CFR se reorganizează: Regio şi InterRegio

Partea bună a reorganizării CFR este că nu trebuie să se mai întrebe nimeni care e diferenţa dintre accelerat şi rapid şi de ce amândouă merg la fel de încet. Partea proastă e că e doar o reorganizare de nume. Tot sunt zeci de trenuri aiurea, gările arată mizerabil, trenurile la fel şi CFR pierde bani şi creşte preturile.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

19 comentarii

  1. Totusi.. face cineva o investigaţie referitoare la modul în care se fură repetat cablurile între Peris si Chitila de o vreme buna încoace?

    00
  2. Si CFR si Posta Roamna sunt doua vaci de muls pentru politica.
    Ambele puteau fi doua firme profitabile dar asa sunt sortite pieirii.
    Repetatele reorganizari, restructurari sau cum s-or mai numi nu sunt decit de ochii lumii.
    Pacat ca nu avem macar transport feroviar decent daca de autostrazi nu poate fi vorba.

    00
  3. Am intrat in UE doar cu numele si cu preturile.Serviciile au ramas la fel, trenuri de toata pla dar cu denumiri europene.wtf

    00
  4. @SilviuP, cum adica ma se fura cablurile ? Sa mor de am stiut ! Acu ca am aflat as putea spune si cine, dar pe politisti sigur nu-i intereseaza. Din experienta proprie.

    00
  5. Cand a crescut pretul biletelor cfr in august, multi au fost indignati. Acuma , cu noua reorganizare de nume, preturile au crescut chiar mai mult, dar putini stiu asta. In cazul meu, pe o distanta de 318km cu IR , pretul a crescut cu 20 lei (mai mult decat in august). Aceleasi conditii mizere, trenuri imbacsite de suedeji, oameni dubiosi, nespalati si cersetori care put.

    00
  6. Şi dacă vrei să călătoreşti în afara ţării mai şi pici de pe hartă: https://talentirosit.ro/infofer-ro-sau-cum-iesi-de-pe-harta/

    00
  7. la anul o sa redenumeasca si drumurile :) Yeeee, din national in european, din european in transeuropean. Abia astept, aceste schimbari aduc mult bine tarii, banii cheltuiti sunt [enter text here]

    00
  8. Paul, suedejii si nespalatii cu ce vrei sa circule ?

    In trenurile din Romania poti sa faci orice. Poti sa bei, sa dai un party, sa tragi un gang bang, nimanui nu ii pasa. Controlorii iau spaga in loc sa taie bilete si inchid ochii la toate magariile.

    Si nu e vina lor, ce sa faca un controlor amarat la un tren de blatisti ? Nici cu 10 jandarmi dupa el nu face fata, cand e singur ca un cuc …

    00
  9. Ideea e ca in afara de faptul ca s-au scumpit (fata de ce era acceleratul inainte) pe hartie s-a micsorat si timpul in care trebuie sa ajunga la destinatie. Luni a intarziat 15 minute…
    :)

    00
  10. De Mihai Necolaiciuc mai ştiţi ceva? E primul lucru care îmi vine în minte când aud o ştire cu CFR-ul.

    00
  11. @gaby: nu stiu cu ce trenuri mergi tu, dar la IC si la fostele R (care au aceleasi vagoane) singurele probleme sunt:
    – lumea care pute si care nu se spala… peste tot in vest este moda monovagonului… diferenta e ca acolo lumea nu pute in halul asta
    – trenurile care nu au limitari de viteza din 15 in 15 km

    din pacate am prins vremea cand bucuresti – bacau avea durata 3h fix, deci viteza medie de 100km/h … acum face 4 ore si 44 de minute… inadmisibil sa ai 8 trenuri pe zi catre aceeasi destinatie, si sa nu faci niste trenuri expres care sa nu opreasca in toate garile + preturi incredibile… si singur daca merg la Bacau cu masina, tot ies fix pe fix si, desi e mai periculos, este mult mai confortabil decat sa stau in mirosul unui nespalat care-si permite bilet la IC

    00
  12. Ieri mi-am luat bilet InterRegio dus-întors pe ruta București-Sibiu: 127 de lei. Mi se pare mult având în vedere că durează 6 ore călătoria. Ar trebui să se încurajeze mersul cu trenul, nu să fie prețuri imense și condiții proaste, altfel o să rămână doar cu cei care suferă de rău de mașină sau vor să mai facă un ban lucrând pe laptop în tren…

    00
  13. Radem, glumim … dar tot noi platim mai mult si stam in conditii mai proaste.

    Calatorie cu CFR Calatori: “Ba, vine controlu’ … cat ii dam ?”

    00
  14. Azi am stat aproape 4 ore in camp intre Crivina si Peris. A fost o zi productiva.

    00
  15. CFR a modificat mersul trenurilor astfel incat intarzierile sa fie incluse in „durata calatoriei” si cu asta am zis tot. CFR ca CFR dar nici cu Regiotrans nu ma laud – garnituri la mana a 15-a aduse de pe la francezi, bine macar ca au curse relativ scurte.

    00
  16. Ca se vezi ce oameni lucreaza la CFR…. Strategie de preturi gandita de ei:
    merg la un moment dat prin primavara cu Rapidul pana la Craiova. Pret 50 de lei biletul, opriri – Videle, Rosiori, Caracal, Craiova. La intoarcere iau un accelerat (pentru ca era la o ora mai decenta decat urmatorul rapid) si ce sa vezi… acelasi!!!!! tip de vagon/compartiment, aceleasi opriri si biletul costa 35 de lei. Era in schimb o diferenta „majora” de timp parcurs pe intraga ruta – 2:58 R vs 3:04 A.
    Poate reuseste cineva mai destept decat mine sa imi explice logica.
    Sa platesti 40% mai mult pentru 178 de minute in loc de 184? Asta sa fie logica?

    00
  17. Nu am văzut niciodată o diferență între accelerat și rapid atât de mare încât să justifice prețul mult mai ridicat al călătoriei cu rapidul… o fi fost cândva, demult!
    Filozofu’, nu știu dacă era ironie, eu chiar prevăd că voi avea 2 zile productive, îmi strâng o grămadă de material pe laptop și scriu texte pentru site-uri în tren. Din 12 ore oi lucra măcar 7. Din punctul ăsta de vedere e un avantaj să mergi cu trenul. În mașină sau în autocar nu poți lucra.

    00
  18. stim cu totii cfr-ul e in faliment, ciudat cum reusesc operatorii privati sa faca profit pe rutele la care a renuntat „statul”…conditiile de transport sunt aceleasi doar ca nu urci in tren daca nu ai bilet…

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.