefonia, a ramas internetu.
    se rezolva si ala in vreo ora.
    a doua zi seara vine 2 flacai la usa, "Aveti probleme cu accesul la internet?"
    morala: notati si numele celui cu care ati vorbit.

    parerea mea.

    00
  6. mi s-a intamplat de 2 ori pana acum sa pice tot(net, tel, tv) pe la 8-9 seara.
    prima data am sunat si m-au intrebat ce eroare imi da, le-am zis numarul erorii si au recunoscut ca e de la ei(bingo!! :)) ) si ca sa ma "impresioneze" putin si-au dat seama dupa eroare si ca am vista :)), dar in dimineata urmatoare mergeau toate.
    a doua oara nu am mai sunat crezand ca de dimineata o sa mearga din nou(cea ce s-a si intamplat) :D

    pana acum nu am avut probleme cu ei si sper sa nu am, cu exceptia telefonului mobil pe care nu il am nici pana in acest moment(contract semnat in decembrie) :(

    00
  7. Din trecut, „this conversation may be recorded”

    https://www.youtube.com/watch?v=laXiC8Aj_hI&feature=related

    00
  8. Yeah, au o listă de proceduri pe care le aplică standard. Pe mine mai acu’ vreo 2 luni mă puneau să-mi resetez modemul deşi-s pe fiberlink de anu trecut. N-ai ce să ceri mai mult. Şcoala-i grea, cursurile de pregătire-s scumpe. Vorba aia, RDS-ul ia echipamente de pe ebay, doar nu te-aştepţi acum să aibă şi oameni competenţi la help-desk.

    00
  9. Te iau aia de la rds cu Start–> deoarece au de-a face nu N-spe mii de idioti care nu stiu ce e ala click/ zi asa ca sunt obisnuiti cu oameni ceva mai ATEHNICI. Ca sa nu iti mai spuna ce si cum zi ca te pricepi si o sa iti spuna doar pe unde sa intri…iar daca tot iti da eroare zi numarul ei ca stiu ei ceva mai binisor ce sa iti faca in diverse situatii ;)

    00
  10. Inca ceva…….daca te urli la aia la care suni tu sa stii ca nu faci decat sa evervezi omuletul si nu ti se va rezolva mai repede ci vei avea doar frigiderul mai plin de carne ;)

    00
  11. Depinde si cum ii abordezi. Eu cand sun le zic din prima ca ma pricep, ca am incercat chestiile avansate si atunci mereu am avut parte de un dialog la nivel „avansat”. Conteaza si peste cine dai, unii de acolo nu se pricep ei.

    00
  12. Ce se intampla daca bag cablu de net in priza :D ?

    00
  13. DEsi sunt deacord in mare parete cu ce zici, la faza ca ei au impresia ca ai calculator de ieri cam aberezi. E normal sa fie asa cand te suna badea Cartan de la Copacenii de Jos ca nu-i merge netu’ ca sa constati ca nici n-avea calculatorul pornit (faza pe bune, doar numele au fost schimbate pentru a proteja identitatea protagonistului), iti dai seama ca daca-l pui pe bade sa intre in Control Panel la Network Connections zice ca l-ai injurat. Stiu ca majoritatea celor de la RDS&RCS sunt planta cand e vorba de altceva decat restartat modemul sau recreeat conexiunea dar daca tot ii injuri, injura-i pe motiv lipsa de cunostinte nu pentru motive abstracte.

    P.S. Nu lucrez la RDS dar lucrez la Relatii cu Clientii si uneori si eu iau pros…clientii cu „Apasati pe butonul verde din coltul stanga jos pe care scrie START” :))

    00
  14. Mav3rick – dai internet la tot blocul.

    00
  15. Cel mai bun suport e de departe la Romtelecom (Clicknet, whatever). De fiecare data cand sun cu probleme, incearca abordarea "the dumb one" dar in cateva secunde trec pe modul avansat :P

    Si n-am patit sa dau de unu prea prost incat sa nu stie despre ce-i vorba, inca.

    Asta pe langa faptul ca e 24/7.

  16. Nu mă plâng prea tare că de obicei îmi merge netul dar se mai întâmplă că o dată la 2 luni să trebuiască să îi sun. De exemplu săptămâna trecută, sun la UPC pe la vreo 9 seara, formez număr local, răspunde robotul şi îmi cere să formez prefixul judeţului din care sun. O fi mai prost robotul de la UPC…
    Prima dată îmi răspunde o adormită care mă întreabă judeţul, localitatea şi adresa. I le zic şi îi mai spun că nu îmi merge internetul şi telefonia dar cablul TV merge perfect, şi adormita mă întreabă „Vă merge cablu?”, îi repet că merge perfect la care ea exclamă „Nu se poate!”. lol
    După ce îi explic încă odată problema îmi zice să îmi scot modemul din priză pentru 10 min şi dacă nu se porneşte să revin cu un telefon după o oră.
    După o oră am sunat din nou, răspunde un tip, mă întreabă numele şi problema îmi zice că dimineaţă la 8 îmi trimite o echipă să îmi schimbe cablul că semnalul e prea slab şi poate să fie întrerupt. A 2-a zi, la 8, o echipă mi-a schimbat cablul şi acu merge perfect.
    Concluzie: şi la particulari mai sunt unii care dorm ca la stat.

    00
  17. Parintii mei au acasa rds la un laptop adus din Franta si care windows original in franceza. Cand a sunat o data sa se planga ca nu ii merge internetul i-au spus aia de la rds sa ii sune inapoi cand isi schimba windowsul =))

    00
  18. Şi pentru cei de la RDS, dacă tot aveţi probleme zilnice cu internetul îi puteţi ameninţa că le băgaţi cablul în priză dacă nu se rezolvă problema urgent. O prietenă din Bucureşti aşa a procedat şi vreau să vă zic că după o săptămână după ce sa rezolvat problema au sunat-o de la relaţii cu clienţii să o întrebe dacă mai a avut probleme. :D

    00
  19. Poate nu sunt toti atat de wiz ca tine in windows, bineinteles ca oamenii trebuie sa respecte o procedura….
    Sunt suficienti oameni PROSTI, da PROSTI in mediul internaut, insa un training in marketing te-ar fi invatat ca te adaptezi fiecarui client. Bineinteles ca pregatirea e de 2 lei la RDS…da merge.

    00
  20. @Cristian P: Bine draga, dai idei copiilor? Ia fa tu asta, sa vezi cum te alegi cu un proces prin care ti se cer daune, destul de mari zic eu, provocate de geniul tau! :)
    @Mihai: Dar nu vrei tu sa se ofere suport si pentru Win in pakistaneza? Acuma pe bune, stiu fraza celebra: „clientul nostru, stapanul nostru” dar voi o duceti la extrema. Nu vreti ca atunci cand nu va merge netul, sa vina cineva de la RDS acasa la voi, sa va faca o cafea, poate niste cartofi prajiti, ca sa ii iertati?
    @Zoso: Mai omule, cand 90% din cei care suna habar n-au pe ce lume se afla, daramite sa mai stie sa si utilizeze un calculator, tu te intrebi de ce te iau aia cu usurelul, cu CeMeDe si altea alea? Pai aia isi dau seama din vocea ta, de nivelul cunostintelor tale in domeniul asta? Pune-ti singur niste intrebari inainte…nu acuza aiurea. Stiu foarte bine despre ce vorbesc, am lucrat la RDS in call center, acum tot in RDS lucrez, dar in alt departament. As avea atatea de povestit… :P Deci, asculta la mine, nu e asa cum zici tu. Tu ca operator, ai intr-o zi, in medie, cam 80 de apeluri, 80 de oameni diferiti, 80 de caractere, unul si unul… Gandeste-te. Trebuie sa ii impaci pe toti, sa le comunici situatia in termeni pe care sa ii inteleaga.
    @Andu: In mare parte ai dreptate in legatura cu majoritatea abonatilor, dar nu as merge asa de departe incat sa ii numesc prosti. Sunt mai slab pregatiti in domeniul asta, nu ne-am nascut toti invatati, sa avem cunostinte din toate domeniile, sa cunoastem adevarul absolut. Tu poate te pricepi la retelistica, Ana poate se pricepe la drept civil. Daca pe tine te suna Ana sa te intrebe cum sa faca sa aibe net pe 2 calculatoare, o faci proasta? Iar daca tu o suni pe Ana sa ii ceri sfatul in legatura cu un proces pe rol, ar trebui sa te faca prost? Mai sunt si nuante de gri, nu e totul alb sau negru!
    Concluzie:
    Intr-adevar, e posibil ca nivelul de cunostinte pe care il poseda cei din call center, sa scada treptat, dar ce sa faci daca nu ai alti oameni? Oamenii buni, tehnici, pleaca pentru gasesc ceva mai bun si doresc sa scape de stresul provocat de call center. Intr-adevar, daca domn’soara cu care discuti nu are cunostinte tehnice solide, macar ar putea sa iti vorbeasca „zambind”, dar suntem oameni, pana la urma poti sa si cedezi.

    00
  21. @Zoso: Am uitat sa mentionez, poate ca nu te va afecta prea mult, dar aici: „Uneori, imi place sa imi bat joc de ei.”, m-ai dezamagit teribil. Pacat…

    00
  22. @Jimmy Hoffa – parerea ta, ca si a celorlalt, e subiectiva… ca de aia e parere.. sa-ti spun eu acum niste fapte:
    de ce RDS filtraza anumite porturi, fara ca asta sa fie prevazut contract? pt ca pot si pt ca ii doare exact in cur de corectitudine fata de abonat. folosesc un laptop si la munca si acasa, iar contul de mail nu are nicio legatura cu rds. la munca merge perfect, acasa, prin rds, nu mai merge sa trimit. de ce? pt ca boii de rds filtreaza portul 25 doar pt adresele de mail de la aia unde am mailul gazduit. i-am sunat pe maestrii de la rds, le-am situatia.. au vrut sa dea vina pe mine, ca nu setez eu coret cine stie ce. le-am explicat ca de pe orice al ISP mailul zbarnaie si, intr-un final don’soara de le telefon a admis ca se filtreaza, nu a stiut/nu a vrut sa zica de ce… la argumentul meu.. de ce puii mei nu filtreaza atunci si porturile folosite pt torenti sau dc++ ca oricum se descarca ilegal in draci nu a avut nicio replica.. am facut plangere si la OPC. sper sa ii ia dracu pe toti.. dar stiu.. visez.. spagile merg inca bine in tara asta!

    00
  23. @jimmy am inteles partea si explicatiile referitoare la operatori, insa il inteleg si pe zoso; cand iti pica a 1000-a oara netul in aceeasi luna si imbecilul de la celalalt capat al firului insista ca problema consta in faptul ca ai instalat bitdefender / placa de retea e proasta / arsa / etc. cand de fapt problema este cablarea facuta de mantuiala si service-ul de 2 lei.

    asa ca domnule jimmy, cand mai ai replici de genul alb versus negru versus
    gri, te invit in militari sa fii un utilizator fericit rds…

    00
  24. @dir: Ca sa nu mai ai probleme, iti recomand ceva: intri pe admin.rdslink.ro cu userul si parola de FTTB, si ai optiunea „deblocare smtp”. Comunici acolo motivele intemeiate, si vei avea acces liber la toate serverele smtp din lume. Astfel nu o sa mai ai treaba cu smtp-ul nostru, iti setezi tu ca server outgoing ceea ce iti pofteste inimioara. Trebuie totusi sa intelegi ca se iau astfel de decizii in legatura cu filtrarea, pentru a impiedica spam-ul, adica spre binele celorlalti utilizatori. Nu se filtreaza porturile pentru torente si dc, pentru ca nu ne afecteaza negativ pe noi sau pe abonatii nostri in mod direct. Si nu noi aplicam legile in vigoare privind drepturile de autor. Sunt lucruri diferite… Asta ar insemna sa ingradim accesul in internet, am vorbi de cenzura. Situatia cu smtp-ul e diferita, pentru ca se procedeaza astfel spre binele abonatilor. Incearca sa intelegi…
    @remgriff maximus: In Militari locuiesc si sunt un utilizator fericit de Internet marca RDS. Nu am niciun fel de probleme cu el. Nu stiu care e situatia ta.

    00
  25. care fasneata ma, ca n-au astia asa ceva pe acolo, de cate ori suni dai doar de mormoloci. se stie intr-adevar ca orice problema sesizezi sigur e de la calculatorul tau.
    stai sa vezi cat astepti sa vina echipa tehnica:)) abia atunci incepe distractia, da cred ca nu mai are rost sa zic eu ce stim cu totii

    00
  26. eu nu ma mai bazez pe ei sa-mi spuna ce are de nu merge de mult. decat sa-mi fac draci ca sunt idiotii cu totii mai bine incerc sa ma descurc singur. doar daca nu-mi iese si nu-mi iese imi fac curaj sa-i sun

    00
  27. @jimmy hoffa da,ma, da dincolo de toate astea mie cand imi pica netul vreau sa-l fac sa mearga sau macar sa fie la service unu care chiar stie ce vorbeste, nu sa stau eu sa ma cert cu aia ca nu citesc ei scriptu bine

    00
  28. Am citit mai sus pareri pro si contra ptr serviciile oferite de ei si nu pot sa spun ca ma deranjeaza enorm cand cade semnalul la televizor sau daca raman fara internet pentru ca am solutii de bkp.
    Ceea ce este foarte frustrant si jenant totodata este faptul de din 28 decembrie 2007 de cand am semnat contractul cu ei pentru absolut toate serviciile (cablu, net si telefonie) nici pana in ziua de astazi nu au instalat HBO’ul ca sa nu mai zic ca internetul l-au instalat baietii dupa 3 luni.
    In schimb facturile au venit la timp. :)
    Iar cand ii suni sa le spui ca ai o problema (HBO) te plimba de la un departament la altul mai de iti vin spumele.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube